A4

Contactgegevens A4: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data A4: address, phone, fax, email, website, opening hours

A4

Regio (region): N\A, België

Adres (address): DEMERSTRAAT 4; 3500; HASSELT, België

Telefoon (phone): 11229935 (+32-11229935) 11229935 (+32-11229935)

Fax (fax): +32 (68) 335-21-16 +32 (68) 335-21-16

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) A4: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "A4"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "A4"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van A4, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen A4. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of A4, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees A4. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti A4
Products information A4

BTW identificatienummer (tax): BE01925048828
Ondernemingsnummer: 2075286865
Hoofdstad (capital): 954,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 624,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2002

Producten die in A4 zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Dameskledingzaken

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor A4
(Get full report from official database of BE for A4)

Aanvulling soorten activiteiten voor A4
Addition kinds of activities for A4

349899. Geproduceerde pijp en toebehoren, nec | Fabricated pipe and fittings, nec
382200. Milieucontroles | Environmental controls
20269902. Eggnog, vers: niet-alcoholisch | Eggnog, fresh: non-alcoholic
34110101. Bier blikjes, metaal | Beer cans, metal
36740306. Zonnepanelen | Solar cells

Werken bij A4: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in A4: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor A4. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for A4. Looking for open vacancies in other companies

  • Cash Collection Administrator - Brussel (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Accountemps is momenteel op zoek naar een Cash Collection Administrator (m/v). Onze klant is een gerenommeerd vereniging actief in de duurzame handelssector en gevestigd in het centrum van Brussel. Als Cash Collection Administrator zal je volgende verantwoordelijkheden hebben : Het beheren van klantenportfolio's; Het rapporteren aan een financieel directeur ; Het screenen van klanten op basis van hun openstaande rekeningen ; Het verwerken van kredietlimieten ; Het aanreiken van constructieve oplossingen ; Het voorstellen van afbetalingsplannen ; Het administratief opvolgen van dossiers ; Telefonisch contact opnemen met klanten om een zicht te krijgen op een probleem. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Ploegchef metser (INGELMUNSTER)

    Regio: INGELMUNSTER

    Bedrijf: Synergie Kortrijk Construct

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant actief in de woningbouw, zijn we op zoek naar een ploegchef metser. Je werkt zelf nog mee, maar neemt tegelijk de leiding over een drie à viertal metsers.

  • Tijdelijk Administratief Bediende bij Genzyme in Geel (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: Start People Inhouse Genzyme

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant Genzyme is op zoek naar een tijdelijke administratieve kracht (opdracht tot 31 december 2018) die ervoor zorgt dat alles op wieltjes loopt!

  • Kinderbegeleider Stad Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Start People Poolstok

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je werkt in een buitenschoolse opvang waar je hoofdzakelijk een groep kinderen tussen 2,5 en 6 jaar verzorgt en begeleidt. Je doet dit tijdens de buitenschoolse momenten, nl. op schooldagen, woensdagnamiddagen, snipperdagen en schoolvakanties. In de vakantieperiodes vang je ook kinderen tot 8 of 12 jaar op. Wanneer er geen kinderen in de opvang zijn, sta je in voor klasondersteuning, bereid je met collega’s de vakantiewerking voor, doe je administratieve opdrachten, hou je in de namiddag toezicht bij slapende kleuters of ondersteun je een kinderdagverblijf of peutertuin. Je zorgt ervoor dat elk kind individueel en in groepsverband gestimuleerd wordt om te leren omgaan met andere kinderen, samen te spelen en te leven en zo te ontwikkelen tot een toekomstige burger. De Dienst Kinderopvang heeft meerdere functies zoals o.a. de economische, de pedagogische en de sociale functie. Je draagt hiertoe bij door je inzet, je leerbereidheid, je kennis en ervaring. Je werkt 30u24min per week (= 4/5), gespreid over 5 dagen. Je werkuren liggen meestal tussen 7u en 18u15. Sommige voorzieningen zijn open tot 18u45, 19u en 20u. Eén voorziening is ook open op zaterdag.

  • Accounts receivable officer m/v (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: ADECCO VILVOORDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant gelegen in Vilvoorde, een ambitieuze, succesvolle en groeiende professionele werkomgeving met grote ambitie in informatietechnologie, zoeken we een Accounts Receivable Officer m/v. De Accounts Receivable Officer is verantwoordelijk voor: het controleren van de debiteurenrekeningen het telefonisch te woord staan van de klanten het ondersteunen en begeleiden van de tijdige verwerking van alle boekhoudstukken het opmaken van diverse rapportages het registreren van klachten het behandelen van credit checks volgens procedure het uitvoeren van diverse administratieve taken zoals behandeling van domiciliaties,aanmaningen,...

  • Junior automechanieker (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Itzu Jobs

    Type: Interim met optie "vast werk"

    It’s you we care about! Bij Itzu jobs gaan wij net dat tikkeltje verder voor de juiste Match ! Met een specialisatie in verschillende niches slaan wij onze vleugels uit. Vlieg jij mee? Voor onze klant te Lokeren ben is Itzu jobs op zoek naar een junior automechanieker. Snelle opstart verzekerd

  • Poetshulp Bornem (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: PUUUR PUURS

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Inderdaad met drie u’s, want bij ons draait het om u ! Puuur biedt huishoudhulp aan via het systeem van dienstencheques. Wij maken deel uit van Ons. We hebben meer dan 2.800 gemotiveerde personeelsleden en 15.000 tevreden klanten. We bieden jobs aan over heel Vlaanderen, dicht bij de woonplaats van ons personeel. Door de voortdurende groei van ons bedrijf zijn we ook in jouw regio steeds op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen.

  • Stage Office Management met interesse in HR (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Studentenjob

    BIJ ROBERT HALF ZIJN WE ALTIJD OP ZOEK NAAR TALENT. Heb je zin om jouw eerste stappen op de werkvloer bij Robert Half te beleven? Graag! Een enthousiaste stagiair begeleiden we met veel plezier én een pak professionele ervaring. Voor ons kantoor te Gent (aan de Ghelamco Arena) zijn wij op zoek naar een Gedreven Stagiair(e) met interesse in HR. WAT GA JE DOEN? Onthaal & telefonie zijn top of mind tijdens jouw stage: Je ontvangt onze bezoekers (collega's, klanten, kandidaten…) op een gastvrije manier & verzorgt de onthaalmappen; Je fungeert als eerste telefonisch aanspreekpunt: met jouw vlotte telefoonstem beantwoord en verbind jij elk telefoontje op een professionele manier door; Je beheert de mailboxen & verwerkt de binnenkomende instroom aan sollicitaties; Je staat in voor het agendabeheer & het versturen van afspraakbevestigingen; Je plant assessments in & verwerkt tijdig de testresultaten en interviewdocumenten; Je schrijft vacatureteksten op een aantrekkelijke & professionele manier uit om die nadien op de verschillende online job boards & sociale media te verspreiden; Je stelt toffe & creatieve mailings op ter promotie van geïnterviewde kandidaten en/of interessante jobs; Je neemt actief deel aan het rekruteringsproces via verschillende kanalen (VDAB, LinkedIn…); Je verzamelt commerciële informatie & detecteert sales opportuniteiten; Je neemt actief deel aan team meetings; Je biedt ondersteuning bij de organisatie van jobbeurzen; Je mag een project naar keuze uitwerken van A tot Z; Je biedt administratieve ondersteuning aan de sales assistants: klassement, opvolging contracten… ; Naargelang de evolutie kan je ook rekenen op tal van andere ad hoc taken om jouw administratieve & commerciële skills verder aan te scherpen. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Projectvoorbereider / Project Engineer (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: STRUKTON RAIL

    Type: Vaste Job

    Je werkt in een projectteam met een werfleider en een projectleider voor spoor-of kabel of boveneleidingsafdeling. Je detecteert en vervult de wettelijke en administratieve bepalingen van het bestek. Samen met het projectteam sta je in voor het opstellen van het draaiboek alsook van het uitvoeringsbudget van het project. Je maakt de planning op middellange en lange termijn op van het project, teneinde een correcte inschatting van de nodige middelen en tijd voor de uitvoering voor de realisatie van het project (mankracht, grond- en hulpstoffen) te kunnen maken. Je bedenkt en werkt de technische uitvoeringsmethode uit volgens het contract en in samenwerking met de werfleider en het projectteam. Je onderhoudt contacten met jouw collega’s teneinde de nodige resources te kunnen vrijmaken of bestellen. Je legt contact met (onder)aannemers en leveranciers om offertes op te vragen en op basis van de bestekeisen coördineer je de aankopen. Je monitort de rendementen in vergelijking met het uitvoeringsbudget en signaleert mogelijke verrekeningen en meerwerken aan de projectleider. In samenwerking met het projectteam beheer je het kwaliteitsborgingssysteem om te kunnen aantonen dat er gewerkt wordt volgens de regelgeving en technische eisen van de aanbesteding. Om optimaal zicht te hebben op de gebruikte resources ga je heel regelmatig werven bezoeken. Je rapporteert aan de projectleider met wie je een open communicatie onderhoudt. Meer info vind je op : http://www.struktonrail.com/

  • Logopedist(e) Mariakerke-Gent (MARIAKERKE)

    Regio: MARIAKERKE

    Bedrijf: MAENHOUT

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je staat in voor onderzoek en behandeling van kinderen en volwassenen met spraak-, taal-, leer-, stem- en/of neurologische stoornissen. Je werkt samen met een collega logopediste Je neemt deel aan gesprekken/overleg op school en in de praktijk. Je behandelt op school en/of in de praktijk. Je werkt met een zelfstandig statuut.

  • Splendit - Business Analyst (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are currently on the lookout for business analysts for Brussels, Gent and Antwerp. Business Analyst Responsibilities Study the systems and operations and identify the scope of the problem - Done from the perspective of the business domain to which the project/issue belongs Liaise with key stakeholders and conduct brainstorming sessions to get exact requirements. Analyze the problem from different angles and perform gap analysis. Discuss the problem with the technical team and recommend technology needed to address the same Document exact business needs along with both functional and non-functional requirements. Prepare use cases, business requirements documents (BRD), system requirements specification (SRS) documents and other functional documents Based on system needs, create prototype, wireframes, mockups and screens. For large projects, data and process models also needs to be created. Interact with the development team and help them understand the technical aspects of the solution. Oversee the development, conduct meetings and perform project management. Conduct usability and functional testing and recommend corrective and preventive actions. Present the developed solution to the concerned audience and solicit feedback. Participate in migration, handover, end user training and deployment activities. Skills Analytical and problem solving skills Comprehension and interpretation capabilities Exceptional command over verbal and written communication Interpersonal skills Management skills Knowledge of software development methodologies ( Waterfall model, Rapid Application Development, Agile Software Development) Understanding of business concepts and cognizance of technical frameworks Data modeling and data mining skills Hands-on experience on different testing methods (unit, functional, system, integration, acceptance,...) You speak fluent English, Dutch and/or French What SplendIT offers With SplendIT you're not just taking any IT job. In actuality you are choosing to work in a fast evolving environment where you are being seen as a high added value in a team of professionals. Therefore we offer challenging projects accompanied by a competitive salary. A career within SPLENDIT is a conscious choice for a challenging job with real growth opportunities in an innovative environment and an emphasis on social relevance. Are you an IT'er in body and mind and looking to join our team of professionals? Do not hesitate to contact us.

  • BIS-stage Winkel medewerker (WILLEBROEK)

    Regio: WILLEBROEK

    Bedrijf: ECOSO WILLEBROEK

    Type: Leercontract

    Ecoso heeft het volgende aanbod: Je krijgt een unieke kans om een werk- en leerervaring op te doen Je krijgt bij Ecoso een opleiding op jouw maat als winkel medewerker. Je doet je BIS-stage/opleiding met een op maat gemaakt opleidingsplan Het opleidingsplan werd goedgekeurd door de VDAB Je krijgt ondersteuning van een ervaren begeleider Je taken om te leren: Je leert de kassa te bedienen Je leert de kassa te controleren en af te sluiten Je leert de dienst na verkoop; garantie, terugbetaling enzovoort Je leert hoe je de producten in de winkel moet plaatsen Je leert de voorrraad van de goederen op peil te houden Je leert wanneer je artikelen in en uit de winkel moet halen Je leert hoe je de winkel netjes en proper kunt houden Je leert omgaan met klanten en collega´s Je leert samen te werken Je leert beveiligingen aan te brengen en deze bij de afrekening terug te verwijderen Je leert klant gericht te werken Je krijgt kennis van de waarde van goederen Je leert goederen te prijzen en juist te sorteren voor de winkel

Zoek naar antwoorden van A4 in sociale netwerken
Look for responds of A4 in social networks

Lees alle opmerkingen voor A4. Laat een reactie achter voor A4. A4 bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for A4. Leave a respond for A4. A4 on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie A4 op de google maps. Adres en contacten A4
Location of A4 on the google maps. Address and contacts of A4

Andere gerelateerde bedrijven als come A4 A4: FLEXPECTRA NV | Verhaegen Ann | HUIS MA BELLE | Chez Lucienne | Trans Ocean Logistics nv NV

Other related companies as A4: FLEXPECTRA NV | Verhaegen Ann | HUIS MA BELLE | Chez Lucienne | Trans Ocean Logistics nv NV

A4 is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is A4, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01925048828. Het bedrijf A4 bevindt zich op het adres: DEMERSTRAAT 4; 3500; HASSELT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 954,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 624,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Dameskledingzaken. Producten gemaakt in A4 zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van A4 is Tabaksproducten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van A4 is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van A4, openstaande posities, locatie van A4 op de kaart.

A4 is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is A4, company assigned to the tax number BE01925048828. The company A4 is located at the address: DEMERSTRAAT 4; 3500; HASSELT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 954,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 624,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Dameskledingzaken. Products created in A4 were not found.
The main activity of A4 is Tobacco Products, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of A4 is not available. You also can look at reviews of A4, open positions, location of A4 on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over A4, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf A4, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about A4, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company A4, employees, financial statistics.