Easy-Concept

Contactgegevens Easy-Concept: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Easy-Concept: address, phone, fax, email, website, opening hours

Easy-Concept

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue du Planois 41; 7090; Braine-le-Comte (Hennuyères), België

Telefoon (phone): 067 55 62 11; 0478 29 07 94 (+32-067 55 62 11; 0478 29 07 94) 067 55 62 11; 0478 29 07 94 (+32-067 55 62 11; 0478 29 07 94)

Fax (fax): 067 55 62 11 (+32-067 55 62 11) 067 55 62 11 (+32-067 55 62 11)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Easy-Concept: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Easy-Concept"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Easy-Concept"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Easy-Concept, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Easy-Concept. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Easy-Concept, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Easy-Concept. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Easy-Concept
Products information Easy-Concept

BTW identificatienummer (tax): BE03642486572
Ondernemingsnummer: 5591186523
Hoofdstad (capital): 911,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 137,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1986

Internet - Webdesign

Product categorie (product category): Internet - Services

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Easy-Concept
(Get full report from official database of BE for Easy-Concept)

Aanvulling soorten activiteiten voor Easy-Concept
Addition kinds of activities for Easy-Concept

24369903. Fineer voorraad, naaldhout | Veneer stock, softwood
36770103. Flyback transformatoren | Flyback transformers
44490000. Water vervoer van vracht | Water transportation of freight
56210102. Bruidswinkels | Bridal shops
63990102. Federale deposito verzekeringsmaatschappij (fdic) | Federal deposit insurance corporation (fdic)
73899901. Autowarendienst | Automobile recovery service
82210202. Theologisch seminarie | Theological seminary

Werken bij Easy-Concept: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Easy-Concept: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Easy-Concept. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Easy-Concept. Looking for open vacancies in other companies

  • Verpakkingsoperator 2 ploegen of nacht (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: Werkers

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    FUNCTIE: Na een interne opleiding zal je instaan voor de goede werking van een volautomatische inpaklijn van diepvriesgroenten. Dit houdt in dat je alle machines van die lijn bedient, ombouwt en op elkaar afstemt zodat alles vlot verloopt. Je werkt kwaliteitsvol, hygiënisch en veilig.

  • Industrieel Reiniger (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: SYNERGIE BRUGGE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Reinigen van de verschillende industriële productieruimtes en meehelpen aan het proper houden van de productie-installaties om de orde en netheid in stand te houden en te bevorderen

  • Monteur banden tijdelijk winterseizoen (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: ADECCO KORTRIJK INDUSTRIE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een gerenomeerd automerk zijn we op zoek naar een tijdelijk bandenmonteur voor de garage te Kortrijk. Je staat in voor het monteren en demonteren van de banden, dit voor een periode van een 4-tal maanden.

  • Sanitair installateur - Dienst na verkoop (KOEKELARE)

    Regio: KOEKELARE

    Bedrijf: Synergie Oostende Construct

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf regio Koekelare zijn wij op zoek naar een technieker dienst na verkoop.

  • Machine-operator 2 ploegen (m/v) (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als operator ga je als volgt te werk:- Staal uitsnijden bij nieuwe kwaliteiten voor aanmaak referentiestalen- Moederrollen in afrollers brengen- Aannaaien van moederrollen- Controle instelling machines- Stikdiepte instellen- Slechte stukken uitsnijden voor recuperatie

  • Mechanieker vrachtwagens (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: Start People Genk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als mecanicien sta je in voor het uitvoeren van het periodiek nazicht, alle controles en het onderhoud van de vrachtwagens.

  • Alleenwerkende hulpkok | Geel (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als (hulp)kok: ? Sta je in voor het voorbereiden klaarmaken en serververen van verzorgende maaltijd aan de klanten en dit op een efficiënte manier. ? Draag je naast het geven van suggesties om de algemene werking van het eetcafé te verbeteren ook bij tot een goede afwisseling van maaltijden: samenstellen van dagelijkse menu?s en keuze van speciale maaltijden. ? Je staat in voor alle bereidingen in de keuken en voor de planning en organisatie van alle keukenwerkzaamheden: mise-en-place bereiden schikken en garneren van gerechten. ? Je controleert de bereidingstechnieken de presentatie en de hygiëne van de voedingswaren het onderhoud van de keuken en de installaties. ? Soms werk je nieuwe recepten uit. Je kan eveneens verantwoordelijk zijn voor het werkingsbudget van de keuken. ? Je past de hygiëne en veiligheidsregels strikt toe en waakt erover dat iedereen dat doet. veiligheidsschoenen.

  • Supervisor (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    ? Je hebt de leiding over een team mensen en bent dagelijks bezig met de begeleiding sturing en coaching. ? Als Supervisor ben je verantwoordelijk voor de resultaten van je team voor wat betreft productiviteit kwaliteit en efficiëntie. Je slaagt erin om je eigen targets te vertalen naar concrete doelen voor je team en stuurt je medewerkers in de juiste richting. ? Je informeert over de dagelijkse werking van het project en rapporteert probleemsituaties. ? Je helpt de agents om hun targets te behalen. Je ziet potentieel en haalt het beste uit je mensen naar boven. ? Door je enthousiasmerende en dynamische aanpak slaag je er als Supervisor je team blijvend te motiveren. ? Je houdt op regelmatige basis evaluatie- en functioneringsgesprekken. ? Als Supervisor werk je mee aan en denk je na over de verdere organisatie van de afdeling en de noodzakelijke procesverbeteringen.

  • Huishoudhulp/poetshulp in regio Kasterlee (Lichtaart en Tielen) (KASTERLEE)

    Regio: KASTERLEE

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis . Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Studenten voor BIS-Beurs 2018 te Gent weekdagen (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Studentenjob

    Hostess en begeleiden van potentiële klanten

  • Verpleegkundigen (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: RADIOLOGIE DR. HANS JASPERS

    Type: Vaste Job

    Binnen onze organisatie worden volgende taken van jouw verwacht: Nemen van RX-opnames; Mammografie; Botmeting; Telefonisch onthaal can patiënten; Inschrijvingen en administratie. Je werkt telkens van maandag tot vrijdag tussen 7u00 en 20u00, zaterdag werk je via beurtrol tussen 7u00 en 13u00.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van Easy-Concept in sociale netwerken
Look for responds of Easy-Concept in social networks

Lees alle opmerkingen voor Easy-Concept. Laat een reactie achter voor Easy-Concept. Easy-Concept bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Easy-Concept. Leave a respond for Easy-Concept. Easy-Concept on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Easy-Concept op de google maps. Adres en contacten Easy-Concept
Location of Easy-Concept on the google maps. Address and contacts of Easy-Concept

Andere gerelateerde bedrijven als come Easy-Concept Easy-Concept: AMARYL | BALDEB | LES RIVES DU GANGES | MARCEL VAN LIEFFERINGE | Userfull NV

Other related companies as Easy-Concept: AMARYL | BALDEB | LES RIVES DU GANGES | MARCEL VAN LIEFFERINGE | Userfull NV

Easy-Concept is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Easy-Concept, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03642486572. Het bedrijf Easy-Concept bevindt zich op het adres: Rue du Planois 41; 7090; Braine-le-Comte (Hennuyères). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 911,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 137,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Internet - Services. Lijst met producten zijn Internet - Webdesign.
De hoofdactiviteit van Easy-Concept is Transportuitrusting, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Easy-Concept is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Easy-Concept, openstaande posities, locatie van Easy-Concept op de kaart.

Easy-Concept is a company, that was registered 1986 in N\A region, Belgium. Full name of company is Easy-Concept, company assigned to the tax number BE03642486572. The company Easy-Concept is located at the address: Rue du Planois 41; 7090; Braine-le-Comte (Hennuyères). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 911,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 137,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Internet - Services. List of products are Internet - Webdesign.
The main activity of Easy-Concept is Transportation Equipment, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Easy-Concept is not available. You also can look at reviews of Easy-Concept, open positions, location of Easy-Concept on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Easy-Concept, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Easy-Concept, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Easy-Concept, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Easy-Concept, employees, financial statistics.