Stephanie-Home Interiors

Contactgegevens Stephanie-Home Interiors: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Stephanie-Home Interiors: address, phone, fax, email, website, opening hours

Stephanie-Home Interiors

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Overstraat 2; 3290; Diest, België

Telefoon (phone): 013 35 01 70 (+32-013 35 01 70) 013 35 01 70 (+32-013 35 01 70)

Fax (fax): 013 35 01 72 (+32-013 35 01 72) 013 35 01 72 (+32-013 35 01 72)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Stephanie-Home Interiors: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Stephanie-Home Interiors"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Stephanie-Home Interiors"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Stephanie-Home Interiors, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Stephanie-Home Interiors. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Stephanie-Home Interiors, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Stephanie-Home Interiors. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Stephanie-Home Interiors
Products information Stephanie-Home Interiors

BTW identificatienummer (tax): BE07891723632
Ondernemingsnummer: 9865692138
Hoofdstad (capital): 225,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 265,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1999

Producten die in Stephanie-Home Interiors zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Interior decoration

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Stephanie-Home Interiors
(Get full report from official database of BE for Stephanie-Home Interiors)

Aanvulling soorten activiteiten voor Stephanie-Home Interiors
Addition kinds of activities for Stephanie-Home Interiors

14469908. Gieten van zandmijnen | Molding sand mining
14810101. Ontwikkeling van mijnen, niet-metaalhoudende mineralen | Mine development, nonmetallic minerals
20989901. Macaroni producten (bijvoorbeeld alfabetten, ringen en schelpen), droog | Macaroni products (e.g. alphabets, rings, and shells), dry
76991502. Camera reparatie winkel | Camera repair shop
79999917. Trampoline operatie | Trampoline operation

Werken bij Stephanie-Home Interiors: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Stephanie-Home Interiors: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Stephanie-Home Interiors. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Stephanie-Home Interiors. Looking for open vacancies in other companies

  • Medewerker klantendienst (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Go4Jobs Brugge

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je staat in voor het opstellen van offertes, het vast leggen van afspraken,... Je beantwoordt vragen van de klanten. Je staat in voor algemene administratie. Je staat in voor telefonie (inbound)

  • Winkelmedewerker gezocht voltijds regio Schoten M/V (SCHOTEN)

    Regio: SCHOTEN

    Bedrijf: Synergie Schoten Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant te Schoten is op zoek naar een fulltime winkelmedewerk(st)er. Hun activiteit verleent zich tot gespecialiseerde winkelverkoop van food en non-food (supermarkt).

  • Projectassistent - FRANSTALIG (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Dit is het takenpakket als projectassistent: Commerciële ondersteuning: agendabeheer en afspraken plannen voor de collega's verslagen maken van de meetings voorbereiden van de reporting en de maandelijkse cijfers telefonische en mailcontact met klanten en leveranciers ter opvolging ondersteuning in maken van offertes en technische ondersteuning voorbereiden van de contracten met klant en leverancier ondersteuning in projecten milieustudies toekenningen ... Operationele ondersteuning: administratief opvolgen van bestellingen en leveringen onderzoek naar de beste leverancier prijsvergelijkingen maken maken en beheren van technische gegevens (handleidingen technische fiches ...) en deze online klasseren en up to date houden werfopvolging en de registraties van de onderaannemers controleren en bijhouden administratieve ondersteuning voor de veiligheidsnormen van de werven (PPSS PGSS PAQ ...) algemene projectondersteuning: beheer van de oproepen facturatie stockbeheer ...

  • Medewerker varkensbedrijf (PITTEM)

    Regio: PITTEM

    Bedrijf: Werkers

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    FUNCTIE: Je taken zijn zowel het verzorgen van de dieren als het uitvoeren van allerlei reparaties binnen het varkensbedrijf. Ook het reinigen van de stallen behoort tot jouw takenpakket.

  • Technieker (elektrische kennis) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: D-JOB

    Type: Interim met optie "vast werk"

    U heeft een basis elektriciteit en bent handig. U steekt graag de handen uit de mouwen en leert graag bij. Loon: 12 euro/uur en dagvergoeding Bereikbaar met het openbaar vervoer

  • carrossier (ZEEBRUGGE)

    Regio: ZEEBRUGGE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zoeken een dynamisch en gemotiveerde medewerker die bij voorkeur een opleiding carrossier heeft genoten of ervaring heeft in de functie. goeie kennis van verschillende taken binnen een carrosseriebedrijf zelfstandig kunnen werken teamplayer handig oog voor details en werkt nauwkeurig flexibel

  • Business controller (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Opstellen onderhouden en verbeteren van operationele rapportages vooral met betrekking tot nacalculatie van de projecten. Onderdeel hiervan is de uitvoering van project-specifieke analyses. (vb. van rendementen); Kostenanalyses maken van diverse kosten: verbruikskosten werf uurloonkosten kosten wagenpark kosten machines overhead etc; Analyseren van informatie om vervolgens bruikbare adviezen verbetervoorstellen en conclusies op te stellen voor het management; Assisteren bij het opmaken en de opvolging van de kostenbudgetten; Interne procedures voorstellen verfijnen en opvolgen d.m.v. interne audits.

  • HUISHOUDHULP (M/V) HANSBEKE (voltijds) (HANSBEKE)

    Regio: HANSBEKE

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • STUDENTEN WEEKENDWERK (LOVENDEGEM)

    Regio: LOVENDEGEM

    Bedrijf: INTRATUIN LOVENDEGEM

    Type: Studentenjob

    Wie zijn wij? Intratuin Lovendegem is een solvabel bedrijf waar directe communicatie tussen medewerkers en de eigenaar zeer belangrijk is. Dit familiebedrijf met jarenlange ervaring in de tuinbouw, welke nu geleid wordt door de 2de generatie, zit in een groeiflow en blikt vooruit op expansie. Hiervoor zijn we op zoek naar bekwame medewerkers die meehelpen dit proces tot een goed einde te brengen. We zijn toonaangevend in de tuincentrasector. Om de drukte tijdens de vakanties (vakantiejob) en weekends (studentenjob) op te vangen, zijn wij op zoek naar gemotiveerde jobstudenten om bij te springen. Je taken kunnen bestaan uit: - het klantgericht bedienen van de kassa (computer) - helpen bij de snijbloemen, cafetaria, dieren verzorgen, allround meehelpen, ... - rekken opvullen, levelen, producten uitpakken, de winkel onderhouden, ... Gezochte profiel Ben je op zoek naar een leuke bijverdienste in de sociale sector? Kan je de handen uit de mouwen steken en ben je flexibel? Ben je op zoek naar een uitdagende job om jouw ervaring op het werkveld uit te breiden? Aarzel dan niet langer! Wij hebben jou nodig om ons hecht team te versterken tijdens het weekend of tijdens de vakantie. Kom tot bloei in dit familiebedrijf en bouw je CV verder uit door ervaring op te doen in de verkoopsector. Vul zo snel mogelijk een sollicitatieformulier in of kom eens langs in de vestiging. Wil je graag de sfeer opsnuiven en kennis maken met onze enthousiaste medewerkers? Neem een kijkje op onze Facebookpagina en leer jouw toekomstige werkgever kennen! http://www.facebook.com/intratuin.lovendegem/

  • International Sales for Rental Solutions (m/v) (HOEGAARDEN)

    Regio: HOEGAARDEN

    Bedrijf: VMI

    Type: Vaste Job

    In deze uitdagende functie ben je verantwoordelijk voor de internationale uitbouw van onze mobiele UPS-oplossingen. Dankzij jouw productkennis en technisch inzicht kan je gepast advies geven om deze technologie optimaal in te passen in de elektrische infrastructuur van de klant. Je onderzoekt de marktsituatie en bepaalt de verdere strategische verkoop en distributiekanalen. Je bouwt een klantenbestand uit waarmee je regelmatige contacten onderhoudt en sluit huurcontracten af in nauwe samenwerking met de service afdeling. Je rapporteert in deze functie rechtstreeks aan de algemene directie.

  • Kinderpsycholoog Leuven (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: FARESA

    Type: Zelfstandige activiteit

    • je geeft evidence-based therapie, gebaseerd op een grondige anamnese en diagnostiek • je verzorgt een vlekkeloze en frequente clientopvolging • je richt je op kinderen en jongeren • je organiseert interne en externe trainingen • je versterkt Faresa als centrum in contacten met andere hulpverleners • je neemt deel aan intervisie, supervisie en teamvergaderingen • je houdt je kennis up -to-date door bijscholing • je bouwt actief mee aan Faresa Leuven • master in de klinische psychologie, postgraduaatopleiding in de gedragstherapie of in opleiding • bijkomende masters, specialisaties, postgraduaatopleidingen of expertise in diagnostiek is een plus • je hebt de voor- en de nadelen van een statuut als zelfstandige reeds afgewogen • een zelfstandige activiteit in hoofd- of bijberoep waarbij wekelijks minimum drie blokken van 4 uur worden gepresteerd.

  • Centric - Monitoring Engineer (EVERE)

    Regio: EVERE

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    JOB OBJECTIVE The monitoring engineer has responsibility for creation and refinement of; monitoring policies, processes, procedures for application, system software and infrastructure monitoring. He's responsible for monitoring systems and infrastructure. Work in cooperation with Technical teams ensuring that monitoring capabilities are in line with needs. POSITION WITHIN THE ORGANISATION Department: Technology Section: Technology Service: Technology Reports hierarchically to: Head of Technology Operations Reports functionally to: Team Lead Manages: Directly: 0 Indirectly: 0 Back-up: Release engineer, Technical Expert, Technical Architect JOB DIMENSIONS Budget: 0 Team: 0 Outputs: Monitor systems, software, applications Troubleshoot problems Track all issues Report, manage, escalate incidents Monitors Systems/applications performance and troubleshoots problem areas as needed Maintain tickets and documentation Write scripts, SQL queries, new checks in scope of monitoring or problem solving Solve issue where applicable AUTONOMOUS DECISION MAKING AUTHORITY Day-to-Day monitoring using tooling, in case of problem, either solve or route those into the technical team (escalation) Create new checks, scripts to improve visibility Decide about severity of incidents RESULT AREAS RESULT AREA 1: Proactive monitoring assuring fast and reliable incident handling with proper visibility and follow up. RESULT AREA 2: Improve monitoring by interfacing various source of alerts. RESULT AREA 3: Route, track problems and make sure that correct actions have been taken in order to resolve problems RESULT AREA 4: Work closely with development and support groups to define new monitoring needs. CONTACTS INTERNAL CONTACTS: Exchange of information: Heads of Departments, IPC Managers, IPC Staff Negotiations with: IPC Managers, IPC Staff EXTERNAL CONTACTS Exchange of information: Data centre provider (Cegeka) , other providers (Storage, network etc...) Negotiations with: n/a FUNCTIONALITY CRITERIA Service Management techniques/methodologies: (desirable): ITIL2. Experience: Experience with Monitoring, Incinga, Nagios and Zenoss are a plus Knowledge of Jira & Confluence, used to write documentation (tickets, Wiki) Familiarity with Oracle SQL. Able to run queries against a database and incorporate such queries into a script. Degree in computer science or equivalent. Excellent documentation skills Essential: Good communicator; "can do" approach; determined; understand other issue, can listen and learn from others Desirable: self-learning and keen to learn new technical domains Attitudes: Excellent communication Excellent analysis and troubleshooting skills of complex technical systems. Excellent command of spoken/written English ...

Zoek naar antwoorden van Stephanie-Home Interiors in sociale netwerken
Look for responds of Stephanie-Home Interiors in social networks

Lees alle opmerkingen voor Stephanie-Home Interiors. Laat een reactie achter voor Stephanie-Home Interiors. Stephanie-Home Interiors bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Stephanie-Home Interiors. Leave a respond for Stephanie-Home Interiors. Stephanie-Home Interiors on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Stephanie-Home Interiors op de google maps. Adres en contacten Stephanie-Home Interiors
Location of Stephanie-Home Interiors on the google maps. Address and contacts of Stephanie-Home Interiors

Andere gerelateerde bedrijven als come Stephanie-Home Interiors Stephanie-Home Interiors: HPV Systems BVBA | MARCEL HULSMANS | ONAFHANKELIJK ZIEKENFONDS | EUGEEN SEGAERT | PARQUETBEL SPRL

Other related companies as Stephanie-Home Interiors: HPV Systems BVBA | MARCEL HULSMANS | ONAFHANKELIJK ZIEKENFONDS | EUGEEN SEGAERT | PARQUETBEL SPRL

Stephanie-Home Interiors is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Stephanie-Home Interiors, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07891723632. Het bedrijf Stephanie-Home Interiors bevindt zich op het adres: Overstraat 2; 3290; Diest. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 225,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 265,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Interior decoration. Producten gemaakt in Stephanie-Home Interiors zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Stephanie-Home Interiors is Uitvoerende, wetgevende en algemene overheid, behalve financiën, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Stephanie-Home Interiors is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Stephanie-Home Interiors, openstaande posities, locatie van Stephanie-Home Interiors op de kaart.

Stephanie-Home Interiors is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is Stephanie-Home Interiors, company assigned to the tax number BE07891723632. The company Stephanie-Home Interiors is located at the address: Overstraat 2; 3290; Diest. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 225,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 265,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Interior decoration. Products created in Stephanie-Home Interiors were not found.
The main activity of Stephanie-Home Interiors is Executive, Legislative & General Government, Except Finance, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Stephanie-Home Interiors is not available. You also can look at reviews of Stephanie-Home Interiors, open positions, location of Stephanie-Home Interiors on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Stephanie-Home Interiors, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Stephanie-Home Interiors, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Stephanie-Home Interiors, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Stephanie-Home Interiors, employees, financial statistics.