Kyo-Co

Contactgegevens Kyo-Co: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Kyo-Co: address, phone, fax, email, website, opening hours

Kyo-Co

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue Sainte-Anne 28; 1000; Bruxelles, België

Telefoon (phone): 02 502 03 18 (+32-02 502 03 18) 02 502 03 18 (+32-02 502 03 18)

Fax (fax): 02 502 64 92 (+32-02 502 64 92) 02 502 64 92 (+32-02 502 64 92)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Kyo-Co: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Kyo-Co"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Kyo-Co"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Kyo-Co, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Kyo-Co. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Kyo-Co, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Kyo-Co. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Kyo-Co
Products information Kyo-Co

BTW identificatienummer (tax): BE06996063232
Ondernemingsnummer: 9474304199
Hoofdstad (capital): 781,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 894,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2016

Producten die in Kyo-Co zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Interior decoration

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Kyo-Co
(Get full report from official database of BE for Kyo-Co)

Aanvulling soorten activiteiten voor Kyo-Co
Addition kinds of activities for Kyo-Co

3465. Automotive stampings | Automotive stampings
20410000. Bloem- en andere graanmolenproducten | Flour and other grain mill products
27210000. periodieken | Periodicals
34839902. Artillerie schelpen, meer dan 30 mm. | Artillery shells, over 30 mm.
35469903. Pistolen, pneumatisch: verwijderen van chip | Guns, pneumatic: chip removal
38449910. Therapeutische röntgenapparatuur en buizen | Therapeutic x-ray apparatus and tubes
51530202. Bonen, oneetbaar | Beans, inedible

Werken bij Kyo-Co: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Kyo-Co: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Kyo-Co. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Kyo-Co. Looking for open vacancies in other companies

  • HR SUPPORT (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Hays Response Zaventem

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    * Farmaceutische sector * Vilvoorde * Nederlands, Frans, Engels Voor onze klant in Vilvoorde is Hays Response op zoek naar een HR support. Dit internationaal bedrijf is actief in de farmaceutische sector en zoekt een gemotiveerde collega om hun team tijdelijk te versterken voor 8 maanden. Als HR support zal je verantwoordelijk zijn voor een breed takenpakket. Je zal de HR-afdeling administratief ondersteunen door meetings te plannen, facturen aan te maken, de HR database up to date houden en nog andere diverse taken verrichten. Daarnaast bel je kandidaten op om een afspraak in te plannen voor een gesprek. Je zal ook functieomschrijvingen opmaken, online posten, volledig beheren en opvolgen. Bovendien zal je helpen bij de verwelkoming van de nieuwe werknemers.

  • verkoper voeding/kassa (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als kassamedewerker help je de klanten aan de kassa verder je scant de producten in en je gaat over tot de betaling. Hier is het heel belangrijk dat je klantvriendelijk en erg service gericht bent. Je zorgt ervoor dat er een correcte klant afhandeling gebeurd. In kalme momenten ga je te werk in de winkel met het aanvullen van de producten.

  • Health, Safety, Environment and Improvements manager (M/V) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ACTIEF GENT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    In deze boeiende functie is je hoofdtaak het coördineren van continuous improvement- en HSE-projecten, zowel in de site van Gent als Eke. Je identificeert waar ruimte voor verbetering is en implementeert effectieve oplossingen, zodat de operationele en strategische doelen van de organisatie kunnen behaald worden, dit alles binnen een veilige werkomgeving. De professionele partners bevinden zich in operations, op groepsniveau, maar kunnen ook externe partijen zijn. Je rapporteert in deze functie aan de kwaliteitsmanager en maakt deel uit van het CPBW. Gezondheid, veiligheid en milieu: Met jouw excellente kennis van de wetgeving en de best practices, ben je de promotor van een sterk beleid op vlak van veiligheid, gezondheid en milieu in de organisatie. Je bouwt mee aan een positieve werkomgeving waarin veiligheid prioritair is en alle werknemers zich hierin betrokken voelen. Je werkt mee aan gezondheidsprogramma's en zorgt ervoor dat werknemers tijdig de juiste HSE-opleidingen volgen. De verantwoordelijkheid voor de audits liggen bij jou en je rapporteert HSE-cijfers naar het bestuur. Bij gebeurde incidenten, start je verder onderzoek naar de oorzaak en ga je op zoek naar een oplossing op lange termijn. Je volgt veranderingen in HSE-wetgeving op en zorgt ervoor dat deze toegepast worden in de organisatie. Continuous improvement: Je neemt de leiding over een team van process-specialisten die je inspireert om te streven naar creatieve, innovatieve en excellente oplossingen. Je bouwt een cultuur uit waarin werknemers proactief verbetervoorstellen doen, die actief beluisterd worden. Verder identificeer je de mogelijkheden om te verbeteren in proces en procedures, gebaseerd op kwantitatieve en kwalitatieve data en vertaal je dit naar oplossingen die leiden tot een verhoogde performantie en daling in kosten. Je verzekert ook de stabiliteit door de implementatie van standaard, consistente productiemethodes. Dit kan alleen maar ...

  • Polyvalent arbeider lakkerij (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Konvert Interim Lokeren

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een metaalverwerkend bedrijf zijn wij op zoek naar een poederlakker regio Waasland. Je zal helpen met de voorbereiding van de stukken: trappen, auto's, hekken,... Je zal de stukken opschuren, ontvetten, afplakken, enz... Vervolgens zal je de stukken ophangen. De poederlakinstallatie instellen en de gespoten stukken controleren op de kwaliteit van het lakwerk. Je zal tot slot de stukken afpakken en met de heftruck klaar zetten per bestelling.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO BEERVELDE (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren.

  • STAGE REKRUTERING EN SELECTIE (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: ARGON SELECTIE

    Type: Studentenjob

    Argon Selectie ontstond in 2001 op initiatief van de uitzendgroep Forum Jobs. Als Selectiekantoor bieden wij professionele ondersteuning bij de zoektocht naar gekwalificeerde bedienden en kaderleden. Onze opdrachtgevers komen uit diverse sectoren en bevinden zich voornamelijk in West- en Oost-Vlaanderen. FUNCTIE Stapsgewijs word je ondergedompeld in het bedrijfsleven en leer je de volwaardige rekruteringscyclus kennen. Begeleiding krijg je van een ervaren consultant, jouw mentor doorheen dit avontuur. Afhankelijk van je interesseveld kies je voor de divisie - HR & Finance- , -Technics-of -Sales, Marketing, Logistiek en Administratie-.Jouw takenpakket is tweedelig: Rekrutering: 1. Klantenbezoek: Na een leerrijke rondleiding leer je de openstaande vacature(s) kennen, die je actief zal beheren. 2. Vacature lancering: Je schrijft een creatieve vacature op aan de hand van de verworven informatie. Deze lanceer je via diverse kanalen om instroom te garanderen. 3. Zoekopdrachten: Je gaat gericht op zoek via deze kanalen naar de ideale match en vindtgeschikte kandidaten die je laat kennismaken met de vacature. 4. Prescreenings: je selecteert CV’s op basis het vooropgestelde profiel, de gewenste competenties en ervaringen. 5. Interviews: Tijdens een diepte-interview ga je na waar de ervaring en ambities van de kandidaat liggen en in hoeverre deze matchen met de vacatures in jouw portefeuille. 6. Assessment Center: Je stelt samen met de klant een testbatterij opdie je zal afnemen met de kandidaat. Na de test bespreek je de testresultaten grondig met de kandidaat. Hierover maak je een testrapport op die je voorlegt aan de klant. 7. Opvolging: Als tussenschakel van de kandidaat en klant volg je de samenwerking nauwgezet op. Je gaat na bij de starter hoe ze hun nieuwe uitdaging ervaren. Daarnaast luister je ook bij de klant hoe hun nieuwe werknemer het doet. Je krijgt de kans ons Marketingbeleid te optimaliseren door een plan te schrijven en dit uit te voeren: 1. Marketing plan: Na een grondige marktanalyse stel je een plan op hoe Argon Selectie beter in de picture komt off en online. Dit volg je dan ook actief op via Google Analytics. 2. POS materiaal: Je krijgt de kans creatieve ontwerpen te maken via onze grafische tools. 3. Mailing: Je organiseert mailingsacties en creëert hiervoor de nodige content. 4. Beurzen: Je staat in voor de planning en organisatie van komende jobbeurzen en samen met de collega’s trek je naar dit event.

  • Hulpboekhouder (GISTEL)

    Regio: GISTEL

    Bedrijf: Talentus Oostende

    Type: Vaste Job

    Je zorgt steeds voor een feilloze input en controle van de aankoopfacturen; Je verwerkt dagelijks de bankverrichtingen; Je zorgt ervoor dat het debiteurenbeheer wordt uitgevoerd via interne systemen; Je zorgt ervoor dat de credit control vlot verloopt; Uiteraard is het controleren van facturen ook één van je taken; Je zorgt telkens voor een correcte administratieve afhandeling van je takenpakket. Bedrijfsprofiel: Bijna 30 jaar levert dit bedrijf innovatieve producten aan hun klanten.

  • R&D Engineer (m/v) (ARENDONK)

    Regio: ARENDONK

    Bedrijf: DIBO

    Type: Vaste Job

    DiBO NV is fabrikant en leverancier van professionele reinigingsmachines, zoals o.a. koud- en warmwater hogedrukreinigers, veeg- en schrobmachines, industriële reinigingssystemen, alsook carwashes e.a. wasinstallaties voor voertuigen. Wegens de stijgende vraag naar onze producten zijn wij voor onze R&D afdeling in Arendonk op zoek naar een: R&D Engineer (m/v) Functie: Zelfstandig uitwerken van R&D vraagstukken/deelproblemen die worden opgelegd door een projectleider. Dit kan zowel elektrisch als mechanisch zijn. De aanmaak van service documentatie voor onze machines Het opstellen van werkinstructies voor de productie van onze machines Naast deze hoofdtaken zal je ook betrokken worden bij: Het aanpassen/bewerken van aangeleverde CAD tekeningen (elektrisch/mechanisch) Testen / zoeken van nieuwe onderdelen Kwaliteitscontrole van onze machines Andere gevarieerde taken

  • JUNIOR MANAGER - ZARA HOME WIJNEGEM (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: ZARA HOME Wijnegem

    Type: Vaste Job

    Als Junior Manager ben je de rechterhand van de Assistant Shop Manager voor het dagelijks beheer van de winkel waarbij je je productkennis en organisatorisch talent gebruikt om de commerciële doelstellingen te behalen. Je motiveert en begeleidt het verkoopsteam en neemt beslissingen i.v.m. het product om een maximale rendabiliteit te bereiken.

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Menen-Wevelgem)

    Regio: Regio Menen-Wevelgem

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Business Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Modis Belgium

    Type: Zelfstandige activiteit

    _

  • Centric - Fibre Project Leader (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    The “Fibre Project Leader” will take the operational lead for the roll-out of one or more fibre projects. The main responsibility of this project leader will be the set-up of an effective project organisation and project planning. This organisation must assure that customers can be connected to the new fibre network within the pre-defined schedule and budget and aligned with local business partners. He/she will do so in close cooperation with his/her colleagues of other departments and with national roll-out, design and engineering teams. Responsibilities Set up an effective project organisation with clear roles & responsibilities Establish a planning baseline (for both the architecture and the construction), and a cost baseline allowing timely and on budget delivery of the objectives Analyse and mitigate both internal and external risks to maintain the project baseline Plan & lead local meetings with all involved stakeholders to assure a close follow-up of the planning, trigger all necessary actions This also includes communication to external partners and internal area teams, the National Program Manager and the local area manager Check and approve high level designs for both feeding (internal) and distribution (external partner) Assure the data quality in the tools for project follow-up and network documentation Consolidate and asses confidence level for the “Go for construction” Assure timely execution of required core network activities Follow-up of correct financial actualisation with both internal departments & external partners. Represent the network deployment department (provide feed-back regarding planning, design and status) in local cross-departmental teams with sales, Marketing, Customer operations Actively participate in initiatives for definition/updates of design rules, processes, work instructions, reporting, lessons learned... Profile Good knowledge of telecommunication networks and eager to expand this knowledge Project management experience is a must (workload estimations/operational planning/budget management) Team player with a lot of energy and team coordination skills Good analytical insight Able to deal with ambiguity Good knowledge of the Office applications (Word, Excel, Access, PowerPoint) Good communication/presentation skills Bilingual Dutch/French with good knowledge of English In possession of a master degree (engineer) or equal in experience

Zoek naar antwoorden van Kyo-Co in sociale netwerken
Look for responds of Kyo-Co in social networks

Lees alle opmerkingen voor Kyo-Co. Laat een reactie achter voor Kyo-Co. Kyo-Co bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Kyo-Co. Leave a respond for Kyo-Co. Kyo-Co on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Kyo-Co op de google maps. Adres en contacten Kyo-Co
Location of Kyo-Co on the google maps. Address and contacts of Kyo-Co

Andere gerelateerde bedrijven als come Kyo-Co Kyo-Co: Interbrew Belgium S.A. | A ET S COIFFURE | LEO MICHIELSEN | Lebeau | WATCH ME

Other related companies as Kyo-Co: Interbrew Belgium S.A. | A ET S COIFFURE | LEO MICHIELSEN | Lebeau | WATCH ME

Kyo-Co is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Kyo-Co, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06996063232. Het bedrijf Kyo-Co bevindt zich op het adres: Rue Sainte-Anne 28; 1000; Bruxelles. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 781,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 894,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Interior decoration. Producten gemaakt in Kyo-Co zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Kyo-Co is Onroerend goed, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Kyo-Co is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Kyo-Co, openstaande posities, locatie van Kyo-Co op de kaart.

Kyo-Co is a company, that was registered 2016 in N\A region, Belgium. Full name of company is Kyo-Co, company assigned to the tax number BE06996063232. The company Kyo-Co is located at the address: Rue Sainte-Anne 28; 1000; Bruxelles. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 781,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 894,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Interior decoration. Products created in Kyo-Co were not found.
The main activity of Kyo-Co is Real Estate, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Kyo-Co is not available. You also can look at reviews of Kyo-Co, open positions, location of Kyo-Co on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Kyo-Co, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Kyo-Co, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Kyo-Co, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Kyo-Co, employees, financial statistics.