OMOB

Contactgegevens OMOB: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data OMOB: address, phone, fax, email, website, opening hours

OMOB

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Bergensesteenweg 41 Box 1; 1500; Halle, België

Telefoon (phone): 02 356 05 84 (+32-02 356 05 84) 02 356 05 84 (+32-02 356 05 84)

Fax (fax): 02 356 49 64 (+32-02 356 49 64) 02 356 49 64 (+32-02 356 49 64)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) OMOB: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "OMOB"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "OMOB"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van OMOB, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen OMOB. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of OMOB, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees OMOB. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti OMOB
Products information OMOB

BTW identificatienummer (tax): BE09817626953
Ondernemingsnummer: 2725677490
Hoofdstad (capital): 498,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 150,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1986

Producten die in OMOB zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Insurances - Companies and representatives

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor OMOB
(Get full report from official database of BE for OMOB)

Aanvulling soorten activiteiten voor OMOB
Addition kinds of activities for OMOB

108101. Metaal mijnen exploratie en ontwikkeling diensten | Metal mining exploration and development services
308903. Plastics hardware en bouwproducten | Plastics hardware and building products
24360000. Naaldhouthout en multiplex | Softwood veneer and plywood
24990101. Kleren drogen kaders, rekken en rollen, hout | Clothes drying frames, racks and reels, wood
32720308. Meubelen, kerk: beton | Furniture, church: concrete
39440302. Auto- en vrachtwagensmodellen, speelgoed en hobby | Automobile and truck models, toy and hobby
39939902. Reclame nieuwigheden | Advertising novelties
50650403. Gesloten circuit tv | Closed circuit tv
59430000. Kantoorartikelen | Stationery stores
91310401. Uitvoerende en wetgevende kantoren gecombineerd, federale regering | Executive and legislative offices combined, federal govt

Werken bij OMOB: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in OMOB: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor OMOB. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for OMOB. Looking for open vacancies in other companies

  • ADMINISTRATIEF MEDEWERKER GARANTIES | GEEL (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: Synergie Kempen Careers

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een gerenomeerd bedrijf zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker Garanties. Samen met jouw collega ben je verantwoordelijk voor de aanvraag en opvolging van garantiedossiers. Je zorgt ervoor dat de aanvragen tijdig bij de fabrikant ingediend worden. Je nauwkeurige en correcte administratieve opvolging zorgen voor een correcte opvolging zorgen een correcte afhandeling van dossiers. Je hebt rechtstreeks contact met de klanten per telefoon, mail of brief en je reageert zo snel mogelijk op de behoeften van de klant.

  • Ervaren monteur (LILLE)

    Regio: LILLE

    Bedrijf: RANDSTAD CONSTRUCT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, specialist in sanitair, verwarming, ventilatie en alternatieve energie zoeken wij 2 ervaren monteurs. Vacature voor een vaste betrekking! Aantrekklijke verloning onder het paritair comité van de bouwsector!

  • Coördinator van stagiairs bij Audi (VORST)

    Regio: VORST

    Bedrijf: Start People Inhouse Audi

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als coördinator van de stagiairs ben je de eerste contactpersoon voor stagiairs en hun stagementoren binnen Audi Brussels. Je taken zijn gelinkt aan het rekruteren en opvolgen van de stagiairs, zoals: Website up-to-date houden met de openstaande stageplaatsen CV's screenen Kandidaten opvolgen met de business U bent de contactpersoon voor specifieke vragen Budget opvolgen Medewerking aan verschillende projecten of events bv. samenwerking met scholen Eigen stagiair begeleiden Dit zijn nog maar een deel van de taken, wat deze functie heel gevarieerd en aangenaam maakt.

  • Productieverantwoordelijke (m/v) (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM DIKSMUIDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een voedingsbedrijf gespecialiseerd in de productie en verwerking van granola, zoeken we een productieverantwoordelijke. Dit betreft een zwangerschapsvervanging (uitval voorzien rond november 2018) met optie vast. Het takenpakket omvat zowel een commercieel en administratief luik. Gaande van bestellingen opmaken, het transport, de stock controleren. Daarnaast hanteer je een allround mentaliteit en help je graag mee in de productie.

  • Manuele arbeider voor reiniging en herstellingswerken in de tunnels - Vaste nacht - OPTIE VAST (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je zal voornamelijk instaan voor het reinigen van de tunnels. Dit zowel manueel als met machine.

  • Werken als huishoudhulp Herenthout (HERENTHOUT)

    Regio: HERENTHOUT

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bij Domestic Services zijn er, vanwege de grote vraag, steeds vacatures. Er zijn geen specifieke voorwaarden om te kunnen werken in het systeem van de dienstencheques. Domestic Services stelt geen bijzondere eisen (ervaring of diploma), maar is in het bijzonder op zoek naar mensen die gemotiveerd zijn, houden van orde en netheid en graag mensen willen helpen. Veel voorkomende werkzaamheden zijn: afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen poetsen, bedden opmaken en strijken.

  • Huishoudhulp met dienstencheques in Boom (BOOM)

    Regio: BOOM

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s. (trefwoorden: huishoudhulp, dienstencheque, dienstencheques, koken, kuisen, poetswerk, poetshulp, kuisvrouw, kuisman, poetsdame, poetsvrouw, poetsman, schoonmaken, strijken)

  • Recruitment Assistant - student job (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Cross International

    Type: Studentenjob

    Cross International Are you interested in learning more about recruitment and other aspects of HR? CrossInternational is now looking for a recruitment assistant to join its operational team 2 days a week. Our company is a growing HR consultancy agency, offering a wide spectrum of HR services. Function Research/sourcing: thorough analysis of the vacancy and conducting effective search strategies to find qualified candidates; Telephone (screening) interviews; Scheduling appointments between candidates and your internal customers; Manage advertisement in offline/online media (company webpage, job boards…); HR administrative work Profile A natural interest in business (cross-industry) and the value of human capital. Language skills: Dutch. Good knowledge of MS Office. Confident, articulate and persuasive communicator (indifferent of the media being used) and a professional attitude enabling to deal with business professionals at all levels. Self-responsible, eager to learn and flexible. Minimum 2 days/week available.

  • Freelance Project Manager Product Development (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: NEWPOINT PROFESSIONALS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wat houdt deze functie in? Voor onze klant in Vlaams-Brabant, actief in Product Development in zijn we momenteel op zoek naar een ervaren Project Manager. In deze functie zal je Product Development processen leiden vanaf de project start (business proposal) tot en met de productlancering. Ook prototyping en industrialisering van de productie horen tot het project. Daarenboven zal een nieuwe ontwikkelmethodiek gevolgd worden, waardoor er een belangrijk luik van change management aanwezig is. Jouw taken: Vastleggen van duidelijke en realistische projectdoelstellingen, onderbouwd door een degelijke business case Aansturen van een internationaal multidisciplinair projectteam tot 15 personen Teamwork faciliteren in deels virtuele teams, doelen stellen en voortgang opvolgen Tijd, kosten en kwaliteit managen zoals voorzien in de business case Voorbereiden en opvolgen van projectplanning met focus op behalen van de deadline Verzekeren dat project/product requirements gedefinieerd, behaald en geverifieerd worden Project governance modellen, tools en processen toepassen Team meetings en workshops plannen en leiden Communiceren met klanten, management en stakeholders over voortgang, afwijkingen en opleveringen Interface verzorgen met manufacturing en suppliers

  • Logopedist(e) (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: DE BABBELHUT

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, flexibele en gedreven logopediste om onze groepspraktijk - De Babbelhut - te versterken. Je werkt voornamelijk met kinderen en jongeren met spraak-, taal- of leerstoornissen. Ook patiënten met neurologische problemen worden bij ons behandeld.

  • Keyrus - Junior / Medior Solution Architect (Web / Mobile) (STROMBEEK-BEVER)

    Regio: STROMBEEK-BEVER

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Role As a Junior/Medior Solution Architect for Web and Mobile Applications, you will participate in the implementation of projects at our clients.   We expect the ideal candidate to be able to understand complex business requirements and transform them into a clever technical solution, while keeping the client's interests and scope as a priority.   You should have high affinity with Agile implementation practices (Scrum and Agile for example) and be comfortable in fast-paced, fast-changing environments.   This role will fit someone who is eager to learn, is curious by nature, who is passionate about business challenges and also possesses an affinity for technical matters including Databases, Architecture, Development and Cloud in the context of Web/Mobile.  In the short term, the role would be immediately staffed on a current assignment, with strong and close mentorship from a Senior Solution Architect. In the long term, the Junior/Medior Solution Architect will evolve towards a leading role in various projects and take on the responsibility of driving an implementation team autonomously to deliver the expected outcomes to our clients.  This role will definitely allow you to deepen your consulting skills in general, as well as your architecture and technical knowledge and expertise.    Profile The ideal candidate should have at least four years of relevant experience with Web or mobile apps development as well as solving technical issues in a complex environment. Master Degree in IT, Computer Science, Engineering, Business Administration, or related field with a strong interest in IT and new technologies. Technical skills: Mandatory: C# programming, software design and development, Cloud basics, SQL and data management Strong plus: Knowledge of ASP.NET, analytics Soft skills: Above all, think team Excellent communication and interpersonal skills: you have the ability to communicate results clearly to both technical and non-technical colleagues Strong analytical competencies and excellent creative problem-solving skills Can interact easily with various types of stakeholders (from C-level to operational) Good PowerPoint and Excel skills are a plus Presentation skills Fluent in Dutch and/or French and English

  • Vivid Resourcing - PHP Developer (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Company   My client located in Brussels are seeking a freelance PHP developer to join them immediately for an initial 6 month contract. The client are a start-up organisation who provide a software service using Big Data to provide analytics.     Role Developer using latest PHP technologies and to be part of the decision making for the technology / framework choice of the client's platform Provide experience to build MicroServices Ability to assist on front end and back end solutions.    Required 3+ years working as a PHP Developer Proven experience working with Symfony and/or Laravel Experience with MicroServices Knowledge of NoSQL / Data processin Fluent in English    Details Location: Brussels Duration: 6 months Start Date: ASAP   If you wish to be considered for the position available, please e-mail an up to date CV with a contact number via the button below.   Thanks, Sagar

Zoek naar antwoorden van OMOB in sociale netwerken
Look for responds of OMOB in social networks

Lees alle opmerkingen voor OMOB. Laat een reactie achter voor OMOB. OMOB bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for OMOB. Leave a respond for OMOB. OMOB on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie OMOB op de google maps. Adres en contacten OMOB
Location of OMOB on the google maps. Address and contacts of OMOB

Andere gerelateerde bedrijven als come OMOB OMOB: SCHREINEREI GANGOLF | QUICK P | GIJSSELS | GARAGE MONCAREY | G COM

Other related companies as OMOB: SCHREINEREI GANGOLF | QUICK P | GIJSSELS | GARAGE MONCAREY | G COM

OMOB is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is OMOB, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09817626953. Het bedrijf OMOB bevindt zich op het adres: Bergensesteenweg 41 Box 1; 1500; Halle. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 498,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 150,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Insurances - Companies and representatives. Producten gemaakt in OMOB zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van OMOB is Educatieve diensten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van OMOB is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van OMOB, openstaande posities, locatie van OMOB op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

OMOB is a company, that was registered 1986 in N\A region, Belgium. Full name of company is OMOB, company assigned to the tax number BE09817626953. The company OMOB is located at the address: Bergensesteenweg 41 Box 1; 1500; Halle. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 498,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 150,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Insurances - Companies and representatives. Products created in OMOB were not found.
The main activity of OMOB is Educational Services, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of OMOB is not available. You also can look at reviews of OMOB, open positions, location of OMOB on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over OMOB, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf OMOB, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about OMOB, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company OMOB, employees, financial statistics.