Olden & Cie SA

Particuliere bedrijvenOnroerend goed • Olden & Cie SA
Private companiesReal Estate • Olden & Cie SA

Contactgegevens Olden & Cie SA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Olden & Cie SA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Olden & Cie SA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Chaussée de Waterloo 1174-1176; 1180; Bruxelles (Uccle), België

Telefoon (phone): 02 374 90 75 (+32-02 374 90 75) 02 374 90 75 (+32-02 374 90 75)

Fax (fax): 02 374 68 71 (+32-02 374 68 71) 02 374 68 71 (+32-02 374 68 71)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Olden & Cie SA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Olden & Cie SA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Olden & Cie SA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Olden & Cie SA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Olden & Cie SA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Olden & Cie SA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Olden & Cie SA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Olden & Cie SA
Products information Olden & Cie SA

BTW identificatienummer (tax): BE09762695312
Ondernemingsnummer: 4490081787
Hoofdstad (capital): 613,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 518,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Producten die in Olden & Cie SA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Insurance Agents and Brokers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Olden & Cie SA
(Get full report from official database of BE for Olden & Cie SA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Olden & Cie SA
Addition kinds of activities for Olden & Cie SA

609100. Nondeposit trust faciliteiten | Nondeposit trust facilities
899908. Communicatiediensten | Communication services
20150102. Kip, verwerkt: ingeblikt | Chicken, processed: canned
24410100. Dozen, hout | Boxes, wood
25110201. Ontbijtsets (meubels): hout | Breakfast sets (furniture): wood
28210204. Ethyleenglycol tereftalezuur, mylar | Ethylene glycol terephthalic acid, mylar
34650000. Automotive stampings | Automotive stampings
35230410. Feed grinders, breekmachines en mixers | Feed grinders, crushers, and mixers
35329901. Stampmolenmachines (mijnbouwmachines) | Stamping mill machinery (mining machinery)

Werken bij Olden & Cie SA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Olden & Cie SA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Olden & Cie SA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Olden & Cie SA. Looking for open vacancies in other companies

  • Verzekering dossierbeheerder (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: ADECCO SINT-NIKLAAS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn voor een hooggewaardeerd automotive bedrijf te Bornem op zoek naar een Insurance, Maintenance & Remarketing Associate die hun team wil versterken. Als Insurance, Maintenance & Remarketing Associate sta je de verdere ontwikkeling van bestaande en toekomstige verzekerings- en onderhoudsactiviteiten, alsook verbetering van verkoop- en operationele processen via workshops en projecten. Jouw takenpakket: Projectactiviteiten opvolgen met de providers. Assisteren bij het opzetten van incentives voor verkopers/dealers en bonusregelingen. Implementeren van doelen voor verzekerings- en onderhoudsactiviteiten met specifieke KPI's alsook het proces van vernieuwing, CRM en cross-selling. Assisteren bij het opzetten van dealer- en interne trainingen voor verzekeringen en onderhoud. Je staat mee in voor het behalen van bedrijfsdoelstellingen voor verzekeringen, onderhoud en voor de lokale verzekeringssamenwerking op te ontwikkelen producten. Implementatie en onderhoud van verkoopprocessen voor verzekeringen en onderhoud, alsook marketing- communicatie en campagnevereisten. Regelmatig updates uitvoeren over de huidige marktverzekerings- en onderhoudsomgeving.

  • RESEARCH AND DEVELOPMENT LABORANT (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Hays Wavre

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    * Regio Leuven * Voedingsbedrijf * Tijdelijke opdracht Hays Life Sciences werkt samen met een voedingsbedrijf in de regio van Leuven voor een zwangerschapsvervanging. Het bedrijf maakt unieke ingrediënten voor de voedingsindustrie Als R&D laborant steunt u het R&D-team om nieuwe producten te maken en de bestaande te verbeteren. U gebruikt analytische methoden om producten te testen en rapporteert met het team over de volgende mogelijke stappen. U helpt het R&D-team om kleinschalige processen over te brengen naar productie-activiteiten. U draagt bij aan de verzameling van up to date informatie betreffende de voedingsproducten.

  • magazijnbediende (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Synergie Diegem Careers

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - administratieve afhandeling vracht Expeditors - controle van de vracht - labelen in het magazijn - ...

  • Teamcoach magazijn (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: T-INTERIM SINT-NIKLAAS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse activiteiten in het magazijn. Samen met je team zorg je ervoor dat de bestellingen vlot worden klaargemaakt zodat ze netjes kunnen worden afgeleverd bij de klant. Je zorgt voor een feilloze planning Je begeleidt en coacht de magazijnmedewerkers bij het uitvoeren van hun job  Je garandeert dat bestellingen tijdig en op een efficiënte manier worden klaargemaakt en streeft naar een uitmuntende service voor onze klanten  Je checkt procedures, bewaakt orde en netheid op de werkvloer en implementeert de requirements van interne en externe kwaliteitsaudits 

  • Project Administrator (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ADECCO MECHELEN

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant in Muizen is gespecialiseerd in elektrificatiewerken voor hoogspanningsnetten en spoorwegnetwerken in spoorwegseininrichting, in de bouw van metalen structuren en in de aanleg van industrieterreinen. In het kader van haar verdere ontwikkeling versterken zij het team met een Project Administrator: Een administratieve medewerker, die nauwkeurig en gestructureerd werkt en gedreven is door het behalen van deadlines. UW FUNCTIE: Als Project Administrator ben je het aanspreekpunt voor elke Projectleider / Werfleider Je doet de volledige dossieradministratie in samenwerking met de Projectleider / Werfleider Je staat in voor de kwaliteit en correcte inhoud van de laatste administratieve documenten Je zorgt voor een correcte invoer van de puntering Je bent de unieke administratieve contactpersoon naar externe instanties zoals de RSZ voor aangifte van de werf, de RSZ aangifte voor onderaannemers, Klip en Klim voor de aanvraag van liggingsplannen nutsleidingen, enz Je bent verantwoordelijk voor het correct samenvoegen en archiveren van de dossiers volgens bestaande ISO procedure Je doet bestellingen van materiaal op afroep

  • Huishoudhulp Jabbeke/Varsenare (JABBEKE)

    Regio: JABBEKE

    Bedrijf: PLUS HOME SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden. Je bepaalt zelf mee je uurrooster en kan vrij kiezen hoeveel uren je werkt en op welke dagen. Het is ook mogelijk om halve dagen te werken of in de ene week meer uren te doen dan in de andere week

  • Passie om als student of flexijobber te werken in toffe horecazaken! (m/v) (Regio Sint-Truiden)

    Regio: Regio Sint-Truiden

    Bedrijf: Passion Works Better!

    Type: Studentenjob

    Voor verscheidene van onze toffe en goed draaiende horecaklanten, zijn wij op zoek naar enthousiaste, vlotte studenten en of flexijobbers voor leuke opdrachten! Er zijn verscheidene taken die bij jou kunnen passen: * het bedienen van klanten, * het brengen van drankjes en afruimen, * meewerken in de keuken,.. Als je al beschikt over enige horeca-ervaring is dit een mooi pluspunt! We bieden je afwisselend werk, aangename werksfeer en een goede verloning en een tewerkstelling van langere duur naargelang je beschikbaarheid!

  • Commercieel adviseur verzekeringen (WIELSBEKE)

    Regio: WIELSBEKE

    Bedrijf: VERZEKERINGEN MISSIAEN

    Type: Vaste Job

    - het actief beheer van polisdossiers - Het voeren van verkoopactieve adviesgesprekken - Het proactief uitdiepen van bestaande cliënten van het agentschap - Het detecteren van nieuwe mogelijkheden en het contacteren van prospecten binnen het werkgebied

  • Commercieel bediende (MACHELEN)

    Regio: MACHELEN

    Bedrijf: SEATS AND SOFAS

    Type: Vaste Job

    Aanmaken koopovereenkomsten voor klanten; Bestellen en opvolgen van aankopen van klanten; Klantenonthaal; Contacten met leveranciers en hoofdkantoor; Administratieve opvolging van dossiers.

  • Logistiek medewerker (VOORDE)

    Regio: VOORDE

    Bedrijf: WILGENDRIES VOORDE

    Type: Vaste Job

    Verdelen en begeleiden van bewoners tijdens de maaltijd; Aanvullen van drank op kamer bewoners; Verdelen en verzamelen van het linnen; Aanvullen van karren en voorraadbeheer; Afwas; Opmaken van bedden; ...

  • Administratieve Kracht / Receptioniste (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: Motion Center

    Type: Zelfstandige activiteit

    Motion Center is een multidisciplinaire groepspraktijk in het hartje van Tienen. Onze visie is een "gezonde geest in een gezond lichaam" Beweging onder de vorm van kinesitherapie of personal training is de basis bij Motion Center. Om dat doel te bereiken, zijn we ervan overtuigd dat naast beweging, aangepaste voeding en mentale ondersteuning uiterst belangrijk is. Ons team van therapeuten bestaat uit kinesitherapeuten, personal trainers, diëtisten, psychologen en logopedisten. Bij Motion Center behandelen we zowel volwassenen als kinderen. Door de sterke groei zijn we momenteel op zoek naar een Administratieve duizendpoot op zelfstandige basis om ons team te versterken. Functieomschrijving Samen met je collega’s van de administratie sta je in voor het dagelijkse onthaal van onze klanten en patiënten en het goede functioneren van onze praktijk. Je takenpakket bestaat onder andere uit het volgende: - Onthaal/receptie - Inplannen en beheren van de agenda’s van de therapeuten - Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken - Opmaken van getuigschriften en invullen documenten voor mutualiteit en verzekeringen - Opvolgen van betalingen - Bestellen van kantoormateriaal Profiel Ben jij vriendelijk en discreet, spreek je naast Nederlands ook een aardig woordje Frans en kan je bovendien goed met een PC werken, dan bij jij misschien de persoon die wij zoeken. Aanbod Wij bieden jou een tewerkstelling van minimum 10 uren per week op zelfstandige basis in een jong en dynamisch team in het hartje van Tienen. Interesse? Stuur dan een mail met je motivatie en je CV naar [email protected]

  • Pilates-instructeur m/v/x (HEIST-OP-DEN-BERG)

    Regio: HEIST-OP-DEN-BERG

    Bedrijf: DE VOORZORG

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je geeft Pilates lessen aan volwassenen op de mat, afgestemd op het niveau van de deelnemers in een van onze Well2DAY-centra. De lessen worden gepland in reeksen van 10 lessen, 1 uur per week. Er worden jaarlijks 3 reeksen georganiseerd in de volgende periodes: januari-april - april-juni - september-december. De lessen worden georganiseerd op een weekavond (dag en tijdstip in overleg te bepalen).

Zoek naar antwoorden van Olden & Cie SA in sociale netwerken
Look for responds of Olden & Cie SA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Olden & Cie SA. Laat een reactie achter voor Olden & Cie SA. Olden & Cie SA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Olden & Cie SA. Leave a respond for Olden & Cie SA. Olden & Cie SA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Olden & Cie SA op de google maps. Adres en contacten Olden & Cie SA
Location of Olden & Cie SA on the google maps. Address and contacts of Olden & Cie SA

Andere gerelateerde bedrijven als come Olden & Cie SA Olden & Cie SA: TRANSPORTS R. FIGEYS | The Country Store NV | SPAR | Verliefden | Rubbrecht

Other related companies as Olden & Cie SA: TRANSPORTS R. FIGEYS | The Country Store NV | SPAR | Verliefden | Rubbrecht

Olden & Cie SA is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Olden & Cie SA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09762695312. Het bedrijf Olden & Cie SA bevindt zich op het adres: Chaussée de Waterloo 1174-1176; 1180; Bruxelles (Uccle). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 613,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 518,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Insurance Agents and Brokers. Producten gemaakt in Olden & Cie SA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Olden & Cie SA is Onroerend goed, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Olden & Cie SA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Olden & Cie SA, openstaande posities, locatie van Olden & Cie SA op de kaart.

Olden & Cie SA is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is Olden & Cie SA, company assigned to the tax number BE09762695312. The company Olden & Cie SA is located at the address: Chaussée de Waterloo 1174-1176; 1180; Bruxelles (Uccle). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 613,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 518,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Insurance Agents and Brokers. Products created in Olden & Cie SA were not found.
The main activity of Olden & Cie SA is Real Estate, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Olden & Cie SA is not available. You also can look at reviews of Olden & Cie SA, open positions, location of Olden & Cie SA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Olden & Cie SA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Olden & Cie SA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Olden & Cie SA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Olden & Cie SA, employees, financial statistics.