Helix

Contactgegevens Helix: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Helix: address, phone, fax, email, website, opening hours

Helix

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Foerierstraat 3; 8310; Brugge (Sint-Kruis), België

Telefoon (phone): 050 47 07 20 (+32-050 47 07 20) 050 47 07 20 (+32-050 47 07 20)

Fax (fax): 050 33 53 37 (+32-050 33 53 37) 050 33 53 37 (+32-050 33 53 37)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Helix: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Helix"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Helix"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Helix, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Helix. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Helix, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Helix. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Helix
Products information Helix

BTW identificatienummer (tax): BE05360198974
Ondernemingsnummer: 7658264160
Hoofdstad (capital): 477,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 446,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Producten die in Helix zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Insurance Agents and Brokers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Helix
(Get full report from official database of BE for Helix)

Aanvulling soorten activiteiten voor Helix
Addition kinds of activities for Helix

3479. Metalen bekleding en geallieerde diensten | Metal coating and allied services
20999900. Voedingspreparaten, nec, nec | Food preparations, nec, nec
25410104. Kantoorbehuizingen, hout | Office fixtures, wood
32810504. Statuary, marmer | Statuary, marble
34420200. Louvers, luiken, jaloezieën en dergelijke artikelen | Louvers, shutters, jalousies, and similar items
35230417. Silo vullers en lossers | Silo fillers and unloaders
38230400. Industriële proces meetapparatuur | Industrial process measurement equipment
38420418. Trusses, orthopedische en chirurgische | Trusses, orthopedic and surgical
50320200. Pleistermaterialen | Plastering materials

Werken bij Helix: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Helix: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Helix. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Helix. Looking for open vacancies in other companies

  • Technisch tekenaar (m/v) (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een high leven technisch tekenbureel zijn wij opzoek naar een technisch tekenaar. Je staat in voor het technisch uittekenen van gordijngevels en koepels. Je maakt overzichtstekeningen, detailtekeningen en productietekeningen.

  • Werkvoorbereider Elektrisch Onderhoud (AVELGEM)

    Regio: AVELGEM

    Bedrijf: ADECCO AVELGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Werkvoorbereider m/v Elektrisch Onderhoud gezocht voor een bedrijf te Avelgem. Heb je een achtergrond Bachelor Elektriciteit en ruime interesse in een zeer afwisselende functie als Technisch bediende ? Onze klant is een internationale topspeler in de wereld van vinylvloerbekleding. Om de continue groei te blijven verzekeren en ondersteunen is men op zoek naar sterke technische medewerkers ! De werkvoorbereider rapporteert aan de verantwoordelijke elektrisch onderhoud Planning van het elektrisch onderhoud in de verschillende afdelingen Voorziet dat de technische spareparts die nodig zijn voor het preventieve en curatieve onderhoud aanwezig zijn vooraleer de werken in te plannen. Dit in samenwerking met de magazijnier. Administratief beheer van de werkzaamheden van intern personeel en externen (werkbonnen, taak risico analyse, werkinstructies, werkvergunningen, keuringen en magazijn) Goede communicatie met de proces engineers en de Supervisor Maintenance zijn vereist om alle planningen goed te laten verlopen Tijdens het onderhoud aanwezig om alle werken te monitoren en het onderhoud tijdig af te ronden en een vlotte opstart te garanderen Het is een fulltime job met als 1 doel: 100% productierendement van het machinepark, een job met veel uitdaging in een recent, modern geautomatiseerd machinepark.

  • Monitor groendienst (m/v) Eeklo (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een maatwerkbedrijf in regio Eeklo zijn we op zoek naar een monitor in de groendienst. Jouw twee grootste taken zijn onderhoud van bedrijfsterreinen en particuliere tuinen (onkruid verwijderen, snoeien, scheren, bosmaaien en graf afrijden) en coachen en aansturen van een groep doelgroepmedewerkers. Als monitor zijn je taken: Taken op een duidelijke en eenvoudige manier uitleggen Taken opsplitsen in (zeer) eenvoudige deeltaken, aangepast aan de mogelijkheden van de doelgroepmedewerkers Bewaken van de kwaliteit Bewaken van de voortgang van de activiteiten Bewaken van de veiligheid Bewaken van de orde en de netheid van de werkplaats Aanspreken van doelgroepmedewerkers op gedrag Uurrooster: MA - VRIJ: 7u - 15u30 Aanbod: Tijdelijke voltijdse job tot en met eind december. Er zijn altijd mogelijkheden om langer te blijven indien positieve evaluatie.

  • Hulpboekhouder - regio Erembodegem (optie vast) (EREMBODEGEM)

    Regio: EREMBODEGEM

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Accountemps is momenteel op zoek naar een Hulpboekhouder (m/v). Onze klant is gelegen in regio Erembodegem. De verantwoordelijkheden als Hulpboekhouder zijn: Voorbereiding van de algemene boekhouding; Aan- en verkoopfacturen inboeken; Verwerken van financiële verrichtingen; Voorbereiding van BTW aangiftes; Onderhouden van klanten- en leverancierscontacten; Algemene administratieve taken. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • POETSHULP regio Balegem/ Sint Lievens Houtem (BALEGEM)

    Regio: BALEGEM

    Bedrijf: FIKA

    Type: Dienstenchequebaan

    U wordt tewerkgesteld in het kader van de dienstencheques. U staat in voor het (binnen)onderhoud van particuliere woningen. Enkele taken hierbij zijn; stofzuigen, dweilen, stof afdoen, ramen poetsen, afwas doen... Het is heel belangrijk dat u zelfstandig kan werken (werk zien en aanpakken). Enige kennis over producten en materialen is een vereiste. Indien gewenst worden de uren geleidelijk aan opgebouwd. Aantal uren tussen 10 en 38 u per week. Zowel deeltijdse als voltijdse betrekking mogelijk.

  • HUISHOUDHULP VOOR DE PINTE (DE PINTE)

    Regio: DE PINTE

    Bedrijf: FAMILIEZORG OOST-VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Als hoofdtaak sta je in voor het poetsen (95% van de tijd) en bijkomend: wassen, strijken, maaltijden bereiden en kleine naaiwerken uitvoeren bij gezinnen aan huis in omgeving De Pinte.

  • Jobstudent verkoop (MERCHTEM)

    Regio: MERCHTEM

    Bedrijf: T-INTERIM IEPER

    Type: Studentenjob

    Samen met je collega's zorg je voor een ordelijke en aantrekkelijke winkel waarin klantenservice centraal staat.  Je helpt mee bij het verwerken van leveringen. Je zorgt ervoor dat klanten geholpen worden en met een tevreden gevoel de winkel verlaten. Je helpt aan de paskamers en staat klanten te woord. Je rekent correct af aan de kassa. 

  • Teamverantwoordelijke OPST (M/V), Campus Aalst (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: OLV Ziekenhuis Campus Aalst-Asse-Ninove

    Type: Vaste Job

    Voor het oncologisch psychosociaal support team (OPST) zijn we op zoek naar een teamverantwoordelijke die de aansturing van een multidisciplinair team op zich kan nemen. Het OPST staat in voor het organiseren en implementeren van optimale en uniforme psychosociale oncologische zorg binnen de Oncologie. Het team bestaat uit 5 klinisch psychologen, 5 sociaal verpleegkundigen/maatschappelijk werkers en 8 verpleegkundig consulenten/specialisten. Er wordt MOC overschrijdend gewerkt met aandacht voor de specifieke noden van de patiënten en hun naasten binnen de diverse pathologieën. Taakomschrijving Je organiseert en beheert de zorgverlening binnen het Oncologisch Psychosociaal Support Team met de betrachting een kwalitatief hoogstaande service te leveren aan patiënten, verwijzende artsen en collega’s. Je zorgt voor een inhoudelijke en vormelijke ondersteuning van het programma oncologie voor wat betreft de psychosociale zorg. Je schept en bewaakt de voorwaarden zodat iedere patiënt kwalitatief hoogwaardige zorg ontvangt die op een éénduidige wijze wordt verleend. Je volgt tendensen in de zorg, ontwikkelt, vertaalt, implementeert en bewaakt de kwaliteit van zorg. Je zorgt voor continuïteit van de zorg door een correcte personeels- en werkplanning. Je stelt hiervoor de nodige procedures op en zorgt voor correcte afspraken en een goede communicatiestructuur. Je bewerkstelligt en bewaakt een personeelskader waarin het team optimaal kan functioneren. Je stimuleert maximale ontplooiing van elke werknemer. Je onderhoudt contacten en relaties met andere medewerkers uit hetzelfde of andere departementen. Je staat in voor ziekenhuis brede opdrachten gelinkt aan de oncologische zorg. Je organiseert en werkt mee aan functioneel overleg omtrent de zorgorganisatie en samenwerking met externe organisaties die actief zijn op het terrein van (psychosociale) oncologie. Je staat in voor de eigen beroepsontwikkeling en het onderhouden en aanleren van de voor de functie relevante vaardigheden.

  • CNC machine insteller (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: VIND Torhout

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor het instellen van metaalverwerkingmachines zoals: Plooiautomaat Lasautomaat Richtmachine ... Je staat in voor de optimale inzetbaarheid van de machines: Je analyseert knelpunten, stelt verbeterpunten voor en en zorgt voor de uitvoering. Je werkt in overleg met de afdelingverantwoordelijke

  • Elektrisch ingenieur (m/v) (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: SMO

    Type: Vaste Job

    WAT IS DE REDEN VAN DE VACATURE? Omwille van de aanhoudende groei van het aantal simultaan lopende projecten zoekt de afdeling Automatisatie & Sturing een extra collega voor het opnemen van het elektrisch gedeelte van de projecten. WAT HOUDT DE FUNCTIE IN? In samenwerking met de projectleider, ben jij naast het mechanisch gedeelte van een project, verantwoordelijk voor het elektrisch gedeelte van de machinebouw of andere automatisatieprojecten. Concreet sta je in voor: Het elektrisch ontwerp van een machine Het maken van berekeningen: elektrisch, vermogens, … Het opstellen van elektrische schema’s De keuze van de componenten, merk, leverancier en bijhorende opvolging De keuze PLC of andere sturing in nauwe samenwerking met het team Automatisatie/Sturing De uitvoering nauwgezet opvolgen in het atelier Daarnaast kan het ook zijn dat je zelf de handen uit de mouwen steekt in het atelier zodat je ook zelf voeling krijgt met de praktijk en dit kan meenemen in je bureauwerk.

  • Accountmanager (BEVEREN-ROESELARE)

    Regio: BEVEREN-ROESELARE

    Bedrijf: CAROS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Job Binnen een enthousiast en dynamisch team, bestaat uw taak erin klanten te werven en hen aangepaste oplossingen te bieden met betrekking tot financiële producten en overlijdensbijstand. Verantwoordelijkheden U maakt dagelijks nieuwe klanten. U brengt met enthousiasme en dynamiek alle waarden en de strategie van onze maatschappij over aan prospecten en klanten. U draagt bij tot de aanwinst en de retentie van nieuwe klanten. U ziet het potentieel en u richt de klant naar het aanbod dat aan zijn profiel is aangepast. U verzorgt klantencorrespondentie en verzorgt dagelijkse administratie.

  • Facility Manager (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1672403-inline.html?cid=Partner_VDAB The Facility Manager reports directly to the Director of Global Facilities and will be responsible for the management of building-related services and processes that support the core business. • Ensure customer satisfaction with facility management by providing capable and responsive representation to the client organizations • Works with facilities director to create formalized equipment maintenance plan including frequencies. Provides Director of Facilities status updates quarterly on maintenance results and deficiencies. • Ensure proper tracking and reporting of facilities work orders for preventive and reactive maintenance • Direct supervision of all vendor activities for services employed at the property level including day-to-day supervision of issues as they arise; such as repairs and maintenance, painting, plant services, sprinklers, HVAC, electrical, fire control panels, security card access. • Supervision of 1 Facilities Technician • Consultation and collaboration with vendor partners to ensure all are complying with scope of work and obligations per contracts • Ensure performance and safety standards are met for third party vendors • Support leadership in the implementation of short and long-term operational projects for the site • Manage new vendors as needed, preparing scope of work, interfacing with strategic sourcing to procure services to identify and justify sourced selections, monitor performance to meet cost and schedule.  • Project management, supervision, and coordination of contractors to manage work scope, budget, schedule and adherence to regulatory and code compliance as required by site, local, state, federal jurisdictions • Aid and site leadership in the planning of new business requirements (consolidation, expansion, line rearrangements) in line with strategic business objectives • Acts as liaison to public utility, environmental and energy agencies • Supports the development and updating of the Disaster Recovery Plan, in collaboration with business and ensures site readiness • Supports EHS Professional in overseeing facilities safety and training programs, first aid and First Responder program, Hazmat, Lock-out/Tag-out, chemical handling safety, MSDS data • Performs minor carpentry, painting, lighting and plumbing maintenance work as needed

Zoek naar antwoorden van Helix in sociale netwerken
Look for responds of Helix in social networks

Lees alle opmerkingen voor Helix. Laat een reactie achter voor Helix. Helix bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Helix. Leave a respond for Helix. Helix on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Helix op de google maps. Adres en contacten Helix
Location of Helix on the google maps. Address and contacts of Helix

Andere gerelateerde bedrijven als come Helix Helix: FULLFLOW EUROPE | Fondation Masui I | Maison M茅dicale Agora ASBL | Van den Bossche NV | A.C.I

Other related companies as Helix: FULLFLOW EUROPE | Fondation Masui I | Maison M茅dicale Agora ASBL | Van den Bossche NV | A.C.I

Helix is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Helix, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05360198974. Het bedrijf Helix bevindt zich op het adres: Foerierstraat 3; 8310; Brugge (Sint-Kruis). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 477,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 446,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Insurance Agents and Brokers. Producten gemaakt in Helix zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Helix is Administratie van Milieukwaliteit en Huisvestingsprogramma's, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Helix is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Helix, openstaande posities, locatie van Helix op de kaart.

Helix is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is Helix, company assigned to the tax number BE05360198974. The company Helix is located at the address: Foerierstraat 3; 8310; Brugge (Sint-Kruis). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 477,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 446,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Insurance Agents and Brokers. Products created in Helix were not found.
The main activity of Helix is Administration of Environmental Quality and Housing Programs, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Helix is not available. You also can look at reviews of Helix, open positions, location of Helix on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Helix, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Helix, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Helix, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Helix, employees, financial statistics.