ALLEGRO

Contactgegevens ALLEGRO: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ALLEGRO: address, phone, fax, email, website, opening hours

ALLEGRO

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KASTEELDREEF 79; 9340; LEDE, België

Telefoon (phone): 53806304 (+32-53806304) 53806304 (+32-53806304)

Fax (fax): +32 (60) 442-14-59 +32 (60) 442-14-59

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ALLEGRO: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ALLEGRO"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ALLEGRO"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ALLEGRO, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ALLEGRO. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ALLEGRO, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ALLEGRO. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ALLEGRO
Products information ALLEGRO

BTW identificatienummer (tax): BE02316986083
Ondernemingsnummer: 4606262207
Hoofdstad (capital): 363,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 297,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2016

Producten die in ALLEGRO zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Instruments de musique

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ALLEGRO
(Get full report from official database of BE for ALLEGRO)

Aanvulling soorten activiteiten voor ALLEGRO
Addition kinds of activities for ALLEGRO

3613. Schakelapparatuur en schakelapparatuur | Switchgear and switchboard apparatus
30890202. Kombekleding, kunststof | Bowl covers, plastics
31720201. Kaartgevallen | Card cases
34239917. Bladskimmers of zwembaden | Leaf skimmers or swimming pool rakes
37990202. Electrocars, voor het vervoeren van golfers | Electrocars, for transporting golfers
39990819. Gazon ornamenten | Lawn ornaments
50930101. Bag reclaiming | Bag reclaiming
59990000. Diversen winkels, nec | Miscellaneous retail stores, nec

Werken bij ALLEGRO: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ALLEGRO: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ALLEGRO. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ALLEGRO. Looking for open vacancies in other companies

  • Polyvalent metaalarbeider dag regime (m/v) (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je begint aan jouw werkdag om 8u15. Met volle goesting start je aan de voor opgelegde taken die je zelfstandig uitvoert, zoals onder andere: - Het op maat verzagen van diverse profielen - Laden en lossen van de vrachtwagens - Bestelling klaarmaken - Aanvullen van de rekken - Klanten bijstaan - Opruimen en herorganiseren van het magazijn Het is 16u30, tijd om huiswaarts te keren! Niet onbelangrijk: - Je hebt 30 min. middagpauze - Op vrijdag heb je vroeger gedaan en stop je met werken om 15u45. Woohoo!

  • Heftruck- en vrachtwagenchauffeur CE (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Konvert Interim Ieper

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een productiebedrijf uit Ieper zijn wij op zoek naar een vrachtwagenchauffeur met rijbewijs CE en heftruckattest. De ene dag zal je rijden met de oplegger, de andere dag werk je als heftruckchauffeur in het magazijn. Je wisselt continu af.

  • Productie - operatoren - DRINGEND! (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: Synergie Evergem Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Indien je geen eigen vervoer hebt kan je altijd gebruik maken van de Maxmobiel Fijn werk Machine operator Verpakking en facturatie Sortering en verzending

  • Commerciële Bediende Grafishe Sector (BRAINE-L'ALLEUD)

    Regio: BRAINE-L'ALLEUD

    Bedrijf: Talentus Waterloo

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als Commerciële Bediende bent u de rechterhand van de persoon die verantwoordelijk is voor de plaatsingsservice waarin u actief bent. Dus bent u de contactpersoon tussen de klanten, verkoopers en productie die verantwoordelijke is van administratieve en commerciële klantenbeheer. In deze context:  U bent de contactpersoon voor uw klanten en zorgt voor een kwalitatieve follow-up van hun bestellingen U beheert de aanvragen van uw klanten van A tot Z (van het nemen van de bestelling, door middel van het opstellen van de schattingen, het contact met de productie en tot de levering) U centraliseert alle informatie met betrekking tot uw klanten in een database U staat dagelijks in contact met de verschillende afdelingen van het bedrijf U zorgt voor de administratieve opvolging (voorbereiding van de inschattingen, facturering, enz.) Bedrijfsprofiel: Voor onze klant, een bedrijf die actief is in grafishe en visuele communicatiesector, zijn we op zoek naar een Commercële Bediende. 

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Lubbeek – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (LUBBEEK)

    Regio: LUBBEEK

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Jobstudent orderpick Black Friday (GROBBENDONK)

    Regio: GROBBENDONK

    Bedrijf: ASAP HERENTALS

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant te Grobbendonk, gespecialiseerd in de logistiek en distributie van kleding, zijn wij op zoek naar gemotiveerde allround orderpickers. *Je staat in voor de controle van de inkomende bestellingen, stockage, orderpicking, packaging en labellen. Dit doe je meestal met een handscanner en manuele transpallet. *Het laden en lossen van vrachtwagens en het verzendklaar maken van bestellingen. Dit houdt in dat je verantwoordelijk bent voor het labellen van de dozen, tellen en uitsplitsen van dozen per merk en inhoud, ophalen van paletten die klaargemaakt worden door de collega's, plakken van etiketten en omwikkelen met folie.

  • Argus Productions zoekt LSM-redacteuren! (Provincie Antwerpen)

    Regio: Provincie Antwerpen

    Bedrijf: ARGUS PRODUCTIES

    Type: Studentenjob

    Weet jij alles van voetbal? Verveel jij je vrienden tot in den treure met ‘nutteloze’ sportfeitjes? Ben jij van alle sportevenementen op de hoogte? En heb je de ambitie om te werken in een omgeving waar deze kennis van pas komt? Dat komt goed uit! Want Argus Productions zoekt LSM-redacteuren! Argus Productions is opgericht in 2008 en is een belangrijke partner achter de schermen bij grote (sport)producties. De kernactiviteit van Argus Productions is het opleiden en detacheren van LSM-redacteuren. Een LSM-redacteur is de schakel tussen de regisseur en de redactie. Jij maakt de slowmotions tijdens live-uitzendingen, uitgebreide en minder uitgebreide montages en beheert de instarts tijdens een studioprogramma. Kortom, durf jij het aan om die cruciale herhaling te geven en duizenden mensen te verlossen van die brandende vraag of de goal telt of niet? Solliciteer dan nu! Argus Productions werkt o.a. mee aan: Jupiler Pro League VRT Extra Time Play Sports Veldrijden Champions League Olympische spelen WK Voetbal FOX Sports Eredivisie

  • Dossierbeheerder Employee Benefits verzekeringen (BORGERHOUT)

    Regio: BORGERHOUT

    Bedrijf: Vanbreda Risk & Benefits

    Type: Vaste Job

    Onze afdeling Employee Benefits helpt onze klanten bij het opzetten van sociale zekerheidsplannen die het best aansluiten bij hun HR-beleid. Onze adviseurs ontwikkelen plannen op maat en werken mee aan een goede implementatie en communicatie. Je bent dé gesprekspartner en vertrouwenspersoon voor je toegewezen klantenportefeuille. Je helpt je klanten verder met vragen aangaande Employee Benefits verzekeringen (pensioen, overlijden, bonusplannen, werkonbekwaamheid, hospitalisatie,…) en werkt mee aan een op maat gemaakte oplossing. Je treedt op als adviseur en verlengde van de HR dienst van jouw klanten. Je verzorgt van A tot Z het administratief beheer van de verzekeringsdossiers. Je zorgt ervoor dat polissen op maat uitgewerkt, aangepast en opgevolgd worden. Je controleert nauwkeurig en kritisch de administratieve stukken en dossiers van je klanten. Je bouwt expertise op binnen het domein van Employee Benefits verzekeringen voor zowel zelfstandigen als loontrekkenden. Je ondersteunt de accountmanager door het voorbereiden van klantenbezoeken en opmaken van inventarissen.

  • HR Officer (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Synergie West-Vlaanderen Careers

    Type: Vaste Job

    Voor een internationaal bedrijf zijn wij op zoek naar een HR medewerker om ons HR team te versterken. Je takenpakket zal bestaan uit: Administratieve ondersteuning binnen ons HR beleid Je bent verantwoordelijk voor de parollverwerking Je bent verantwoordelijke voor de personeelsadministratie (betreffende ziekte, arbeidersongevallen, ontslag, ...) Je bent het aanspreekpunt voor onze medewerkers wat betreft personeelsadministratie Inplannen en opvolgen van medische onderzoeken Je bent het aanspreekpunt voor onze externe diensten zoals verzekeringsmaatschappijen, arbeidsgeneesheer, ...

  • Verantwoordelijke Aankoopdiensten (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Pauwels Consulting

    Type: Vaste Job

    Voorbereiding, behandeling/onderhandeling en afsluiting  van prijsaanvragen en jaarcontracten (administratief, contacten met verkopers, …) Opvolging van prijsaanvragen en leveringen in samenspraak met aanvragende afdelingen teneinde de vereiste noden te respecteren (bv. timing, technische afwijkingen, certificaten, veiligheid, kwaliteit, …) Opmaak van vergelijkende evaluaties Bijhouden van de TA contractmatrixen en RFQ lijsten Opmaak van presentaties ter voorbereiding van de contract committees Opmaak van de bestellingen op een volledig correcte en juiste manier (SAP, LOO, LOI,contract,…) volgens de gevraagde specificaties en bedongen voorwaarden (kwaliteit, veiligheid, certificatie, inspectie, milieuwetgeving, hoeveelheden, …) Opvolging van toepassing en naleving van de contracten, in nauwe samenwerking met de Cost controller en de TA Coördinator Controle van de extra werkzaamheden voor de follow-up van de contract voorwaarden – hoeveelheden, poortlijsten,... Opbouw en onderhoud van goede en ethisch correcte relaties met leveranciers (doel: win-win relatie) Instaan voor tijdige beschikbaarheid van alle materialen voor de TA, volgens de TRA specs en richtlijnen Implementatie van de aankoopfilosofie en –regels van TRA Realisatie van lokale  en regionale aankopen en nagaan of sommige van deze lokale aankopen niet kunnen/moeten  uitgebreid worden naar RC- of groepsaankopen Bijdrage aan de analyse van de interne en externe kosten en kostenstrukturen van leveranciers Technische goedkeuring van bestelbonnen binnen de vastgelegde delegaties/bevoegdheden Bedrijfsprofiel: Pauwels Consulting is een Belgisch consultancy kantoor met meer dan 520 experts op het gebied van engineering, life sciences en IT. Wij helpen vooraanstaande bedrijven in België en het buitenland met consulting, project management en werving en selectie. We hebben kantoren in België, Frankrijk, Duitsland en Zwitserland (https://www.pauwelsconsulting.com/nl/over-ons/contact/) .

  • Adviseur HR & Opleiding (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: MP INTERNATIONAL PARTNERS

    Type: Vaste Job

    Onze klant is een organisatie die zich specialiseert in adviesverlening aan diverse bedrijven in de sector van de voedingsproductie. Ze adviseren hun klanten op het vlak van HR & personeelsbeleid. Hun missie is om bij te dragen tot een efficiëntere en kwaliteitsvollere werking van deze bedrijven. Om in hun missie te slagen, werkt onze klant dagelijks samen met een uitgebreid netwerk van opleidingsverstrekkers en beschikken zij zelf over een team van Adviseurs met gespecialiseerde kennis inzake personeel en organisatie. Nu de thema’s “diversiteit” en “werkbaar werk” steeds hoger op de agenda van de klanten staat, werft onze klant een collega aan om het team van Adviseurs te versterken: Heb jij een hart voor HR én voor Voeding? Dan ben jij misschien wel de geschikte Adviseur HR & Opleiding die we zoeken! De functie • Je bouwt aan een duurzaam netwerk binnen de voedingsindustrie en adviseert de klanten • Je analyseert grondig de behoeften en noden van de klanten op vlak van Opleidingen en Personeelsbeleid • Je geeft eerstelijnsadvies en je bent de brug tussen de klant en je opgebouwde netwerk van opleidings- en adviespartners • Je zet de thema’s diversiteit en werkbaar werk op de kaart bij de klanten • Je zoekt (mee) naar oplossingen voor specifieke vragen rond deze thema’s • Je werkt dagelijks samen met collega’-adviseurs en een netwerk van experten • Je ontwikkelt HR-instrumenten en faciliteert de opzet van projecten • Je werkt mee aan een up-to-date ondersteuningsaanbod • Je werkt samen met Nederlandstalige en Franstalige collega’s o Jouw eerste taal is Nederlands, maar een goede kennis van het Frans is een meerwaarde

  • sportkinesitherapeut (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: KINEPOINT

    Type: Zelfstandige activiteit

    Jong en dynamische groepspraktijk zoekt sportief aangelegde persoonlijkheid die voeling heeft met oefentherapie en functionele revalidatie als aanvulling op manuele behandelingen.

Zoek naar antwoorden van ALLEGRO in sociale netwerken
Look for responds of ALLEGRO in social networks

Lees alle opmerkingen voor ALLEGRO. Laat een reactie achter voor ALLEGRO. ALLEGRO bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ALLEGRO. Leave a respond for ALLEGRO. ALLEGRO on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ALLEGRO op de google maps. Adres en contacten ALLEGRO
Location of ALLEGRO on the google maps. Address and contacts of ALLEGRO

Andere gerelateerde bedrijven als come ALLEGRO ALLEGRO: Metaaldecor BVBA | DE VOORZORG | PAUL FRANCHOO | SCANTEC | W.S.V. GRUITRODE

Other related companies as ALLEGRO: Metaaldecor BVBA | DE VOORZORG | PAUL FRANCHOO | SCANTEC | W.S.V. GRUITRODE

ALLEGRO is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ALLEGRO, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02316986083. Het bedrijf ALLEGRO bevindt zich op het adres: KASTEELDREEF 79; 9340; LEDE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 363,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 297,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Instruments de musique. Producten gemaakt in ALLEGRO zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ALLEGRO is Motion Pictures, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ALLEGRO is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ALLEGRO, openstaande posities, locatie van ALLEGRO op de kaart.

ALLEGRO is a company, that was registered 2016 in N\A region, Belgium. Full name of company is ALLEGRO, company assigned to the tax number BE02316986083. The company ALLEGRO is located at the address: KASTEELDREEF 79; 9340; LEDE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 363,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 297,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Instruments de musique. Products created in ALLEGRO were not found.
The main activity of ALLEGRO is Motion Pictures, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of ALLEGRO is not available. You also can look at reviews of ALLEGRO, open positions, location of ALLEGRO on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ALLEGRO, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ALLEGRO, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ALLEGRO, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ALLEGRO, employees, financial statistics.