P?DICURE L'EDELWEISS

Contactgegevens P?DICURE L'EDELWEISS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data P?DICURE L'EDELWEISS: address, phone, fax, email, website, opening hours

P?DICURE L'EDELWEISS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DE LA VERRERIE 30; 6470; SIVRY-RANCE, België

Telefoon (phone): 60412279 (+32-60412279) 60412279 (+32-60412279)

Fax (fax): +32 (65) 352-76-33 +32 (65) 352-76-33

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) P?DICURE L'EDELWEISS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "P?DICURE L'EDELWEISS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "P?DICURE L'EDELWEISS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van P?DICURE L'EDELWEISS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen P?DICURE L'EDELWEISS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of P?DICURE L'EDELWEISS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees P?DICURE L'EDELWEISS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti P?DICURE L'EDELWEISS
Products information P?DICURE L'EDELWEISS

BTW identificatienummer (tax): BE06191864013
Ondernemingsnummer: 3625183105
Hoofdstad (capital): 375,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 378,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1987

Types de Soins: Pédicure.

Product categorie (product category): Instituts de beauté

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor P?DICURE L'EDELWEISS
(Get full report from official database of BE for P?DICURE L'EDELWEISS)

Aanvulling soorten activiteiten voor P?DICURE L'EDELWEISS
Addition kinds of activities for P?DICURE L'EDELWEISS

07619900. Landbouwbedrijven, niet inbegrepen | Farm labor contractors, nec
13219901. Butaan (natuurlijke) productie | Butane (natural) production
23860203. Broek, leer | Pants, leather
27820300. Looseleaf bindmiddelen en apparaten | Looseleaf binders and devices
28990505. Rosin maten | Rosin sizes
38229905. Energieknopcontroles, residentiële of commerciele typen | Energy cutoff controls, residential or commercial types
39490901. Badminton apparatuur en benodigdheden | Badminton equipment and supplies
83220402. Misdadiger zelfhulpbureau | Offender self-help agency

Werken bij P?DICURE L'EDELWEISS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in P?DICURE L'EDELWEISS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor P?DICURE L'EDELWEISS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for P?DICURE L'EDELWEISS. Looking for open vacancies in other companies

  • CNC draaier / montage technieker (AARSCHOT)

    Regio: AARSCHOT

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Cnc draaien, frezen, vakslijpen en rondslijpen: - Materiaal in de machines plaatsen en nameten van de afgewerkte onderdelen. -Machine aanpassen bij afwijkingen -Machine zelf programmeren en bedienen na opleiding Conventioneel draaien, frezen en slijpen: - Aan de hand van technische tekeningen bepaalde onderdelen aanmaken.

  • medewerker technische dienst (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: ASAP TERNAT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    • Je staat in voor onderhoud en herstellen van gebouwen, verpakkingsmachines, transportbanden en aanverwante machines • Je biedt ondersteuning aan de productie bij het gebruik van de machines • Je zoekt naar creatieve oplossingen voor de productieafdeling • Je bewaakt de kwaliteit, de veiligheid en de efficiëntie van de onderhoudsprocessen. • Je ziet erop toe dat alle medewerkers de regels en veiligheidsvoorschriften naleven en je vervult daarbij een voorbeeldfunctie • Je draagt bij tot het creëren van een aangename werksfeer en je benadert anderen met een positieve ingesteldheid • Je motiveert personen met een handicap binnen de productieomgeving met het oog op een goede taakuitvoering

  • Matrijzenbouwer (DIEPENBEEK)

    Regio: DIEPENBEEK

    Bedrijf: Synergie Hasselt Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant te Diepenbeek zijn we op zoek naar een Matrijzenbouwer! Waar zul jij zoal voor instaan? Vlakslijpen en profielslijpen Preventief en curatief onderhoud van matrijzen Bankwerk, precisiewerk Meten en aanmaken van kalibers Afnemen en terugplaatsen van matrijzen onder de pers Werken volgens tekening op eigen initiatief Eventueel draaien en frezen (conventioneel - CNC)

  • Sociaal verpleegkundige of maatschappelijk assistent voor Pijnkliniek en vliegende ploeg (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Vacaturenummer: 5735 Locatie:ZNA Hoge Beuken in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: Sociale dienst – Patiëntenaspecten Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: vervangingscontract Wil je samen met je collega’s garant staan voor kwaliteitsvolle zorg? Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je zorgt voor het informeren, begeleiden, oriënteren, opvolgen en eventueel doorverwijzen van klanten door het toepassen van de gepaste methodieken (individuele gesprekken, huisbezoek, …), om een integrale hulpverlening op maat te bieden en de zelfredzaamheid van de klant te vergroten. In samenspraak met alle andere hulpverleners sta je in voor een kwalitatieve ontslag-begeleiding die binnen de beperkingen van de ziekenhuiscontext en de reële thuissituatie maximaal aanvaardbaar en haalbaar is voor de patiënt. Je verzekert sociaal-technische interventies zodat de rechten van patiënt worden uitgeput en voert de daarbij nodige sociaal administratieve formaliteiten uit. Je staat in voor het psychosociale welzijn van de patiënt en omgeving door de nodige eerstelijnsbegeleiding te geven. Deze worden geconfronteerd met veranderingen en beperkingen ten gevolge van ziekte en behandeling. Jouw gerichte begeleiding ondersteunt het verwerkingsproces en kan bijdragen aan de optimalisatie van de leefomstandigheden. Je verzorgt het administratieve werk teneinde de interne organisatie en de patiëntopvolging te bevorderen (verslaggeving in het sociaal-administratief klantdossier, registratie van gegevens (ontslagbegeleiding, aard van interventies, doorverwijzers, profiel hulpbehoevenden, …). Je bouwt netwerken op om goede doorverwijzingen en samenwerkingen te kunnen realiseren. Jij bent de brug tussen het ziekenhuis en de omgeving van de patiënt buiten het ziekenhuis. Dit vereist een vlot overleg en samenwerking met zowel interne als externe partners en een coördinerend optreden in individuele dossiers. Binnen ZNA zijn dit in de eerste plaats de collega’s van de sociale dienst, de interculturele bemiddelaars en de levensbeschouwelijke zorg, verpleging en artsen van de afdelingen waarvoor je verantwoordelijke bent. Buiten ZNA zijn dit o.m. mutualiteit, OCMW, huisarts, thuiszorg, mantelzorgers, schuldeisers, bewindvoerders, … Signaalfunctie: je signaleert beleidsgebonden aspecten en tendensen teneinde het beleid af te stemmen op patiëntenbelangen en noden en te sensibiliseren voor algemene maatschappelijke problemen. Je rapporteert aan het afdelingshoofd Patiëntenbegeleiding en valt onder de bevoegdheid van de directie patiëntenzorg. Nog vragen? Meer weten over de functie? Contacteer Anouk Schevernels, Paramedisch afdelingshoofd ZNA, via tel. 0470 40 22 74. Voel jij je aangesproken?

  • Administratief bediende (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor de planning van 5 techniekers. Je doet de planning aan de hand van een excel sheet. Je neemt telefonisch contact op met de klant of per mail. Je voert algemeen administratief werk uit.

  • Werken als huishoudhulp Beerzel (BEERZEL)

    Regio: BEERZEL

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bij Domestic Services zijn er, vanwege de grote vraag, steeds vacatures. Er zijn geen specifieke voorwaarden om te kunnen werken in het systeem van de dienstencheques. Domestic Services stelt geen bijzondere eisen (ervaring of diploma), maar is in het bijzonder op zoek naar mensen die gemotiveerd zijn, houden van orde en netheid en graag mensen willen helpen. Veel voorkomende werkzaamheden zijn: afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen poetsen, bedden opmaken en strijken.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Okegem – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (OKEGEM)

    Regio: OKEGEM

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Chromatografie specialist (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: Konvert Office Kortrijk

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, een firma actief in de farmaceutische industrie, regio Wevelgem, is Konvert Office op zoek naar een Chromatografie specialist (m/v): Jouw taken: -Je stelt werkprocedures, -documenten, -instructies op, nodig binnen het chromatografie programma Empower, binnen een zelfgemaakt (in samenwerking met het team) kader, volledig conform GMP en let daarbij op data integriteit en GDP - Je maakt een structuur in het Empower programma en zoekt hierin autonoom je weg, door samenwerking met het team QC analisten en specialisten, dit in projecten met gestandaardiseerde instrument-, integratie-, rapportage- en berekeningsmethoden - Je zoekt binnen het QC team, naar oplossingen voor problemen en optimalisaties, dit binnen het kader van de GMP wetgeving, terwijl je correct documenteert en rapporteert - Je staat in voor de coördinatie, uitvoering en certificatie van de opleiding van het team chromatografie en bent hun eerste aanspreekpunt en je tilt elke analist en specialist naar een hoger niveau en denkt mee aan rolinvulling binnen het team - Je bent contactpersoon voor externen voor het labo chromatografie

  • Diensthoofd Spoed (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: 2THACT

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben je een arts-specialist in de urgentiegeneeskunde en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dit binnen een ziekenhuis met oog voor open communicatie en ruimte voor artsen om zichzelf te ontwikkelen? Dan ben jij misschien wel wie we zoeken! Als diensthoofd kom je terecht in een team van 6 dynamische artsen en sta je in voor de dagelijkse leiding van de spoedgevallendienst binnen een zeer uitgebreid MUG gebied aan de kust! Daarnaast kan je intern nieuwe projecten opzetten en meewerken aan de verdere uitbouw en verbouwing van de dienst.

  • 1 zelfstandige Verpleegkundige te Zele (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: VERPLEGING AAN HUIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Profielomschrijving Je bent een gegradueerde of bachelor verpleegkundige. Je bent sociaal voelend en bouwt gemakkelijk vertrouwensrelaties op met je patiënten. Daarenboven beschik je over een zelfstandige attitude waardoor je je kan aanpassen in verschillende thuissituaties.

  • Architecte Conception expérimenté(e) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: FAST FORWARD ARCHITECTS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ce que nous recherchons avant tout, un(e) chouette collègue vous faites partie de la cellule initiation et conception du projet. Cette cellule initialise les projets, travaille sur des concours, définit les budgets, élabore des plans jusqu’au et y compris le permis d’urbanisme quelqu'un qui souhaite donner forme aux écoles, hôpitaux et autres bâtiments publics mais aussi au projets haut de gamme vous travaillez à différentes échelles et envergures (allant de 1,5MIO à 40MIO EUR) vous élaborez des masterplans et des plans de maintenance pour les bâtiments et sites publics, tant en termes de timing, de budgétisation, de phasage, de mesure, de conception et de programme de construction en collaboration avec le maître d’ouvrage un concepteur avec une vision « Fast Forward » de l'architecture, à savoir, ayant une attention pour l'intégration du projet dans le contexte, la qualité spatiale des intérieurs, l’incidence lumineuse, le vieillissement des façades et la robustesse des intérieurs, et ayant une attention pour le dialogue avec le maître d’ouvrage vous rédigez les rapports des réunions avec le maître d’ouvrage vous aidez à la visualisation des concepts en 3D vous êtes responsable pour l’élaboration du matériel de présentation un concepteur qui peut également ajouter une dimension architecturale aux rénovations

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van P?DICURE L'EDELWEISS in sociale netwerken
Look for responds of P?DICURE L'EDELWEISS in social networks

Lees alle opmerkingen voor P?DICURE L'EDELWEISS. Laat een reactie achter voor P?DICURE L'EDELWEISS. P?DICURE L'EDELWEISS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for P?DICURE L'EDELWEISS. Leave a respond for P?DICURE L'EDELWEISS. P?DICURE L'EDELWEISS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie P?DICURE L'EDELWEISS op de google maps. Adres en contacten P?DICURE L'EDELWEISS
Location of P?DICURE L'EDELWEISS on the google maps. Address and contacts of P?DICURE L'EDELWEISS

Andere gerelateerde bedrijven als come P?DICURE L'EDELWEISS P?DICURE L'EDELWEISS: WASH CENTER | MONSALVAET-PARSIFAL | JESSY | Nguyen Thi Khanh T | Hadimat BVBA

Other related companies as P?DICURE L'EDELWEISS: WASH CENTER | MONSALVAET-PARSIFAL | JESSY | Nguyen Thi Khanh T | Hadimat BVBA

P?DICURE L'EDELWEISS is een bedrijf dat 1987 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is P?DICURE L'EDELWEISS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06191864013. Het bedrijf P?DICURE L'EDELWEISS bevindt zich op het adres: RUE DE LA VERRERIE 30; 6470; SIVRY-RANCE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 375,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 378,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Instituts de beauté. Lijst met producten zijn Types de Soins: Pédicure..
De hoofdactiviteit van P?DICURE L'EDELWEISS is Administratie van economische programma's, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van P?DICURE L'EDELWEISS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van P?DICURE L'EDELWEISS, openstaande posities, locatie van P?DICURE L'EDELWEISS op de kaart.

P?DICURE L'EDELWEISS is a company, that was registered 1987 in N\A region, Belgium. Full name of company is P?DICURE L'EDELWEISS, company assigned to the tax number BE06191864013. The company P?DICURE L'EDELWEISS is located at the address: RUE DE LA VERRERIE 30; 6470; SIVRY-RANCE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 375,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 378,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Instituts de beauté. List of products are Types de Soins: Pédicure..
The main activity of P?DICURE L'EDELWEISS is Administration of Economic Programs, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of P?DICURE L'EDELWEISS is not available. You also can look at reviews of P?DICURE L'EDELWEISS, open positions, location of P?DICURE L'EDELWEISS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over P?DICURE L'EDELWEISS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf P?DICURE L'EDELWEISS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about P?DICURE L'EDELWEISS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company P?DICURE L'EDELWEISS, employees, financial statistics.