ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG

Contactgegevens ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG: address, phone, fax, email, website, opening hours

ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG

Regio (region): N\A, België

Adres (address): UNITASLAAN; 2100; ANTWERPEN, België

Telefoon (phone): 33212255 (+32-33212255) 33212255 (+32-33212255)

Fax (fax): +32 (81) 133-24-40 +32 (81) 133-24-40

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG
Products information ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG

BTW identificatienummer (tax): BE01296905517
Ondernemingsnummer: 3531250000
Hoofdstad (capital): 328,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 368,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1995

Types d'Installations: Piscines en Plein Air.

Product categorie (product category): Installations and terrains de sport hors centres sportifs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG
(Get full report from official database of BE for ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG)

Aanvulling soorten activiteiten voor ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG
Addition kinds of activities for ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG

329103. Schuurmetaal en staalproducten | Abrasive metal and steel products
353701. Platforms, stands, tafels, pallets en dergelijke apparatuur | Platforms, stands, tables, pallets, and similar equipment
25119905. Nieuwigheden meubels: hout | Novelty furniture: wood
36340107. Stoofpotten, elektrisch: huishoudelijk | Fryers, electric: household
37110407. Road oilers (motorvoertuigen), assemblage van | Road oilers (motor vehicles), assembly of
51910302. Graszaad | Grass seed
59990701. Motoren en onderdelen, luchtgekoeld | Engines and parts, air-cooled
73790201. Computer hardware vereisten analyse | Computer hardware requirements analysis
89990702. Geofysische consultant | Geophysical consultant

Werken bij ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG. Looking for open vacancies in other companies

  • Quality Assistant (m/v) (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in verse bereiding van voedsel zijn wij op zoek naar een Quality Assistant. Het bedrijf is een jong en dynamisch bedrijf dat aan alle grote supermarkten levert. Kwalitative, gezonde en verse voeding dragen zij hoog in het vaandel. Wegen uitbreiding zijn ze op zoek naar een Quality Assistant die voornamelijk de administratieve kant van de kwaliteitscontrole op zich neemt. Als Quality Assistant zorg jij ervoor dat al het personeel de juiste werkleding draagt, draag je zorg voor het opvolgen en uitvoeren van de kwaliteitscontroles alsmede de regels. Je controleert de teams verantwoordelijk voor de schoonmaak en de planning. Bij anomaliën grijp je direct in en stelt de juiste procedures voor. Je maakt procedures en je zorgt voor de juiste administratieve afhandeling.

  • Inpak- en ompakmedewerker m/v (WILLEBROEK)

    Regio: WILLEBROEK

    Bedrijf: Start People

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn op zoek naar inpak- en ompakmedewerkers. Hierbij sta je in voor o.a. het inpakken van goederen per aantal en/of per maat, het aanbrengen van labels, het controleren van barcodes, kwaliteitscontrole,... .

  • Kok (DAMME)

    Regio: DAMME

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Damme regio Brugge zijn wij op zoek naar een keukenhulp die ervaring heeft als fazant/wildsnijder. je staat in voor het ontbenen, en versnijden van gevogelte tijdens het wildseizoen. je bereid de borden en mis en place voorDit gaat over een tijdelijke functie van 15 oktober tot eind februari 2019

  • Huishoudhulp regio Asse (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: THUISHULP BRABANT

    Type: Dienstenchequebaan

    U staat in voor hulp bij cliënten aan huis in regio Asse, Opwijk, Merchtem, Dilbeek en Wemmel Dit betekent onder andere poetsen, strijken en maaltijden bereiden.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO SINT-MARTENS-LATEM (SINT-MARTENS-LATEM)

    Regio: SINT-MARTENS-LATEM

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • STAGE REKRUTERING EN SELECTIE (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: ARGON SELECTIE

    Type: Studentenjob

    Argon Selectie ontstond in 2001 op initiatief van de uitzendgroep Forum Jobs. Als Selectiekantoor bieden wij professionele ondersteuning bij de zoektocht naar gekwalificeerde bedienden en kaderleden. Onze opdrachtgevers komen uit diverse sectoren en bevinden zich voornamelijk in West- en Oost-Vlaanderen. FUNCTIE Stapsgewijs word je ondergedompeld in het bedrijfsleven en leer je de volwaardige rekruteringscyclus kennen. Begeleiding krijg je van een ervaren consultant, jouw mentor doorheen dit avontuur. Afhankelijk van je interesseveld kies je voor de divisie - HR & Finance- , -Technics-of -Sales, Marketing, Logistiek en Administratie-.Jouw takenpakket is tweedelig: Rekrutering: 1. Klantenbezoek: Na een leerrijke rondleiding leer je de openstaande vacature(s) kennen, die je actief zal beheren. 2. Vacature lancering: Je schrijft een creatieve vacature op aan de hand van de verworven informatie. Deze lanceer je via diverse kanalen om instroom te garanderen. 3. Zoekopdrachten: Je gaat gericht op zoek via deze kanalen naar de ideale match en vindtgeschikte kandidaten die je laat kennismaken met de vacature. 4. Prescreenings: je selecteert CV’s op basis het vooropgestelde profiel, de gewenste competenties en ervaringen. 5. Interviews: Tijdens een diepte-interview ga je na waar de ervaring en ambities van de kandidaat liggen en in hoeverre deze matchen met de vacatures in jouw portefeuille. 6. Assessment Center: Je stelt samen met de klant een testbatterij opdie je zal afnemen met de kandidaat. Na de test bespreek je de testresultaten grondig met de kandidaat. Hierover maak je een testrapport op die je voorlegt aan de klant. 7. Opvolging: Als tussenschakel van de kandidaat en klant volg je de samenwerking nauwgezet op. Je gaat na bij de starter hoe ze hun nieuwe uitdaging ervaren. Daarnaast luister je ook bij de klant hoe hun nieuwe werknemer het doet. Je krijgt de kans ons Marketingbeleid te optimaliseren door een plan te schrijven en dit uit te voeren: 1. Marketing plan: Na een grondige marktanalyse stel je een plan op hoe Argon Selectie beter in de picture komt off en online. Dit volg je dan ook actief op via Google Analytics. 2. POS materiaal: Je krijgt de kans creatieve ontwerpen te maken via onze grafische tools. 3. Mailing: Je organiseert mailingsacties en creëert hiervoor de nodige content. 4. Beurzen: Je staat in voor de planning en organisatie van komende jobbeurzen en samen met de collega’s trek je naar dit event.

  • Java Backend Developers (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: ABANO

    Type: Vaste Job

    Als onze Java Backend-ontwikkelaar krijg je de kans om te helpen bij het ontwerpen, ontwikkelen en publiceren van de nieuwste Java backend toepassingen voor al onze klanten. Solliciteer nu om deel uit te maken van ons team en bereid je voor op enkele innoverende uitdagingen!

  • Drukafwerker (WINGENE)

    Regio: WINGENE

    Bedrijf: Konvert Interim Tielt

    Type: Vaste Job

    Voor een grafisch bedrijf in regio Tielt zijn wij op zoek naar geen gemotiveerde afwerker voor in de drukkerij! Als drukafwerker stel je de snij- en vulmachine in en bedien je beide machines zonder probleem. Daarnaast sta je in voor het snijden, vouwen, klaarzetten van bestellingen en wikkelen van palletten. Je beheerst het Nederlands en je hebt een achtergrond in de grafische sector.

  • HVAC technieker (ARENDONK)

    Regio: ARENDONK

    Bedrijf: TW KLIMATICS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Plaatsen van airco/ warmtepomp systemen.

  • Construction Manager (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1669875-inline.html?cid=Partner_VDAB Dixon Engineering is een onafhankelijk technisch consultancy bureau dat gespecialiseerd is in het leveren van technische expertise binnen engineering, construction en maintenance heel specifiek binnen de proces industrie.   Vandaag gaan we voor één van onze klanten op zoek naar een Construction Manager. Een interessante uitdaging voor een enthousiaste m/v die op zoek gaat naar job waar je de nodige uitdaging en technische complexiteit kan terugvinden. Binnen de functie als Construction Manager ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van de werkzaamheden aan een gedeelte of de volledige werf. Volgende taken staan in de functie centraal:   Je wordt al bij de ontwerpfase van de grotere werven betrokken en geeft constructie input tijdens engineering; Je staat in voor de werfvoorbereiding en beheert de feitelijke opstart van de werf; Je beheert de constructieplanning en bewaakt de constructie progress; Je beheert Mechanical Completion en de overdracht naar Commissioning; Je bewaakt de kwaliteit van de constructie werkzaamheden; Je organiseert het magazijnbeheer op de werf; Je beheert de Veiligheids, Gezondheids en Milieu (VGM) aspecten van de werf, in nauw verband met de veiligheidsdiensten van de eindklant; Je beheert de aannemingscontracten die opgesteld werden tussen eindklant en de aannemers; Je leidt en organiseert de supervisie van de constructieactiviteiten conform de scope beschreven in de lastenboeken; Je leidt en organiseert de coördinatie van de verschillende aannemers; Je staat in voor de communicatie met de klant en organiseert de werfadministratie en Document Control.

  • Fiber Project Leader (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1670205-inline.html?cid=Partner_VDAB Tec ICT is active in the field of telecommunications. In addition to the installation of telecom infrastructure and the provision of services, the company is mainly engaged in the detachment of Telecom profiles.  The “fibre Project Leader” will take the operational lead for the roll-out of one or more fibre projects. The main responsibility of this project leader will be the set-up of an effective project organisation and project planning. This organisation must assure that customers can be connected to the new Proximus fibre network within the pre-defined schedule and budget and aligned with local business partners. He/she will do so in close cooperation with his/her colleagues of other departments and with national roll-out, design and engineering teams. Set up an effective project organisation with clear roles & responsibilities Establish a planning baseline (for both the architecture and the construction), and a cost baseline allowing timely and on budget delivery of the objectives Analyse and mitigate both internal and external risks to maintain the project baseline Plan & lead local meetings with all involved stakeholders to assure a close follow-up of the planning, trigger all necessary actions to realise the EOY objective for the program. This also includes communication to external partners and internal area teams, the National Program Manager and the local area manager Check and approve high level designs for both feeding (internal) and distribution (external partner) Assure the data quality in the tools for project follow-up and network documentation Consolidate and asses confidence level for the “Go for construction” Assure timely execution of required core network activities Follow-up of correct financial actualisation with both internal departments & external partners Represent the network deployment department (provide feed-back regarding planning, design and status) in local cross-departmental teams with sales, Marketing, Customer operations Actively participate in initiatives for definition/updates of design rules, processes, work instructions, reporting, lessons learned…

  • Productiemedewerker met doorgroeimogelijkheden- 3-ploegensysteem (HERENT)

    Regio: HERENT

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Werfreserve

    Voor één van onze bedrijven die composteerbare zakken en folies produceren uit hernieuwbaar materiaal zijn we opzoek naar productiemedewerkers die willen doorgroeien tot operatoren. Je takenpakket zal bestaan uit: - het inpakken van de geproduceerde producten - het uitvoeren van kwaliteitscontrole - Het stockeren van de goederen - het oplossen van kleine technische storingen aan de machines Bedrijfsprofiel: VIO Interim is reeds 9 jaar actief op de uitzendmarkt. Niet zomaar een interimkantoor in productie, logistiek, sales en services. Wij streven er naar om jou een job op maat aan te bieden en op die manier een glimlach op jouw gezicht te toveren. Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige werknemers en gelukkige uitzendkrachten. Voor een job als arbeider kan je zeker bij VIO terecht!

Zoek naar antwoorden van ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG in sociale netwerken
Look for responds of ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG in social networks

Lees alle opmerkingen voor ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG. Laat een reactie achter voor ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG. ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG. Leave a respond for ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG. ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG op de google maps. Adres en contacten ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG
Location of ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG on the google maps. Address and contacts of ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG

Andere gerelateerde bedrijven als come ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG: 2 WHEELS | GERARD PASCAL | M P R IMPRESSIONS SPRL | Moeyaert C | European Fresh Products Association ASBL

Other related companies as ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG: 2 WHEELS | GERARD PASCAL | M P R IMPRESSIONS SPRL | Moeyaert C | European Fresh Products Association ASBL

ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG is een bedrijf dat 1995 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01296905517. Het bedrijf ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG bevindt zich op het adres: UNITASLAAN; 2100; ANTWERPEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 328,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 368,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Installations and terrains de sport hors centres sportifs. Lijst met producten zijn Types d'Installations: Piscines en Plein Air..
De hoofdactiviteit van ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG is Stenen, Klei, Glas en Betonproducten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG, openstaande posities, locatie van ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG op de kaart.

ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG is a company, that was registered 1995 in N\A region, Belgium. Full name of company is ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG, company assigned to the tax number BE01296905517. The company ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG is located at the address: UNITASLAAN; 2100; ANTWERPEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 328,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 368,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Installations and terrains de sport hors centres sportifs. List of products are Types d'Installations: Piscines en Plein Air..
The main activity of ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG is Stone, Clay, Glass, and Concrete Products, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG is not available. You also can look at reviews of ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG, open positions, location of ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ST.OPENLUCHTZW.BOEKENBERG, employees, financial statistics.