LAMBERT TILKIN

Contactgegevens LAMBERT TILKIN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data LAMBERT TILKIN: address, phone, fax, email, website, opening hours

LAMBERT TILKIN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KATTESTRAAT 24; 3770; RIEMST, België

Telefoon (phone): 12234659 (+32-12234659) 12234659 (+32-12234659)

Fax (fax): +32 (4) 283-67-61 +32 (4) 283-67-61

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) LAMBERT TILKIN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "LAMBERT TILKIN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "LAMBERT TILKIN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van LAMBERT TILKIN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen LAMBERT TILKIN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of LAMBERT TILKIN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees LAMBERT TILKIN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti LAMBERT TILKIN
Products information LAMBERT TILKIN

BTW identificatienummer (tax): BE09292480468
Ondernemingsnummer: 9873382568
Hoofdstad (capital): 445,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 106,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Producten die in LAMBERT TILKIN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Imprimeries and copyshops

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor LAMBERT TILKIN
(Get full report from official database of BE for LAMBERT TILKIN)

Aanvulling soorten activiteiten voor LAMBERT TILKIN
Addition kinds of activities for LAMBERT TILKIN

4941. Water voorraad | Water supply
07619900. Landbouwbedrijven, niet inbegrepen | Farm labor contractors, nec
14819903. Pompen of afvoer, nonmetallic minerale mijnen | Pumping or draining, nonmetallic mineral mines
36259918. Vrachtwagens, industriële batterij | Truck controls, industrial battery
36940200. Ontstekingsapparatuur en verdelers | Ignition apparatus and distributors
38230402. Annunciators, relais en solid state types | Annunciators, relay and solid state types
75210202. Parkeergarage | Parking garage
75390200. Reparatie van aandrijflijn onderdelen | Powertrain components repair services

Werken bij LAMBERT TILKIN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in LAMBERT TILKIN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor LAMBERT TILKIN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for LAMBERT TILKIN. Looking for open vacancies in other companies

  • Lader/losser nacht voor magazijn in Wilrijk vanaf 22/10 (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als lader/losser voer je fysieke taken uit en dit met kleine maar zeker ook met grote pakketten zoals koelkasten en wasmachines. Je bereidt de zendingen voor waar je collega's mee de baan op gaan richting klant. Je werkt in principe van maandag t/m zaterdag van 04u tot 07u (3u/shift). Als je slechts enkele keren per week kan werken, dan is dit ook mogelijk. Wil je dus bijvoorbeeld wat bijverdienen naast je huidige job dan is deze vacature extra interessant voor jou! Interesse? Mail ons je cv! [email protected]

  • Sales Assistant (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: Start People Leuven Bedienden

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je takenpakket: Actief meewerken, beheren en opvolgen van verkoopkansen. Begeleiden van aanvragen van klanten en verkopers in het verkoopproces: specifieke behoeften van een klant, juiste oplossing voor klant bepalen, productconfiguratie, prijsberekening, offerte tot bestelbon klant . Aanmaken en onderhouden van klantgegevens, klantafspraken, telefoongesprekken, agenda’s Opmaken, uitsturen en opvolgen van offertes naar klanten in samenspraak met verkopers en bijkomende correspondentie . Garanderen van een goede samenwerking met de verkopers en een belangrijke interface zijn naar andere afdelingen: product team, after sales team, verhuur/occasie team. Commercieel ondersteunen van verkopers bij alle voorkomende telefonische en administratieve werkzaamheden Optimaliseren van bestaande verkoopprocessen en meewerken aan verbetertrajecten Ondersteunen promotieacties en organiseren product demo’s Je profiel:

  • Productiemedewerker - 2 ploegen (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Reiniging van installaties, machines en werkplekken binnen de productie afdeling & aardappelsortering. Zoals: productielijnen reinigen / reinigingsplanning raadplegen / werken volgens hygiëne- & veiligheidsnormen. - Je bent ook polyvalent inzetbaar. Zoals: in overleg met de productie-ploegchef om de vooropgestelde productieplanning te realiseren / e voegt additieven toe / je maakt coatings aan en draagt zorg voor een nette werkomgeving.

  • Projectleider (WILLEBROEK)

    Regio: WILLEBROEK

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in Willebroek zijn wij op zoek naar een PROJECTLEIDER m/v. Het bedrijf is gespecialiseerd in industriële automatisering. Je zal instaan voor volgende zaken: Opvolgen van projecten. Contact met klanten.  Bestellen van materialen.  Voorbereiden wat tekenaar moet uitwerken. Opmaken van offertes.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Kortessem (KORTESSEM)

    Regio: KORTESSEM

    Bedrijf: PUUUR BILZEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap. Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen.

  • Huishoudhulp in Zwevegem -Otegem (ZWEVEGEM)

    Regio: ZWEVEGEM

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Balen – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BALEN)

    Regio: BALEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Medewerker ijsbaan (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ICE SKATING CENTER MECHELEN

    Type: Vaste Job

    Als medewerker ijsbaan staat u in voor het onderhoud op en rond de ijspiste, zowel binnen-als buiten. U zorgt voor de huurschaatsen en onderhoud van de kleedkamers. U bewaakt de kwaliteit van het ijs en neemt de nodige maatregelen iom de ijsbaanverantwoordelijke. U helpt onze schaatsers steeds zo goed mogelijk verder. Concreet : Dweilen van het ijs tussen de diverse schaatsgelegenheden Slijpen van schaatsen Onderhoud van kleedkamers, verhuur- en sanitaire ruimtes, technische ruimte en ruimte rond het gebouw.

  • Bediende payroll (KOMEN)

    Regio: KOMEN

    Bedrijf: Synergie West-Vlaanderen Careers

    Type: Vaste Job

    Je beheert zelfstandig de loonadministratie (zonder ondersteuning van sociaal secretariaat) voor één van de Belgische bedrijven van de groep alsook van de Franse vestiging. Je bent het aanspreekpunt voor de medewerkers voor allerhande vragen betreffende sociale wetgeving, documenten, administratie. Je beheert de tijdsregistratie en ondersteunt de planningsdienst in de input van afwezigheden (interpretatie). Je doet de aangifte en opvolging van Arbeidsongevallen en dossiers hospitalisatieverzekering. Je beheert de digitale personeelsdossiers van start tot einde. Je biedt ondersteuning bij het opmaken van loonvoorstellen en simulaties. Je doet de opvolging van de administratieve verplichtingen betreffende detachering, internationale tewerkstelling,… Je biedt ondersteuning aan Franse medewerkers bij de diverse fiscale aangiftes als ook de grensarbeiderdossiers. Proactief meedenken en meewerken aan de uitbouw van de HR-dienst doorheen de groep.

  • Meetings and Events Consultant (Duitsland)

    Regio: Duitsland

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

  • CAD Designer - Burgerlijke Bouwkunde (SINT-GILLIS)

    Regio: SINT-GILLIS

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    De Unit Civil & Tracks (DESIGN CIVIL ENGINEERING) is verantwoordelijk voor het ontwerpen van hydraulische, geotechnische, beton- en staalstructuren, bruggen, tunnels en gebouwen in diverse stadia van haalbaarheidsstudies en bouwaanvraagplannen tot detailstudies voor bestekken. Binnen de dienst wordt in de uitwerking van deze studies ondersteuning geboden met betrekking tot grondonderzoek en geologie, hydraulica, saneringen, grondwerken en de milieutechnische aspecten en worden ook specifieke competenties uitgebouwd zoals strukturele brandveiligheid, tunnelveiligheid (ventilatie) en HVAC in relatie tot de ontworpen infrastructuur. De dienst staat eveneens de dienst ook in voor de technische ondersteuning tijdens de werken in uitvoering. Tuc Rail is gelegen rechtover het Zuid-station Brussel. Zeer gemakkelijke verbinding met het openbaar vervoer. • Je ondersteunt de Design Engineer bij de studie en het ontwerp van civieltechnische bouwwerken in verschillende projectfases (van haalbaarheidsstudie tot detailstudie en as built). • Je stelt plannen en 3D-modellen van de projecten op: structuren, wapeningen, hydraulica, geotechniek en stukplannen voor aanbestedingen van civieltechnische bouwwerken zoals bruggen, viaducten, spooronderdoorgangen, steunconstructies, tunnels en technische gebouwen. • Je bent verantwoordelijke voor de integratie van je ontwerpen in de omgeving en met andere disciplines zoals sporen, bovenleiding en seininrichting. • Je werkt binnen het kader van de BIM-principes (Building Information Model). • Je analyseert en zoekt mee naar oplossingen bij eventuele problemen bij het ontwerpen van plannen. • Je controleert de plannen van derden (3D-modellen, bekistings- en wapeningsplannen, werkhuisplannen,…). • Je stelt de hoeveelheden op voor de meetstaten die deel uitmaken van de bestekken voor de aanbestedingen. Profiel • Je bent bachelor of je hebt net je Master in de Industriële Wetenschappen (optie bouwkunde) behaald en bent op zoek naar een eerste professionele ervaring • Je hebt een doorgedreven kennis in bouwkunde: burgerlijke bouwkunde, architectuur, technische gebouwen, hydraulische werken • Je hebt een eerste ervaring als CAD Designer civil engineering • Je bent leergierig en nauwkeurig • Je bent communicatief, pragmatisch en een echte teamplayer • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, kennis van het Frans is een pluspunt. • Je hebt een goede kennis van AutoCAD (2D en 3D) • Kennis van AutoCAD Civil 3D een/of Revit is een pluspunt • Kennis van BIM is een meerwaarde Aanbod •Een contract van onbepaalde duur •Een aantrekkelijk salaris en een bonus gebaseerd op je jaarlijkse prestaties •Groeps- en hospitalisatieverzekering •Maaltijdcheques •Dertien compensatieverlofdagen (bij voltijds uurrooster) •Carrièreplan met opleidingen •Voordelige tarieven voor de verplaatsingen met de trein Interesse? Klik dan nu op de rode sollicitatieknop en bezorg ons je cv en motivatiebrief. 

  • LEERCONTRACT VERKOOPSTER HUIDVERZORGINGSPRODUCTEN BRUGGE (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: BUBBLES AT HOME

    Type: Leercontract

    gepassioneerd en enthousiast klanten informeren over onze huidverzorgingsproducten en dit vlot in het nederlands, frans en engels winkel aanvullen, proper houden en op orde houden stock bijhouden afrekenen aan kassa werken in weekends en op feestdagen Invallen indien nodig in winkels te Brussel en Gent.

Zoek naar antwoorden van LAMBERT TILKIN in sociale netwerken
Look for responds of LAMBERT TILKIN in social networks

Lees alle opmerkingen voor LAMBERT TILKIN. Laat een reactie achter voor LAMBERT TILKIN. LAMBERT TILKIN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for LAMBERT TILKIN. Leave a respond for LAMBERT TILKIN. LAMBERT TILKIN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie LAMBERT TILKIN op de google maps. Adres en contacten LAMBERT TILKIN
Location of LAMBERT TILKIN on the google maps. Address and contacts of LAMBERT TILKIN

Andere gerelateerde bedrijven als come LAMBERT TILKIN LAMBERT TILKIN: Braeckmans BVBA | LIPCAS | DULLERS | Taxi-Laperre | VICTOR SCORDIDIS

Other related companies as LAMBERT TILKIN: Braeckmans BVBA | LIPCAS | DULLERS | Taxi-Laperre | VICTOR SCORDIDIS

LAMBERT TILKIN is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is LAMBERT TILKIN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09292480468. Het bedrijf LAMBERT TILKIN bevindt zich op het adres: KATTESTRAAT 24; 3770; RIEMST. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 445,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 106,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Imprimeries and copyshops. Producten gemaakt in LAMBERT TILKIN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van LAMBERT TILKIN is Uitvoerende, wetgevende en algemene overheid, behalve financiën, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van LAMBERT TILKIN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van LAMBERT TILKIN, openstaande posities, locatie van LAMBERT TILKIN op de kaart.

LAMBERT TILKIN is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is LAMBERT TILKIN, company assigned to the tax number BE09292480468. The company LAMBERT TILKIN is located at the address: KATTESTRAAT 24; 3770; RIEMST. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 445,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 106,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Imprimeries and copyshops. Products created in LAMBERT TILKIN were not found.
The main activity of LAMBERT TILKIN is Executive, Legislative & General Government, Except Finance, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of LAMBERT TILKIN is not available. You also can look at reviews of LAMBERT TILKIN, open positions, location of LAMBERT TILKIN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over LAMBERT TILKIN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf LAMBERT TILKIN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about LAMBERT TILKIN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company LAMBERT TILKIN, employees, financial statistics.