JIN LIYAN

Contactgegevens JIN LIYAN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data JIN LIYAN: address, phone, fax, email, website, opening hours

JIN LIYAN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BRUSSELSESTEENWEG 31; 9400; NINOVE, België

Telefoon (phone): 54323173 (+32-54323173) 54323173 (+32-54323173)

Fax (fax): +32 (84) 205-84-74 +32 (84) 205-84-74

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) JIN LIYAN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "JIN LIYAN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "JIN LIYAN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van JIN LIYAN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen JIN LIYAN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of JIN LIYAN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees JIN LIYAN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti JIN LIYAN
Products information JIN LIYAN

BTW identificatienummer (tax): BE07524780273
Ondernemingsnummer: 1491912841
Hoofdstad (capital): 237,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 861,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2013

Type de Cuisine: Fran?aise.

Product categorie (product category): Restaurants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor JIN LIYAN
(Get full report from official database of BE for JIN LIYAN)

Aanvulling soorten activiteiten voor JIN LIYAN
Addition kinds of activities for JIN LIYAN

152199. Eengezinswoningbouw, nv | Single-family housing construction, nec
355999. Speciale industriële machines, nec, nec | Special industry machinery, nec, nec
16110203. Grading | Grading
20239911. Milkshake mix | Milkshake mix
25410302. Drainboards, plastic gelamineerd | Drainboards, plastic laminated
35450317. Meters (gereedschapstoebehoren) | Gauges (machine tool accessories)
49250103. Cokeovens, bijproduct: productie of distributie van gas | Coke ovens, byproduct: manufacturing or distribution of gas
56119907. Stropdassen | Tie shops
72910000. Belastingdienstvoorbereiding | Tax return preparation services
86610123. Niet-kerkelijke kerk | Non-denominational church

Werken bij JIN LIYAN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in JIN LIYAN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor JIN LIYAN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for JIN LIYAN. Looking for open vacancies in other companies

  • Technieker (m/v) (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze firma is gespecialiseerd in het verkopen en plaatsen van algemene elektriciteitswerken, sanitaire installaties, centrale verwarming en verschillende ventilatie systemen. Zowel particulieren, bedrijven als openbare instellingen kunnen beroep doen op ons voor nieuwbouwprojecten en renovaties. Wij bieden onze klanten een kwalitatieve, snelle afwerking gecombineerd met een professionele dienst na verkoop. Wij streven er ook naar om ons cliënteel een zo volledig mogelijk pakket van onze diensten aan te bieden.

  • National Accountmanager (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als national accountmanager sta je in voor volgende taken: Je bent enerzijds verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van het klantenbestand en hebt ook aandacht voor de bestaande klantrelaties; Dankzij jouw contactvaardigheid weet je vlot nieuwe afspraken te genereren; Je beschikt over sterk technisch inzicht en bent in staat om mee te denken met je klant; Dankzij je productkennis kan je oplossingen op maat aanbieden aan je klanten; Je brengt op gestructureerde wijze verslag uit over de marktsituatie en bepaalt in overleg de verkoopsstrategie; Je behoort tot een salesteam van een 8-tal personen die rechtstreeks onder de directie werken en ook rechtstreeks rapporteren. Samen met dit team en de directie wordt het plan van aanpak opgesteld.

  • Meewerkend begeleider (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: ASAP KORTRIJK

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een firma te Kuurne zijn wij op zoek naar een meewerkend begeleider op de afdeling groendienst. Zowel voor particuliere klanten als bedrijven. Je neemt de leiding over een 8-tal personen.

  • Terminaltrekker (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: SYNERGIE ANTWERPEN

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant zijn we op zoek naar een terminaltrekker. Je zal voornamelijk in staan voor het aan- en afrijden van een kipwagen)

  • WAREHOUSEMANAGER VLEESWARENFABRIKANT (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: FORUM JOBS OOSTAKKER

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor één van onze klanten, een vleeswarenfabrikant in het Gentse, zijn we op zoek naar een warehousemanager voor de food terminal. Ben je in het bezit van een bachelor- of masterdiploma? Heb je reeds een eerste ervaring achter de rug als leidinggevende in een productiebedrijf? Ben je hands-on en super gemotiveerd? Dan is deze job zeker iets voor jou? Als warehousemanager zal je takenpakket voornamelijk bestaan uit: Je zal een 25-tal personen aansturen, je bent hun aanspreekpunt Je rapporteert zowel rechtstreeks aan de plantmanager als aan de supply chain manager Je bent verantwoordelijk voor het plannen, coördineren, optimaliseren en opvolgen van alle productieactiviteiten (verpakking en expeditie) Je kan zowel op korte als op lange termijn de objectieven bereiken Je helpt mee de bedrijfs-en productiestrategie te formuleren Je controleert de kwaliteit van de producten om de normen te behalen Enzovoort Je werkt van maandag tot en met vrijdag binnen daguren.

  • Logistiek/Commercieel bediende m/v (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Start People Aalst

    Type: Interim met optie "vast werk"

    De onderstaande taken behoren tot jouw takenpakket: je staat in voor de orderverwerking je maakt verzendnota's op je verzorgt de facturatie je bezorg maandelijkse forecasts aan belangrijke klanten je stelt prijslijsten op en volgt deze verder op je geeft ondersteuning aan de externe sales je geeft ondersteuning aan andere interne diensten je helpt jouw collega's in geval van grote drukte

  • Enthousiaste Huishoudhulp regio Tienen (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: WORK@HOME TESSENDERLO

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp sta je in voor het uitvoeren van huishoudelijke taken bij mensen thuis in het kader van dienstencheques. Mogelijke taken zijn voornamelijk poetsen. Verder kan je ook instaan voor het wassen, strijken en koken.

  • POETS- EN HUISHOUDHULP regio Zoersel (ZOERSEL)

    Regio: ZOERSEL

    Bedrijf: IN-Z NOORDERKEMPEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Zet jij je graag in voor de levenskwaliteit van anderen ( je klanten kunnen zorgbehoevenden of niet-zorgbehoevenden zijn ) en spreken huishoudelijke taken jou aan? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis Jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen, stofvegen, dweilen, badkamer kuisen, ramen wassen, … Bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, boodschappen doen,… Op regelmatige tijdstippen kom je samen met je collega’s Tewerkstelling in de regio Zoersel en omgeving

  • JOBSTUDENT Afwas (m/v) KEUKEN (OOSTDUINKERKE)

    Regio: OOSTDUINKERKE

    Bedrijf: ISLANDIA

    Type: Studentenjob

    Voornaamste taak is meehelpen met de voorbereidingen in de keuken en afwassen.

  • Teamlead/Expert Inkomend Facturenbureau (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    Als teamlead/expert ondersteun je de dagelijkse werking van de dienst en verleen je advies inzake boekhoudkundige, fiscale en financieel administratieve vraagstukken. Je rapporteert aan het diensthoofd. Concreet bestaat jouw functie uit de volgende opdrachten: Samen met het diensthoofd geef je leiding aan de medewerkers en ben je het eerste aanspreekpunt voor inhoudelijke en interpersoonlijke coaching/ondersteuning. Je beantwoordt inhoudelijke vragen (zowel van buiten als binnen de dienst) omtrent (i) het correct verwerken van aankoopdocumenten, masterdata leveranciers en het uitgaande betaalverkeer en (ii) de heersende interne en externe richtlijnen. Voor recurrente vragen organiseer je opleidingen voor de medewerkers binnen de dienst. Je behandelt fiscale vraagstukken met het oog op een correcte registratie voor BTW doeleinden en fiscale fiches. Met het oog op audit compliance bewaak je mee de naleving van de financiële regels en procedures van de KU Leuven, en neem je steeds de fiscale regelgeving, wetgeving overheidsopdrachten en boekhoudwetgeving in acht. Je bent in staat veranderingsprocessen te identificeren en te begeleiden en werkt actief mee aan lopende projecten zoals de implementatie van e-invoicing binnen de KU Leuven. Je komt terecht in een gevarieerde, uitdagende job met groeipotentieel binnen een dynamische omgeving. Je maakt deel uit van een gemotiveerd team. Naast de verdere uitdieping van jouw expertise inzake boekhouding en fiscaliteit, bouw je in deze functie doorgedreven ervaring op met een aantal SAP-submodules, vooral MM (Materials Management), en met KU Loket-toepassingen. Bedrijfsprofiel: Met een 75-tal medewerkers zijn de Centrale Financiële Diensten (CFD) van de KU Leuven verantwoordelijk voor de financiële administratie (leveranciersboekhouding, algemene boekhouding en consolidatie en debiteurenopvolging), de begrotingsopmaak en –opvolging, het thesaurie- en vermogensbeheer, de financiële opvolging van de onderzoeks- en dienstverleningsprojecten en de centrale financiële rapportering van de universiteit. De CFD coördineren daarbij ook de uitbouw, het beheer en de controle van de universiteitsbrede financiële processen. Op de dienst Inkomend Facturenbureau maak je deel uit van de Financiële Administratie en werk je samen met een team van een 20-tal gemotiveerde medewerkers die instaan voor de leveranciersboekhouding bestaande uit: postverwerking/scan, beheer leveranciersbestand, factuurverwerking, verwerking bedrijfskosten en betalingen/kas.

  • Allround bediende/Junior Planner (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: YOUNG CHARLY

    Type: Vaste Job

    · U werkt, zowel zelfstandig als in team, samen met verschillende collega’s/departementen · Lange termijn relaties uitbouwen en managen · Snel oplossen, aanpassen en verhelpen van problemen · Productkennis verwerven en aanwenden bij ondersteuning klant · Planning leveringsrondes in samenspraak met Senior Planner · Dispatch & management 'team logistics' in overleg met Senior Planner · Verwerking vracht en transport documenten · Werkweek van dinsdag tem zaterdag

  • Brainbridge - Medior or Senior Java Developer (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description  Within the client there are multiple Agile teams. Some dedicated to single applications, others for multiple applications. This job description is meant for a person who will be able to join one of the Agile teams. These applications cover backend systems (WebServices) or user facing application (Spring MVC JavaScript + Twitterbootstrap + Oracle). You will be helping the team making the deadlines of these applications. It is END-2-END development, hence you have to work with all technologies described below. The perfect profile is a person who picks up tasks and makes sure he delivers what is asked. Who doesn't t take things for granted and is willing to challenge what is handed to him.    Technical skills  Core Accountabilities: Experience in Java (7+8) is mandatory Experience in Spring 3 & 4 (focus on data accessibility towards the database) is mandatory Experience in Maven is mandatory Experience in Hibernate is mandatory Experience in WebServices (WSDL, Rest+JSON/XML) is mandatory Experience of 5 year plus in all the above is mandatory.  Essential qualities: Experience in Agile Methodologies is very important Experience in Test Driven Development is very important Experience in working with multiple Terabytes of data is very important 5 years plus experience Team player Taking ownership Problem solving Good English language skills  Desirable qualities: Degree level or equivalent International transport / Postal industry/Telecom   Location: Brussels Job type: Development

Zoek naar antwoorden van JIN LIYAN in sociale netwerken
Look for responds of JIN LIYAN in social networks

Lees alle opmerkingen voor JIN LIYAN. Laat een reactie achter voor JIN LIYAN. JIN LIYAN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for JIN LIYAN. Leave a respond for JIN LIYAN. JIN LIYAN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie JIN LIYAN op de google maps. Adres en contacten JIN LIYAN
Location of JIN LIYAN on the google maps. Address and contacts of JIN LIYAN

Andere gerelateerde bedrijven als come JIN LIYAN JIN LIYAN: FLVBR TERADYNE BENELUX INC | SOPHIE HOTON | Sani Decor SPRL | DE SCHONE TOEKOMST | Charlier D茅pannage

Other related companies as JIN LIYAN: FLVBR TERADYNE BENELUX INC | SOPHIE HOTON | Sani Decor SPRL | DE SCHONE TOEKOMST | Charlier D茅pannage

JIN LIYAN is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is JIN LIYAN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07524780273. Het bedrijf JIN LIYAN bevindt zich op het adres: BRUSSELSESTEENWEG 31; 9400; NINOVE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 237,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 861,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Restaurants. Lijst met producten zijn Type de Cuisine: Fran?aise..
De hoofdactiviteit van JIN LIYAN is Maatschappelijke dienstverlening, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van JIN LIYAN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van JIN LIYAN, openstaande posities, locatie van JIN LIYAN op de kaart.

JIN LIYAN is a company, that was registered 2013 in N\A region, Belgium. Full name of company is JIN LIYAN, company assigned to the tax number BE07524780273. The company JIN LIYAN is located at the address: BRUSSELSESTEENWEG 31; 9400; NINOVE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 237,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 861,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Restaurants. List of products are Type de Cuisine: Fran?aise..
The main activity of JIN LIYAN is Social Services, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of JIN LIYAN is not available. You also can look at reviews of JIN LIYAN, open positions, location of JIN LIYAN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over JIN LIYAN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf JIN LIYAN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about JIN LIYAN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company JIN LIYAN, employees, financial statistics.