Ciuban Lazar

Contactgegevens Ciuban Lazar: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Ciuban Lazar: address, phone, fax, email, website, opening hours

Ciuban Lazar

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue Duquesnoy 8 1000 Brussels (Brussel), België

Telefoon (phone): +32 (87) 869-86-47 +32 (87) 869-86-47

Fax (fax): +32 (61) 514-77-31 +32 (61) 514-77-31

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Ciuban Lazar: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Ciuban Lazar"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Ciuban Lazar"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Ciuban Lazar, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Ciuban Lazar. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Ciuban Lazar, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Ciuban Lazar. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Ciuban Lazar
Products information Ciuban Lazar

BTW identificatienummer (tax): BE05018798828
Ondernemingsnummer: 8544036865
Hoofdstad (capital): 926,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 499,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2010

Producten die in Ciuban Lazar zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Contractors - House building

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Ciuban Lazar
(Get full report from official database of BE for Ciuban Lazar)

Aanvulling soorten activiteiten voor Ciuban Lazar
Addition kinds of activities for Ciuban Lazar

14999918. Tripoli mijnbouw | Tripoli mining
28190500. aluinen | Alums
32550100. Kunststof vuurvaste materialen | Plastic refractories
33510100. Koper- en koperlegeringsplaat, strip, plaat en producten | Copper and copper alloy sheet, strip, plate, and products
35860000. Pompen meten en afleveren | Measuring and dispensing pumps
36949902. Automotive elektrische uitrusting, nec | Automotive electrical equipment, nec
39140304. Bestek, tin | Flatware, pewter
41410000. Lokale bus charter service | Local bus charter service

Werken bij Ciuban Lazar: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Ciuban Lazar: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Ciuban Lazar. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Ciuban Lazar. Looking for open vacancies in other companies

  • Contact Center Agent (m/v) (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn op zoek naar een voltijdse medewerker (m/v) voor het contact center. Je verzorgt nauwgezet de telefonische contacten tussen de klanten en winkels. Je behandelt elk dossier met de nodige aandacht en zorgt er voor dat elke melding op een correcte manier wordt opgelost en/of opgevolgd. Je werkt hiervoor nauw samen met de andere diensten van het bedrijf en je neemt, indien nodig, contact met de service-afdelingen van onze leveranciers.

  • Teammember Okay Hofstade (HOFSTADE)

    Regio: HOFSTADE

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Klanten helpen doe je met veel goesting en met de glimlach. Je zet hen telkens op de eerste plaats wanneer ze komen winkelen. Hebben ze een specifiek verzoek? De team members staan paraat. Precies door die positieve houding is de OKay waar jij werkt een gezellige buurtsupermarkt. Elke dag ziet er anders uit bij OKay. Het ene moment beman je de kassa en even later steek je een handje toe in de bakkerij, hou je de winkel netjes of vul je rekken verder aan. Misschien heb je een leuk idee voor een creatieve actie? Gooi het in de groep, eigen initiatief kunnen we altijd appreciëren! Om onze klanten nog beter te informeren, volg je regelmatig interessante opleidingen. Zo stel je hen meteen op hun gemak. Klanten kunnen altijd op jou rekenen om hun winkelervaring zo vlot mogelijk te laten verlopen. Dat is soms intensief, maar altijd voldoeninggevend. Je biedt samen met je collega's een luisterend oor, maakt een grapje op de werkvloer, het kan allemaal. Kortom, zoveel kwaliteiten onder één petje!

  • Chauffeur CE (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Hasselt zoeken wij een arbeider wegenbouw met CE-rijbewijs.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in Oudenaarde– kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau!!!

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in Brakel – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BRAKEL)

    Regio: BRAKEL

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Jobstudenten verpleegkunde / zorgkundigen (weekends en zomervakantie) (BINKOM)

    Regio: BINKOM

    Bedrijf: BINKOM

    Type: Studentenjob

    Coördinatie, organisatie en uitvoeren van de fysieke, psychische en sociale begeleiding van de bewoner, waarbij de eigenheid van de bewoner en zijn zelfredzaamheid centraal staan. - Toedienen van toilet- en comfortzorg aan bewoners. - Begeleiding bij de maaltijden. - Bedden opmaken en kamers netjes achterlaten. - Aandachtig luisteren naar alle (ook de "stille") bewoners om hun gewoonten , wensen en vragen te kennen. - Zorg leveren op maat van de wensen en gewoonten van de bewoners. - aandacht hebben vor detailzorg.

  • Onderhoudstechnieker Liften Regio West-Vlaanderen (LOPPEM)

    Regio: LOPPEM

    Bedrijf: KONE BELGIUM

    Type: Vaste Job

    KONE levert innovatieve oplossingen voor liften, roltrappen en automatische toegangssystemen en uitgebreide onderhouds- en modernisatiediensten. KONE stelt ongeveer 50 000 werknemers tewerk verspreid over 60 landen, waarvan 700 in België & Luxemburg. Bij het leveren van deze diensten hecht KONE groot belang aan het welzijn van zijn personeel. Hierdoor werden we voor het 2e jaar op rij gecertificeerd als Top Employer in België. Onderhoudstechnieker Als onderhoudstechnieker zorg je voor het onderhoud en kleine herstellingen en je neemt deel aan depannages in jouw regio. Taken: Je bent verantwoordelijk voor een correcte rapportage over het uitgevoerde werk Je bent verantwoordelijk voor de veiligheid en juiste werking van de installaties Je staat in voor de orde en netheid van de werkplek en werkomgeving tijdens de uitvoering van de onderhoudswerkzaamheden Je communiceert met de klant of eindgebruikers die aanwezig zijn op de werkplek

  • Key Account Manager (SINT-AGATHA-BERCHEM)

    Regio: SINT-AGATHA-BERCHEM

    Bedrijf: SUEZ Recycling & Recovery

    Type: Vaste Job

    Je bent verantwoordelijk voor de uitbouw van onze dienstverlening naar onze industrieklanten toe. Je prospecteert actief en volgt jouw klantenportefeuille zeer kort op volgens onze commerciële strategie. Je analyseert het afvalprobleem en -stroom en biedt hiervoor een optimale oplossing aan. Je doet aan prijsbepaling en negotieert contracten met klanten binnen vooropgestelde marges en in overleg met de commerciële directie. Je onderhoudt de klantenrelaties en stelt bezoekrapporten op. Je krijgt hierbij commerciële/administratieve support van onze commerciële binnendienst.

  • HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: TUI

    Type: Vaste Job

    Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.

  • Administratief verantwoordelijke - Ondersteuning HR en Boekhouding - FR/NL (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: HABEAS

    Type: Vaste Job

    U maakt deel uit van het ondersteuningsteam van België. U coördineert en verzekert de uitvoering van uiteenlopende administratieve taken (samen met een collega die u aanstuurt), onder de verantwoordelijkheid van het Hoofd Financiën en HR, die de leiding heeft over België, Luxemburg en Zwitserland. Uw werk spitst zich toe op twee polen: HR-administratie Als eerste contactpersoon voor de consultants in België staat u in voor het dagelijkse administratieve beheer van de human resources: verwelkoming, integratie van nieuwe consultants en gedetacheerden, afhandeling van de procedures in geval van uitdiensttreding; beheer van de administratie van de consultants: opvolging van de onkostennota's, beheer van het materiaal, reserveringen van vervoer, parkings en accommodaties; beheer van het wagenpark van de vennootschap; opvolging van specifieke vragen van de consultants; voorbereiding van de bezoldigingen, beheer van afwezigheden, opmaak van sociale documenten …; beheer van allerlei opvolgingstabellen. Onthaal, office management en boekhouding U beheert de logistiek en materiële voorzieningen van het kantoor van Brussel en u biedt hulp aan de boekhouding: verwelkoming van bezoekers; beheer van de post; beheer van de voorraden en machines; beheer van de leveranciers en dienstverleners; ontvangst van facturen en controle; voorbereiding van de boekhoudkundige dossiers …

  • Dierenverzorger (MALDEGEM)

    Regio: MALDEGEM

    Bedrijf: DIERENHOTEL DE HOEVE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Verzorgen van honden en katten in het pension. Schoonmaken van de dierenverblijven. Ontvangen/afgeven van de dieren van/aan de eigenaars. Uitlaten van de honden op de speelweiden. Voederen/water geven aan de dieren.

  • Freelance PM (digital projects) - Zaventem - lang contract (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Freelance PM (digital projects) - Zaventem - lang contract Dit bedrijf is een gekend internationaal bedrijf met meer dan 750 werknemers in de regio Zaventem. Ter ondersteuning van hun huidige team zijn ze nu op zoek naar een freelance project manager voor een opdracht op lange termijn (tot eind 2019). De deadline voor het voorstellen van kandidaten is 22/10! Taken Als freelance PM digital projects word je ingeschakeld voor de invulling van verschillende projecten. Je bent verantwoordelijk voor de projecten van opstart tot uitvoering. Je maakt daarbij de voorstellen en business cases op en vertaalt die naar concrete projecten. Je let daarbij op scope, planning, budgetten, timelines, resources en kwaliteit. Je stuurt de projecten bij waar nodig en speelt in op mogelijke risico's  

Zoek naar antwoorden van Ciuban Lazar in sociale netwerken
Look for responds of Ciuban Lazar in social networks

Lees alle opmerkingen voor Ciuban Lazar. Laat een reactie achter voor Ciuban Lazar. Ciuban Lazar bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Ciuban Lazar. Leave a respond for Ciuban Lazar. Ciuban Lazar on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Ciuban Lazar op de google maps. Adres en contacten Ciuban Lazar
Location of Ciuban Lazar on the google maps. Address and contacts of Ciuban Lazar

Andere gerelateerde bedrijven als come Ciuban Lazar Ciuban Lazar: KBC | Degezelle-Buyse | CHANTAL BARGIBANT | L.M. Consult | FR?D?RIC WUILLAUME

Other related companies as Ciuban Lazar: KBC | Degezelle-Buyse | CHANTAL BARGIBANT | L.M. Consult | FR?D?RIC WUILLAUME

Ciuban Lazar is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Ciuban Lazar, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05018798828. Het bedrijf Ciuban Lazar bevindt zich op het adres: Rue Duquesnoy 8 1000 Brussels (Brussel). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 926,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 499,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Contractors - House building. Producten gemaakt in Ciuban Lazar zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Ciuban Lazar is Meetinstrumenten, analyseren en controleren van instrumenten; , inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Ciuban Lazar is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Ciuban Lazar, openstaande posities, locatie van Ciuban Lazar op de kaart.

Ciuban Lazar is a company, that was registered 2010 in N\A region, Belgium. Full name of company is Ciuban Lazar, company assigned to the tax number BE05018798828. The company Ciuban Lazar is located at the address: Rue Duquesnoy 8 1000 Brussels (Brussel). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 926,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 499,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Contractors - House building. Products created in Ciuban Lazar were not found.
The main activity of Ciuban Lazar is Measuring, Analyzing, and Controlling Instruments; Photographic, Medical and Optical Goods; Watches and Clocks , including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Ciuban Lazar is not available. You also can look at reviews of Ciuban Lazar, open positions, location of Ciuban Lazar on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Ciuban Lazar, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Ciuban Lazar, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Ciuban Lazar, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Ciuban Lazar, employees, financial statistics.