RUDI BRACKE

Contactgegevens RUDI BRACKE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data RUDI BRACKE: address, phone, fax, email, website, opening hours

RUDI BRACKE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BOSSTRAAT 8; 9290; BERLARE, België

Telefoon (phone): 52424851 (+32-52424851) 52424851 (+32-52424851)

Fax (fax): +32 (60) 265-56-56 +32 (60) 265-56-56

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) RUDI BRACKE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "RUDI BRACKE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "RUDI BRACKE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van RUDI BRACKE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen RUDI BRACKE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of RUDI BRACKE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees RUDI BRACKE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti RUDI BRACKE
Products information RUDI BRACKE

BTW identificatienummer (tax): BE03210449218
Ondernemingsnummer: 7588226318
Hoofdstad (capital): 245,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 516,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Produits & Activités: Menuiserie,Charpentes.. Produits & Activités: Pose de Plafonds,Installation de Cloisons.

Product categorie (product category): Installation de menuiserie en bois and plastique. Installation de menuiserie métallique

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor RUDI BRACKE
(Get full report from official database of BE for RUDI BRACKE)

Aanvulling soorten activiteiten voor RUDI BRACKE
Addition kinds of activities for RUDI BRACKE

4783. Verpakking en kratten | Packing and crating
24991005. Zitplaatsen, toilet | Seats, toilet
27520300. Zakelijke vorm en kaartdruk, lithografisch | Business form and card printing, lithographic
35590701. Banden grooving machines | Tire grooving machines
35599928. Afscheidingsapparatuur, magnetisch | Separation equipment, magnetic
37999901. Carriages, paard getrokken | Carriages, horse drawn
39650000. Bevestigingen, knopen, naalden en spelden | Fasteners, buttons, needles, and pins
44939903. Jachthavens | Yacht basins
50640103. Afvalverwerking | Garbage disposals
86219902. Architect vereniging | Architect association

Werken bij RUDI BRACKE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in RUDI BRACKE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor RUDI BRACKE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for RUDI BRACKE. Looking for open vacancies in other companies

  • Productiemedewerkers/kwaliteitscontroleurs - Alcon (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: SYNERGIE INHOUSE ALCON

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor Alcon (gelegen in Puurs) kijken wij regelmatig uit naar extra productiemedewerkers voor de verpakking en de kwaliteitscontrole van de oogproducten. Momenteel zoeken wij extra medewerkers voor de kwaliteitscontrole van de oogdruppels. Dit alles gebeurt in een gecontroleerde productiezone.

  • Management Assistant (HOOGLEDE)

    Regio: HOOGLEDE

    Bedrijf: Absolute@Work bvba

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf Regio Roeselare zoeken we een Management Assistant. In deze functie bent u: administratieve rechterhand van de zaakvoerder algemene administratie inboeken uitgaande en inkomende facturen controle facturen leveranciers BTW admnistratie opvolging betalingen klanten en leveranciers assistentie bij loon- en wedde administratie voorbereidende deeltaken voor opmaak kwartaal en jaarafsluitingen

  • MAGAZIJNIER REGIO DEINZE (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: Synergie Deinze Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Heb jij altijd al een functie met verantwoordelijkheid willen uitvoeren? Dat treft! Voor een bedrijf gelegen te Deinze, gespecialiseerd in het maken van heerlijke kipgerechten, zijn we op zoek naar een magazijnmedewerker die ons team kan komen versterken. Je werkt op de afdeling logistiek. Wat zal jij doen? Uitgaande bestellingen registreren, alle orders afboeken in het systeem en de voorraad beheren. Indien er nog een bepaald product ontbreekt, ga jij na waar in welke afdeling het zich bevindt en plan je daarop verder. Je geeft alles door naar administratie en facturatie, zodat zij aan de hand van jouw registraties de correcte facturen kunnen opstellen voor de klanten. Je bent dus een zeer belangrijke schakel in ons bedrijf en professionaliteit. Enkel in zeer drukke periodes kan het zijn dat je ook orders zal je picken maar voornamelijk sta je in voor de registraties van de grote key accounts. Je zal werken in 2 ploegen, eventueel komt ook een dagploeg in het roulement (geen vaste dagploeg).

  • Quality engineer (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Quality Engineer ben je verantwoordelijk voor het coördineren en opvolgen van alle kwaliteitsaspecten van een bepaalde productgroep. Je bent hierbij het aanspreekpunt voor klanten leveranciers en de interne productieafdelingen. Je staat in nauw contact met de klant voor de kwaliteitsopvolging. Je maakt hierbij kwaliteitsafspraken behandelt opmerkingen voert audits uit ? Je gaat aan de slag met de verzamelde informatie om verbeteringsacties op te zetten en deze te coördineren om zo de kwaliteit van onze producten en/of systemen verder te verbeteren. Je stelt correctieve en preventieve maatregelen voor in het geval van klantenklachten en je volgt deze nauwgezet op. Je waakt over de implementatie en evaluatie van de voorgestelde oplossingen. Je beoordeelt de toegeleverde producten en goederen die door klanten werden teruggestuurd en je beslist wat de volgende acties zijn. Je evalueert en begeleidt de productieafdelingen (intern) en de leveranciers (extern) zodat de producten aan de gestelde eisen voldoen en continu verbeterd worden. Als interne auditor controleer en beoordeel je de verschillende processen. Je geeft tijdens de volledige productiecyclus advies vanuit je streven naar kwaliteit zodat de producten op een kwalitatieve manier afgeleverd worden aan de klant. Je stimuleert de productieafdelingen en leveranciers onder meer met behulp van kwaliteitscirkels. Je verzamelt beheert en rapporteert alle kwaliteitsgegevens.

  • Huishoudelijke Hulp (regio Kruishoutem) (KRUISHOUTEM)

    Regio: KRUISHOUTEM

    Bedrijf: ASAP HOME SERVICE WAREGEM

    Type: Dienstenchequebaan

    Je wordt tewerkgesteld in verschillende gezinnen ter ondersteuning van hun huishoudelijke taken. Hulp in het huishouden kan volgende taken omvatten : schoonmaken, voorbereiden van maaltijden, strijken, kleine boodschappen Voor deze klanten schoonmaken en vooral strijken

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Averbode – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (AVERBODE)

    Regio: AVERBODE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Student with knowledge of the Belarusian Language (LEDEBERG)

    Regio: LEDEBERG

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    For an international company in Ghent we are looking for someone who has excellent knowledge of the pronunciation of the Belarusian language. The job requires to do data quality checks in Belarusian. You have to be well aware of the specific pronunciation of that region because you will have to correct and control phonetic writings. vertalen Verwerking documenten

  • Machinist bandenkraan (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Je voert graafwerken uit voor rioleringswerken en wegenwerken in een ploeg van 2 tot 3 mensen. Je zal hiervoor een moderne graafkraan gebruiken, uitgerust met de nieuwste technologieën (GPS-sturing, rototilt, ..). Je draagt een grote verantwoordelijkheid over de publieke veiligheid.

  • Monteur bovenleidingen (ZOTTEGEM)

    Regio: ZOTTEGEM

    Bedrijf: Synergie Aalst Construct

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant actief binnen de montage van bovenleidingen zoeken wij monteurs. Als monteur sta je in voor het monteren en demonteren van bovenleidingen van spoorlijnen. Je voert werken uit aan draagconstructies, draagkabels en rijdraden. We werkt in de buitenlucht, op werven over heel België.

  • Verpleegkundige voor de dienst Hart -en Vaatheelkunde (m/v) (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: UZ Brussel

    Type: Vaste Job

    Functie: Het verpleegkundig departement biedt je de kans om je in alle richtingen te ontplooien en vervolmaken. Je krijgt de kans om samen met je collega's en andere zorgverstrekkers de visie van het ziekenhuis mee gestalte te geven. Je vindt patiënt- en familie georiënteerde zorg belangrijk. Je volgt de nieuwste ontwikkelingen op geneeskundig en verpleegkundig vlak van dichtbij. Op iedere afdeling wordt de zorg ondersteund door een afdelingssecretaresse en een logistiek assistent.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • 1 Sales Support Internal Sales (technisch administratief medewerker) (SINT-GILLIS-WAAS)

    Regio: SINT-GILLIS-WAAS

    Bedrijf: LUTZE CONVEYING BELUX

    Type: Werfreserve

    Als binnendienst medewerker ondersteun je onze external sales en ben je vaak de verbinding tussen ons bedrijf en onze klanten bij offertevragen en bestellingen. Veelvuldige telefonische contacten met klanten. Klanten kunnen bij jou terecht voor vragen in verband met offertes, prijzen, levertermijnen, edm. Communicatie tussen binnen- en buitendienst en met klanten en leveranciers Technisch administratieve en commerciële werkzaamheden. Calculatie van servicewerken op basis van werkbonnen techniekers. Opmaken van offertes. Verwerking en afhandeling van bestellingen. Prefacturatie en facturatie www.lutze-conveying.com

Zoek naar antwoorden van RUDI BRACKE in sociale netwerken
Look for responds of RUDI BRACKE in social networks

Lees alle opmerkingen voor RUDI BRACKE. Laat een reactie achter voor RUDI BRACKE. RUDI BRACKE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for RUDI BRACKE. Leave a respond for RUDI BRACKE. RUDI BRACKE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie RUDI BRACKE op de google maps. Adres en contacten RUDI BRACKE
Location of RUDI BRACKE on the google maps. Address and contacts of RUDI BRACKE

Andere gerelateerde bedrijven als come RUDI BRACKE RUDI BRACKE: BERNARD KEMP | AUQUIER PARTNERS | J. HANCOTTE | GRONDWERKEN FRANS AERTSEN | CHIEN COQUIN

Other related companies as RUDI BRACKE: BERNARD KEMP | AUQUIER PARTNERS | J. HANCOTTE | GRONDWERKEN FRANS AERTSEN | CHIEN COQUIN

RUDI BRACKE is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is RUDI BRACKE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03210449218. Het bedrijf RUDI BRACKE bevindt zich op het adres: BOSSTRAAT 8; 9290; BERLARE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 245,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 516,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Installation de menuiserie en bois and plastique. Installation de menuiserie métallique. Lijst met producten zijn Produits & Activités: Menuiserie,Charpentes.. Produits & Activités: Pose de Plafonds,Installation de Cloisons..
De hoofdactiviteit van RUDI BRACKE is Petroleumraffinage en aanverwante industrieën, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van RUDI BRACKE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van RUDI BRACKE, openstaande posities, locatie van RUDI BRACKE op de kaart.

RUDI BRACKE is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is RUDI BRACKE, company assigned to the tax number BE03210449218. The company RUDI BRACKE is located at the address: BOSSTRAAT 8; 9290; BERLARE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 245,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 516,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Installation de menuiserie en bois and plastique. Installation de menuiserie métallique. List of products are Produits & Activités: Menuiserie,Charpentes.. Produits & Activités: Pose de Plafonds,Installation de Cloisons..
The main activity of RUDI BRACKE is Petroleum Refining and Related Industries, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of RUDI BRACKE is not available. You also can look at reviews of RUDI BRACKE, open positions, location of RUDI BRACKE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over RUDI BRACKE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf RUDI BRACKE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about RUDI BRACKE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company RUDI BRACKE, employees, financial statistics.