Van den Broeck Kris

Particuliere bedrijvencommunicatie • Van den Broeck Kris
Private companiesCommunications • Van den Broeck Kris

Contactgegevens Van den Broeck Kris: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Van den Broeck Kris: address, phone, fax, email, website, opening hours

Van den Broeck Kris

Regio (region): Lommel, België

Adres (address): Koning Leopoldlaan 142 3920 Lommel, België

Telefoon (phone): +32 (65) 162-37-90 +32 (65) 162-37-90

Fax (fax): +32 (60) 973-79-63 +32 (60) 973-79-63

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Van den Broeck Kris: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Van den Broeck Kris"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Van den Broeck Kris"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Van den Broeck Kris, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Van den Broeck Kris. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Van den Broeck Kris, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Van den Broeck Kris. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Van den Broeck Kris
Products information Van den Broeck Kris

BTW identificatienummer (tax): BE03046752929
Ondernemingsnummer: 7086151123
Hoofdstad (capital): 821,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 794,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1995

Producten die in Van den Broeck Kris zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Contractors - House building

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Van den Broeck Kris
(Get full report from official database of BE for Van den Broeck Kris)

Aanvulling soorten activiteiten voor Van den Broeck Kris
Addition kinds of activities for Van den Broeck Kris

29110602. Benzol (petroleumraffinage) | Benzol (petroleum refining)
30210000. Rubber en kunststof schoeisel | Rubber and plastics footwear
30810100. Kunststoffolie en vel | Plastics film and sheet
48999903. Radar station operatie | Radar station operation
51360600. Heren en jongens sportkleding en werkkleding | Men's and boys' sportswear and work clothing

Werken bij Van den Broeck Kris: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Van den Broeck Kris: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Van den Broeck Kris. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Van den Broeck Kris. Looking for open vacancies in other companies

  • Senior EMEA Sales Operations Coördinator (WEMMEL)

    Regio: WEMMEL

    Bedrijf: Konvert Office Leuven

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor één van onze klanten gelegen te Wemmel zijn wij op zoek naar een tijdelijke Senior EMEA Sales Operations Coordinator voor een periode van minimum 2 maanden. Tot jouw takenpakket behoren - Administratief beheer van een verkooppijplijn, inclusief het openen en beheren van cases, uitzonderingen, escalaties naar andere afdelingen om efficiëntie binnen het verkoopteam te garanderen - Vaststellen en bijhouden van rapporten over de resultaten per verkoop en land - Screenen van deals, herzien geweigerde deals, evalueren, rapporteren en kwalificeren van kansen en prognoses - Beheersen en uitvoeren van de maandelijkse rapportagetijden, waar nodig contact onderhouden met de andere afdelingen - Managers up to date houden door samenvattingen van reguliere acties te consolideren, analyseren en doorsturen - Ondersteuning van de verkoopdirecteur bij zijn dagelijkse verantwoordelijkheden voor het plannen, implementeren en bewaken van verbeteringen binnen het directe verkoopteam - Beheer administratieve functies om een ​​vlotte en efficiënte werking van de organisatie te garanderen - Verantwoordelijk voor het voorbereiden van rapportage, budgettering en prognostische gegevens - Ondersteuning bieden bij de planning en organisatie van evenementen in coördinatie met het marketingteam

  • Administrative Assistant Funds & Health Care (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Viavera - Brussel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als Administratieve Assistente (Funds & Healthcare), ben je verantwoordelijk voor de volgende taken: de coördinatie van de administratie: agendabeheer, het organiseren van vergaderingen (opstelling en vertaling van verslagen), coördineren en organiseren van zakenreizen,… het beheer van de informatiestroom, elektronisch klassement rapportages maken over de lopende projecten (brochures en presentaties) voor de externe professionele partners, waarvoor er informatie vergaard zal worden en templates gecreëerd zullen worden. de behandeling van binnenkomende en uitgaande post  het typen, vertalen, nazien en opmaken van presentaties het voorbereiden van documenten voor vergaderingen Bedrijfsprofiel: Immobiliën

  • onderhoudstechnieker (LO-RENINGE)

    Regio: LO-RENINGE

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim met optie "vast werk"

    herstellen van machines onderhouden van machines reinigen van toestellen

  • Bediende Expeditie (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een Bediende Expeditie (m/v) Je behandelt de volledige opvolging van elk expeditiedossier (import/export) en doet de bijhorende administratie gaande van het registeren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers t.e.m. de facturatie tot het stockbeheer. Je beheert je eigen klantenportefeuille. Je communiceert met klanten en leveranciers. Je werkt nauw samen met collega's in binnen- en buitenland. Je bent administratief heel sterk.

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Sint-Katelijne-Waver (SINT-KATELIJNE-WAVER)

    Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig. Uurrooster is bespreekbaar, tussen 16u en 38u per week.

  • POETSHULP VOOR THUISZORG (Regio Niel, Schelle, Hemiksem) (Regio Boom-Aartselaar)

    Regio: Regio Boom-Aartselaar

    Bedrijf: SOWEL vzw.

    Type: Dienstenchequebaan

    Je zal werken als poetshulp. Je staat in voor het onderhoud van woning in de regio Niel, Schelle, Hemiksem, zowel bij jonge gezinnen als oudere personen

  • Jobstudenten magazijn door de week (M/V) (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Konvert Interim Genk

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant in Genk zijn we op zoek naar gemotiveerde jobstudenten die minstens 1 dag per week kunnen werken (maandag, dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag). Je wordt ingezet voor verschillende logistieke taken. Dit kan gaan van laden en lossen van vrachtwagens, uitpakken van dozen, labelen van items, picken van items,... Je werkt in dagdienst van 08u00 tot 16u00. Naar wie zijn we op zoek? We zijn op zoek naar kandidaten die nog maar weinig les hebben of bezig zijn met stage. Ben jij onze kandidaat? Solliciteer dan snel online!

  • Jobstudent (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: KRUIDVAT Health & Beauty

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken?

  • Business Unit Manager PMO (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: THE PROJECT PILOTS

    Type: Vaste Job

    The Project Pilots, als onderdeel van de Cronos groep, telt intussen 30 consultants. Wij zijn gespecialiseerd in Project Management Services en coaching in tal van sectoren en project domeinen. Gezien het belang van een transparante projectopvolging, uniforme rapportage en administratieve ondersteuning van projecten, focussen wij ons binnen The Project Pilots sinds kort ook op rollen binnen eenProject Management Office. In dat kader zijn wij op zoek naar een Business Unit Manager PMO die onder de noemer van The Project Pilots het PMO-verhaal onder zijn of haar leiding verder wil gaan uitbouwen. Zit het ondernemerschap in jouw bloed, maar wil je dit doen in een gecoördineerde omgeving? In deze job opportuniteit krijg je enerzijds de mogelijkheid om zelf hands-on jouw PMO-skills verder te ontwikkelen en anderzijds om het Projectmanagement Office uit te bouwen en het team van Project Pilots en de klantenportefeuille verder uit te breiden. Jouw takenpakket COACHING en Ondernemerschap Als Business Unit Manager PMO heb je een eigen P&L en bepaal je mee de verdere uitbouw en samenstelling van het team. In dat kader ben je nauw betrokken bij: - Aanwerving van nieuwe medewerkers - Coaching van nieuwe en huidige medewerkers om hun skills en competenties verder te ontwikkelen. - Coördinatormeeting binnen Slingshot bijwonen. Je denkt ook na over ‘next steps’ om het Project Management Office verder uit te bouwen en bekend te maken bij een ruim publiek. Je zal onze services op vlak van IT Project Management Office optimaliseren door gebruik te maken van de nieuwste standaarden en tools. SALES Als Business Unit Manager PMO neem jij de leiding in het vinden van nieuwe potentiële klanten: - Je werkt pre-sales trajecten uit en staat mee in voor het bid management van totaaloplossingen bij de klant of implementaties van PMO-tools. - Je bouwt een goede relatie op binnen Cronos d.m.v. netwerken - Je voert ook AUDIT’s uit bij potentiele klanten om via onsite detectie het maturiteitsniveau omtrent hun projecten te bepalen en bijkomend te detecteren welk type PMO opportuun kan zijn. CONSULTING Je bent zelf ook nog hands-on actief als Project Management Officer bij klanten. - Je zal klanten ondersteunen bij het strategisch verhaal rond PMO of helpt hen bij de opzet van een PMO - Daarnaast kan jij ook deeltijds worden ingezet om de PMO bij de klant op administratief/ strategisch of controlerend vlak te gaan ondersteunen.

  • Technieker (ZUIENKERKE)

    Regio: ZUIENKERKE

    Bedrijf: Talentus Oostende

    Type: Vaste Job

    Wij zijn op zoek naar een manusje-van-alles die beschikt over een ruime ervaring en kennis (elektrisch, mechanisch, lassen, ...) Bedrijfsprofiel: Al bijna 20 jaar is onze klant actief in het plaatsen van de juiste technieker op de juiste job. Met reden kunnen we het bedrijf dan ook specialist noemen in hun vak.

  • zelfstandig vertegenwoordiger technische orthopedie (GERAARDSBERGEN)

    Regio: GERAARDSBERGEN

    Bedrijf: ORTHO MEDICA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ortho Medica bestaat sinds 2004 te Geraardsbergen. Sinds onze start leggen wij een belangrijke focus op onze patiënten. We streven een multidisciplinaire aanpak na waarbij de patiënt centraal staat en onderhouden hier voor een goede relatie met artsen-specialisten, verpleegkundigen, kinesisten en ergotherapeuten. We go the extra (s)mile. We zijn actief op het gebied van orthesen, prothesen, mobiliteit (scooters looprekjes en rolwagens), en bracing. Steeds kijken wij uit naar de optimale oplossing voor de patiënt, of dat nu met prefab is of met maatwerk, welke wij vervaardigen in eigen atelier.. Onze missie is om dé partner te zijn van artsen, instellingen en paramedici, zowel in ziekenhuizen als in de rest van de zorgsector om zo tot een optimale klanttevredenheid te komen. . Met sterke merken, eigen maatwerk zowel ambachtelijk als hoogtechnologisch maatwerk en een hoge toegevoegde waarde is Ortho Medica in staat om zich van de concurrentie te onderscheiden. Ortho Medica is stevig verankerd in de zorgsector en heeft de nodige back office om alles vlot te laten verlopen.. In het kader van de verdere uitbouw zijn wij op zoek naar een gemotiveerde: Sales op zelfstandige basis Als sales verantwoordelijke van Ortho Medica, sta je in voor het contact te maken en onderhouden met zorgverstrekers, artsen specialisten en instellingen actief in de zorgsector. Hierbij stel je de diensten en producten van Ortho Medica voor. Je onderhoud deze contacten en communiceert de wensen van de zorgverstrekkers en eventueel de patiënten naar ons toe. Je bezit een meer dan behoorlijke kennis van de producten of bent bereid daar een opleiding in te volgen. Je zorgt voor een vlotte communicatie tussen de verschillende partijen met het doel tot een vlotte en correcte patiëntbehandeling te komen. Functieomschrijving: Je staat in voor de dagelijkse organisatie van je agenda. Je fungeert als contactpersoon naar artsen, instellingen en zorgverstrekkers Je beheerst de verschillende facetten binnen de orthopedie. Dit allemaal met als doel op een uniforme manier te werken binnen het team. Je onderhandelt met klanten, zorginstellingen, zorgverstrekkers, artsen en treedt op als aanspreekpunt voor verschillende interne en externe partijen. Je houdt jezelf continu op de hoogte van de evoluties binnen het domein van de orthopedie. . Je rapporteert aan de CEO Interesse? Indien jouw verwachtingen en profiel beantwoorden aan deze vacature, gelieve jouw cv en motivatiebrief op te sturen via mail naar [email protected]

  • Startend zelfstandig advocaat / kantoorgenoot (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: ROKHSCHILD LEGAL SERVICES

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij een startende zelfstandige advocaat? Moet jij nog je cliëntenbestand uitbouwen? Wil jij je aansluiten bij een betaalbaar kantoor? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken! Wij zijn opzoek naar een zelfstandige, ondernemende collega advocaat of jurist die zich als kantoorgenoot bij ons wil aansluiten. Ons kantoor werkt in de cloud en is verder voorzien van alle benodigde infrastructuur, zoals snelle internetverbindingen. Je kunt bij ons als advocaat/jurist meteen ‘plug and play’ op deze werkplek aan de slag. Ons kantoor is collegiaal en informeel. Een advocaat/jurist die zich als kantoorgenoot bij ons wil aansluiten krijgt van ons alle mogelijkheden en ondersteuning om zijn of haar eigen praktijk verder uit te breiden. Wij staan als kantoor voor de volgende waarden: Service; betrouwbaarheid; kwaliteit; betrokkenheid; kostenbeheersing; inhoudelijke samenwerking en verdieping; inspirerende en collegiale werksfeer; ervaren en gedreven kantoorgenoten.

Zoek naar antwoorden van Van den Broeck Kris in sociale netwerken
Look for responds of Van den Broeck Kris in social networks

Lees alle opmerkingen voor Van den Broeck Kris. Laat een reactie achter voor Van den Broeck Kris. Van den Broeck Kris bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Van den Broeck Kris. Leave a respond for Van den Broeck Kris. Van den Broeck Kris on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Van den Broeck Kris op de google maps. Adres en contacten Van den Broeck Kris
Location of Van den Broeck Kris on the google maps. Address and contacts of Van den Broeck Kris

Andere gerelateerde bedrijven als come Van den Broeck Kris Van den Broeck Kris: Sybille | W.K. Service | HALE WEBDESIGN | Mievis Hugues | D. DESWELGH

Other related companies as Van den Broeck Kris: Sybille | W.K. Service | HALE WEBDESIGN | Mievis Hugues | D. DESWELGH

Van den Broeck Kris is een bedrijf dat 1995 is geregistreerd in de regio Lommel, België. De volledige naam van het bedrijf is Van den Broeck Kris, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03046752929. Het bedrijf Van den Broeck Kris bevindt zich op het adres: Koning Leopoldlaan 142 3920 Lommel. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 821,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 794,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Contractors - House building. Producten gemaakt in Van den Broeck Kris zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Van den Broeck Kris is communicatie, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Van den Broeck Kris is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Van den Broeck Kris, openstaande posities, locatie van Van den Broeck Kris op de kaart.

Van den Broeck Kris is a company, that was registered 1995 in Lommel region, Belgium. Full name of company is Van den Broeck Kris, company assigned to the tax number BE03046752929. The company Van den Broeck Kris is located at the address: Koning Leopoldlaan 142 3920 Lommel. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 821,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 794,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Contractors - House building. Products created in Van den Broeck Kris were not found.
The main activity of Van den Broeck Kris is Communications, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Van den Broeck Kris is not available. You also can look at reviews of Van den Broeck Kris, open positions, location of Van den Broeck Kris on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Van den Broeck Kris, Lommel: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Van den Broeck Kris, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Van den Broeck Kris, Lommel: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Van den Broeck Kris, employees, financial statistics.