RUYT - ALU

Contactgegevens RUYT - ALU: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data RUYT - ALU: address, phone, fax, email, website, opening hours

RUYT - ALU

Regio (region): N\A, België

Adres (address): DIESTERSTEENWEG 73; 3850; NIEUWERKERKEN, België

Telefoon (phone): 11696265 (+32-11696265) 11696265 (+32-11696265)

Fax (fax): +32 (3) 384-23-85 +32 (3) 384-23-85

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) RUYT - ALU: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "RUYT - ALU"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "RUYT - ALU"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van RUYT - ALU, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen RUYT - ALU. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of RUYT - ALU, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees RUYT - ALU. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti RUYT - ALU
Products information RUYT - ALU

BTW identificatienummer (tax): BE04363189697
Ondernemingsnummer: 1882202148
Hoofdstad (capital): 808,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 827,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2013

Producten die in RUYT - ALU zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Installatie van metalen schrijnwerk

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor RUYT - ALU
(Get full report from official database of BE for RUYT - ALU)

Aanvulling soorten activiteiten voor RUYT - ALU
Addition kinds of activities for RUYT - ALU

5561. Recreatieauto dealers | Recreational vehicle dealers
511203. Albums, plakboeken en bindmiddelen | Albums, scrapbooks and binders
23410201. Chemises, camisoles en teddies: vrouwen en kinderen | Chemises, camisoles, and teddies: women's and children's
26750200. Kaarten, mappen en matten: doodgesneden | Cards, folders, and mats: die-cut
28210403. Koolteerharsen | Coal tar resins
50650406. Televisie ontvangende en transmissie buizen | Television receiving and transmitting tubes

Werken bij RUYT - ALU: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in RUYT - ALU: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor RUYT - ALU. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for RUYT - ALU. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnier met hoge-orderpick attest (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant XPO logistics te Genk zijn we dringend op zoek naar 3 magazijniers met een hoge-orderpick attest om te werken in twee ploegen.

  • Account Manager Brussel (ELSENE)

    Regio: ELSENE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Zoek jij een job die bestaat uit Sales People- en Office Management? Als Account Manager te Brussel (Elsene) bestaat je job uit 3 luiken: SALES MANAGEMENT Je start je dag met een briefing waarin je in samenspraak met je team de prioriteiten en de te behalen doelen vastlegt. Je hebt een neus voor het spotten van opportuniteiten via netwerking jobboards kranten social media... Door middel van telefonische prospectie plan je je agenda in. Smeer alvast je kuiten in: we verwachten een 7tal bezoeken per dag bij klanten of prospecten.(80% hunting en 20% farming) Jouw professionele uitstraling sales-technische skills en negotiatievermogen zorgen ervoor dat jij de vacatures binnenhaalt. Je begeleidt de kandidaten wanneer zij op gesprek gaan bij de klant met als doel een nieuwe job voor onze kandidaat en een starter voor je kantoor. Het verlenen van HR advies als toegevoegde waarde aan je klant. PEOPLE MANAGEMENT Het managen van een uitzend-selectie kantoor alsof het je eigen zaak is. Prioriteiten leggen en je team in de juiste richting sturen. Op het juiste tijdstip coach manager of leider van je team zijn Je hands-on mentaliteit zorgt ervoor dat je functioneert als een echte 'manager by example'. Je beseft dat het woord TEAM staat voor Together Everyone Achieves More. OFFICE MANAGEMENT Het maandelijks realiseren van de vooropgestelde kantooromzet door middel van analyses budgettering en forecasting. Strategisch meedenken welke de noden voor je kantoor op korte en middellange termijn zijn en vervolgens je actieplan indien nodig bijstellen. Wekelijks rapporteren aan jouw Area Sales Director

  • Huishoudhulp regio Rotselaar (ROTSELAAR)

    Regio: ROTSELAAR

    Bedrijf: THUISHULP BRABANT

    Type: Dienstenchequebaan

    U staat in voor hulp bij cliënten aan huis in regio Rotselaar Dit betekent onder andere poetsen, strijken en maaltijden bereiden.

  • Goedbetaalde huishoudhulp bij Zorgbehoevenden regio Groot Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Partena Hulp in huis

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken en eventueel koken en boodschappen doen. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. Je houdt ervan om te werken bij zorgbehoevende personen (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • Onderhoudsmechanicus (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Vaste Job

    •Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het preventief en curatief onderhoud, de dagelijkse interventies en de algemene onderhoudstaken van onze productie- en verpakkingsmachines. •Je bent sterk in het analyseren van storingen en weet snel en efficiënt in te grijpen bij eventuele defecten. •Je denkt actief mee in het ontwikkelen van aanpassingen en verbeteringen aan ons machinepark. •Je werkt nauw samen met de productie- en verpakkingsafdeling.

  • Regiocoördinator Recyclageparken (WOMMELGEM)

    Regio: WOMMELGEM

    Bedrijf: IGEAN

    Type: Vaste Job

    Het team recyclageparken bestaat uit een 70-tal recyclageparkwachters, 4 regiocoördinatoren en een centraal team. Elke werkdag helpen ze samen de bezoekers van de 24 recyclageparken op een vlotte en klantvriendelijke manier met het lossen en sorteren van hun afval. Elke regiocoördinator neemt een aantal parken en parkwachters onder zijn of haar hoede. Regiocoördinatoren en teamleider overleggen wekelijks. Wat doe je? · Samen met je collega’s zorg je voor een vlotte uitbating van de recyclageparken. Je helpt op het park waar nodig en zorgt voor de noodzakelijke bevoorrading van klein materiaal. · Je ondersteunt en coacht de parkwachters en stuurt bij waar nodig. · In geval van aanrijdingen, pannes van het diftarsysteem en ongevallen verleen je bijstand en zorg je voor een vlotte opvolging. · Je leidt nieuwe parkwachters op en begeleidt hen zodat ze zo snel mogelijk als volwaardige collega’s kunnen meewerken. · Je regelt je eigen werk en geeft input voor het opmaken van de wekelijkse werkplanning. · Je werkt ook op zaterdag. Meer over IGEAN: IGEAN is een boeiende intergemeentelijke vereniging die een verrassend veelzijdig pakket aan diensten verzorgt voor 30 aangesloten gemeenten rond Antwerpen op vlak van afval, milieu- en woonbeleid, arbeidsveiligheid en streekontwikkeling. Ons motto: wat we samen doen, doen we beter! Samen zijn we met een 225-tal IGEAN-collega’s. IGEAN werkt vanuit maar liefst 29 locaties in de regio die zich uitstrekt van Essen tot Boom en van Malle tot Zwijndrecht: een hoofdkantoor in Wommelgem vlakbij de E313, twee overslag- en verwerkingseenheden voor gft+ en groenafval in Brecht en Edegem, een zwembad in Pulderbos, een ophaaldienst in Brasschaat en 24 recyclageparken. Nog meer ontdekken over IGEAN? Kijk snel op www.igean.be. Solliciteer voor 23 september via de link.

  • Ervaren Consulent Wilrijk (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: Dienstenbedrijf Easy Life

    Type: Vaste Job

    Easylife is een jong en dynamisch bedrijf opgestart in 2009 in Antwerpen. Door onze sterke service naar klanten en werknemers, zijn we er in geslaagd sterk te groeien van 1 kantoor naar 17 kantoren, 1400 vaste huishoudhulpen & strijksters en 40 bedienden. Ons verhaal begint nog maar net! We hebben nog 1001 ideeën en plannen. Om onze groei te kunnen realiseren zijn we op zoek naar gedreven, resultaatsgerichte en enthousiaste superhelden. We werken hard, heel hard maar daartegenover staat veel plezier, een fantastisch team en een openheid tot creativiteit. Voor de uitbreiding van ons kantoor in Wilrijk zijn Stephanie (kantoorverantwoordelijke), Stefano, Demi en Edyta (consulenten) op zoek naar een gemotiveerde Ervaren Consulent. Als Ervaren Consulent ben je de rechterhand van de kantoorverantwoordelijke. Bij afwezigheid van Stephanie neem jij de verantwoordelijkheid op over het kantoor. Je staat op dat moment in voor de volledige organisatie van het kantoor (Selectie en uitzenden van huishoudhulpen). Dit houdt oa in: Veelvuldig contact met klanten en huishoudhulpen Leiding en ondersteuning aan de huishoudhulpen Matchen van huishoudhulp met klant om een blijvende relatie te bewerkstelligen Eventuele klachten en opmerkingen van de klanten op een constructieve manier verwerken en oplossen Administratief gedeelte: Planning maken en aanpassen in een sterk veranderende omgeving, rekening houdend met de noden, behoeften en beperkingen van de klanten en huishoudhulpen. Contracten opstellen Verwerken van betalingen Je denkt en werkt actief mee aan de verbetering van de werkwijze, tools, … (deelname werkgroepen, …)

  • UX/UI Developer (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: FOREACH

    Type: Vaste Job

    Wijs developers en gebruikers de weg als onze nieuwe UX/UI expert. De complexe webapplicaties die we bouwen bij Foreach, hebben een intuïtieve gebruikersinterface nodig. Van belang hierbij is het efficiënt slicen van het design, zodat dit vlot ontwikkeld kan worden. Je maakt graag functionele designs die de gebruikers vlot door onze producten leiden. Maar je bent vooral technisch sterk en ziet vlot de achterliggende structuur van elk design. Dat kan je vervolgens vlot opdelen en doorgeven aan de developers. Je maakt even graag een strakke mock-up als een sprekende illustratie, en kan de behoeften van een klant omzetten naar concrete wireframes en strategieën. De eindgebruiker zit bij elke beslissing in je achterhoofd, en die beslissingen kan je ook goed uitleggen en verantwoorden aan zowel je team als aan de klant.

  • Thuisverpleegkundige (full-time en op zelfstandige basis) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: THUISVERPLEGING MICHAEL VERGAUWEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Thuisverpleging Vergauwen CV is een middelgrote thuisverplegingspraktijk en sinds enkele jaren een vaste waarde voor thuisverpleging in de provincie Antwerpen. In al die jaren zijn we uitgegroeid tot een zeer professionele en mensvriendelijke organisatie. Elke dag opnieuw staan een tiental medewerkers vol enthousiasme en toewijding klaar voor hun patiënten om alles uit de kast te halen om het welzijn van onze patiënten te verzekeren. Door hen aan het lachen te brengen als het even minder gaat. Door het hoofd koel te houden als het eens moeilijk wordt. Door te luisteren naar wat patiënten kwijt willen. Of door vol energie de handen uit de mouwen te steken. Onze patiënten kunnen dus elke dag opnieuw op ons rekenen. Achter het team schuilt een kleinschalige, dynamische, flexibele en persoonlijke organisatie die een kwalitatieve en gepersonaliseerde dienstverlening centraal stelt. Wat houdt de job in? Je werkt op ZELFSTANDIGE BASIS Je bent verantwoordelijk voor een volledige toer Je biedt jouw patiënten dagelijks aan huis een breed gamma van kwalitatieve verpleegkundige verzorgingen aan en bouwt hierbij een hechte band met hen op Je werkt nauw samen met je collega's en de verantwoordelijke Je ondersteunt en adviseert de familie en vrienden van je patiënten Je overlegt regelmatig met huisartsen en andere thuiszorgdiensten Wat verwachten we van jou? Je werkt onder een ZELFSTANDIG STATUUT in bijberoep of hoofdberoep Je bent A1 of A2 verpleegkundige Je hebt het hart op de juiste plaats, je bent begaan met je patiënten en hun omgeving Je overlegt graag met onze zorgpartners en met de familie v/d patiënt Je bent maandelijks aanwezig op een teamoverleg en verzorgt een dagelijkse briefing Je werkt graag zelfstandig Je werkt volgens een flexibele uurregeling 15 tot 20 dagen per maand Je bent in het bezit van een rijbewijs B Je bereid om professioneel mee te ontwikkelen binnen de sterk evoluerende gezondheidszorg Aanbod Een voltijdse functie Een vaste toer Dicht bij huis werken Dynamisch en gemotiveerd team Werkzekerheid Persoonsgebonden competenties Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit) Regels en afspraken nakomen Resultaatgerichtheid Zelfstandig werken Contactvaardig zijn Zin voor nauwkeurigheid Plannen (= ordenen) Kunnen omgaan met stress

  • INTERVIEWERS op zelfstandige basis (Regio Diksmuide)

    Regio: Regio Diksmuide

    Bedrijf: GfK BELGIUM

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als freelance face-to-face interviewer neem je interviews af in je eigen regio bij de mensen thuis of bij bedrijven/winkels. Onze klanten behoren tot uiteenlopende sectoren zoals media, telecom, wagens, banken, overheid,… Je werkt met een vastgelegde deadline waarbinnen je zelf je uurrooster kan bepalen.

  • Receptionist(e) regio Vilvoorde-Zaventem-Brussel (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: ASAP

    Type: Werfreserve

    Voor verschillende bedrijven zoeken wij regelmatig gemotiveerde drietalige receptionistes. Het takenpakket omvat (onder meer) het volgende: beheer van telefonische communicaties onthaal van de bezoekers beheer van de meeting rooms en deze ordelijk houden beheer van inkomende en uitgaande post bestellen van catering voor meetings wekelijks fruit bestellen dranken bestellen kantoormateriaal bestellen en de facturen controleren contact met leveranciers (koffiemachines, onderhoud printer, drankautomaten en waterfonteinen) communicatie met kuisploeg coördineren van kleine herstellingen op kantoor administratieve ondersteuning bieden aan management: o.a. agendabeheer, travel arrangements, presentaties maken, enz...

  • Zaalmedewerker/ barmedewerker flexijob of studentenjob (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: BRASSERIE JO

    Type: Flexijob

    U bedient de klanten, ruimt ook de tafels af en helpt ook mee achter de bar

Zoek naar antwoorden van RUYT - ALU in sociale netwerken
Look for responds of RUYT - ALU in social networks

Lees alle opmerkingen voor RUYT - ALU. Laat een reactie achter voor RUYT - ALU. RUYT - ALU bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for RUYT - ALU. Leave a respond for RUYT - ALU. RUYT - ALU on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie RUYT - ALU op de google maps. Adres en contacten RUYT - ALU
Location of RUYT - ALU on the google maps. Address and contacts of RUYT - ALU

Andere gerelateerde bedrijven als come RUYT - ALU RUYT - ALU: Diamond Line BVBA | FRAN?OIS GAHYLLE | BEA CARS | MARCA KORBEEK-LO | CI c/o A.S.B.O.

Other related companies as RUYT - ALU: Diamond Line BVBA | FRAN?OIS GAHYLLE | BEA CARS | MARCA KORBEEK-LO | CI c/o A.S.B.O.

RUYT - ALU is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is RUYT - ALU, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04363189697. Het bedrijf RUYT - ALU bevindt zich op het adres: DIESTERSTEENWEG 73; 3850; NIEUWERKERKEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 808,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 827,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Installatie van metalen schrijnwerk. Producten gemaakt in RUYT - ALU zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van RUYT - ALU is Landbouwproductie - Gewassen, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van RUYT - ALU is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van RUYT - ALU, openstaande posities, locatie van RUYT - ALU op de kaart.

RUYT - ALU is a company, that was registered 2013 in N\A region, Belgium. Full name of company is RUYT - ALU, company assigned to the tax number BE04363189697. The company RUYT - ALU is located at the address: DIESTERSTEENWEG 73; 3850; NIEUWERKERKEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 808,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 827,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Installatie van metalen schrijnwerk. Products created in RUYT - ALU were not found.
The main activity of RUYT - ALU is Agricultural Production - Crops, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of RUYT - ALU is not available. You also can look at reviews of RUYT - ALU, open positions, location of RUYT - ALU on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over RUYT - ALU, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf RUYT - ALU, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about RUYT - ALU, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company RUYT - ALU, employees, financial statistics.