KEUKENS LUMA

Contactgegevens KEUKENS LUMA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data KEUKENS LUMA: address, phone, fax, email, website, opening hours

KEUKENS LUMA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): VOORTSTRAAT 23; 2400; MOL, België

Telefoon (phone): 14817398 (+32-14817398) 14817398 (+32-14817398)

Fax (fax): +32 (87) 832-15-95 +32 (87) 832-15-95

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) KEUKENS LUMA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "KEUKENS LUMA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "KEUKENS LUMA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van KEUKENS LUMA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen KEUKENS LUMA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of KEUKENS LUMA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees KEUKENS LUMA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti KEUKENS LUMA
Products information KEUKENS LUMA

BTW identificatienummer (tax): BE04904266357
Ondernemingsnummer: 9702819824
Hoofdstad (capital): 621,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 532,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Producten die in KEUKENS LUMA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Installatie van houten of kunststof schrijnwerk; MEUBELONTWERP AND -INSTALLATIE

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor KEUKENS LUMA
(Get full report from official database of BE for KEUKENS LUMA)

Aanvulling soorten activiteiten voor KEUKENS LUMA
Addition kinds of activities for KEUKENS LUMA

265502. Vezelbakjes, trommels en containers | Fiber cans, drums, and containers
731901. Transit reclame diensten | Transit advertising services
899905. Weer gerelateerde diensten | Weather related services
28420404. Sanitaire voorbereidingen | Sanitation preparations
37510201. Remmen, wrijvingskoppeling en andere: fiets | Brakes, friction clutch and other: bicycle
50230304. Verticale jaloezieën | Vertical blinds
55510200. Kano- en kajakhandelaars | Canoe and kayak dealers

Werken bij KEUKENS LUMA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in KEUKENS LUMA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor KEUKENS LUMA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for KEUKENS LUMA. Looking for open vacancies in other companies

  • Chauffeur CE (BEERSE)

    Regio: BEERSE

    Bedrijf: RANDSTAD TRANSPORT KEMPEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, gespecialiseerd in transport, zijn wij op zoek naar een chauffeur CE. Je hoeft de vrachtwagen niet de laden, dit wordt voor jou gedaan. Het is wel de bedoeling dat je zelf aankoppelt en 's avonds dan weer afkoppeld. Je dag begint om 05u00 en je bent terug thuis tussen 15u00 en 18u00. Indien je over ADR beschikt, is dit een groot pluspunt. Zit je graag in de vrachtwagen en kom je graag in het hele land? Dan is dit misschien jouw ideale job! Solliciteer vandaag nog.

  • Schadebeheerder BRAND (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je komt als schadebeheerder terecht in het team BRAND. In deze functie bent je verantwoordelijk voor het beheer van schadedossiers van A tot Z Jouw taken; Je beheert de toegewezen schadedossiers en staat in voor een snelle, correcte en kwalitatieve afhandeling. Je bent een aanspreekpunt voor makelaars, klanten en slachtoffers en zorgt voor een duidelijke en correcte communicatie aan alle partijen. Binnen jouw regelingsvolmacht neem je juridisch onderbouwde en geargumenteerde standpunten in en werk je zelfstandig en op proactieve wijze je dossiers af. Je bouwt een goede samenwerking op met derde partijen en beheert autonoom je dossiers. Je past onze schadeprocessen toe en hebt een signaalfunctie i.v.m. mogelijke verbeteringen van procedures, werkwijzen en samenwerking met externe medewerkers. Desgevallend neem je deel aan projecten die bijdragen tot de implementatie van vernieuwings- en verbeteringstrajecten.

  • Customer Service Representative (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: Start People Ieper

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Het doel van de Customer Service Representative is om de klantenvredenheid te verhogen door het tegemoet komen van de noden en verwachtingen bij de klanten bij de orders en leveringen. Je bent het hoofdaanspreekpunt voor de klanten waarvoor je de nodige activiteiten coördineert tussen de verschillende afdelingen (vooral sales, contract desk, planning, transport, kwaliteit) om vervolgens het hoogst mogelijke service level te bereiken. De rol van de Customer Service Representative is om aanspreekbaar en toegankelijk te zijn voor de klanten. Jouw hoofdtaken: Je behandelt de bestellingen: - Je ontvangt en verwerkt de klantenorders, nieuwe orders en aanvullende orders. - Je bekijkt de orders (contractpositie, contractcondities) en bespreekt eventuele afwijkingen met sales en contractdesk. - Je geeft orders in in het ERP systeem. - Je bekijkt de beschikbaarheid met de planning en werkt alternatieven uit indien de leveringstijd niet kan gehaald worden. - Je verzendt orderbevestigingen naar de klanten. - Je controleert dagelijks de geblokkeerde bestellingen die niet verzonden zijn wegens betalingsproblemen en neemt de nodige acties om die bestellingen vrij te krijgen bij het financiële team. - Je volgt de status van de order van het maken tot de levering en informeert de klant zelf indien de status verandert. - Je verzekert een correcte factuur door het precieze geleverde gewicht in het ERP systeem te registreren. - Je beheert een efficiënt invulsysteem voor alle orders en levering gerelateerde documenten. - Je draagt bij tot het controleren van de maandafsluiting door te verzekeren dat alle orders in eindstatus zijn.

  • Chauffeur kleine vrachtwagen bouw (4asser + kraan (14m) (M/V) (OUDENBURG)

    Regio: OUDENBURG

    Bedrijf: Absolute@Work bvba

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Oostende zijn we op zoek naar chauffeur voor de kleine vrachtwagen bouw (4asser) + kraan (14m). Je laadt en lost de bouwmaterialen door middel van de kraan. Je werkt meestal op de werven van particulieren, soms op werven voor bedrijven. Je rijdt in de regio West-Vlaanderen.

  • Operator 2-ploegen (m/v) (MERCHTEM)

    Regio: MERCHTEM

    Bedrijf: FORUM JOBS DENDERMONDE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in Merchtem zoeken wij een operator die zal werken op de laklijn. Je wenst in 2 ploegen te werken. Je zal diverse machines bedienen en stuurt bij indien er zich problemen voordoen. Alle afgewerkte producten registreer je in de PC. Daarnaast sta je in nauw contact met de heftruckchauffeur die grondstoffen en afgewerkte producten aan -en afvoert.

  • Trafficer | Voltijds | Sint-Truiden (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: SYNERGIE LIMBURG CAREERS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Trafficer zijn je taken: Je monitort voortdurend het bereik in een outbound project en/of de bereikbaarheid in een inbound project. Daarnaast bestudeer je de optimale bezettingsgraad t.o.v. de hoogste productiviteit om zo kost efficiënt te werk te gaan. Verder stuur je ook je team aan zodoende dat zij zich houden aan de voorgestelde uurroosters en planningen. Bij vragen en opmerkingen sta je zowel hen als de klant te woord. Je rapporteert jouw resultaten en genomen maatregelen aan jouw verantwoordelijke en aan klant en management. Op permanente basis monitor je de resources en de taken. Je bekijkt deze in functie van de opgemaakte planning en indien nodig stuur je bij. In geval van ernstige overschrijding van bepaalde parameters of gebrek aan mogelijke maatregelen, escaleer je tijdig aan de operations manager. Verder ga je ook proactief voorstellen doen bij terugkerende problemen op vlak van bezetting. Op dagdagelijkse basis analyseer je de resultaten en geef je je feedback aan het planningsdepartement. Je staat voortdurend in contact met de operations manager en rapporteert aan hem/haar omtrent bereik, bereikbaarheid en behaalde aantallen. In samenspraak met het workforce management volg je de realisatie op van de financiële forecast en het budget en zet je deze af versus de actuals. Je staat in nauw contact met het team van agenten en voert met hen een constructieve communicatie omtrent uurroosters, planning, voorkeuren, aanvragen, ... Het sensibiliseren van de medewerkers tot het respecteren van de planning en het takenpakket is ook een belangrijk onderdeel van jouw dagdagelijks takenpakket. Tenslotte sta je ook in voor diverse projectopdrachten en de tijdige en succesvolle realisatie hiervan.

  • Huishoudhulp 20u/week (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: AMBY

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben je op zoek naar een afwisselende job en streef je naar erkenning en voldoening in je werk? Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde kandidaten.

  • Lasser regio Oudenaarde - Ronse - Brakel (Regio Oudenaarde-Ronse-Brakel)

    Regio: Regio Oudenaarde-Ronse-Brakel

    Bedrijf: ACTUM SERVICES

    Type: Vaste Job

    Actum is een ambitieus en technisch georiënteerd bedrijf met uitvalsbasissen te Wetteren, Poperinge & Brugge. Onze expertise is enerzijds gericht op het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden bij productiebedrijven, anderzijds op het vervaardigen van staalconstructies. In deze functie sta je in voor het lassen en monteren van metaalconstructies. Bij de klant ben je zelf verantwoordelijk voor de opstelling, de plaatsing en de definitieve montage van een structuur volgens de montageplannen- en richtlijnen. Daarnaast sta je ook in voor het controleren van afmetingen, vormen, lasnaden en voer je de nodige bijwerkingen en aanpassingen door bij vervormingen of fouten. Wanneer nodig, wordt gebruik gemaakt van het rollend materieel (zoals hoogwerker, verreiker, ...) opdat het project op een vlotte manier zou verlopen. Er zijn mogelijkheden in de regio van Oost- en West-Vlaanderen

  • Dossierbeheerder / ervaring / A-Z / SR / topkantoor / Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Deze kwalitatieve groep beschikt over meerdere kantoren gevestigd in de verschillende provincies in België. Ze zijn steeds op zoek naar verborgen talent, maar momenteel hebben ze vooral nood aan een ervaren dossierbeheerder. Wil jij deel uitmaken van een groter geheel dat verschillende deuren voor jou kan openen? Bekijk de beschrijving hieronder en stuur zo snel mogelijk je cv op! Dossierbeheerder / Accountant - Wat? Je werkt dossiers volledig af van A-Z (zowel op boekhoudkundig als fiscaal vlak): voorbereiding, afsluiting en bespreking met klanten. In helder taalgebruik ga je de huidige situatie aan hen toelichten, maar ook uitleggen hoe die geoptimaliseerd kan worden. Je onderhoudt de bestaande contacten met klanten, gaat ze proactief opvolgen en gaat er nieuwe ontwikkelen. Klantenrelaties beheren is dus ook een belangrijke taak in je functie. Daarnaast heb je er geen problemen mee om je minder ervaren collega's bij te staan in al hun vragen en er eventueel op termijn zelfs de leiding over te nemen. Je kan zo doorgroeien naar een functie die ook meer teamleader gericht is.

  • LOGOPEDISTE/LOGOPEDIST (LAUWE)

    Regio: LAUWE

    Bedrijf: DE BRABANDERE EVELYN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je staat in voor de diagnostiek en behandeling van kinderen met leer- , taal- en articulatiestoornissen.

  • ZELFSTANDIG DIRECTEUR BANKAGENTSCHAP (M/V) - Regio Brugge - Westkust (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1551526-inline.html?cid=Partner_VDAB ‘’Ik ben een echte ondernemer. Mijn vaardigheden en expertise, die heb ik gekoppeld aan de strategische en tactische kracht van Beobank’’   Beobank heeft mijn commerciële ervaring, enthousiasme, loyaliteit en integriteit geanalyseerd. Na enkele ontmoetingen hebben ze mijn drijfveren en mijn wil om een succesvolle carrière op te bouwen geëvalueerd. En uiteindelijk hebben ze mij de functie van ZELFSTANDIG DIRECTEUR BANKAGENTSCHAP (M/V) voorgesteld. Mijn missie? Mijn agentschap uitbouwen met behulp van mijn organisatorische vaardigheden, mijn grondige marktkennis en proactieve visie ten dienste van mijn klanten, zowel particulieren als professionals (individuele ondernemers en kmo’s). Mijn rol? Hun dagelijkse leven verbeteren met oplossingen op maat. En waken over hun economische belangen en de verwezenlijking van hun projecten. Mijn job? Met veel dynamiek een team leiden en stimuleren, om onze kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen te bereiken. Samen met mijn medewerkers breng ik de mogelijkheden in mijn regio in kaart en ontwikkel ik een commercieel plan om de optimale groei van mijn agentschap te verzekeren.

  • Flexijob - America Today Knokke (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: AMERICA TODAY BELGIUM

    Type: Flexijob

    Ben jij een échte verkoper met inlevingsvermogen in onze klant en ga je vol enthousiasme het verkoopgesprek aan? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze store in Knokke zijn wij op zoek naar DE FLEXIJOB PARTTIME CREWMEMBER die ons team komt versterken! Samen kijken we of je 1 of meerdere dagen per week of per maand kan helpen in onze shop. A day @ America Today Je kan natuurlijk niet wachten om weer te beginnen aan een nieuwe werkdag. Na een warm welkom van je crew begin je de dag weer vol energie! Tijdens de ‘dag-opstart’ worden de targets besproken. De hele dag door ben je bezig met verschillende werkzaamheden. Uiteraard staat de klant hierbij centraal. Je begroet iedere klant die binnen komt en je bent daar waar nodig, of dat nu bij de kassa is of bij de paskamers. Je helpt met de binnengekomen vracht en je maakt de store zo aantrekkelijk mogelijk aan de hand van visual merchandise guidelines. Wanneer nodig krijg je soms aan het einde van de dag de verantwoordelijkheid om de store af te sluiten.

Zoek naar antwoorden van KEUKENS LUMA in sociale netwerken
Look for responds of KEUKENS LUMA in social networks

Lees alle opmerkingen voor KEUKENS LUMA. Laat een reactie achter voor KEUKENS LUMA. KEUKENS LUMA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for KEUKENS LUMA. Leave a respond for KEUKENS LUMA. KEUKENS LUMA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie KEUKENS LUMA op de google maps. Adres en contacten KEUKENS LUMA
Location of KEUKENS LUMA on the google maps. Address and contacts of KEUKENS LUMA

Andere gerelateerde bedrijven als come KEUKENS LUMA KEUKENS LUMA: BLOEMENWEELDE BVBA | De Leeuw D | Vanpeteghem B | Ectors P | KUIJPERS RAYMOND

Other related companies as KEUKENS LUMA: BLOEMENWEELDE BVBA | De Leeuw D | Vanpeteghem B | Ectors P | KUIJPERS RAYMOND

KEUKENS LUMA is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is KEUKENS LUMA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04904266357. Het bedrijf KEUKENS LUMA bevindt zich op het adres: VOORTSTRAAT 23; 2400; MOL. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 621,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 532,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Installatie van houten of kunststof schrijnwerk; MEUBELONTWERP AND -INSTALLATIE. Producten gemaakt in KEUKENS LUMA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van KEUKENS LUMA is Diverse reparatiediensten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van KEUKENS LUMA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van KEUKENS LUMA, openstaande posities, locatie van KEUKENS LUMA op de kaart.

KEUKENS LUMA is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is KEUKENS LUMA, company assigned to the tax number BE04904266357. The company KEUKENS LUMA is located at the address: VOORTSTRAAT 23; 2400; MOL. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 621,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 532,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Installatie van houten of kunststof schrijnwerk; MEUBELONTWERP AND -INSTALLATIE. Products created in KEUKENS LUMA were not found.
The main activity of KEUKENS LUMA is Miscellaneous Repair Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of KEUKENS LUMA is not available. You also can look at reviews of KEUKENS LUMA, open positions, location of KEUKENS LUMA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over KEUKENS LUMA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf KEUKENS LUMA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about KEUKENS LUMA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company KEUKENS LUMA, employees, financial statistics.