Harmonie Déco

Contactgegevens Harmonie Déco: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Harmonie Déco: address, phone, fax, email, website, opening hours

Harmonie Déco

Regio (region): Namur, België

Adres (address): Rue de l'Industrie 33 5002 Saint-Servais (Namur), België

Telefoon (phone): +32 (84) 509-77-59 +32 (84) 509-77-59

Fax (fax): +32 (16) 736-93-60 +32 (16) 736-93-60

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Harmonie Déco: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Harmonie Déco"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Harmonie Déco"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Harmonie Déco, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Harmonie Déco. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Harmonie Déco, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Harmonie Déco. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Harmonie Déco
Products information Harmonie Déco

BTW identificatienummer (tax): BE07030395507
Ondernemingsnummer: 8371551513
Hoofdstad (capital): 371,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 163,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1995

Producten die in Harmonie Déco zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Painting contractors

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Harmonie Déco
(Get full report from official database of BE for Harmonie Déco)

Aanvulling soorten activiteiten voor Harmonie Déco
Addition kinds of activities for Harmonie Déco

07239900. Crop voorbereiding diensten voor de markt, nec | Crop preparation services for market, nec
23960104. Bagage voering | Luggage linings
28190408. Natriumsilicaat, waterglas | Sodium silicate, water glass
28210212. polysulfonen | Polysulfones
28910104. Afdichtingsverbindingen, kunststof of kunststof | Sealing compounds, synthetic rubber or plastic
36340313. Sauna verwarmers, elektrisch | Sauna heaters, electric
38250205. Decade dozen: capaciteit, inductie en weerstand | Decade boxes: capacitance, inductance, and resistance
38290506. Medische diagnostische systemen, nucleaire | Medical diagnostic systems, nuclear
60199901. Centrale liquiditeitsfaciliteit | Central liquidity facility

Werken bij Harmonie Déco: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Harmonie Déco: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Harmonie Déco. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Harmonie Déco. Looking for open vacancies in other companies

  • monteur staalbouw (RONSE)

    Regio: RONSE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Monteren van stalen constructies - zowel particulier als industrieel

  • ADMINISTRATIEF BEDIENDE met affiniteit in de bouwsector (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: FORUM JOBS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant groothandel parket en binnendeuren gelegen regio Roeselare zoeken wij een administratief bediende om de afdeling te versterken: Je stelt deurenlijsten op a.d.h.v. een plan Je geeft bestellingen door Je stelt de voorbereiding op voor de werf en de opvolging Je maakt offertes en facturen op

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) 36 u Regio Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) die graag van afwisseling houd.Netheid en orde is voor jouw een must en voelt natuurlijk aan.Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken , en bent een huiselijk type die graag het volledig huishouden onder haar hoede neemt, dan ben je bij ons aan het juiste adres! Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Heverlee - Leuven - Kessel-Lo (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Jobstudenten horeca (NIEUWPOORT)

    Regio: NIEUWPOORT

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Studentenjob

    Bedrijf Deze brasserie gelegen aan de dijk van Nieuwpoort is al 19 jaar stevig op koers en heeft al heel wat zeeën doorvaren! Deze zaak blaast eenvoud, klassiek en traditie uit dankzij haar levend verse producten en volledig gerenoveerd interieur. Daarnaast beschikt deze brasserie over een uitgebreide kaart vol Belgische klassiekers, verse salades, pasta's en gerechten uit de wereldkeuken. Om de mensen een bord kwaliteit voor te kunnen schotelen, vraagt het team nog naar jobstudenten voor de zaal. Je zorgt ervoor dat deze heerlijke gerechten op de juiste tafel belanden, en dat de afgelikte borden tijdig worden afgeruimd. De complimenten krijg je er gratis bij!

  • Student grootwarenhuis Tervuren (TERVUREN)

    Regio: TERVUREN

    Bedrijf: ADECCO OVERIJSE

    Type: Studentenjob

    Ben je student? En wil je graag iets bij verdienen tijdens de weekends? Heb je interesse om te werken in een supermarkt in Tervuren? Lees dan zeker verder! Voor onze klant gelegen in Tervuren zijn wij op zoek naar 2 studenten om te werken tijdens het weekend, zaterdag en/of zondag. Je takenpakket zal bestaan uit kassawerk en aanvullen van rekken.

  • JOBSTUDENTEN/WINKELMEDEWERKERS (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: DELI GENT

    Type: Studentenjob

    Je werkt als winkelmedewerker in de Panos Langemunt Gent en staat in voor het bedienen van klanten en bemannen van de kassa. Je zorgt voor een uitstekende service en bent zeer klantvriendelijk. Je helpt bij de dagelijkse schoonmaak van de winkel.

  • Expert Buyer (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: ETHIAS VERZEKERINGEN HASSELT

    Type: Vaste Job

    Standaard inkoopstrategieën uitrollen, rekening houdend met externe markttrends, feedback van de business, best practices, onderlinge koppelingen met Group Procurement en afstemming op interne initiatieven Beheren en faciliteren van het end-to-end inkoopproces voor aanvragen met hoge waarde en strategische categorieën: identificatie van leveranciers, due diligence, beheer van aanbestedingsprocedures, onderhandelingen, voorbereiding van SLA’s en contracten, gunning van contracten en juridische ondertekening, prestatiemeting, risicobeheer, voortdurende verbetering, enz. Communiceren over categoriestrategie, doelstellingen en prestatiedoelstellingen binnen Procurement (aankoopdepartement) De presentaties van leveranciers op het vlak van portfolioprestaties en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen monitoren Toezicht houden op het beheer van de contractendatabank, anticiperen op toekomstige verlengingen en dienovereenkomstig handelen Onderhandelen en uitvoeren van contracten voor strategische categorieën Toezicht houden op juridische aspecten & contracten en ervoor zorgen dat deze worden nageleefd De presentaties van leveranciers op het vlak van portfolioprestaties en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen monitoren De Category Owner ondersteunt de Inkoopverrichtingen bij het oplossen van complexe inkoopproblemen De Category Owner verwijst naar de Juridische afdeling voor contract- en risicobeheer Plannen en beheren van strategische inkoopactiviteiten voor de categorie Voortdurend de leveranciersmarkt monitoren en opportuniteiten identificeren die voortvloeien uit nieuwe productaanbiedingen en/of marktverschuivingen Beslissen om een catalogus aan te maken in het systeem De inhoud van catalogi bezitten en goedkeuren Communicaties over catalogi beheren en bezorgen aan lokale leveranciers Assisteren bij het organiseren van leveranciersbijeenkomsten met uitleg over catalogusactiviteiten

  • Klantenbeheerder ondernemingen non-life (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Badenoch & Clark

    Type: Vaste Job

    Als professioneel en onafhankelijk verzekeringsmakelaar is onze klant in Antwerpen gespecialiseerd in de dienstverlening op vlak van verzekeringen aan KMO’s, organisaties in de non-profit sector en particulieren. Ze zoeken een klantenbeheerder ondernemingen non-life Functieomschrijving U ondersteunt de account managers in de commerciële relatie met hun klanten •U onderhandelt met verzekeraars optimale verzekeringsvoorwaarden •U verzorgt het polis beheer voor uw toegewezen klanten •U bent het aanspreekpunt voor klanten voor alle courante wijzingen in hun dossier •U stelt gepaste oplossingen voor volgens de noden van de klant, u neemt in een redelijke tijd initiatieven voor een exacte, snelle en efficiënte behandeling van de dossiers Profiel •Bachelor Financiën en verzekeringen en/of in het bezit van een attest PCP of VVD •Of gelijkwaardig door ervaring •Open en enthousiast •Verantwoordelijkheidszin en inlevingsvermogen •Onderhandelingsvaardigheden en resultaatgericht •Service-minded, leergierig en goed georganiseerd •Kennis van Brio is een pluspunt

  • Head Care (hoofd bewonerszorg) te Ranst (RANST)

    Regio: RANST

    Bedrijf: Armonea

    Type: Vaste Job

    De Head Care coördineert de verschillende care departementen (Paramedische & verpleegkundige dienst). Je garandeert een kwalitatieve zorg voor alle bewoners. Onze groep is voor woonzorgcentrum Millegem te Ranst op zoek naar een enthousiaste collega die mee wil draaien in een innovatieve en dynamische werkomgeving Als Head Care maak je deel uit van het lokale managementteam en rapporteer je rechtstreeks aan de directeur. Samen met je collega's head hospitality en head administration ben je de spil van de organisatie en sta je mee in voor het bieden van een kwaliteitsvolle dienstverlening aan onze residenten en hun familie. Je coördineert en superviseert de zorgverlenende diensten Je staat in voor de controle van de zorgverlening en zorgt ervoor dat de kwaliteitsnormen voorgeschreven door onze groep worden gerespecteerd Je zorgt voor een efficiënte werkorganisatie binnen de teams Je volgt verschillende personeelsgerelateerde materies op Je waakt erover dat je teams respectvol omgaan met residenten en hun familie, dat ze naar hen luisteren en dat ze tegemoet komen aan hun wensen Je staat garant voor de goede overdracht van alle noodzakelijke informatie Je coördineert en controleert de registratie van observaties en veranderingen betreffende onze residenten, je waakt erover dat de verpleegkundige dossiers nauwgezet up-to-date worden gehouden In samenspraak met de directie sta je in voor het opstellen en het opvolgen van het budget van jouw afdelingen

  • Freelance docent 'praktische psychologie' campus Hasselt (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: CENTRUM VOOR AVONDONDERWIJS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW heeft een team van professionele docenten die actief zijn als zelfstandig ondernemer en freelance docent. Onze docenten zijn werkzaam als ondernemer binnen hun vakgebied en kennen hun specialisatie door en door. We zoeken steeds nieuwe docenten die hun passie voor hun vak willen doorgeven. MINIMUMVEREISTEN OM DOCENT TE WORDEN Om aan CVA te kunnen lesgeven heb je als docent minimaal 2 jaar ervaring als zelfstandige in hoofdberoep of 5 jaar in bijberoep. Bij voorkeur beschik je over de nodige pedagogische kwalificaties en ervaring hebben als lesgever. We hechten veel belang aan praktijkervaring in het bedrijfsleven en foutloos Nederlands spreken en schrijven. Een docent moet bij ons zeer klantvriendelijk, communicatief en hulpvaardig zijn. Je bent een geboren spreker en kan een groep enthousiast maken voor jouw vak. Je kan een les op een gestructureerde manier opbouwen en verschillende didactische methodes toepassen om de leerdoelen te bereiken. Voor de klas geef je blijk van voldoende zelfvertrouwen en vakkennis. We geven graag de voorkeur aan docenten die ervaring hebben met lesgeven, coachen of het begeleiden van workshops, maar dit is geen vereiste.

  • Akros Solutions - Systems Manager (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are looking for a Systems Manager to start working ASAP in Brussels, Leuven or Hasselt.     Mission This means concretely you will do the design, installation, follow-up and daily maintenance of the DataCenter system services within voice communication, data communication, specific contact center hard-and software platforms. The systems Manager is also responsible for the preparation, realization and maintenance of the systems/Data Center Roadmap On daily basis, he/she manages a team of 7 to 10 specialists and takes care of the planning, prioritisation and daily management of these people. The primary focus is the availability of the mission-critical systems and platforms, complemented by a strategic contribution to planning and proactive efforts to optimize and improve the technological architecture. For this purpose, the systems Manager works closely with colleagues and his/her team to ensure maximum availability of all systems. Finally, he/she acts as SPOC to Senior management for all of their system technical issues and provides technical consultancy to internal and external customers regarding decisions, changes, market trends and technological developments. He/she works closely with quality controller, improvement Manager (s) and other IT services in the pursuit of continuous quality and process improvements.   Skills At least 5 years experience with system and/or application At least 5 years experience in leading technology migrations and projects At least 2 years of experience in a leading role/people management Very good verbal and written knowledge of Dutch, French and English Technical conceptual knowledge of and experience with LAN and WAN Technologies (MPLS, IP VPN, Ethernet) Experience with ISO27001 and GDPR are a major asset Experience with cost and quality management in an ICT environment In-depth knowledge and experience in the design and implementation of voice and data technologies in a contact center environment, contact Center technologies and related Hardware and software (dialer platforms, CTI solutions, voice recording and Quality Monitoring systems). Able to take charge of voice and data troubleshooting. Project Management Certification is a plus (ITIL, Prince2, 6-Sigma...)   Please get in touch ASAP with your updated CV.

Zoek naar antwoorden van Harmonie Déco in sociale netwerken
Look for responds of Harmonie Déco in social networks

Lees alle opmerkingen voor Harmonie Déco. Laat een reactie achter voor Harmonie Déco. Harmonie Déco bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Harmonie Déco. Leave a respond for Harmonie Déco. Harmonie Déco on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Harmonie Déco op de google maps. Adres en contacten Harmonie Déco
Location of Harmonie Déco on the google maps. Address and contacts of Harmonie Déco

Andere gerelateerde bedrijven als come Harmonie Déco Harmonie Déco: MAISON CYB?LE | Sipiwoke | Petit P | SOCIALIST. MUTUALITEIT | GARAGE VERFAILLE

Other related companies as Harmonie Déco: MAISON CYB?LE | Sipiwoke | Petit P | SOCIALIST. MUTUALITEIT | GARAGE VERFAILLE

Harmonie Déco is een bedrijf dat 1995 is geregistreerd in de regio Namur, België. De volledige naam van het bedrijf is Harmonie Déco, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07030395507. Het bedrijf Harmonie Déco bevindt zich op het adres: Rue de l'Industrie 33 5002 Saint-Servais (Namur). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 371,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 163,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Painting contractors. Producten gemaakt in Harmonie Déco zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Harmonie Déco is Metaalproducten, Met uitzondering van machines en transportmiddelen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Harmonie Déco is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Harmonie Déco, openstaande posities, locatie van Harmonie Déco op de kaart.

Harmonie Déco is a company, that was registered 1995 in Namur region, Belgium. Full name of company is Harmonie Déco, company assigned to the tax number BE07030395507. The company Harmonie Déco is located at the address: Rue de l'Industrie 33 5002 Saint-Servais (Namur). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 371,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 163,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Painting contractors. Products created in Harmonie Déco were not found.
The main activity of Harmonie Déco is Fabricated Metal Products, Except Machinery & Transport Equipment, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Harmonie Déco is not available. You also can look at reviews of Harmonie Déco, open positions, location of Harmonie Déco on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Harmonie Déco, Namur: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Harmonie Déco, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Harmonie Déco, Namur: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Harmonie Déco, employees, financial statistics.