MARINUS CLAESEN

Contactgegevens MARINUS CLAESEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MARINUS CLAESEN: address, phone, fax, email, website, opening hours

MARINUS CLAESEN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): SCHUTTERIJSTRAAT 11; 3740; BILZEN, België

Telefoon (phone): 89416651 (+32-89416651) 89416651 (+32-89416651)

Fax (fax): +32 (59) 534-75-83 +32 (59) 534-75-83

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MARINUS CLAESEN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MARINUS CLAESEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MARINUS CLAESEN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van MARINUS CLAESEN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen MARINUS CLAESEN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of MARINUS CLAESEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MARINUS CLAESEN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti MARINUS CLAESEN
Products information MARINUS CLAESEN

BTW identificatienummer (tax): BE04997650146
Ondernemingsnummer: 3103332519
Hoofdstad (capital): 515,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 148,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2010

Producten die in MARINUS CLAESEN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Installatie van houten of kunststof schrijnwerk

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor MARINUS CLAESEN
(Get full report from official database of BE for MARINUS CLAESEN)

Aanvulling soorten activiteiten voor MARINUS CLAESEN
Addition kinds of activities for MARINUS CLAESEN

2875. Meststoffen, alleen mengen | Fertilizers, mixing only
221110. Linnen en tussenbanden, katoen | Linings and interlinings, cotton
803100. Kantoren en klinieken van osteopathische artsen | Offices and clinics of osteopathic physicians
22620200. Chemische bekleding of behandeling van mangemaakte breedgeweven stoffen | Chemical coating or treating of manmade broadwoven fabrics
22699901. Doekmakerij, voor de handel | Cloth mending, for the trade
23539907. Helmen, jungle doek: wol gevoerd | Helmets, jungle cloth: wool lined
35599931. Steenwerkmachines | Stone working machinery
59999923. Zonnebril | Sunglasses

Werken bij MARINUS CLAESEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MARINUS CLAESEN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MARINUS CLAESEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MARINUS CLAESEN. Looking for open vacancies in other companies

  • Lasser/monteur metaalsector (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: Flexpoint

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant actief in de metaalsector zoeken wij een gemotiveerde lasser! Heb jij goede technische skills en ben je gemotiveerd om het huidige team te versterken? Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken. Jouw takenpakket bestaat uit het lassen van containers met halfautomaat alsook het monteren.

  • Health, Safety, Environment and Improvements manager (M/V) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ACTIEF GENT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    In deze boeiende functie is je hoofdtaak het coördineren van continuous improvement- en HSE-projecten, zowel in de site van Gent als Eke. Je identificeert waar ruimte voor verbetering is en implementeert effectieve oplossingen, zodat de operationele en strategische doelen van de organisatie kunnen behaald worden, dit alles binnen een veilige werkomgeving. De professionele partners bevinden zich in operations, op groepsniveau, maar kunnen ook externe partijen zijn. Je rapporteert in deze functie aan de kwaliteitsmanager en maakt deel uit van het CPBW. Gezondheid, veiligheid en milieu: Met jouw excellente kennis van de wetgeving en de best practices, ben je de promotor van een sterk beleid op vlak van veiligheid, gezondheid en milieu in de organisatie. Je bouwt mee aan een positieve werkomgeving waarin veiligheid prioritair is en alle werknemers zich hierin betrokken voelen. Je werkt mee aan gezondheidsprogramma's en zorgt ervoor dat werknemers tijdig de juiste HSE-opleidingen volgen. De verantwoordelijkheid voor de audits liggen bij jou en je rapporteert HSE-cijfers naar het bestuur. Bij gebeurde incidenten, start je verder onderzoek naar de oorzaak en ga je op zoek naar een oplossing op lange termijn. Je volgt veranderingen in HSE-wetgeving op en zorgt ervoor dat deze toegepast worden in de organisatie. Continuous improvement: Je neemt de leiding over een team van process-specialisten die je inspireert om te streven naar creatieve, innovatieve en excellente oplossingen. Je bouwt een cultuur uit waarin werknemers proactief verbetervoorstellen doen, die actief beluisterd worden. Verder identificeer je de mogelijkheden om te verbeteren in proces en procedures, gebaseerd op kwantitatieve en kwalitatieve data en vertaal je dit naar oplossingen die leiden tot een verhoogde performantie en daling in kosten. Je verzekert ook de stabiliteit door de implementatie van standaard, consistente productiemethodes. Dit kan alleen maar ...

  • Gemotiveerde Huishoudhulp / Poetshulp mét ervaring (regio Kontich en omgeving) (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: Bronwyn & Lanvin dienstencheques

    Type: Dienstenchequebaan

    Wie zijn wij? Bronwyn & Lanvin is een groeiend dienstencheques bedrijf in Kontich. Momenteel stellen wij al 65 huishoudhulpen te werk en zijn we dringend op zoek naar extra enthousiaste collega’s. Elke dag steken onze huishoudhulpen met plezier hun handen uit de mouwen om het huishoudelijk werk voor onze klanten te verlichten. Meer info op https://dedankbaarstejob.be/ Met onze kwalitatieve en persoonlijke aanpak willen we nummer één zijn in onze regio! Onze medewerkers op kantoor geven je de nodige ondersteuning en begeleiding. Je staat er niet alleen voor! Jouw verantwoordelijkheden: Je doet huishoudelijke taken bij particuliere klanten thuis. Jouw voornaamste taken zijn: schoonmaken van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, ...), wassen van ramen en soms strijken naargelang de wensen van jouw klanten. Je gaat op vaste basis (wekelijks / 2-wekelijks) bij je eigen klanten. Bij onverwachte of bijzondere gebeurtenissen verwittig je het kantoor.

  • HUISHOUDHULP in Sint-Truiden (Regio Sint-Truiden)

    Regio: Regio Sint-Truiden

    Bedrijf: AKSI THUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als huishoudhulp dan ben je bij AKSI thuis aan het juiste adres! We vertrekken vanuit jou als medewerker en gaan kijken waar jij goed in bent en hoe we jouw talenten bij onze klanten maximaal kunnen inzetten. We matchen jou met de behoeften van deze klant. We houden zowel bij jou als met de klant een nauw contact waardoor we snel kunnen inspelen op je noden. We bieden jou ook de mogelijkheid aan om je bij te scholen en begeleiden je graag om je talenten nog meer te ontwikkelen, maar ook om dingen te leren die niet echt met het werk te maken hebben. (zoals de kans om gratis een cursus zelfverdediging te volgen is zomaar een extraatje) Je collega's voelen zich erg thuis bij ons omdat wij veel persoonlijke aandacht geven en omdat wij het belangrijk vinden dat je je goed voelt bij ons zodat we een fijn team vormen. Bij ons sta je er nooit alleen voor want wij staan altijd voor je klaar. Wij zijn een warme hartelijke organisatie waar het fijn is om te werken.

  • Student slagerij te Avelgem (AVELGEM)

    Regio: AVELGEM

    Bedrijf: ADECCO AVELGEM

    Type: Studentenjob

    Student gezocht voor slagerij regio Avelgem. Jouw taken : Je vult de toonbank aan Je bestelt de klanten Je doet kassawerk Je zorgt mee voor een propere winkel en atelier Je maakt eenvoudige bereidingen (hamburgers maken, brochettes steken enz.) Jouw uurrooster : Je bent elk weekend 1 dag beschikbaar - exacte invulling te bespreken Tijdens de vakanties kan je meer ingeschakeld worden

  • Junior .NET C# developer (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Vaste Job

    Voor een internationaal bedrijf regio Waregem zijn we op zoek naar een Junior .NET C# developer. Als Junior .NET C# developer maak je deel uit van het R&D-team en ondersteun je een elektronica-afdeling in volle expansie. Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling van gebruiksvriendelijke en functionele applicaties. Het analyseren, programmeren, testen en onderhouden van Windows-applicaties zowel intern als voor klanten behoort ook tot je takenpakket. Je onderzoekt projectvoorstellen en stuurt bij zodat deze technisch haalbaar zijn. Deze geanalyseerde data verwerk je via reverse engineering van protocollen en logging om zo tot kwalitatieve data te komen.

  • Adjunct-hoofdverpleegkundige WZC Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Care Talents Kortrijk

    Type: Vaste Job

    Als adjunct-hoofdverpleegkundige heb je een divers takenpakket. Je staat onder meer in voor: - allerlei verzorgende taken gelinkt aan een WZC, en dit voor de helft van jouw tijd - alles in goede banen leiden als leidinggevende, en ervoor zorgen dat werknemers zich goed voelen in hun job - de hoofdverpleegkundige kan altijd bij jou terecht voor advies en goede raad - een vlotte multidisciplinaire samenwerking - een deel van het HR beleid (zoals loopbaangesprekken voeren met werknemers, oog hebben voor groeimogelijkheden bij anderen) Bedrijfsprofiel: Ben je klaar voor een nieuwe uitdaging als adjunct-hoofdverpleegkundige?  Ben je verantwoordelijk, oplossingsgericht en heb je een passie voor ouderenzorg? Dan ben jij de persoon die Care Talents zoekt! 

  • Key Account Manager (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: INFOHOS SERVICES

    Type: Vaste Job

    Wie zijn wij? Infohos Services is een toonaangevende ICT-speler in de ziekenhuiswereld. Onze verschillende IT-oplossingen ondersteunen meer dan 60 Belgische ziekenhuizen op verschillende vlakken - het administratief en medisch patiëntendossier, - het medicatiegebeuren, - de ziekenhuisadministratie. We begeleiden onze klanten bij het volledige implementatietraject van deze IT-oplossingen. Wat verwachten we van jou? Als Key Accountmanager zoek je samen met de ziekenhuizen die aan jou worden toegewezen hoe de Infohos-oplossingen kunnen bijdragen aan een optimale werking van het ziekenhuis. Je informeert jouw klanten over onze standaard IT-oplossingen voor de verschillende departementen. Daarnaast kijk je hoe we op maat van de ziekenhuizen extra projecten kunnen ontwikkelen. Zo bouw je een lange termijnrelatie uit met je klanten. Jouw sterktes? - Uit gesprekken met ziekenhuisdirecteurs, ICT-directeurs, diensthoofden, … kan je de informatie halen die nodig is om de noden en de pijnpunten van de ziekenhuizen te achterhalen. - Je kan het Infohosverhaal vertalen naar die noden van de klant. - Offertes opmaken en opvolgen, intern en extern terugkoppelen, … door jouw gestructureerde aanpak loopt dit van een leien dakje. - Klantentevredenheid op lange termijn is jouw streefdoel. Daarbij bewaak je steeds het evenwicht tussen de belangen van de klant en van Infohos. Jouw profiel? - Je genoot een hogere opleiding (minimum niveau bachelor) of soortgelijk door ervaring. - Je hebt een sterke affiniteit met IT, technologie en software. Heb je ervaring met het verkopen, implementeren en opzetten van grotere softwarepakketten bij organisaties? Dan is dat zeker een plus. Ook met kennis van de gezondheidssector kan je extra scoren. - Je bent nieuwsgierig, geduldig en ondernemend. - Je bent een teamplayer, maar werkt ook zelfstandig en proactief. Netwerken is je tweede natuur. - Je denkt klantgericht, gepassioneerd door verkoop en voelt je als een vis in het water in een B-2-B omgeving. - Je werkt resultaatgericht met oog op kwaliteit en hebt een oplossingsgerichte houding. - Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en hebt een goede kennis van het Frans en Engels. Ons aanbod - Een boeiende en uitdagende rol in het salesteam van Infohos Services. - Afwisselend werk met een grote mate van zelfstandigheid en daarbij horende verantwoordelijkheden. - Een grote waaier van contacten, zowel intern als bij de klanten van Infohos Services. - Een interessant salaris met extralegaal voordelenpakket en bedrijfswagen. Interesse? Stuur je CV en motivatie naar [email protected].

  • Business Development Manager interim en werving & selectie – nieuw kantoor Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: WaW

    Type: Vaste Job

    Als Business Development Manager ontwikkel je je business in uitzendarbeid, werving en selectie  en projectsourcing. Je benadert bedrijven in je regio en je bouwt een stevig klantenbestand op. Je gaat ook op zoek naar nieuwe collega’s om als een enthousiast topteam elke dag te gaan voor de juiste kandidaat bij het juiste bedrijf.    1. Commerciële professional • Je kent de lokale bedrijvenmarkt door en door en bent voortdurend op zoek naar nieuwe leads. Hoe je leads omzet in nieuwe klanten, daar heb je alle vrijheid in. • Je bent een doorzetter en houdt vol tot je de opdracht krijgt toevertrouwd. • Je luistert naar je klanten en begrijpt snel waar hun uitdagingen liggen. • Je stelt de oplossing voor die het best past: interim, werving en selectie of projectsourcing. Op die manier ontwikkel je de business voor WaW. • Je zoekt de perfecte kandidaten en overtuigt jouw klanten van je selectie. Daar haal je een grote voldoening uit.   2. Talentmatcher • Je hebt een neus voor talent en weet hoe en waar je het vindt. • Je interviewt en selecteert de juiste kandidaten. • Daarna stel je ze voor aan je klant. Je geniet als je een match realiseert. • Je onderhoudt de relatie met jouw kandidaten voor, tijdens en na hun opdracht.   3. Georganiseerde planner • Je beheert je kandidaten- en bedrijvendossiers. • Je weet je prioriteiten te stellen om efficiënt je doelen te bereiken. • Een collega neemt het opmaken van een arbeidsovereenkomst en de administratieve opvolging van je over.  

  • Installateur sanitair Regio Mons (Regio Mons)

    Regio: Regio Mons

    Bedrijf: UW RECHTERHAND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Renovatiegroep Uw Rechterhand zoekt in uw regio een installateur sanitair die ons team als zelfstandige wilt komen versterken. Dit kan partime of fulltime. Sinds 2012 biedt Gamma België hun klanten een unieke montageservice aan in hun huis-aan-huis-folders, in de 85 winkels en online. Renovatiegroep Uw Rechterhand wordt door Gamma bouwmarkten aanbevolen als montageservice en wij plaatsen voor hun klanten allerlei producten zoals badmeubels, sanitair etc. Kortom, zeer afwisselend, uitdagend en verantwoordelijk werk in een straal van 30 km vanaf uw woonplaats.

  • Freelance AZ Accountant (JETTE)

    Regio: JETTE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Beheren van verschillende entiteiten van A tot Z  Inboeken van aankoop en verkoopfacturen  Boeken van de banken Betalingen via Isabel  BTW  aangiftes  Maand, kwartaal en jaarafsluitingen neerleggen  Je krijgt de kans om heel wat procesoptimalisatie te doen  Optimalisatie van buitenlandse entiteiten 

  • ClearSource - Reporting Analyst (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are actively looking for an analyst with experience with SQL or Tableau. You will optimize and atomize internal processes.     Function Continuous analyzing to prepare commercial and operational decisions Internal reporting of KPI's and further optimization/automatization of processes. Preparing of external reporting towards clients and partners Analysing and answering of complex questions about data You will be the link between the business team and the data team. You will be part of a broad project. You will give trainings on Tableau, SQL and VBA You will analyse monthly, quarterly and yearly reportings You will transform Excell to SQL Developing of automated updates in some databases   Profile You have good experience with Tableau, SQL, VBA and MS access Experience with reporting and analysing of data is needed. Knowledge of JavaScript, JQuery and PHP is a plus You speak English, dutch is a big plus You are a teamplayer You are structured and proactive. You are able to work autonomous.   Details Start: ASAP contract: Freelance: 6 months + extensions location: Brussels   Interested? Please click on apply.

Zoek naar antwoorden van MARINUS CLAESEN in sociale netwerken
Look for responds of MARINUS CLAESEN in social networks

Lees alle opmerkingen voor MARINUS CLAESEN. Laat een reactie achter voor MARINUS CLAESEN. MARINUS CLAESEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MARINUS CLAESEN. Leave a respond for MARINUS CLAESEN. MARINUS CLAESEN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie MARINUS CLAESEN op de google maps. Adres en contacten MARINUS CLAESEN
Location of MARINUS CLAESEN on the google maps. Address and contacts of MARINUS CLAESEN

Andere gerelateerde bedrijven als come MARINUS CLAESEN MARINUS CLAESEN: FORTIS | DESCAMPS | Maison Mathieu NV | Mediargus | Baelus H

Other related companies as MARINUS CLAESEN: FORTIS | DESCAMPS | Maison Mathieu NV | Mediargus | Baelus H

MARINUS CLAESEN is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is MARINUS CLAESEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04997650146. Het bedrijf MARINUS CLAESEN bevindt zich op het adres: SCHUTTERIJSTRAAT 11; 3740; BILZEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 515,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 148,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Installatie van houten of kunststof schrijnwerk. Producten gemaakt in MARINUS CLAESEN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van MARINUS CLAESEN is Diversen Detailhandel, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MARINUS CLAESEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MARINUS CLAESEN, openstaande posities, locatie van MARINUS CLAESEN op de kaart.

MARINUS CLAESEN is a company, that was registered 2010 in N\A region, Belgium. Full name of company is MARINUS CLAESEN, company assigned to the tax number BE04997650146. The company MARINUS CLAESEN is located at the address: SCHUTTERIJSTRAAT 11; 3740; BILZEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 515,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 148,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Installatie van houten of kunststof schrijnwerk. Products created in MARINUS CLAESEN were not found.
The main activity of MARINUS CLAESEN is Miscellaneous Retail, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of MARINUS CLAESEN is not available. You also can look at reviews of MARINUS CLAESEN, open positions, location of MARINUS CLAESEN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over MARINUS CLAESEN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf MARINUS CLAESEN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about MARINUS CLAESEN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company MARINUS CLAESEN, employees, financial statistics.