LOWYCK
Contactgegevens LOWYCK: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data LOWYCK: address, phone, fax, email, website, opening hours
LOWYCK
Regio (region): N\A, België
Adres (address): WARANDELAAN 16B8; 8340; DAMME, België
Telefoon (phone): 50362182 (+32-50362182) 50362182 (+32-50362182)
Fax (fax): +32 (71) 176-92-26 +32 (71) 176-92-26
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) LOWYCK: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "LOWYCK"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "LOWYCK"? - Contact us!
We found such data of LOWYCK, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees LOWYCK. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti LOWYCK
Products information LOWYCK
Producten die in LOWYCK zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Installatie van houten of kunststof schrijnwerk
Aanvulling soorten activiteiten voor LOWYCK Addition kinds of activities for LOWYCK
281910. Niet-metaalverbindingen | Nonmetallic compounds
34790216. Pan glazen | Pan glazing
35890306. Waterzuivering apparatuur, industrieel | Water treatment equipment, industrial
65150000. Mobiele thuisbeheerders | Mobile home site operators
72619901. Crematorium | Crematory
Werken bij LOWYCK: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in LOWYCK: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor LOWYCK. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for LOWYCK. Looking for open vacancies in other companies
-
Verkoper (m/v) Decoratie - Kassabeheer (WAREGEM)
Regio: WAREGEM
Bedrijf: ASAP WAREGEM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
We zijn op zoek naar gedreven personen die kunnen instaan voor de verkoop van decoratie en het kassabeheer. Als enthousiast verkoper ontvang je op professionele wijze deklanten in de showroom. Je adviseert hen bij de juiste keuze van hun decoratie. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het beheer van de kassa.
-
MAGAZIJNIER/KLANTENADVISEUR (GERAARDSBERGEN)
Regio: GERAARDSBERGEN
Bedrijf: FORUM JOBS ZOTTEGEM
Type: Interim met optie "vast werk"
Beschik je over een zekere technische kennis Ben je klantgericht? Ben je op zoek naar een job met de nodige variatie Aarzel dan niet, Forum Jobs heeft wat jij zoekt! Onze klant is een vooruitstrevende groothandel in technisch materiaal (elektriciteit, sanitair, verwarming,...) Voor deze firma is Forum Jobs op zoek naar een magazijnier/klantenadviseur. De eerste 2 maand werk je hoofdzakelijk als magazijnier om het volledige productgamma te leren kennen. Na deze inwerkperiode word je bij voorkeur verder opgeleid als klantenadviseur in de winkel. Je adviseert de klanten omtrent de producten en geeft een eerste technische uitleg waar nodig. Dit steeds in combinatie met magazijnwerk. Je werkt van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 17u of van 9u tot 18u (naar keuze). Daarnaast sta je ook open om af en toe op zaterdag te werken (met inhaalrust in de week).
-
Winkelmedewerker supermarkt Zoersel (ZOERSEL)
Regio: ZOERSEL
Bedrijf: Randstad
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een supermarkt in Zoersel zijn we op zoek naar een voltijdse winkelmedeewerker. Het gaat om een functie met optie vast. Jouw takenpakket: je helpt met het laden en lossen van de vracht je vult de winkel aan en spiegelt volgens het FIFO-principe je rekent af aan de kassa je helpt klanten verder die vragen hebben je doet een kwaliteitscontrole
-
Poetshulp/Huishoudhulp in Zepperen – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (ZEPPEREN)
Regio: ZEPPEREN
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
POETSHULP/HUISHOUDHULP in HOFSTADE – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HOFSTADE)
Regio: HOFSTADE
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
LESGEVER MULTIMOVE (MACHELEN)
Regio: MACHELEN
Bedrijf: Sportwerk Vlaanderen
Type: Studentenjob
Ben je sportief en enthousiast ingesteld? Ben je op zoek naar een leuke en afwisselende job in de sport? Dan ben je bij Sportwerk Vlaanderen aan het juiste adres! Sportwerk Vlaanderen werkt samen met een team van vaste en losse sportlesgevers. Losse sportlesgevers zijn sportlesgevers die op (on)regelmatige basis voor Sportwerk Vlaanderen werken. Voor een lessenreeks multimove vanaf januari in Machelen zijn wij op zoek naar een losse lesgever. De data en uren staan nog niet vast maar is bespreekbaar in overleg met de lesgever. Zin om Sportwerker te worden? Join our team!
-
Teamlead/Expert Inkomend Facturenbureau (LEUVEN)
Regio: LEUVEN
Bedrijf: KU Leuven
Type: Vaste Job
Als teamlead/expert ondersteun je de dagelijkse werking van de dienst en verleen je advies inzake boekhoudkundige, fiscale en financieel administratieve vraagstukken. Je rapporteert aan het diensthoofd. Concreet bestaat jouw functie uit de volgende opdrachten: Samen met het diensthoofd geef je leiding aan de medewerkers en ben je het eerste aanspreekpunt voor inhoudelijke en interpersoonlijke coaching/ondersteuning. Je beantwoordt inhoudelijke vragen (zowel van buiten als binnen de dienst) omtrent (i) het correct verwerken van aankoopdocumenten, masterdata leveranciers en het uitgaande betaalverkeer en (ii) de heersende interne en externe richtlijnen. Voor recurrente vragen organiseer je opleidingen voor de medewerkers binnen de dienst. Je behandelt fiscale vraagstukken met het oog op een correcte registratie voor BTW doeleinden en fiscale fiches. Met het oog op audit compliance bewaak je mee de naleving van de financiële regels en procedures van de KU Leuven, en neem je steeds de fiscale regelgeving, wetgeving overheidsopdrachten en boekhoudwetgeving in acht. Je bent in staat veranderingsprocessen te identificeren en te begeleiden en werkt actief mee aan lopende projecten zoals de implementatie van e-invoicing binnen de KU Leuven. Je komt terecht in een gevarieerde, uitdagende job met groeipotentieel binnen een dynamische omgeving. Je maakt deel uit van een gemotiveerd team. Naast de verdere uitdieping van jouw expertise inzake boekhouding en fiscaliteit, bouw je in deze functie doorgedreven ervaring op met een aantal SAP-submodules, vooral MM (Materials Management), en met KU Loket-toepassingen. Bedrijfsprofiel: Met een 75-tal medewerkers zijn de Centrale Financiële Diensten (CFD) van de KU Leuven verantwoordelijk voor de financiële administratie (leveranciersboekhouding, algemene boekhouding en consolidatie en debiteurenopvolging), de begrotingsopmaak en –opvolging, het thesaurie- en vermogensbeheer, de financiële opvolging van de onderzoeks- en dienstverleningsprojecten en de centrale financiële rapportering van de universiteit. De CFD coördineren daarbij ook de uitbouw, het beheer en de controle van de universiteitsbrede financiële processen. Op de dienst Inkomend Facturenbureau maak je deel uit van de Financiële Administratie en werk je samen met een team van een 20-tal gemotiveerde medewerkers die instaan voor de leveranciersboekhouding bestaande uit: postverwerking/scan, beheer leveranciersbestand, factuurverwerking, verwerking bedrijfskosten en betalingen/kas.
-
Teamleader voor groeiend & vooruitstrevend kantoor - Ardooie (ARDOOIE)
Regio: ARDOOIE
Bedrijf: Austin Bright
Type: Vaste Job
Begonnen als één klein kantoor, maar uiteindelijk al uitgebreid naar vier moderne vestigingen, kan je wel zeggen dat dit kantoor erop vooruit gegaan is. Vandaag de dag zijn ze nog steeds aan het groeien en leveren ze een brede waaier aan diensten. Deze dienstverlening omvat zaken zoals de boekhouding, fiscaal-, juridisch- en sociaal advies, begeleiding van starters, hulp bij overnames, etc. De klanten die ze verzorgen zijn middelgrote KMO'S, vrije beroepen en zelfstandigen. Het uiteindelijke doel is om een kwaliteitsvolle service te leveren en dit op een persoonlijke manier. Constante opleidingen en bijscholingen zorgen ervoor dat dit jong en dynamisch team van 10 medewerkers en 2 vennoten hun klanten op de meest accurate manier kunnen bijstaan. Teamleader: opdracht Je beheert dossier van A-Z, inclusief eindbesprekingen. Je bent verantwoordelijk voor een team medewerkers: je begeleidt hen en stuurt hen aan. Je teamgenoten kunnen met al hun vragen en problemen bij jou terecht. Je staat in voor een goed verloop van de dagdagelijkse activiteiten op kantoor.
-
Administratief Coördinator Asbestverwijdering (MECHELEN)
Regio: MECHELEN
Bedrijf: ARCADIS
Type: Vaste Job
Onze VISIE bij ARCADIS is al snel onze PASSIE geworden: Improving the quality of life. Deze passie, onze mensen en de samenwerking met onze klanten geven ons de kans om de toekomst van de wereld vorm te geven. Ben jij een administratief talent met uitstekende organisatorische skills, en heb je ervaring met overheidsopdrachten? Dan kom je misschien in aanmerking voor deze uitdaging ! Welke uitdaging ga je aan? Deze opdracht kadert in een raamcontract voor de opvolging van asbestinventarisatie en verwijdering in scholen. Hiervoor is een team samengesteld van asbestdeskundigen en externe coördinatoren, maar er is ook overkoepelend projectcoördinatiewerk nodig. Dit zal bestaan uit - steekproefsgewijze controle van offertes en ingediende schuldvorderingen - digitaal goedkeuren van facturen - Locaties voor steekproefsgewijze controle doorgeven aan de hiervoor aangestelde deskundigen - Waar nodig en na herhaalde mondelinge aanmaningen: opmaak PV/boete indien aannemer/deskundige de voorwaarden van het bestek niet nakomt - algemene kwaliteitscontrole van de uitvoerings(termijn) van de werken met inbegrip van klachtenbehandeling - tussenkomst bij 'problemen' van allerlei aard (discussies, bedenken van praktische en bij voorkeur pragmatische oplossingen, …) met alle mogelijke betrokkenen (asbestdeskundigen, asbestverwijderaars, veiligheidscoördinator, preventieadviseurs, directeurs van scholen, …) - aangeven en voorbereiden verbeterpunten van het gehele traject (aansturing, communicatie, website, aanmeldingsformulier, …) - voorbereiden van digitale facturatie (cfr de interne afspraken) en eventuele bijkomende bestekken …
-
Teamleiders Health & Beauty (Regio Borgloon)
Regio: Regio Borgloon
Bedrijf: GEYSEN CYNTHIA
Type: Zelfstandige activiteit
Tijdens jouw opleiding als teamleider, ga je aan de slag met het leren kennen van het bedrijf en de producten, en word je bijgestaan in het vinden en begeleiden van consulentes van onze natuurlijke health & beauty producten en/of mensen die ook willen groeien naar teamleider. Ons productgamma bevat gezondheidsproducten en supplementen, beautyproducten, lichaamsverzorging, gewichtsbeheersing, sport en dagelijkse verzorging, allemaal op basis van pure, koudgestabiliseerde aloë vera gel. Er zijn geen (omzet)verplichtingen, geen verplichte investeringen en je kiest zelf hoeveel je doet en hoeveel je wil (bij)verdienen. Wij verplichten jou tot niets. Wij bieden hele mooie doorgroeimogelijkheden aan mensen die zich actief inzetten en anderen willen begeleiden naar een bijverdienste of hoofdinkomen. Uitzonderlijke inkomens zijn mogelijk. Leeftijd en ervaring is van geen belang, 40+ en 50+ ook zeker welkom. Je kan hier ook mee aan de slag naast een job of onderneming, je bouwt op eigen tempo en volgens je eigen situatie en mogelijkheden. We stellen samen een actie- en opleidingsplan voor jou op en begeleiden jou naar het inkomen dat je verkiest. Dit kan zowel deeltijds als voltijds uitgevoerd worden.
-
Cognitieve gedragstherapeut (deeltijds) - Senses Praktijkhuis Lier (LIER)
Regio: LIER
Bedrijf: SENSES PRAKTIJKHUIS
Type: Zelfstandige activiteit
Voor haar tweede vestiging in Lier is Senses Praktijkhuis op zoek naar een Cognitieve Gedragstherapeut. In juni 2018 hebben we onze tweede multidisciplinaire groepspraktijk in Lier geopend. Deze praktijk is gelegen nabij het centrum, vlak aan het station van Lier. Net als in Mortsel, voorzien wij in Senses Lier terug een divers team van psychologen en psychotherapeuten, seksuologen, loopbaancoaches, advocaat, echtscheidings- en ouderschapsbemiddeling, studiecoaches, logopedisten, diëtisten, osteopaten, kinesist, chiropractor, relaxatietherapeuten, enz. Wij gaan opnieuw voor een zo breed en gevarieerd mogelijk aanbod, dat erop gericht is om het welzijn van zowel lichaam als geest te bevorderen. Senses bestaat uit een uitgebreid team waarbinnen iedereen zijn eigen specialisatie heeft. Meer informatie over onze groepspraktijk kan je vinden op www.sensespraktijkhuis.be
-
Bijverdienste weekend / Flexijob HORECA - Het Koetshuys (Torhout) (TORHOUT)
Regio: TORHOUT
Bedrijf: COREX
Type: Flexijob
“ Het mooie aan in stijl genieten, dat Eccellenza gevoel “ Eccellenza, met ondertussen al méér dan 35 jaar ervaring, laat mensen lekker eten en genieten in stijl. Onze geselecteerde restaurants en feestzalen hebben een uniek en eigen karakter waar u sfeervol en gezellig tafelt. Deze culinaire beleving kunnen we waarmaken dankzij gepassioneerde medewerkers en een neus voor efficiëntie en kwaliteit. Het Koetshuys (Torhout) wil groeien en is daarom op zoek naar enthousiaste medewerkers die zich tijdens het weekend kunnen vrijmaken om te werken ! Taken: Bar, opdienen, afruimen, helpen aan het buffet, afwassen, ... Je werkt op zaterdagavond en/of zondagmiddag.
Zoek naar antwoorden van LOWYCK in sociale netwerken
Look for responds of LOWYCK in social networks
Lees alle opmerkingen voor LOWYCK. Laat een reactie achter voor LOWYCK. LOWYCK bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for LOWYCK. Leave a respond for LOWYCK. LOWYCK on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie LOWYCK op de google maps. Adres en contacten LOWYCK Location of LOWYCK on the google maps. Address and contacts of LOWYCK
Andere gerelateerde bedrijven als come LOWYCK LOWYCK: ELEGANZA | Vanhoutte M.J. | MAISON SPRINGFIELD | LOUIS DONCKERS | Putseys Heidi
Other related companies as LOWYCK: ELEGANZA | Vanhoutte M.J. | MAISON SPRINGFIELD | LOUIS DONCKERS | Putseys Heidi
LOWYCK is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is LOWYCK, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02925903320. Het bedrijf LOWYCK bevindt zich op het adres: WARANDELAAN 16B8; 8340; DAMME. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 534,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 161,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Installatie van houten of kunststof schrijnwerk. Producten gemaakt in LOWYCK zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van LOWYCK is Groothandel - Duurzame Goederen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van LOWYCK is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van LOWYCK, openstaande posities, locatie van LOWYCK op de kaart.
LOWYCK is a company, that was registered 1986 in N\A region, Belgium. Full name of company is LOWYCK, company assigned to the tax number BE02925903320. The company LOWYCK is located at the address: WARANDELAAN 16B8; 8340; DAMME. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 534,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 161,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Installatie van houten of kunststof schrijnwerk. Products created in LOWYCK were not found.
The main activity of LOWYCK is Wholesale Trade - Durable Goods, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of LOWYCK is not available. You also can look at reviews of LOWYCK, open positions, location of LOWYCK on the map.