Center Parts Office

Contactgegevens Center Parts Office: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Center Parts Office: address, phone, fax, email, website, opening hours

Center Parts Office

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Baron Opsomerdreef 22; 3090; Overijse, België

Telefoon (phone): 02 687 32 23 (+32-02 687 32 23) 02 687 32 23 (+32-02 687 32 23)

Fax (fax): 02 687 88 68 (+32-02 687 88 68) 02 687 88 68 (+32-02 687 88 68)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Center Parts Office: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Center Parts Office"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Center Parts Office"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Center Parts Office, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Center Parts Office. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Center Parts Office, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Center Parts Office. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Center Parts Office
Products information Center Parts Office

BTW identificatienummer (tax): BE08865386962
Ondernemingsnummer: 3791625976
Hoofdstad (capital): 821,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 380,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1993

Producten die in Center Parts Office zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Import - Export

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Center Parts Office
(Get full report from official database of BE for Center Parts Office)

Aanvulling soorten activiteiten voor Center Parts Office
Addition kinds of activities for Center Parts Office

4215. Koeriersdiensten, behalve met de lucht | Courier services, except by air
363405. Persoonlijke elektrische apparaten | Personal electrical appliances
07220105. Dorsenservice | Threshing service
35349902. Roltrappen, passagiers en vrachtwagens | Escalators, passenger and freight
35490101. Teken banken | Draw benches

Werken bij Center Parts Office: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Center Parts Office: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Center Parts Office. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Center Parts Office. Looking for open vacancies in other companies

  • Financieel Medewerker (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Je bent voor interne en externe medewerkers en leveranciers het aanspreekpunt voor financiële vragen over de verwerking van de financiële stromen. Je draagt bij aan de begrotingsopmaak en zorgt dat de middelen optimaal worden ingezet. Je maakt budgetten op en staat in voor proactief beheer hiervan, waarbij je deze tracht te optimaliseren. Je staat in voor de verwerking van alle financiële verrichtingen en zorgt voor het aanmaken van o.a. facturen voor interne en externe klanten. Je plaatst bestellingen en zorgt voor een correcte en tijdige afhandeling van de leveranciersfacturen. Je verwerkt beroepskosten zoals reiswijzers, kredietkaarten en kostenformulieren. Je geeft informatie en advies over de procedures en regelgeving van de KU Leuven, gaat na welke mogelijkheden er zijn om een probleem op te lossen binnen die procedures, vraagt informatie op bij andere diensten en koppelt terug naar je interne of externe klanten. Je verwijst door naar de juiste personen of diensten. Je volgt de kredieten op, optimaliseert ze en maakt financiële rapporten op. Je zorgt ervoor dat je door opleiding en teamoverleg specialist bent en blijft in je job.  Je werkt in nauw overleg met de financiële cellen en diensten van de KU Leuven. Bedrijfsprofiel: Binnen de KU Leuven verlopen de financiële transacties binnen een team van financiële medewerkers. In die hoedanigheid treedt u op als specialist ter zake. U zal, uitgestuurd vanuit de groepsdiensten Humane Wetenschappen, tewerkgesteld worden op verschillende locaties en binnen verschillende entiteiten, naargelang de noden zich voordoen.

  • Technisch Operator vaste nacht regio Waregem: Let's Work Together! (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Let's Work Waregem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Graag ben je verantwoordelijk voor het bedienen van geautomatiseerde machines. Volgens opgegeven instructies stel je de parameters in en volg je nauwgezet de kwaliteit op. Hierbij coördineer je ook de planning en sta je in voor een optimale werking van de productielijn. Solliciteer snel voor JOUW TOP JOB bij Let\'s Work Waregem! 056 62 28 10

  • Audio- visuele technicus (m/v) (KAPELLEN)

    Regio: KAPELLEN

    Bedrijf: Actief Interim Kapellen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant gelegen in Kalmthout, zijn wij op zoek naar een audio-visuele technicus (m/v). Als allround technicus met ervaring ben jij verantwoordelijk voor het foutloos verloop van een productie. Je denkt vooral zelf mee na over de praktische uitwerking van een evenement. Zowel tijdens het evenement als tijdens de op- en afbouw neem je een coördinerende rol op naar je collega's. Je voert de opdracht dan ook van A tot Z mee uit. Tijdens het evenement ben je zelf 1 van de geluids- of lichttechnicus. Het betreft allerlei evenementen gaande van B2B events over beurzen en congressen tot live-events. Je staat regelmatig in direct contact met de klant en je zet zijn vragen tijdens opbouw en evenement om naar een praktische uitvoering. Ook de voorbereiding van de opdracht in het magazijn valt onder jou verantwoordelijkheid. Je vertrekt vanuit een passie voor evenementen en hebt een grondige kennis van audiovisuele technieken. In alles staat de uitbouw van een langetermijnrelatie centraal boven een éénmalige korte termijnoplossing.

  • Klantenbeheerder Deinze/Aalter (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: Plus Home Services

    Type: Dienstenchequebaan

    Met meer dan 4.500 thuishulpen en meer dan 20.000 klanten vormt Plus Home Services één van de grootste spelers op de markt van de dienstencheques. Op dertien jaar tijd is het bedrijf geëvolueerd naar een betrouwbare en stabiele organisatie die garant staat voor ervaring en kwaliteit. In 56 kantoren over heel Vlaanderen en Brussel zetten dagelijks meer dan 150 enthousiaste kantoormedewerkers hun schouders onder de missie en waarden van Plus Home Services. Zij stellen op een economisch rendabele en sociaal verantwoorde manier thuishulpen te werk bij particulieren voor huishoudelijke activiteiten zoals poetsen, strijken, koken, boodschappen doen, enz… Plus Home Services stelt hierbij kwalitatieve dienstverlening van en aan alle medewerkers centraal en doet er alles aan deze kwaliteit op zo veel mogelijk vlakken te kunnen blijven garanderen. Je bent het gezicht van Plus Home Services voor zowel klanten als thuishulpen. Je communiceert op een vlotte manier face to face, telefonisch en per mail. Je overtuigt mensen om voor Plus Home Services te kiezen. Aan de hand van een intakegesprek selecteer je kandidaat-thuishulpen en krijg je zicht op hun mogelijkheden en beperkingen. Je zorgt voor een snelle en goede match tussen hen en de klant. Klanten kunnen bij jou steeds terecht met vragen en klachten. Je legt de nodige creativiteit aan de dag om snelle oplossingen te vinden. Je bent een administratieve duizendpoot die dossiers up-to-date houdt, uurroosters opmaakten dienstencheques verwerkt . Je zal tevens instaan voor de verwerking van prestaties, de voorbereiding van de loonberekening, debehandeling vansociale documenten, … kortom je houdt het kantoor draaiende samen met je kantoorverantwoordelijke. Je wordt ingeschakeld als klantenbeheerder in onze kantoren van Deinze en Aalter.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Beringen – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BERINGEN)

    Regio: BERINGEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) te Herent, 21 uur per week (HERENT)

    Regio: HERENT

    Bedrijf: Home Maid

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, naaien, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) voor 21 uren per week, voor 2 gastgezinnen wonende te Herent. De gastgezinnen zoeken hulp voor de dagdagelijkse schoonmaak, strijken en koken voor de kinderen. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een activakaart worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Huishoudhulp met uitstekend loon regio Zwalm (MUNKZWALM)

    Regio: MUNKZWALM

    Bedrijf: CLEAN INSIDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Clean Inside ga je poetsen bij de mensen thuis, met dienstencheques. Je levert perfect werk zodat onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een vast uurrooster met vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis kraaknet achter en bezorgt hen een aangename thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw je uurrooster. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Clean Inside kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp, waar je gaat poetsen bij de mensen thuis. Je wil graag aan de slag in een onderneming die gezin en werk op elkaar afstemd.Je wordt persoonlijk begeleid en gecoacht door een team enthousiaste consulenten bij wie je steeds terecht kunt. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen schoonmaakster,dienstencheque,dienstencheques,schoonmaken,poetswerk,poetshulp,poetsvrouw,poetsman,poetsdame )

  • Huishoudhulp Regio Sint-Amandsberg (20u/week) (SINT-AMANDSBERG)

    Regio: SINT-AMANDSBERG

    Bedrijf: AMBY Dienstencheques

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben je op zoek naar een afwisselende job en streef je naar erkenning en voldoening in je werk? We zijn op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde kandidaten.

  • Bijlesgever wiskunde (DIEPENBEEK)

    Regio: DIEPENBEEK

    Bedrijf: HET BIJLESBUREAU

    Type: Studentenjob

    Je geeft privé-bijlessen voor wiskunde aan leerlingen van het middelbaar. Je kiest zelf in welke regio en hoeveel bijlessen je geeft en wanneer je beschikbaar bent.

  • Verkoopsmedewerker (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: Talentus Sint-Niklaas

    Type: Vaste Job

    Doelstelling van jouw functie: Verstrekken van technisch productadvies, instaan voor de directe verkoop en een vlot verkoopproces met als doel de klant een optimale dienstverlening aan te bieden. Verder draag je bij tot het behalen van de vooropgestelde commerciële doelen binnen de vestiging. Jouw verantwoordelijkheden zijn: Zorgen voor het onthaal van klanten.  Leveren van expertadvies, nodige informatie over prijs alsook eventuele levertermijn teneinde de klant te ondersteunen bij zijn/haar aankopen.  Polsen naar en inspelen op de behoeften van de klant. Zorgen voor een professionele presentatie en netheid van de winkel om op deze manier een positieve winkelervaring te garanderen voor de klanten.  Verrichten van de nodige administratie. Meewerken aan de dagelijkse winkeltaken. Zichzelf continue op de hoogte houden van de evoluties en ontwikkelingen in het vakgebied met als doel de geloofwaardigheid naar de klanten te behouden en/of te verstevigen. Bedrijfsprofiel: Onze klant is één van de grootste ijzerwarenhandelaars in België. Een familiale organisatie die gevestigd is over gans Vlaanderen met meer dan 80 jaar ervaring en 175 medewerkers.

  • Administratief medewerker / werfopvolger (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: TVH CONSULT

    Type: Vaste Job

    Als administratief medewerker en werfopvolger ben je verantwoordelijk voor de opvolging van de EPB-verslaggeving en veiligheidscoördinatie van bouwprojecten van diverse aard en omvang. Je ondersteunt de EPB-ingenieur en veiligheidscoördinator in het uitwerken en indienen van de EPB-aangifte en verzamelen van de nodige documenten voor het postinterventiedossier. Je staat in voor het verzamelen en structureren van stavingsdocumenten.Je communiceert met alle bouwpartners (bouwheren, architecten, aannemers, enz.). Je taken zijn: Het opmaken van alle offertes en contracten; Het coördineren van de lopende projecten en verwerken van alle informatie; Het administratief ondersteunen van de EPB-verslaggever en veiligheidscoördinator; Het verzamelen van alle nodige documenten in het kader van de EPB-aangifte en de opmaak van het postinterventiedossier.

  • Systeembeheerder (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: V-IT

    Type: Zelfstandige activiteit

    V-IT is op zoek naar Systeembeheerders voor regio's Leuven en Mechelen. Dit kan zowel op freelance basis als op de payroll.

Zoek naar antwoorden van Center Parts Office in sociale netwerken
Look for responds of Center Parts Office in social networks

Lees alle opmerkingen voor Center Parts Office. Laat een reactie achter voor Center Parts Office. Center Parts Office bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Center Parts Office. Leave a respond for Center Parts Office. Center Parts Office on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Center Parts Office op de google maps. Adres en contacten Center Parts Office
Location of Center Parts Office on the google maps. Address and contacts of Center Parts Office

Andere gerelateerde bedrijven als come Center Parts Office Center Parts Office: Istanbul Pita | De Maecker NV | PARFUMERIE BAGGU | AMOTEC NV | FA. SERRUYS

Other related companies as Center Parts Office: Istanbul Pita | De Maecker NV | PARFUMERIE BAGGU | AMOTEC NV | FA. SERRUYS

Center Parts Office is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Center Parts Office, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08865386962. Het bedrijf Center Parts Office bevindt zich op het adres: Baron Opsomerdreef 22; 3090; Overijse. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 821,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 380,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Import - Export. Producten gemaakt in Center Parts Office zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Center Parts Office is Uitvoerende, wetgevende en algemene overheid, behalve financiën, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Center Parts Office is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Center Parts Office, openstaande posities, locatie van Center Parts Office op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Center Parts Office is a company, that was registered 1993 in N\A region, Belgium. Full name of company is Center Parts Office, company assigned to the tax number BE08865386962. The company Center Parts Office is located at the address: Baron Opsomerdreef 22; 3090; Overijse. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 821,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 380,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Import - Export. Products created in Center Parts Office were not found.
The main activity of Center Parts Office is Executive, Legislative & General Government, Except Finance, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Center Parts Office is not available. You also can look at reviews of Center Parts Office, open positions, location of Center Parts Office on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Center Parts Office, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Center Parts Office, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Center Parts Office, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Center Parts Office, employees, financial statistics.