ADEN COMMUNICATION

Contactgegevens ADEN COMMUNICATION: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ADEN COMMUNICATION: address, phone, fax, email, website, opening hours

ADEN COMMUNICATION

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE GACHARD 72B4; 1050; ELSENE/IXELLES, België

Telefoon (phone): 26474630 (+32-26474630) 26474630 (+32-26474630)

Fax (fax): +32 (87) 203-65-20 +32 (87) 203-65-20

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ADEN COMMUNICATION: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ADEN COMMUNICATION"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ADEN COMMUNICATION"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ADEN COMMUNICATION, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ADEN COMMUNICATION. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ADEN COMMUNICATION, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ADEN COMMUNICATION. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ADEN COMMUNICATION
Products information ADEN COMMUNICATION

BTW identificatienummer (tax): BE09364166259
Ondernemingsnummer: 9730834960
Hoofdstad (capital): 714,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 184,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Produits & Services: Conception Web.. Services: Traduction. Langues: Anglais,Fran?ais,Néerlandais.

Product categorie (product category): Réalisation de programmes and logiciels. Traducteurs and interprètes

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ADEN COMMUNICATION
(Get full report from official database of BE for ADEN COMMUNICATION)

Aanvulling soorten activiteiten voor ADEN COMMUNICATION
Addition kinds of activities for ADEN COMMUNICATION

0741. Veterinaire diensten voor vee | Veterinary services for livestock
0761. Boerenarbeiders | Farm labor contractors
2452. Geprefabriceerde houten gebouwen | Prefabricated wood buildings
33130208. Ferrovanadium | Ferrovanadium
92240401. Brandbescherming, federale overheid | Fire protection, federal government

Werken bij ADEN COMMUNICATION: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ADEN COMMUNICATION: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ADEN COMMUNICATION. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ADEN COMMUNICATION. Looking for open vacancies in other companies

  • Directeur (m/v/x) - Dienst Personeelsbeheer (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: STAD GENT

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    Dit is dé job voor jou, want: Je maakt een topprioriteit van een correcte personeels- en loonadministratie. De medewerkers op jouw dienst staan in voor het beheer van personeelsdossiers: nieuwe collega’s, collega’s die een arbeidsongeval hebben gehad, zieke collega’s, collega’s die vanaf nu met de trein naar het werk willen komen, enzovoort. Daarnaast zorgt je team ervoor dat alle medewerkers het correct loon ontvangen en op een welverdiende vakantie kunnen vertrekken. Ook vergoedingen, RSZ en fiscaliteit, audit en controle van de payroll,… behoren tot de taken van de Dienst Personeelsbeheer. Een juiste en klantvriendelijke communicatie naar de 10 000 collega’s van Stad Gent, OCMW Gent en het Stedelijk Onderwijs is voor jou een must. Je medewerkers van het Infopunt Personeel helpen je hierbij. Je zorgt ervoor dat je medewerkers, de processen en de systemen van de Dienst Personeelsbeheer een geïntegreerde werking verzekeren in een modern en klantgericht werkend geheel. Continue verbetering is hierbij evident. Je creativiteit komt te pas als het gaat over optimalisaties, projecten en kwaliteitscontrole binnen de dienst. Je bent over het algemeen verantwoordelijk voor de werking van de Dienst Personeelsbeheer, zowel op inhoudelijk, methodisch, organisatorisch als financieel vlak. Anderen blijven hier graag van op de hoogte: rapporteren doe je rechtstreeks aan het departementshoofd HR, de algemeen directeur en de schepen van personeelsbeleid. Teamwork is voor jou essentieel. Als people manager zorg je ervoor dat je medewerkers allemaal, het zijn er ruim 80, als één samenwerkend geheel functioneren. Je doet dit door overleg in te plannen, te waken over de interne communicatie maar ook door de teamwerking te faciliteren en te stimuleren. Je hebt aandacht voor een veilige omgeving voor je medewerkers en hun welzijn op het werk is voor jou zeker geen bijkomstigheid.

  • Operator chemische sector (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Start People Mechelen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant gelegen te Mechelen zijn wij dringend op zoek naar een productieoperator (m/v). * Je wordt tewerkgesteld in de prouctie op de FILLING afdeling. Deze afdeling is de laatste stap van het productieproces waarbij verf wordt afgevuld. De verf wordt afgevuld in potten en vaten; * Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de pomp, filter en afvulmachine; * Afvullen aan de machine; * Uitscannen van producten in SAP en afwerken van de batchkaart (hierop staan alle instructies vermeld);

  • Administratief bediende (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Konvert Interim Vilvoorde

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een klant in Cargovil zijn we opzoek naar tijdelijke, voltijdse administratieve ondersteuning. -Liefst iemand die voltijds kan werken, minstens 32 uur is ook mogelijk. -Je zal werken op de dienst Immo en expansie. -Je staat in voor het telefonisch regelen van herstellingen.

  • Tijdelijk administratief medewerker (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: ADECCO AALTER

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf gevestigd in Eeklo zijn wij op zoek naar een adminstratief medewerker voor een zwangerschapsvervanging vanaf 20/08/18. Taken: algemene adminstratie je regelt de afspraken met de klanten je registreert klachten van klanten je regelt de leveringen met klanten / leveranciers

  • Customer Service Medewerker (HEULE)

    Regio: HEULE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen en uitwerken van lastenboeken van A tot Z. Je volgt de aanbesteding nauwgezet op en je zorgt voor een punctuele en efficiënte afhandeling. Verder ondersteun je de vertegenwoordigers je zal hiervoor oa orders of offertes registreren van nieuwe artikelen en speciale bestellingen.

  • Klusjesman (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Synergie Waregem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    In deze polyvalente functie mag je rekenen op een afwisselende jobinhoud. Je taken omvatte onder meer : - Het algemeen onderhoud van het bedrijf (parking, koer, refter, trappenhal...). Dit houdt in vuilnisbakken en asbakken ledigen, vegen, toiletpapier aanvullen etc... - Je staat in voor het uitkuisen van regenereermachines en het kuisen van de omgeving rond de machines. - Je helpt mee met de technische dienst voor het lossen van tankwagens. - Je helpt mee buiten op de koer om afval met de heftruck te sorteren. - Je houdt een maandelijkse controle van de heftrucks (waterpeil en tellers nazien, controle van de banden, bijhouden data onderhoud...), alle luchtfilters van het bedrijf en de verschillende waterbehandelingen.

  • Supervisor (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: FLEXTRA INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als inspecteur schoonmaak ben jij verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van verschillende schoonmaakploegen. Dit doe je in opdracht van onze klanten die per regio gesitueerd zijn. Onrechtstreeks heb je de leiding over een team van 70-tal klanten. Medewerkers waarbij je de schoonmaakactiviteiten organiseert en coördineert. Rechtstreeks werk je samen met de ploegleiders die samen met jou de kwaliteit van het werk waarborgen. Je zorgt dat je steeds een afdoende personeelscapaciteit hebt om de jouw toebedeelde klanten te kunnen bedienen. Waar nodig voer je zelf wervingsacties en sollicitatiegesprekken. Je werkt actief aan de motivatie van je medewerkers. Hiervoor hou je evaluatiegesprekken met je medewerkers. Je garandeert een correcte verloning door een goed administratief beheer van gepresteerde uren of eventuele afwezigheden. De klant staat voor jou altijd centraal. Regelmatig ga je dan ook met je klanten in overleg over de afgesproken dagelijkse en/of periodieke werken. Je denkt mee met de klant en anticipeert waar nodig door je ervaring en expertise binnen de schoonmaak. Je neemt initiatief. Je bent eindverantwoordelijk voor de technische uitvoerbaarheid, organisatie en veiligheid van de werknemers en onderaannemers. In deze functie Rapporteer je aan de operationeel manager. Erkenningsnummer: 00603-406-20170629

  • BIJLESLEERKRACHTEN (regio BRUSSEL) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: STUDIECO VOF DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Studentenjob

    Heb jij als student tijd en ‘goesting’ om vakinhoudelijke bijlessen of studiebegeleiding te geven? Dan ben jij de persoon die Bijleskantoor StudieCo zoekt! Zoals je kan zien op onze websites ( http://www.studieco.been http://www.bijles-studiebegeleiding.be) zijn wij gespecialiseerd in het geven van begeleiding aan de schoolgaande jeugd. Dit gaat van het lager onderwijs tot en met hogeschool/universiteit. Wil jij graag deze jongeren helpen om een specifiek vak onder de knie te kregen of in het algemeen beter te leren studeren? Solliciteer dan meteen voor deze vacature. Naast bijles voor de hoofdvakken (wiskunde, wetenschappen, Frans,… etc.) is er ook een grote vraag naar algemene studie- en huiswerkbegeleiding. Ook indien jij hier momenteel nog niet de nodige ervaring mee hebt, kunnen wij met jou een traject opzetten om uiteindelijke op regelmatige basis opdrachten te doen. Je bepaalt zelf met de ouders van de leerlingen wanneer de bijlessen door kunnen gaan. Zo kan je makkelijk de bijlessen plannen in functie van jouw eigen uurrooster en andere bezigheden. De begeleidingsopdracht vindt normaal bij de leerling/student aan huis plaats en zijn altijd in de directe regio van jouw woonplaats of jouw kotadres. Zo kan je de klanten vlot met de fiets of het openbaar vervoer bereiken. Er worden dus geen verre verplaatsingen gevraagd! Gelieve in de titel de referentie van de vacature waarop u reageert duidelijk te vermelden. Deze bestaat steeds uit een lettercode gevolgd door 4 cijfers. Concreet is dit voor deze vacature: SB2018.

  • CHAUFFEUR DISTRIBUTIE (KORTEMARK)

    Regio: KORTEMARK

    Bedrijf: DEG TANKING

    Type: Vaste Job

    Afwisselend werk : ritten meestal binnen België. In het bezit zijn van rijbewijs CE en vakbekwaamheid code 95

  • Computer Futures - Tableau / SQL Developer (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor een groeiend bedrijf in het Brusselse ben ik op zoek naar een Tableau/SQL Developer. Je zal samenwerken met het analyse - en facturatie team. Projectdetails Startdatum: ASAP - uiterst midden december Duur van het project: 6 maanden Uren per week: 40 - evt. 4/5de Locatie: Brussel noord Wat is jouw profiel? Tableau SQL Nederlands Pluspunten: PHP, VBA, JavaScript... Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze vacature als Tableau/SQL Developer? Stuur me jouw CV in Word bestand met een indicatie van je dag/uur tarief via de knop hieronder.

  • Freelance Accountant (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1675485-inline.html?cid=Partner_VDAB Voor een partner te Hasselt in de HR sector is Financial Talents op zoek naar een freelance Accountant.  Inboeken van aankoop en verkoopfacturen  Ondersteuning bieden tijdens de closing Opvolging onbepaalde facturen  Bijwerken database voor de verwerking van Intrastat   Voorbereiding BTW aangifte  Voorbereiding Intrastat aangifte  Voorbereiding klantenlijsten 

  • Centric - IT Delivery Manager (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Context IT eDevelopment is a subdepartment of IT Delivery. Its core activity is to develop and maintain different customer-facing communication channels, such as, Customer portal, e-shop, ... At IT eDevelopment, we focus on the customer and search for a perfect balance between flexibility and professionalism, resulting in qualitative deliveries while respecting the deadline. Mission The Delivery Manager is responsible for the operational impact of the IT eDevelopment department . eDevelopment is a combination of several Scrum teams, who are working in sprints of two weeks. The Delivery Manager is responsible for the overall operational coordination and delivery of these teamsn by interacting and engaging with the various Scrum masters and Senior profiles within those teams. Key Roles & Responsibilities Managing delivery, steer cross functional teams towards deliverables. Manage dependencies within different projects and other initiatives. Risk Management Stakeholder management (including change & conflict management, expectation mgmt. & aligment up to LT level) Profile Business Expertise: The Delivery Manager must understand the business, industry and corresponding technology. Besides Telecom knowledge, ICT knowledge is required too as lot of projects need IT adaptations or are dealing with deploying of applications. Knowledge must make it possible: to identify impact and stakeholders in the Telenet organisation, to guide the teams to define and build optimal solutions taking into account different expectations, to challenge each of the impacted teams, solutions & plans, to identify dependencies and conflicts between different teams and projects. Experience of the entire project/application LifeCycle, especially with regard to delivery, testing, default resolution and recognised development methodologies A good understanding of the company's organization and corresponding roles is needed as projects have links and stakeholder involvement with finance, purchasing, business, legal, IT,... Problem Solving Must guide the teams to build possible options and scenario's with respect to business case, technical solutions etc. in situations with: Known technology & business processes Solutions must be build on assumptions, which can change. Many conflicts of interests High time pressure, high expectations to deliver very quickly.Sparring partner for the key experts/professionals in the team ànd stakeholders. Interactions/Interpersonal Skills The following interpersonal skills are key at expert/ professional level: Stakeholder management and perception management Excellent influencing skills & negotiation skills. Ability to align cross functional stakeholders Abillity to build trust, and an open and transparent working climate High “get it done“ & mobilization capabilities

Zoek naar antwoorden van ADEN COMMUNICATION in sociale netwerken
Look for responds of ADEN COMMUNICATION in social networks

Lees alle opmerkingen voor ADEN COMMUNICATION. Laat een reactie achter voor ADEN COMMUNICATION. ADEN COMMUNICATION bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ADEN COMMUNICATION. Leave a respond for ADEN COMMUNICATION. ADEN COMMUNICATION on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ADEN COMMUNICATION op de google maps. Adres en contacten ADEN COMMUNICATION
Location of ADEN COMMUNICATION on the google maps. Address and contacts of ADEN COMMUNICATION

Andere gerelateerde bedrijven als come ADEN COMMUNICATION ADEN COMMUNICATION: V.C. TER AVRIJE | Colman Watches | LDR Car | CARRELAGES G?RARD PASCAL | Vanderheyden Bernadette

Other related companies as ADEN COMMUNICATION: V.C. TER AVRIJE | Colman Watches | LDR Car | CARRELAGES G?RARD PASCAL | Vanderheyden Bernadette

ADEN COMMUNICATION is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ADEN COMMUNICATION, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09364166259. Het bedrijf ADEN COMMUNICATION bevindt zich op het adres: RUE GACHARD 72B4; 1050; ELSENE/IXELLES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 714,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 184,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Réalisation de programmes and logiciels. Traducteurs and interprètes. Lijst met producten zijn Produits & Services: Conception Web.. Services: Traduction. Langues: Anglais,Fran?ais,Néerlandais..
De hoofdactiviteit van ADEN COMMUNICATION is Nondepository Credit Institutions, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ADEN COMMUNICATION is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ADEN COMMUNICATION, openstaande posities, locatie van ADEN COMMUNICATION op de kaart.

ADEN COMMUNICATION is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is ADEN COMMUNICATION, company assigned to the tax number BE09364166259. The company ADEN COMMUNICATION is located at the address: RUE GACHARD 72B4; 1050; ELSENE/IXELLES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 714,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 184,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Réalisation de programmes and logiciels. Traducteurs and interprètes. List of products are Produits & Services: Conception Web.. Services: Traduction. Langues: Anglais,Fran?ais,Néerlandais..
The main activity of ADEN COMMUNICATION is Nondepository Credit Institutions, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of ADEN COMMUNICATION is not available. You also can look at reviews of ADEN COMMUNICATION, open positions, location of ADEN COMMUNICATION on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ADEN COMMUNICATION, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ADEN COMMUNICATION, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ADEN COMMUNICATION, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ADEN COMMUNICATION, employees, financial statistics.