JOSEPH SAELENS

Particuliere bedrijvenMotion Pictures • JOSEPH SAELENS
Private companiesMotion Pictures • JOSEPH SAELENS

Contactgegevens JOSEPH SAELENS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data JOSEPH SAELENS: address, phone, fax, email, website, opening hours

JOSEPH SAELENS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DE L'ESPINETTE 43; 6111; MONTIGNY-LE-TILLEUL, België

Telefoon (phone): 71525389 (+32-71525389) 71525389 (+32-71525389)

Fax (fax): +32 (71) 773-51-90 +32 (71) 773-51-90

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) JOSEPH SAELENS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "JOSEPH SAELENS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "JOSEPH SAELENS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van JOSEPH SAELENS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen JOSEPH SAELENS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of JOSEPH SAELENS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees JOSEPH SAELENS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti JOSEPH SAELENS
Products information JOSEPH SAELENS

BTW identificatienummer (tax): BE01857482910
Ondernemingsnummer: 7485504150
Hoofdstad (capital): 204,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 459,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2009

Producten die in JOSEPH SAELENS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Rundveehouders

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor JOSEPH SAELENS
(Get full report from official database of BE for JOSEPH SAELENS)

Aanvulling soorten activiteiten voor JOSEPH SAELENS
Addition kinds of activities for JOSEPH SAELENS

25410103. Garment rekken, hout | Garment racks, wood
26210701. Catalogus papier | Catalog paper
37140402. Defroster, motorvoertuig | Defrosters, motor vehicle
50840500. Gereedschapsmachines en metaalbewerkingsmachines | Machine tools and metalworking machinery
51940202. Snuif | Snuff

Werken bij JOSEPH SAELENS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in JOSEPH SAELENS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor JOSEPH SAELENS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for JOSEPH SAELENS. Looking for open vacancies in other companies

  • Credit Collector bij Carglass® Carrosserie in Zaventem (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Start People Inhouse Carglass - Hasselt

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor de versterking van onze Finance afdeling van Carglass Carrosserie te Zaventem en in de toekomst in Hasselt, zijn we op zoek naar een gedreven Credit Collector. De credit collector maakt de uitblijvende betalingen van klanten inzichtelijk. Hij/zij onderzoekt de reden of oorzaak van het uitblijven van de betaling en treedt daarvoor in contact met de klanten en met de eigen vestigingen. Als de oorzaak van niet-betaling een klacht is over de dienstverlening, dan zorgt hij/zij ervoor dat dit uitgeklaard wordt met de juiste personen in de organisatie. Als de oorzaak van administratieve aard is helpt hij/zij bij het vinden van een oplossing. Voor beide gevallen houdt hij/zij nauw contact met de vestigingen en met het operationele en het financiële management. De Credit Collector rapporteert aan de Financiële manager. Je maakt overzichten van de niet-betalingen vanuit het financiële pakket. Je onderzoekt de herstellingsdossiers in het operationele pakket met betrekking tot oorzaken van niet-betaling. Je neemt contact op met de dossierbeheerders en de vestigingsmanagers van de eigen organisatie om de oorzaak van niet-betaling helder te krijgen. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor de klanten bij problemen met betalingen. Je onderhoudt contacten op regelmatige basis met de voor de betalingen verantwoordelijke personen bij de top 10 klanten, en voorziet hen van de overeengekomen periodieke informatie. Je gaat op zoek naar, en neemt contact met de verantwoordelijke personen bij alle klanten in geval van niet betaling. Je zorgt ervoor, met goede voorstellen en oplossingen, zowel telefonisch als schriftelijk, dat de klanten vlot overgaan totbetaling. Je bezorgt de klanten alle benodigde informatie die moet leiden tot betaling. Je pleegt veelvuldig overleg met de financiële manager, en naargelang met de andere leden van het management team. Je houdt je aan de werk-, kwaliteits-, veiligheids- en milieuvoorschriften. Je doet navraag m.b.t. dossiers bij lease en verzekeringsmaatschappijen per mail en telefoon.

  • Passie & talent om als 'stroomleider' te werken!!! (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: Passion Works Better!

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een fijn en zeer gezond en sterk groeiend bedrijf gespecialiseerd in elektriciteitsnetten, schakelkasten, datanetten en zelfs technische software, zijn we op zoek naar nieuwe, enthousiaste medewerkers die geboren zijn voor een job als stroomleider (elektrotechnieker)! Als Stroomleider word je zowel voor projectmatige ontzorging, permanente ondersteuning of voor periodieke versterking ingezet bij industriële klanten of grote projecten Jouw takenpakket bestaat oa. uit volgende verantwoordelijkheden: * elektrische schema’s lezen * zelfstandig elektrische installaties bouwen op basis van voorliggende plannen * kabelbanen en –ladders plaatsen, kabels trekken en aansluiten * kabels moffen, een motor aansluiten in ster en driehoek * elektrische borden installeren bij klanten en vakkundig aansluiten * ervan houden in team te werken, serviceminded en flexibel zijn Belangrijk om weten, is dat je aan de slag kan gaan in een bedrijf dat zeer respectvol omgaat met zijn medewerkers. Er wordt continu aandacht geschonken aan de ontwikkeling (via opleidingen) en het welzijn van alle collega's!!!

  • CHAUFFEUR C DISTRIBUTIE (KOEKELARE)

    Regio: KOEKELARE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een vleesverwerkend bedrijf in de regio dat zich specialiseert in het portioneren en bereiden van vlees porties op maat van de klant zijn wij op zoek naar een Chauffeur met rijbewijs C voor de distributie van de vleeswaren. Takenpakket: - Je laadt correct en vlot in volgens een ritblad - Je controleert elke bestelling tijdens het in- en uitladen - Je past de registraties eventueel aan in een ERP pakket - Je verzorgt een vlotte distributie, rekening houdend met het verkeersreglement - Je ontvangt en geeft betalingen terug op een correcte manier - Je maakt correcte en verzorgde notities op leverbonnen - Je volgt de procedures met betrekking tot de voedselveiligheid op

  • Poetshulp Heverlee (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: PUUUR HAACHT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Inderdaad met drie u’s, want bij ons draait het om u! Puuur biedt huishoudhulp aan via het systeem van dienstencheques. Wij maken deel uit van Ons. We hebben meer dan 2.800 gemotiveerde personeelsleden en 18.000 tevreden klanten. We bieden jobs aan over heel Vlaanderen, dicht bij de woonplaats van ons personeel. Puuur blijft groeien en we zijn ook in jouw regio steeds op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen. Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen... Je doet de wekelijkse schoonmaak van een woning Je doet graag de was en strijk Voor sommige gezinnen ga je naar de winkel of kook je

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Laakdal – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (LAAKDAL)

    Regio: LAAKDAL

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Student weekdagen (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: T-INTERIM AALST

    Type: Studentenjob

    Je zal werken voor een gekende winkelketen, waar teamwerk centraal staat. Bedrijfsprofiel: Voor onze klant te Erembodegem zijn wij op zoek naar studenten die op geregelde basis wensen te werken tijdens de week.

  • Bachelor/ Master studenten (BOORTMEERBEEK)

    Regio: BOORTMEERBEEK

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Wat ga je precies doen? Je bent verantwoordelijke voor de administratieve ondersteuning van verschillende diensten. Je volt dossiers aan van A tot Z en controleert deze. Je beheert het klassement. Je neemt binnenkomende telefoons op en schakelt door. Je zorgt voor data input en opvolging

  • Werfleider nutsleidingen voor stabiel bedrijf (ZELE)

    Regio: ZELE

    Bedrijf: vind! Engineering Gent

    Type: Vaste Job

    Als werfleider leid je de ploegen, bezoek je de werven en ga je de nodige opmetingen doen.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Mystery Shopper (Provincie Limburg)

    Regio: Provincie Limburg

    Bedrijf: M-Eye

    Type: Werfreserve

    Aan de hand van een specifiek scenario, evalueer je voor ons de klantenbeleving bij onze klanten. Na jouw bezoek, vul je online een volledige checklist in. Deze opdrachten vinden plaats in heel België en zijn heel afwisselend van aard. Jij bepaalt zelf welke je interessant vindt en welke je kan inplannen in jouw agenda.

  • frituur medewerker (VELDWEZELT)

    Regio: VELDWEZELT

    Bedrijf: BOULEVARD

    Type: Flexijob

    Je staat in voor het bereiden van warme en koude maaltijden, belegde broodjes, burgers, frieten Je staat in voor het bakken van de frituurproducten. Je ruimt de tafels af. Je bedient de klanten.

  • Verkoopmedewerker (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: VOM BERGEN KARINA

    Type: Flexijob

    In onze winkel zal je instaan voor verkoop van dameskleding het beheren van de kassa bij afwezigheid van zaakvoerder onderhoud van de winkel het beheren van de facebookpagina

Zoek naar antwoorden van JOSEPH SAELENS in sociale netwerken
Look for responds of JOSEPH SAELENS in social networks

Lees alle opmerkingen voor JOSEPH SAELENS. Laat een reactie achter voor JOSEPH SAELENS. JOSEPH SAELENS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for JOSEPH SAELENS. Leave a respond for JOSEPH SAELENS. JOSEPH SAELENS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie JOSEPH SAELENS op de google maps. Adres en contacten JOSEPH SAELENS
Location of JOSEPH SAELENS on the google maps. Address and contacts of JOSEPH SAELENS

Andere gerelateerde bedrijven als come JOSEPH SAELENS JOSEPH SAELENS: J. LAHAYE | O. MAENHOUT | DAN GOETHALS | Kunstcop. Bureau voor Kunst en Decor | IC Audiovisual communication

Other related companies as JOSEPH SAELENS: J. LAHAYE | O. MAENHOUT | DAN GOETHALS | Kunstcop. Bureau voor Kunst en Decor | IC Audiovisual communication

JOSEPH SAELENS is een bedrijf dat 2009 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is JOSEPH SAELENS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01857482910. Het bedrijf JOSEPH SAELENS bevindt zich op het adres: RUE DE L'ESPINETTE 43; 6111; MONTIGNY-LE-TILLEUL. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 204,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 459,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Rundveehouders. Producten gemaakt in JOSEPH SAELENS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van JOSEPH SAELENS is Motion Pictures, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van JOSEPH SAELENS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van JOSEPH SAELENS, openstaande posities, locatie van JOSEPH SAELENS op de kaart.

JOSEPH SAELENS is a company, that was registered 2009 in N\A region, Belgium. Full name of company is JOSEPH SAELENS, company assigned to the tax number BE01857482910. The company JOSEPH SAELENS is located at the address: RUE DE L'ESPINETTE 43; 6111; MONTIGNY-LE-TILLEUL. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 204,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 459,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Rundveehouders. Products created in JOSEPH SAELENS were not found.
The main activity of JOSEPH SAELENS is Motion Pictures, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of JOSEPH SAELENS is not available. You also can look at reviews of JOSEPH SAELENS, open positions, location of JOSEPH SAELENS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over JOSEPH SAELENS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf JOSEPH SAELENS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about JOSEPH SAELENS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company JOSEPH SAELENS, employees, financial statistics.