HORTENSIAHOEVE

Contactgegevens HORTENSIAHOEVE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data HORTENSIAHOEVE: address, phone, fax, email, website, opening hours

HORTENSIAHOEVE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUYSEVELTSLEI 12; 2950; KAPELLEN, België

Telefoon (phone): 36056595 (+32-36056595) 36056595 (+32-36056595)

Fax (fax): +32 (60) 120-91-93 +32 (60) 120-91-93

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) HORTENSIAHOEVE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "HORTENSIAHOEVE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "HORTENSIAHOEVE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van HORTENSIAHOEVE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen HORTENSIAHOEVE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of HORTENSIAHOEVE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees HORTENSIAHOEVE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti HORTENSIAHOEVE
Products information HORTENSIAHOEVE

BTW identificatienummer (tax): BE04090454101
Ondernemingsnummer: 9562469482
Hoofdstad (capital): 438,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 221,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2011

Producten die in HORTENSIAHOEVE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Ruimtes voor conferenties,recepties and feesten

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor HORTENSIAHOEVE
(Get full report from official database of BE for HORTENSIAHOEVE)

Aanvulling soorten activiteiten voor HORTENSIAHOEVE
Addition kinds of activities for HORTENSIAHOEVE

20449900. Rijstmalen, nec | Rice milling, nec
24930302. Vezelplaat, hout | Fiberboard, wood
36439902. Grondklemmen (elektrische bedradingstoestellen) | Ground clamps (electric wiring devices)
38430211. Gips, tandheelkunde | Plaster, dental
39440103. Fietsen, stoep: kinderen | Cycles, sidewalk: children's
50630103. Elektrische transmissie apparatuur | Power transmission equipment, electric
51129907. Kantoorbenodigdheden, nec | Office supplies, nec
54110200. Supermarkt | Convenience stores
82439901. Operator training, computer | Operator training, computer

Werken bij HORTENSIAHOEVE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in HORTENSIAHOEVE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor HORTENSIAHOEVE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for HORTENSIAHOEVE. Looking for open vacancies in other companies

  • Verkoopsters groenten & fruit regio Geel (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: ASAP GEEL

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je verkoopt groenten en fruit aan individuele klanten. Je stalt de producten volgens de regels en op een aantrekkelijke manier uit. Je weegt en verpakt groenten en fruit. Je informeert de klanten over de producten. Je werkt binnen in een geklimatiseerde winkel, het werk is voornamelijk rechtstaand. Je loopt af en aan in de winkel en de voorraadruimte. Soms verplaats je ook zware lasten. De eerste weken zal je ook tewerkgesteld worden in de omliggende gemeenten

  • Administratief bediende (TEMSE)

    Regio: TEMSE

    Bedrijf: Randstad NV

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor de vervanging van een periode van zwangerschaps- en ouderschapsrust, zijn we op zoek naar een administratief medewerker op de afdeling aankoop. Je zal de category manager ondersteunen. Opstart voorzien ten laatste begin oktober en einde voorzien eind mei 2019 Je takenpakket: Je bent verantwoordelijk om het assortiment in de computerbestanden te brengen met ondersteuning van de category manager. Je ondersteunt de category manager inzake analyses, maandelijkse folder voorbereidingen, het bewaken van masterdata en marges. Je biedt ondersteuning bij het kassasysteem en houdt het gamma up-to-date.

  • Montagewerker (NIEUWERKERKEN)

    Regio: NIEUWERKERKEN

    Bedrijf: ASAP SINT-TRUIDEN

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Meestal binnenwerk, op termijn kan het ook buitenwerk inhouden. - Specifiek voor buitenwerk: Montagewerken op hoogte kunnen uitvoeren: metalen structuren hangen in masten, kabels naar boven trekken, kabels onderaan vastmaken, kabelgoten plaatsen, mee helpen aan de afwerking van de telecom site. - Specifiek voor binnenwerk: antenne’s plaatsen, doorboringen doen, kabelgoten hangen, proper werk afleveren en klantvriendelijkheid zijn hier van belang! - On-the-job training van ervaren personen om de job te leren.

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS SINT- DENIJS -WESTREM (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: GREENHOUSE ZWIJNAARDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Sint-Denijs-Westrem zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO ZEVENEKEN (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Huishoudhulp regio Neerpelt (Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel)

    Regio: Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel

    Bedrijf: Itzu

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp verricht je bij klanten thuis allerlei taken zoals poetsen en strijken. Je bepaalt zelf hoeveel uur per week je wilt werken en in welke regio je aan de slag wilt. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog gezinnen? Ook hier kunnen we voor zorgen.Goede verdienste + maaltijdcheques.

  • ADVISEUR ROND ENERGIE EN KLIMAAT MET BREDE INTERESSE IN POLITIEK (SCHAARBEEK)

    Regio: SCHAARBEEK

    Bedrijf: Select HR Zaventem

    Type: Vaste Job

    Jouw taken: Je maakt deel uit van het team Energie & Klimaat en verleent sectorbedrijven actief advies over de relevante wet- en regelgeving inzake energie en klimaat. Je ontwikkelt ook, in samenwerking met je collega-experten, onderbouwde standpunten op de beleidsdomeinen energie en klimaat om zo de belangen van de Belgische chemie en life sciences te behartigen bij regionale, federale en Europese overheden. Je volgt de totstandkoming en implementatie van nieuwe Europese, nationale en regionale wetgevingen betreffende energie en klimaat zeer nauw op. Hierbij heb je in het bijzonder aandacht voor de impact hiervan op de bedrijven in de chemie en life sciences. Je bouwt expertise op door grondige analyse en sythese van relevante informatie uit beleidsdocumenten, wetenschappelijke studies, academisch onderzoek, bedrijfseconomisch nieuws, enz. Je werkt onderbouwde en maatschappelijk verantwoorde standpunten en visienota's uit, die gebaseerd zijn op geverifieerde feiten en cijfers. Deze kennis deel je met sectorbedrijven en externen (beleidsmakers, zusterfederaties, Europese koepelorganisatie, …). Je communiceert sectorale standpunten op een respectvolle manier en onderhoudt constructieve relaties met alle relevante stakeholders (bedrijven, (sector)federaties, administraties, politieke kabinetten, ngo’s, ...). Bedrijfsprofiel: Onze klant (federatie) groepeert Belgische bedrijven, actief in de chemische industrie, kunststoffen en life sciences (biotech en farma). Ze vertegenwoordigen en verdedigen de belangen van deze ondernemingen bij de federale en regionale regeringen en overheden, de media en de sociaal-economische partners in België. Zij zijn dringend op zoek naar een Adviseur Energie en Klimaat.

  • Werfleider Interieur Exterieur (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Konvert Office Brugge

    Type: Vaste Job

    Heb jij een oog voor detail en wil je elk project op het hoogste niveau afleveren? Klantenbegeleiding en opvolging zitten in je bloed? Dan is de functie van werfleider zeker iets voor jou! Jouw taken; - je coördineert en leidt interieur- en exterieurprojecten van opmeting tot afrekening. - je bewaakt continu onze hoge afwerkingsgraad. - je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten. - je zorgt voor coaching en planning van uw team.

  • Hands-on productieverantwoordelijke (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Konvert Office Roeselare

    Type: Vaste Job

    Konvert Office Roeselare is op zoek naar een productieverantwoordelijke voor haar klant actief in de chemische nijverheid. Je hebt kennis chemie en kunt deze operationeel ook toepassen. Als verantwoordelijke bepaal je de samenstelling van de verschillende producten volgens de bedrijfseigen recepten. Je neemt de leiding over de planning, stuurt en coacht de mensen, springt bij waar nodig. Je volgt ook het logistieke gedeelte op van de productie.

  • ZELFSTANDIG LOGOPEDIST(E) (HOUTHULST)

    Regio: HOUTHULST

    Bedrijf: DEGRYSE VALERIE

    Type: Zelfstandige activiteit

    In de praktijk wordt vooral gewerkt met kinderen: behandeling van taal-, spraak-, leer- en stemproblemen. In mindere mate worden ook volwassenen behandeld: afasie, dysarthrie en stemproblemen. - deeltijdse opdracht - geen ervaring vereist, mogelijkheid tot begeleiding in de praktijk.

  • ENGINEER OPERATIONEEL BEHEERDER (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1676387-inline.html?cid=Partner_VDAB Als operationeel beheerder ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de continuïteit van business en IT applicaties, het operationeel beheer en het oplossen van incidenten en problemen. Bij dit alles houd je rekening met de visie, kwaliteitsnormen en richtlijnen van ICT RUN. Je komt terecht in een team van operationeel beheerders en technische experts. Daarnaast werk je ook samen met de service managers om service te kunnen garanderen. Je leidt ook de toegewezen applicaties en neemt het applicatie lifecycle-management op zodat de continuïteit verzekerd blijft. Het uitvoeren van kwaliteitscontroles op de in te voeren nieuwe procedures en procesactiviteiten is een vast onderdeel van jouw functie. Je coördineert de opleveringen van nieuwe projecten op de geïntegreerde (test)omgevingen alsook de werkuitvoering om fouten op incidenten en complexe operationele activiteiten vlot te laten verlopen. Je zorgt er steeds voor dat fouten opgelost worden. Als operationeel beheerder ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de continuïteit van business en IT applicaties, het operationeel beheer en het oplossen van incidenten en problemen. Bij dit alles houd je rekening met de visie, kwaliteitsnormen en richtlijnen van ICT RUN. Je komt terecht in een team van operationeel beheerders en technische experts. Daarnaast werk je ook samen met de service managers om service te kunnen garanderen. Je leidt ook de toegewezen applicaties en neemt het applicatie lifecycle-management op zodat de continuïteit verzekerd blijft. Het uitvoeren van kwaliteitscontroles op de in te voeren nieuwe procedures en procesactiviteiten is een vast onderdeel van jouw functie. Je coördineert de opleveringen van nieuwe projecten op de geïntegreerde (test)omgevingen alsook de werkuitvoering om fouten op incidenten en complexe operationele activiteiten vlot te laten verlopen. Je zorgt er steeds voor dat fouten opgelost worden. -Een bachelordiploma in een IT-gerelateerde richting of gelijkwaardig door ervaring. -Je hebt een sterke affiniteit met het IT-werkveld. -Uitstekende planning en organisatie skills. -Zeer strikt als het gaat om voorbereiding. -Stressbestendig kunnen zijn in een uitdagende omgeving. -Zeer overzichtelijk te werk gaan om de nodige impact bepalen. -Hands-on-mentaliteit voor technisch- operationele aspecten. -Kennis van ontwikkelingstools (Jenkins, git/svn,zookeeper, ) -Ontwikkelervaring zodat je weet hoe een ontwikkelomgeving beheerd kan worden. -Uitstekend kunnen coördineren en organiseren de van de capaciteiten binnen een complexe IT-infrastructuur. -Kunnen traceren en identificeren van problemen om operationele verbeteringen door te voeren. -Communicatief sterke eigenschap -Uitvoeren van impact- en resultaatanalyses op incidenten en problemen. -Bijdrage in alle overlegstructuren. -Eventueel kennis of notie van Scriptura/easyform/docact, IAM en sharepoint -Interesse in een brede waaier van applicaties (HR applicaties, support applicaties, Finance en ERP applicaties, ...)   Je moet zeer goede kennis hebben van SQL niveau 4   Gradatie 0 -  slecht  5 - zeer goed Een freelance of vaste job Freelance voor een langere termijn als 6 maanden

  • Computer Recruitment Services - Database Modeler with TFS (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK 384 Database Modeler; Banking, Brussels Background The department that ensures the support of bank's business strategy with efficiency, reliability and security in mind is looking for an experienced Database Modeler. Role We are seeking a highly motivated individual with strong Data Model Administration skills. You must be self-motivated and have the experience, personality, and passion to support developers and designers. You will be part of the Component and Data Management team who has a transversal role acting as a service desk for the designers and the developers. The team mainly performs configuration and data management activities for projects and maintenances. It also has a gatekeeper role, reviewing all naming convention and databases standards and ensuring they are compliant with configuration management good practices. The Component Management team is spread over 3 locations (Brussels, Paris, and London) with on average 12 team members. This position is based in Brussels. Job description The main focus of the work will be in conducting operational activity, providing data modeling subject matter expertise, and maintenance of a catalogue of the information assets. Generate and deploy DDLs in the respective environments. Insure compliance with established standards, policies, and performance guidelines. Focus on customers. Strives to exceed customer expectations and metrics. Builds strong relationships with customers. Deliver Quality Results Stays focused, overcoming distractions and obstacles to achieve goals Carries out assignments with thoroughness, accuracy and attention to detail. Act Ethically Act in accordance with the bank's values Act as a Team Player Develops and maintains productive working relationships with team members Actively shares information and expertise Support Change and Innovation Maintains a positive attitude in response to change and uncertainty. Effectively handles shifting demands and multiple priorities. Continually looks for ways to streamline processes, reduce costs and accomplish goals. Profile Please note you must have the following in order to be considered: Experience with TFS Experience with software configuration management Be proactive Qualifications: Specific qualifications for the Data Modeler position include: At least 5 years of experience in IT industry Must have professional experience performing logical and physical data modeling, using industry standard tools such as Computer Associate's AllFusion Data Modeler (Erwin), ER studio, or MEGA/HOPEX Must have professional experience with data models and data modeling (Data dictionary, data management standards, and data model best practices) Knowledge of relational databases (DB2, Sybase, and/or SQL Server) with regards to physical data structure design Knowledge of SQL Ability to conduct data modeling sessions with business users and technical staff, which includes conveying complex ideas both verbally and in written form. Nice to have: Experience with Software Development Life Cycle (SDLC) Mainframe background will be a plus (JCL, REXX, Changeman, Endevor...) Experience using Microsoft Office suite including Word, Excel, Access, Etc. Experience using a Service Desk Skills in one of the following... ...

Zoek naar antwoorden van HORTENSIAHOEVE in sociale netwerken
Look for responds of HORTENSIAHOEVE in social networks

Lees alle opmerkingen voor HORTENSIAHOEVE. Laat een reactie achter voor HORTENSIAHOEVE. HORTENSIAHOEVE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for HORTENSIAHOEVE. Leave a respond for HORTENSIAHOEVE. HORTENSIAHOEVE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie HORTENSIAHOEVE op de google maps. Adres en contacten HORTENSIAHOEVE
Location of HORTENSIAHOEVE on the google maps. Address and contacts of HORTENSIAHOEVE

Andere gerelateerde bedrijven als come HORTENSIAHOEVE HORTENSIAHOEVE: DEN BIERMAN | GARAGE WALTER | RIANKAR | DECALUWE M. | SEGHERS JAN

Other related companies as HORTENSIAHOEVE: DEN BIERMAN | GARAGE WALTER | RIANKAR | DECALUWE M. | SEGHERS JAN

HORTENSIAHOEVE is een bedrijf dat 2011 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is HORTENSIAHOEVE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04090454101. Het bedrijf HORTENSIAHOEVE bevindt zich op het adres: RUYSEVELTSLEI 12; 2950; KAPELLEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 438,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 221,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Ruimtes voor conferenties,recepties and feesten. Producten gemaakt in HORTENSIAHOEVE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van HORTENSIAHOEVE is Chemicaliën en Geallieerde Producten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van HORTENSIAHOEVE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van HORTENSIAHOEVE, openstaande posities, locatie van HORTENSIAHOEVE op de kaart.

HORTENSIAHOEVE is a company, that was registered 2011 in N\A region, Belgium. Full name of company is HORTENSIAHOEVE, company assigned to the tax number BE04090454101. The company HORTENSIAHOEVE is located at the address: RUYSEVELTSLEI 12; 2950; KAPELLEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 438,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 221,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Ruimtes voor conferenties,recepties and feesten. Products created in HORTENSIAHOEVE were not found.
The main activity of HORTENSIAHOEVE is Chemicals and Allied Products, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of HORTENSIAHOEVE is not available. You also can look at reviews of HORTENSIAHOEVE, open positions, location of HORTENSIAHOEVE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over HORTENSIAHOEVE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf HORTENSIAHOEVE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about HORTENSIAHOEVE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company HORTENSIAHOEVE, employees, financial statistics.