JOZEF VERBRAECKEN

Contactgegevens JOZEF VERBRAECKEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data JOZEF VERBRAECKEN: address, phone, fax, email, website, opening hours

JOZEF VERBRAECKEN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BORREWATERSTRAAT 115; 2170; ANTWERPEN, België

Telefoon (phone): 36469623 (+32-36469623) 36469623 (+32-36469623)

Fax (fax): +32 (15) 133-97-32 +32 (15) 133-97-32

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) JOZEF VERBRAECKEN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "JOZEF VERBRAECKEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "JOZEF VERBRAECKEN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van JOZEF VERBRAECKEN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen JOZEF VERBRAECKEN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of JOZEF VERBRAECKEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees JOZEF VERBRAECKEN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti JOZEF VERBRAECKEN
Products information JOZEF VERBRAECKEN

BTW identificatienummer (tax): BE07271545410
Ondernemingsnummer: 5305816650
Hoofdstad (capital): 830,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 641,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2014

Produits: Parquet. Services: Service de Réparations.

Product categorie (product category): Revêtements de sols and murs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor JOZEF VERBRAECKEN
(Get full report from official database of BE for JOZEF VERBRAECKEN)

Aanvulling soorten activiteiten voor JOZEF VERBRAECKEN
Addition kinds of activities for JOZEF VERBRAECKEN

3645. Woonverlichting | Residential lighting fixtures
651300. Operators in het appartementencomplex | Apartment building operators
35320304. Pulverisatoren (stationair), steen | Pulverizers (stationary), stone
37280304. Remmen, vliegtuigen | Brakes, aircraft
51499903. Cacao | Cocoa
73890200. Inspectie- en testdiensten | Inspection and testing services
82110304. Openbare middelbare school | Public junior high school
97210401. Internationale zaken, federale overheid | International affairs, federal government

Werken bij JOZEF VERBRAECKEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in JOZEF VERBRAECKEN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor JOZEF VERBRAECKEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for JOZEF VERBRAECKEN. Looking for open vacancies in other companies

  • Productieplanner (M/V), regio Brugge (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Actief Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    U bent de sleutelfiguur bij het inplannen van de orders. Dankzij u weten de medewerkers wanneer ze welke onderdelen moeten productie en worden de afgesproken levertermijnen met de klant gewaarborgd. U overlegt met de verschillende interne afdelingen (productie, aankoop, programmatie) en bespreekt de dagelijkse detailplanning. U brengt voorstellen aan om het huidige planningsproces te optimaliseren U controleert de haalbaarheid van de levertermijn van elk nieuw order/ bestaande orders U maakt de planning op voor metaalverwerking (Plooi - & Laser afdeling) U bepaalt de productievolgorde met de verantwoordelijken U volgt de mogelijke productieachterstand op en stuurt bij waar nodig U zorgt voor voldoende voorraad in samenspraak met de aankoopdienst.

  • Onderhoud- en storingstechnieker (M/V) (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM DIKSMUIDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een dynamisch en bloeiend outsourcingsbedrijf zijn wij opzoek naar een onderhouds- en storingstechnieker. Dit om het technische onderhoud in elektrische en mechanische werkplaatsen en fabrieken te verrichten.

  • Magazijnmedewerker (HULSHOUT)

    Regio: HULSHOUT

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf regio Hulshout zijn wij opzoek naar magazijnmedewerkers/orderpickers voor verschillende afdelingen: - Goederen ontvangst: Manueel laden en lossen van vrachtwagens - Consolidatie: Stapelen en wikkelen van goederen - Expeditie: laden met een elektrisch transpallet Het is een zeer afwisselende job omdat je op verschillende afdelingen zal werken aan de hand van een doorschuifsysteem. Je zal ook werken als orderpicker met een voicepicking-systeem. Je zal hierbij soms zware goederen zoals tuinmeubelen moeten picken.

  • Medewerker personeelsdienst - Gemeente Knesselare (KNESSELARE)

    Regio: KNESSELARE

    Bedrijf: Start People Poolstok

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, gemeente Knesselare zijn wij opzoek naar een administratief medewerker met ervaring in de personeeldienst. Je werkt onder de afdeling Algemene Zaken en Personeel en rapporteert rechtstreeks aan de administratief hoofdmedewerker personeel. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van de gemeentelijke personeelsadministratie, onder leiding van de administratief hoofdmedewerker personeel en secretaris. Je specifieke taken zijn: opmaken en beheren personeelsdossiers : individuele weddevaststellingen, arbeidscontracten, loopbaanmogelijkheden, bijhouden evaluatiedossiers, kwartaalafrekeningen voorbereiden aanwervings- en bevorderingsexamens : opmaak dossiers, verspreiden vacatures, verzamelen kandidaturen, briefwisseling aan jury en kandidaten, voorbereiden proces-verbaal voorbereiden en controleren loon- en weddeberekeningen, RSZ, premieafrekeningen, allerlei personeelslijsten uitvoeren van diverse aanverwante taken : vakbondspremies, kinderbijslagfonds, kraamgeld, sociale dienst, fiscale fiches, invullen en afleveren van diverse attesten, bijhouden verschillende lijsten ivm gesco’s en Ethias, kwartaalafrekeningen opmaken pensioendossiers statutairen bijhouden registratie aan- en afwezigheden personeel, ziektedagen statutairen administratie maaltijdcheques, fietsvergoeding, hospitalisatieverzekering en arbeidsongevallenverzekering

  • Magazijnier met heftruck (ZANDHOVEN)

    Regio: ZANDHOVEN

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in de regio van Zandhoven zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Magazijnier met heftruckattest. Je staat in voor: - Bestellingen klaarzetten - Producten plastificeren - Inpakken - Laden en lossen - ...

  • Kwaliteitscontroleur (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in de regio van Waregem zijn we op zoek naar een kwaliteitscontroleur. Je takenpakket: - kwaliteitscontrole van de binnenkomende goederen - kwaliteitscontrole van de afgewerkte stukken - verpakking en verzending van de afgewerkte stukken

  • kok (ZWEVEGEM)

    Regio: ZWEVEGEM

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als kok in regio Zwevegem worden volgende zaken van jou verwacht. Mise en place bereidingen zowel warme als koude keuken. zelfstandig kunnen werken van A tot Z leiding geven gevarieerde gerechten: steak tongrolletjes filet mignon carpaccio kaas- en garnaalkroketten slaatjes. het dresseren van de borden. vacuüm verpakken om dan te steamen. Creatief meedenken om de kaart te verruimen en te veranderen

  • Donator Care Agent (ANDERLECHT)

    Regio: ANDERLECHT

    Bedrijf: Unique Customer Care

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent verantwoordelijk voor het opnemen van inkomende oproepen van schenkers en het beantwoorden van hun vragen Je beantwoordt de vragen van de schenkers via email Je helpt mee telefonisch fondsen verzamelen voor een diversiteit aan NGO’s Je bent mede verantwoordelijk voor het updaten van de database Je ondersteunt het callcenter via diverse administratieve taken Je werkt in een team van ongeveer 10 medewerkers onder leiding van een callcenterverantwoordelijke Je werkt van maandag tot vrijdag van 9u tem 17u30

  • poethulp met dienstencheques (LEDE)

    Regio: LEDE

    Bedrijf: DE SCHRIJVER

    Type: Dienstenchequebaan

    instaan voor huishoudelijk taken zoals afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen wassen, .......

  • Werkvoorbereider met IT-achtergrond - Regio Deinze (Regio Aalter-Deinze)

    Regio: Regio Aalter-Deinze

    Bedrijf: HARVEY NASH

    Type: Vaste Job

    Affiniteit voor de Bouwsector? En meer specifiek de niche 'Afwerking'? Dan kan je maar beter meteen solliciteren om deel uit te maken van één van de beste teams in Vlaanderen. Lees hier meer over ons aanbod: Je werkt graag ondersteunend in de bouw, waar je instaat voor de voorbereiding van meerdere projecten. Je hebt een voeling voor IT en vormt een team met het tekenbureau. Op deze manier bereid je de productie voor op administratief vlak en sta je in voor de opvolging van de productieactiviteiten van verschillende projecten. Daarnaast sta je ook in voor de opmaak van orders voor inkoop, productie en logistiek en maak je materiaalstaten op. Je geeft technisch advies aan de klant. De firma werkt met een extern tekenbureau en de werkvoorbereider moet alle plannen analyseren en voorbereiden, ... Kortom, je regelt alles i.v.m. de werven van binnenuit. Om de functie optimaal te kunnen uitvoeren krijg je de nodige interne en externe opleidingen en doorgroeimogelijkheden.

  • Teamlead/Expert Inkomend Facturenbureau (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    Als teamlead/expert ondersteun je de dagelijkse werking van de dienst en verleen je advies inzake boekhoudkundige, fiscale en financieel administratieve vraagstukken. Je rapporteert aan het diensthoofd. Concreet bestaat jouw functie uit de volgende opdrachten: Samen met het diensthoofd geef je leiding aan de medewerkers en ben je het eerste aanspreekpunt voor inhoudelijke en interpersoonlijke coaching/ondersteuning. Je beantwoordt inhoudelijke vragen (zowel van buiten als binnen de dienst) omtrent (i) het correct verwerken van aankoopdocumenten, masterdata leveranciers en het uitgaande betaalverkeer en (ii) de heersende interne en externe richtlijnen. Voor recurrente vragen organiseer je opleidingen voor de medewerkers binnen de dienst. Je behandelt fiscale vraagstukken met het oog op een correcte registratie voor BTW doeleinden en fiscale fiches. Met het oog op audit compliance bewaak je mee de naleving van de financiële regels en procedures van de KU Leuven, en neem je steeds de fiscale regelgeving, wetgeving overheidsopdrachten en boekhoudwetgeving in acht. Je bent in staat veranderingsprocessen te identificeren en te begeleiden en werkt actief mee aan lopende projecten zoals de implementatie van e-invoicing binnen de KU Leuven. Je komt terecht in een gevarieerde, uitdagende job met groeipotentieel binnen een dynamische omgeving. Je maakt deel uit van een gemotiveerd team. Naast de verdere uitdieping van jouw expertise inzake boekhouding en fiscaliteit, bouw je in deze functie doorgedreven ervaring op met een aantal SAP-submodules, vooral MM (Materials Management), en met KU Loket-toepassingen. Bedrijfsprofiel: Met een 75-tal medewerkers zijn de Centrale Financiële Diensten (CFD) van de KU Leuven verantwoordelijk voor de financiële administratie (leveranciersboekhouding, algemene boekhouding en consolidatie en debiteurenopvolging), de begrotingsopmaak en –opvolging, het thesaurie- en vermogensbeheer, de financiële opvolging van de onderzoeks- en dienstverleningsprojecten en de centrale financiële rapportering van de universiteit. De CFD coördineren daarbij ook de uitbouw, het beheer en de controle van de universiteitsbrede financiële processen. Op de dienst Inkomend Facturenbureau maak je deel uit van de Financiële Administratie en werk je samen met een team van een 20-tal gemotiveerde medewerkers die instaan voor de leveranciersboekhouding bestaande uit: postverwerking/scan, beheer leveranciersbestand, factuurverwerking, verwerking bedrijfskosten en betalingen/kas.

  • Freelance ICT Project & Change Manager – Regio Roeselare – MC046 (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: Amandis - ICT Recruitment Professionals

    Type: Zelfstandige activiteit

    · In deze rol wordt u verantwoordelijk voor het uitwerken en het uitvoeren van de reorganisatieplannen van het software departement van het bedrijf, teneinde de bedrijfsprocessen en software implementaties te optimaliseren; · Het bedrijf blijft in volle expansie; deze herstructurering heeft dus als einddoel een vernieuwde structuur en aanpak en heeft dus geen impact op het aantal huidige werknemers; · Als Change Manager zorgt u in eerste instantie voor een concreet en gedetailleerd stappenplan en communiceert u dit naar zowel de medewerkers van de afdeling, alsook de betrokken klanten; · U weet uw team en klanten te overtuigen van de nieuwe strategie en zoekt samen met hen naar motivatiefactoren om de nieuwe doelstellingen te halen. U bent dus diegene die het draagvlak zal creëren; · Op basis van de vooropgestelde structuur bepaalt u de herschikking van de werknemers, de functie invullingen en de business units van de afdeling en begeleidt u de medewerkers en business unit managers in het uitvoeren van deze veranderingen; · Als project manager volgt u het project van A tot Z op en zorgt u ervoor dat het in goede banen wordt geleid qua time management, budgetregeling, etc. . · Tevens evalueert u continu de tevredenheid bij uw team en de klanten.

Zoek naar antwoorden van JOZEF VERBRAECKEN in sociale netwerken
Look for responds of JOZEF VERBRAECKEN in social networks

Lees alle opmerkingen voor JOZEF VERBRAECKEN. Laat een reactie achter voor JOZEF VERBRAECKEN. JOZEF VERBRAECKEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for JOZEF VERBRAECKEN. Leave a respond for JOZEF VERBRAECKEN. JOZEF VERBRAECKEN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie JOZEF VERBRAECKEN op de google maps. Adres en contacten JOZEF VERBRAECKEN
Location of JOZEF VERBRAECKEN on the google maps. Address and contacts of JOZEF VERBRAECKEN

Andere gerelateerde bedrijven als come JOZEF VERBRAECKEN JOZEF VERBRAECKEN: ANN EECKHOUT | GERARD SNAUWAERT | LEO DE JONGH | BUSO DON BOSCO | Derriks Jean

Other related companies as JOZEF VERBRAECKEN: ANN EECKHOUT | GERARD SNAUWAERT | LEO DE JONGH | BUSO DON BOSCO | Derriks Jean

JOZEF VERBRAECKEN is een bedrijf dat 2014 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is JOZEF VERBRAECKEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07271545410. Het bedrijf JOZEF VERBRAECKEN bevindt zich op het adres: BORREWATERSTRAAT 115; 2170; ANTWERPEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 830,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 641,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Revêtements de sols and murs. Lijst met producten zijn Produits: Parquet. Services: Service de Réparations..
De hoofdactiviteit van JOZEF VERBRAECKEN is Justitie, Openbare Orde en Veiligheid, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van JOZEF VERBRAECKEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van JOZEF VERBRAECKEN, openstaande posities, locatie van JOZEF VERBRAECKEN op de kaart.

JOZEF VERBRAECKEN is a company, that was registered 2014 in N\A region, Belgium. Full name of company is JOZEF VERBRAECKEN, company assigned to the tax number BE07271545410. The company JOZEF VERBRAECKEN is located at the address: BORREWATERSTRAAT 115; 2170; ANTWERPEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 830,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 641,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Revêtements de sols and murs. List of products are Produits: Parquet. Services: Service de Réparations..
The main activity of JOZEF VERBRAECKEN is Justice, Public Order and Safety, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of JOZEF VERBRAECKEN is not available. You also can look at reviews of JOZEF VERBRAECKEN, open positions, location of JOZEF VERBRAECKEN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over JOZEF VERBRAECKEN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf JOZEF VERBRAECKEN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about JOZEF VERBRAECKEN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company JOZEF VERBRAECKEN, employees, financial statistics.