T W R BVBA

Contactgegevens T W R BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data T W R BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

T W R BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Driesstraat 60 9160 Lokeren, België

Telefoon (phone): +32 (87) 113-43-87 +32 (87) 113-43-87

Fax (fax): +32 (59) 867-56-77 +32 (59) 867-56-77

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) T W R BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "T W R BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "T W R BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van T W R BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen T W R BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of T W R BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees T W R BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti T W R BVBA
Products information T W R BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE02247497558
Ondernemingsnummer: 2158233642
Hoofdstad (capital): 558,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 173,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1992

Producten die in T W R BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Carpenters

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor T W R BVBA
(Get full report from official database of BE for T W R BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor T W R BVBA
Addition kinds of activities for T W R BVBA

3632. Huishoudelijke koelkasten en diepvriezers | Household refrigerators and freezers
20139910. Luncheon vlees, uit gekocht vlees | Luncheon meat, from purchased meat
22960103. Glasbandkoorden en bandkoordstoffen | Glass tire cords and tire cord fabrics
25199902. Bonen zak stoelen | Bean bag chairs
32630000. Halfgeleide tafel en keukengerei | Semivitreous table and kitchenware
51990803. Oliën, dieren of groenten | Oils, animal or vegetable
72159900. Muntwasserijen en schoonmaakdiensten, noch | Coin-operated laundries and cleaning, nec

Werken bij T W R BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in T W R BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor T W R BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for T W R BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Productiearbeider voedingsbedrijf bijverdienste (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: Randstad Inhouse Services Plukon Food Group

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Zoek jij een job op een makkelijk te bereiken locatie met een goede verloning? Kan je je niet de hele week vrijmaken maar zoek je toch een job met werkzekerheid? Dan is onze vacature voor een bijverdienste als productiemedewerker in het voedingsbedrijf Plukon Maasmechelen zeker iets voor jou. Tijdens het werk zorg jij samen met je collega's voor een vlotte werking van de inpaklijn. Je houdt je bezig met kip te versnijden tot de juiste porties. Achteraf verpak je het product en zorg je voor het juiste etiket. Aangezien je met verse producten werkt, is je werkomgeving gekoeld. Zo blijven de hoogste hygiënestandaarden gewaarborgd. Jij krijgt uiteraard aangepaste warme kleding. Je pauze kan je doorbrengen in de refter, waar je allerlei snacks en dranken aan democratische prijzen kan aankopen. Er wordt gewerkt met een ochtend-en middagpost, zo heb jij nog de tijd overdag voor je hobby of gezin. Dankzij de aanwezigheid van een Randstadkantoor op het terrein van Plukon ben je ook gegarandeerd van een goede opvolging van je tewerkstelling! Via onze online applicatie geef jij je beschikbare dagen door, zo blijf je de baas over je eigen agenda. Wij zorgen ervoor dat je ingepland wordt en hier tijdig van wordt verwittigd.

  • VERKOOPSMEDEWERKER VERF/VERLICHTING/(TUIN)MEUBELEN 5(M/V) (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: EXPERZA

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je werkt als verkoopsmedewerker op afdeling verf/verlichting/behang/kleinmeubelen/tapijten/raamdecoratie en combineert dit met tuinmeubelen, BBQ’s, camping. Je bedient de klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen advies naargelang de vragen. Je zorgt dat de rayons in orde zijn. Dit betekent dat je bestellingen mee opvolgt en dat je de rekken aanvult. Je bent medeverantwoordelijk voor een aantrekkelijke presentatie van de producten in de verschillende rayons. Je controleert de leveringen, etiketteert producten, helpt bij de aanvulling van de stock. Klantenbestellingen opvolgen, retours van klanten behandelen.

  • All Round Logistiek Medewerker (KRUIBEKE)

    Regio: KRUIBEKE

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Goederen in ontvangst nemen en opslaan. - Indien noodzakelijke verplaatsen van goederen in het magazijn met behulp van heftruck. - Ontvangen van documenten (laad- en losbonnen, vrachtbrieven, enz.) - Opmaken van documenten (laad- en losbonnen, vrachtbrieven, enz.) - Goederen controleren op onder meer kwaliteit, hoeveelheid, verpakking. - Sorteren en stickeren van goederen. - Verzendklaar maken van goederen/ orders. - Signaleren en herstellen van eventuele fouten of afwijkingen van inkomende of uitgaande orders. - Eventuele beschadiging van de goederen registreren en communiceren naar de verantwoordelijke. - Beheren van de voorraadadministratie en inventariseren van magazijnvoorraad. - Administratief verwerken van processen in het bedrijfsspecifiek computersysteem. - Dagelijks informeren naar de uit te voeren opdrachten. - Verzamelen en verwerken van verkooporders; registeren in het gangbare systeem. - Opvolgen productieplanning. - Onderhouden van contacten met externen (klanten, leveranciers). - Rapporteren aan collega’s en leidinggevenden. - Onze interne huisregels rond “Good Housekeeping” nauwgezet volgen. - Rapporteren en signaleren van onregelmatigheden, opslagplaats zowel buiten als binnen. - Signaleren en melding maken van onveilige situaties en/of gebreken aan materieel. - Het eigen werk analyseren en beoordelen. - Naleven van de te nemen veiligheidsmaatregelen in het magazijn/ werkplaats. - Formuleren van eventuele verbeterprocessen en adviseren van het management. - Verantwoordelijke voor de afvalstroom. - Meewerken aan de beheersing van de afvalstroom, zorgen dat afval correct gescheiden wordt. - Zorgen voor tijdige afhaling door bevoegde instanties.

  • Huishoudhelden regio Jabbeke gewenst! Snelle opstart mogelijk! (JABBEKE)

    Regio: JABBEKE

    Bedrijf: EASY LIFE OOSTKAMP

    Type: Dienstenchequebaan

    Easy Life zoekt nieuwe superhelden voor het huishouden! Easy Life is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor klanten in de regio Groot-Jabbeke! We breiden graag uit in de regio Jabbeke en zoeken daarvoor een gemotiveerde superheld in het huishouden! Snelle opstart! Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easy Life zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken van de woning.

  • Huishoudhulp in Waregem (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • JOBSTUDENT catering (horeca) (OOSTDUINKERKE)

    Regio: OOSTDUINKERKE

    Bedrijf: SUNPARKS LEISURE

    Type: Studentenjob

    Beste student, Ben jij 16 jaar en nog op zoek naar een leuke, interessante en veelzijdige studentenjob? Dan ben je bij Sunparks Oostduinkerke aan het juiste adres! Wij zijn namelijk op zoek naar jobstudenten voor de weekends en/of vakanties voor zowel onze taverne, ons hamburgerrestaurant als voor de afwas.

  • jobstudent verzorging (weekend en/of verlofperiodes) (BILZEN)

    Regio: BILZEN

    Bedrijf: ARK VAN NOE

    Type: Studentenjob

    Voor het woonzorgcentrum Ark van Noé zijn we op zoek naar jobstudenten zorgkundige/verpleegkundige (weekendwerk en/of vakantieperiodes). Je helpt bij de zorg van onze bewoners en ondersteunt hen bij het uitvoeren van activiteiten van het dagelijks leven. Je hebt gevarieërde taken zoals: meehelpen bij het ochtendtoilet, uitdelen en hulp bieden tijdens de maaltijden, bewoners hulp bieden tijdens toiletsituatie, bewoners begeleiden van leefruimte naar eetzaal, afwas en je werkt mee een aangename leefomgeving. We streven ernaar om de levenskwaliteit van onze bewoners maximaal te bevorderen. Respect voor autonomie, de waardigheid en het algemeen welbevinden van de bewoner is erg belangrijk.

  • STUDENT - ANIMATIES SCHWEPPES (Regio Veurne)

    Regio: Regio Veurne

    Bedrijf: FIELD AND CONCEPT

    Type: Studentenjob

    Field & Concept werd 29 jaar geleden geboren en is sindsdien uitgegroeid tot een vaste waarde in de Fieldmarketingsector. Onze expertise ligt in het verhogen van merkbekendheid, visibiliteit en verkoop. Heb je altijd al deel uit willen uitmaken van een jong, dynamisch team ? Dan is Schweppes Orangina zeker iets voor jou! WIJ ZOEKEN: Wij zijn op zoek naar een nieuw vast team van animatrices/animateurs om aan de hand van leuke degustaties de nieuwe producten van Schweppes te introduceren op de winkelvloer. Het is belangrijk om tijdens de hele periode vrij te zijn, telkens op vrijdag en zaterdag.

  • Administratief logistiek bediende met coachende vaardigheden (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Konvert Office Gent

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant in de Gentse zeehaven, zoeken wij een administratief logistiek bediende. Wij zijn op zoek naar iemand met ervaring, die snel de zaken aanleert. Ervaring met administratieve afhandeling van pickdocumenten, zendnota's, magazijnbeheer en dergelijke is dus zeer belangrijk. Je houdt je dus bezig met 95 procent administratie. Door het goede beheer van de administratie moet je de verzending in goede banen kunnen leiden en moet je dus het personeel van het magazijn kunnen aansturen. Dagelijks komt eenzelfde transporteur langs voor het oppikken van de goederen. Jouw taken: • Aansturen van magazijniers. • Het doorgeven van de bestellingen en staalaanvragen via magazijnbons aan de magazijnmedewerkers of via productieorders aan de productieassistent of de verantwoordelijke voor kleine producties. • Het organiseren van binnenlands en buitenlands transport (behalve speciale bestemmingen en klanten): levering v/d orders, levering van stalen, ook retours van goederen. • Het indienen en opvolgen van transportklachten bij de transportfirma's. • Het controleren en goedkeuren van de aankoopfacturen van de transportfirma's. • Het opmaken van de verzendnota's voor bestellingen en stalen in binnen- en buitenland. • Het versturen van orderbevestigingen buitenlandse orders. • Het bepalen van de volgorde voor het klaarzetten van bestellingen en deze doorgeven aan de magazijnmedewerkers. • Informatie verstrekken aan de klanten bij vragen over de levering van hun bestelling of van stalen. • Optimalisatie stockbeheer, magazijnbeheer en algemene werking van het magazijn • Overzichtslijsten genereren. • Dagelijks de backorders doornemen en opvolgen met de planning, de besteldienst en de verzending. • Indien nodig: klaarzetten van goederen voor leveringen.

  • Financieel Analist (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: MARTENS & BRIJS

    Type: Vaste Job

    Je houdt de vinger aan de pols bij onze dochterondernemingen. Hierbij kijk je met een kritisch oog naar hun financiële resultaten. Je beoordeelt deze op volledigheid en nauwkeurigheid. Je bent voortdurend waakzaam en je anticipeert op mogelijke problemen. Je stelt hierbij kritische vragen. Verder zorg jij er voor dat de dochterondernemingen tijdig rapporteren. Hierbij voorzie jij de nodige opleidingen en schrijf jij procedures uit voor de dochterondernemingen, zodat zij op een uniforme en gestroomlijnde manier de nodige rapportages en consolidaties kunnen voorzien. Je staat de Manager, de Algemene Boekhouding en de Dienst Rapportage bij als het gaat over consolidatie van de groepsresultaten. Je helpt mee aan de voorbereidingen van de maandelijkse LVD managementrapportering en de driemaandelijkse Raad van Bestuur. Je kent de dossiers tot in de puntjes en kan snel schakelen bij vragen. De selectie en de implementatie van een nieuwe rapportagesoftware rond consolidatie en financiën is volop aan de gang. Je hebt geen schrik om je schouders hieronder te steken en mee na te denken om dit project te optimaliseren. Je houdt je bezig met de voorbereiding en de budgettering van de investeringsaanvragen. Per project voorzie je een overzicht van de kredieten, de uitgaven en de budgetteringen. Waar nodig spring je bij in financiële en boekhoudkundige projecten van de collega’s. Je ondersteunt hen ook bij dagelijkse taken. Je zal in deze rol ook de nodige opleiding en ondersteuning krijgen zodat jij op termijn back-up bent bij managementrapportage en kostenberekeningen van LVD. In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de Financieel Directeur.

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Eeklo-Zelzate)

    Regio: Regio Eeklo-Zelzate

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • kelner gelegenheidswerker/ Flexi-job (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: MAGNUS feestzaal

    Type: Flexijob

    Om ons vast team aan te vullen zijn wij opzoek naar kelners ( gelegenheidswerkers: Flexi jobs) met horeca ervaring. Zowel in de week als in het weekend kunnen wij u inzetten op kleine en grote feesten of events. Nederlandstalig zijn is een vereiste. Bent u ordelijk, steeds op tijd en een aangenaam persoon om in groep samen te werken, dan zouden wij u graag in ons team. Stuur vandaag nog een email en dan nemen we contact met u op. Ervaring in de traiteurswereld is van belang.

Zoek naar antwoorden van T W R BVBA in sociale netwerken
Look for responds of T W R BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor T W R BVBA. Laat een reactie achter voor T W R BVBA. T W R BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for T W R BVBA. Leave a respond for T W R BVBA. T W R BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie T W R BVBA op de google maps. Adres en contacten T W R BVBA
Location of T W R BVBA on the google maps. Address and contacts of T W R BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come T W R BVBA T W R BVBA: CHRIS ROMBOUTS | INSTITUUT MAGGIE | GEO VANDEN BERGHE | PIETER JOHAN PUELINCKX | L. MATTHEYS

Other related companies as T W R BVBA: CHRIS ROMBOUTS | INSTITUUT MAGGIE | GEO VANDEN BERGHE | PIETER JOHAN PUELINCKX | L. MATTHEYS

T W R BVBA is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is T W R BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02247497558. Het bedrijf T W R BVBA bevindt zich op het adres: Driesstraat 60 9160 Lokeren. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 558,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 173,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Carpenters. Producten gemaakt in T W R BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van T W R BVBA is Administratie van Milieukwaliteit en Huisvestingsprogramma's, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van T W R BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van T W R BVBA, openstaande posities, locatie van T W R BVBA op de kaart.

T W R BVBA is a company, that was registered 1992 in N\A region, Belgium. Full name of company is T W R BVBA, company assigned to the tax number BE02247497558. The company T W R BVBA is located at the address: Driesstraat 60 9160 Lokeren. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 558,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 173,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Carpenters. Products created in T W R BVBA were not found.
The main activity of T W R BVBA is Administration of Environmental Quality and Housing Programs, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of T W R BVBA is not available. You also can look at reviews of T W R BVBA, open positions, location of T W R BVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over T W R BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf T W R BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about T W R BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company T W R BVBA, employees, financial statistics.