DE LAVENDEL
Contactgegevens DE LAVENDEL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DE LAVENDEL: address, phone, fax, email, website, opening hours
DE LAVENDEL
Regio (region): N\A, België
Adres (address): LAVENDELSTRAAT 11; 9400; NINOVE, België
Telefoon (phone): 54333203 (+32-54333203) 54333203 (+32-54333203)
Fax (fax): +32 (58) 906-88-90 +32 (58) 906-88-90
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DE LAVENDEL: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DE LAVENDEL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DE LAVENDEL"? - Contact us!
We found such data of DE LAVENDEL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DE LAVENDEL. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti DE LAVENDEL
Products information DE LAVENDEL
Producten die in DE LAVENDEL zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Restaurants; Ruimtes voor conferenties,recepties and feesten
Aanvulling soorten activiteiten voor DE LAVENDEL Addition kinds of activities for DE LAVENDEL
3433. Verwarmingsapparatuur, behalve elektrisch | Heating equipment, except electric
329703. Hittebestendige mengsels | Heat resistant mixtures
16290302. Golfbaanconstructie | Golf course construction
25419900. Houtplanken en armaturen, niet inbegrepen | Wood partitions and fixtures, nec
27590200. Kaartdruk en gravure, behalve groet | Card printing and engraving, except greeting
50879912. Upholsterers 'apparatuur en benodigdheden | Upholsterers' equipment and supplies
Werken bij DE LAVENDEL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DE LAVENDEL: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DE LAVENDEL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DE LAVENDEL. Looking for open vacancies in other companies
-
bijverdienste ochtend: laden en lossen (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: Start People Gent LA
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor onze klant, een intussen zeer bekend bedrijf gespecialiseerd in het verkopen en aan-huis-leveren van electronica en witgoed, zijn wij op zoek naar gemotiveerde werkkrachten die een graag een centje zouden bijverdienen. Je werkdag start om 4u. Je staat in voor het laden en lossen van de bezorgbussen met witgoed. Deze goederen dienen eerst gescand te worden en daarna worden deze in de bussen gezet volgens een welbepaald patroon. Om 7.30u dienen alle bussen geladen te zijn zodat ze naar de klanten kunnen vertrekken, hier eindigt jouw werkdag. De job wordt geleerd op de werkvloer! Wij zijn op zoek naar gemotiveerde vroege vogels die willen bijleren en echt willen werken, ook op zaterdag
-
Administratief commercieel bediende Gas en Elektriciteit Groepsaankoop (SINT-ANDRIES)
Regio: SINT-ANDRIES
Bedrijf: ADECCO EXPERTS BRUGGE
Type: Interim met optie "vast werk"
In het kader van de 8ste groepsaankoop groene stroom en aardgas van de Provincie West-Vlaanderen zoekt Adecco een Administratief commercieel bediende om dit project mee in goede banen te leiden M/V. Je staat in voor de organisatie van het provinciaal loket en voor de ondersteuning van de gemeentelijke loketten in het kader van de 8ste groepsaankoop groene stroom en aardgas van de Provincie West-Vlaanderen. De inschrijvingen en acceptaties verlopen zo veel mogelijk digitaal. Sommige burgers beschikken echter niet over internet, hebben hulp nodig bij het lezen van hun energiefactuur of bij het interpreteren van hun besparingsresultaat. Deze mensen kunnen terecht bij een medewerker van hun gemeente of Provincie die hen persoonlijk begeleidt. Bijna alle gemeenten richten zo'n loket in. Ook de Provincie zelf houdt een loket open. Naast de gemeentelijke loketten krijgen ook OCMW's, lokale en intergemeentelijke woonwinkels en energiehuizen de vraag om mee te werken aan de groepsaankoop. Taakinhoud: Je helpt burgers persoonlijk via het provinciaal loket om hun inschrijving of acceptatie in orde te brengen Je staat in voor de correcte verwerking van het dossier Je belt de burgers op wanneer hun gegevens niet volledig zijn Je bent het eerste aanspreekpunt voor de loketten wanneer ze vragen of problemen hebben (zowel telefonisch als via e-mail) Je helpt aan de voorbereiding van nieuwsbrieven, handleidingen en ander communicatiemateriaal voor gemeentelijke loketten Je zorgt voor de logistieke organisatie van infosessie(s) voor loketten Je werkt actief mee aan de evaluatie van de campagne door de gemeentes
-
KRAANMACHINIST / SPOORARBEIDER (BOOISCHOT)
Regio: BOOISCHOT
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Je bent flexibel en bij voorkeur in het bezit van een rijbewijs C of CE. Ervaring met vrachtwagen met kraanarm is een pluspunt. Ervaring in rijden met kraan (opzetten kraan op oplegger) is een pluspunt. In het bezit van een VCA-attest is een pluspunt.
-
Huishoudhulp regio Diest (DIEST)
Regio: DIEST
Bedrijf: THUISHULP BRABANT
Type: Dienstenchequebaan
U staat in voor hulp bij cliënten aan huis in regio Diest Dit betekent onder andere poetsen, strijken en maaltijden bereiden.
-
Jobstudent slagerij (TIELT)
Regio: TIELT
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Studentenjob
Voor een slagerij regio Tielt zijn wij op zoek naar een jobstudent die zich op zaterdag een halve dag kan vrijmaken. Dit om mee te helpen in de winkel maar op kalme momenten ook achteraan in te springen bij het vervaardigen van de burgers en slaatjes en helpt afwassen. Dit telkens voor een halve dag dit is ofwel: - zaterdagvoormiddag (7u30 - 13u) - zaterdagnamiddag (13u-19u)
-
Bijlesgever chemie (KRAAINEM)
Regio: KRAAINEM
Bedrijf: HET BIJLESBUREAU
Type: Studentenjob
Je geeft privé-bijlessen voor chemie aan leerlingen van het secundair onderwijs. Je kiest zelf in welke regio en hoeveel bijlessen je geeft en wanneer je beschikbaar bent.
-
HR Director (HOBOKEN)
Regio: HOBOKEN
Bedrijf: HR Talents Antwerpen
Type: Vaste Job
Samen met je team van 7 HR medewerkers ben je verantwoordelijk voor de toepassing van een coherent HR beleid alsook een correcte payroll en sluitende personeelsadministratie Je bouwt verder op het bestaande HR beleidsplan en zorgt voor de implementatie ervan. Je werkgebied is België, Luxemburg en Frankrijk. Je zorgt waar nodig voor een aangepaste organisatiestructuur die competitief is in een snel veranderende retailmarkt. Je staat in voor de ontwikkeling, implementatie, evaluatie en bijsturing van de nodige HR-tools en het HR beleid (van R&S tot Employer Branding, Engagement en Talent). Je bewaakt de bijhorende HR procedures en rapportages. Waar nodig werk je deze verder uit (HR plannings- en communicatietools) Je zorgt voor een competitief Compensation & Benefits beleid, alsook het benchmarken van loongegevens en functies. Je bent het intern en extern aanspreekpunt (uitzendkantoren, sociale partners, officiële instanties…) voor alle HR-aangelegenheden. Je blijft steeds up-to-date m.b.t. sociaal zekerheids- en arbeidsrecht, alsook de laatste HR topics. Waar nodig zorg je voor de vertaling naar de business en het implementeren ervan. Je coördineert het volledige R&S proces,alsook het VTO-beleid. Je zorgt voor de opmaak van het rekruterings- en opleidingsplan. Je volgt hierbij de experten per productgroep op. Je beantwoordt complexere sociaal-juridische vragen of treedt op bij inspecties. Je bent verantwoordelijk voor het jaarlijkse personeels- en trainingsbudget en de bewaking ervan. Je streeft bij dit alles een positieve werksfeer na door een duidelijke communicatie tussen hoofdkantoor, stores en warehouse. Het sociaal overleg behoort eveneens tot je takenpakket (OR, SD en IDPBW). Je maakt deel uit van het management team en rapporteert rechtstreeks aan de CEO van de onderneming. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een gekende, toonaangevende retailspeler en is gevestigd in de regio Antwerpen.
-
MEDEWERKER VERKOOP : Regio Antwerpen (Regio Antwerpen)
Regio: Regio Antwerpen
Bedrijf: ALDI
Type: Vaste Job
Zin om mee te schrijven aan het succesverhaal van ALDI? Dit kan als : MEDEWERKER VERKOOP Jouw taken : Je speelt een belangrijke rol in de dagelijkse werking van de winkel : Je verzekert een vlotte kassabediening. Je zorgt ervoor dat de rekken steeds aangevuld zijn. Dankzij jou is de winkel altijd tiptop in orde, zodat onze klanten aangenaam kunnen winkelen. Je helpt onze klanten met een glimlach.
-
Plant Manager Food (Regio Roeselare-Izegem)
Regio: Regio Roeselare-Izegem
Bedrijf: Poco Loco
Type: Vaste Job
Snack Food Poco Loco, gelegen te Roeselare, is lid van de Finse Paulig Group, dat 2000 werknemers telt en een omzet realiseert van 900 miljoen €. Als “private label” fabrikant is Poco Loco zelf verdeler van Tex Mex-voeding en snacks. Onze ruime variëteit aan tortillachips, wraps, dinnerkits, kruiden & dipsauzen, is wereldwijd in ruim 80 landen verkrijgbaar. De productiesite in Roeselare telt na 23 jaar ruim 600 werknemers en heeft een omzet van 260 miljoen €. Ons bedrijf kenmerkt zich door een duurzame groei, dankzij een hoge mate aan flexibiliteit, dynamiek en innovatie. In het kader van die groei en door een interne promotie zijn wij op zoek naar een Plant Manager. Als Plant Manager sta je in voor het beheer, organisatie en planning van alle productieactiviteiten van 2 grote productievestigingen van Poco Loco. In functie daarvan bepaal, implementeer en garandeer je de realisatie van de operationele doelstellingen. Je rapporteert aan de Operations Director. Jouw verantwoordelijkheden: Je bent in de eerste plaats een uitstekend People manager: Coaching, motivatie en sturing van het team (170 FTE) is jouw ding. Je bent, samen met de coördinatoren en lijnverantwoordelijken, verantwoordelijk voor het inzetten van het juiste talent op de juiste plaats. Je zorgt voor regelmatig en gestructureerd overleg, vermijden en oplossen van eventuele conflicten, en het realiseren van de gezamenlijke objectieven. Je bent verantwoordelijk voor een goed werkend systeem van kostenbeheersing op gebied van productie en productiviteit. Je stuurt dit geheel door concrete KPI’s en rapporteert daarover aan het management. In samenwerking met de interne onderhoudsafdeling organiseer je een efficiënt onderhoud van de installaties, je vermijdt uitval en garandeert de continuïteit van de processen. Je sensibiliseert de medewerkers naar een grotere betrokkenheid rond veiligheid, netheid en kwaliteit van het arbeidsproces en de werkomgeving. Je meet, volgt en meldt de milieurelevante en preventie-informatie, en draagt bij tot een werkomgeving die conform is met de wettelijke milieu en veiligheidsbepalingen. Je overlegt met en bevordert het contact met de sociale partners. Je volgt nieuwe evoluties en ontwikkelingen op vlak van Productie op de voet en brengt deze kennis ook over op het team.
-
FREELANCE HR CONSULTANTS (BE766284) (HASSELT)
Regio: HASSELT
Bedrijf: HUDSON BELGIUM NV
Type: Zelfstandige activiteit
Hudson is internationaal marktleider in HR dienstverlening. Via onze Talent Management, Rekrutering & Selectie en Interim Management oplossingen helpen wij onze klanten om succes te boeken met mensen. Onze afdeling Career Guidance en Outplacement staat in voor loopbaanbegeleiding en outplacementbegeleiding van werknemers. Ter versterking van dit team zijn we voor ons kantoor in Hasselt op zoek naar (m/v): FREELANCE HR CONSULTANTS Loopbaanbegeleiding & Outplacement Heb je ervaring als Loopbaancoach of met het begeleiden van Outplacements en heb je interesse om op freelance basis te werken? Ben je ondernemend en lig je wakker van kwaliteit en professionaliteit? Wil je deel uitmaken van een dynamische en ambitieuze organisatie? Dan ben je bij Hudson aan het juiste adres.
-
Spontane Sollicitatie Schoonmaak Turnhout 2018 (GEEL)
Regio: GEEL
Bedrijf: ISS Facility Services
Type: Werfreserve
Welkom in onze wereld van diensten! Als wereldleider op het vlak van facilitaire dienstverlening, is het onze belangrijkste taak om bedrijven een waaier van ondersteunende diensten aan te bieden en te beheren. ISS Facility Services stelt in België 12.000 mensen tewerk in de Catering, Cleaning, Office support en Property Services. Deze vacature betreft een RESERVE. Wanneer wij op zoek zijn naar mensen uit de regio Turnhout zullen wij jou contacteren voor de functie. Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van verschillende ruimtes: burelen, sanitair, gangen, trappen... ; Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,...; Dit zijn meestal deeltijdse jobs 's morgens (vanaf 6u) of 's avonds (vanaf 16u).
-
Sales Assistant - Stage - Hasselt (HASSELT)
Regio: HASSELT
Bedrijf: OFFICETEAM
Type: Leercontract
Interesse in een leuke stage met een uitgebreid takenpakket ? Als Stagiair(e) HR/Sales Support bij Robert Half ben je de administratieve toeverlaat van één of meerdere teams van gedreven consultants. WAT GA JE DOEN? Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en kandidaten, zowel telefonisch als per mail. Je beheert de mailboxen van verschillende afdelingen en verwerkt de binnenkomende CV's. Je stuurt bevestigingsmails uit naar kandidaten en je bezorgt hen de online testen. Je verwerkt tijdig de teruggekregen documenten zodat consultants meteen aan de interviews kunnen beginnen. Je geeft snel en accuraat de verslagen in van de kandidateninterviews. Je controleert de dossiers van de kandidaten en vraagt indien nodig ontbrekende documenten op. Je stelt toffe mailings op ter promotie van geïnterviewde kandidaten en/of interessante jobs. Je schrijft vacatures uit op een aantrekkelijke manier en plaatst deze online op de verschillende jobboards. Je verzorgt de postbehandeling en je scant en uploadt de teruggekeerde klantencontracten. Je staat garant voor een correcte opvolging van het klassement. Je krijgt een specifiek project toegewezen dat je gedurende je stageperiode zelfstandig dient uit te werken. Bij een mooie evolutie in je stage en een minimale foutenmarge kan je takenpakket worden uitgebreid met het opvolgen van de niet teruggekeerde klantencontracten, het telefonisch en/of per mail opvolgen van de niet gevalideerde timesheets van uitzendkrachten, het assisteren bij de opmaak van de arbeidscontracten van de uitzendkrachten, het voorbereiden van de wekelijkse teammeetings, het voorbereiden van offertes,… Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring
Zoek naar antwoorden van DE LAVENDEL in sociale netwerken
Look for responds of DE LAVENDEL in social networks
Lees alle opmerkingen voor DE LAVENDEL. Laat een reactie achter voor DE LAVENDEL. DE LAVENDEL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DE LAVENDEL. Leave a respond for DE LAVENDEL. DE LAVENDEL on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie DE LAVENDEL op de google maps. Adres en contacten DE LAVENDEL Location of DE LAVENDEL on the google maps. Address and contacts of DE LAVENDEL
Andere gerelateerde bedrijven als come DE LAVENDEL DE LAVENDEL: Vanhoutte F BVBA | Digit Import-Battery Center | FA. STAGE FACILITIES | Video Center | C. RYGAERT/CHR. RYGAERT
Other related companies as DE LAVENDEL: Vanhoutte F BVBA | Digit Import-Battery Center | FA. STAGE FACILITIES | Video Center | C. RYGAERT/CHR. RYGAERT
DE LAVENDEL is een bedrijf dat 2001 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DE LAVENDEL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02284301757. Het bedrijf DE LAVENDEL bevindt zich op het adres: LAVENDELSTRAAT 11; 9400; NINOVE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 220,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 191,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Restaurants; Ruimtes voor conferenties,recepties and feesten. Producten gemaakt in DE LAVENDEL zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van DE LAVENDEL is Huismeubelen, Inrichting en Apparatuurwinkels, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DE LAVENDEL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DE LAVENDEL, openstaande posities, locatie van DE LAVENDEL op de kaart.
DE LAVENDEL is a company, that was registered 2001 in N\A region, Belgium. Full name of company is DE LAVENDEL, company assigned to the tax number BE02284301757. The company DE LAVENDEL is located at the address: LAVENDELSTRAAT 11; 9400; NINOVE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 220,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 191,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Restaurants; Ruimtes voor conferenties,recepties and feesten. Products created in DE LAVENDEL were not found.
The main activity of DE LAVENDEL is Home Furniture, Furnishings and Equipment Stores, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of DE LAVENDEL is not available. You also can look at reviews of DE LAVENDEL, open positions, location of DE LAVENDEL on the map.