RESTAURANT KOTA RADJA

Particuliere bedrijvenLegale diensten • RESTAURANT KOTA RADJA
Private companiesLegal Services • RESTAURANT KOTA RADJA

Contactgegevens RESTAURANT KOTA RADJA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data RESTAURANT KOTA RADJA: address, phone, fax, email, website, opening hours

RESTAURANT KOTA RADJA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KORTRIJKSESTRAAT 34; 8020; OOSTKAMP, België

Telefoon (phone): 50840597 (+32-50840597) 50840597 (+32-50840597)

Fax (fax): +32 (4) 380-12-53 +32 (4) 380-12-53

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) RESTAURANT KOTA RADJA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "RESTAURANT KOTA RADJA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "RESTAURANT KOTA RADJA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van RESTAURANT KOTA RADJA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen RESTAURANT KOTA RADJA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of RESTAURANT KOTA RADJA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees RESTAURANT KOTA RADJA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti RESTAURANT KOTA RADJA
Products information RESTAURANT KOTA RADJA

BTW identificatienummer (tax): BE03706207275
Ondernemingsnummer: 2464477539
Hoofdstad (capital): 850,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 384,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1985

Type de Cuisine: Chinoise.. Types de Cuisine: Chinoise.

Product categorie (product category): RESTAURANTS: FAST FOOD AND ? EMPORTER. RESTAURANTS

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor RESTAURANT KOTA RADJA
(Get full report from official database of BE for RESTAURANT KOTA RADJA)

Aanvulling soorten activiteiten voor RESTAURANT KOTA RADJA
Addition kinds of activities for RESTAURANT KOTA RADJA

3482. Wapenmunitie | Small arms ammunition
836199. Residentiële zorg, nec | Residential care, nec
13899911. Olieconsulenten | Oil consultants
20330104. Pizza saus: verpakt in blikjes, potten, enz. | Pizza sauce: packaged in cans, jars, etc.
23690300. Kinderkleding en huiskleding | Children's robes and housecoats
23950101. Gewatteerde stoffen of doek | Quilted fabrics or cloth
30899919. Sponzen, kunststoffen | Sponges, plastics
34440302. Eaves, plaatwerk | Eaves, sheet metal
51430000. Zuivelproducten, behalve gedroogd of ingeblikt | Dairy products, except dried or canned
51599908. Semen, runderen | Semen, bovine

Werken bij RESTAURANT KOTA RADJA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in RESTAURANT KOTA RADJA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor RESTAURANT KOTA RADJA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for RESTAURANT KOTA RADJA. Looking for open vacancies in other companies

  • Slager (WONDELGEM)

    Regio: WONDELGEM

    Bedrijf: Go4Jobs Evergem

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als slager ben je verantwoordelijk voor het bewerken en verwerken van vlees. Daarnaast bereid je ook kant-en-klare gerechten en salades. Je zorgt er voor dat de toonbank steeds aangevuld is. Je helpt bij het reinigen en schoonmaken van de materialen, de winkel en de keuken.

  • Administratief bediende certificatie (ETTERBEEK)

    Regio: ETTERBEEK

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Taken en verantwoordelijkheden De functie bevat secretariaatstaken en administratieve coördinatie ? Algemeen secretariaatswerk: o beheer van de binnenkomende en uitgaande briefwisseling certificaten offertes en conventies. o scanning klassering documentopmaak power point presentaties templates opmaak van begeleidingsbrieven voor offertes overeenkomsten verslagen ... o vertalingen: verslagen van vergaderingen inspectieverslagen interne documenten ? ? Ondersteuning aan een team ingenieurs in hun dagdagelijkse opdrachten (vergaderingen rapporten communicatie met klanten en stakeholders ...) ? Voorbereiding van de certificatieraden en opvolging van de deadlines ? Coördinatie en toepassing van de interne administratieve flows voor goedkeuring van documenten en certificaten ? Telefoononthaal voor klanten en interne en externe contacten.

  • Elektromechanieker 2 ploegen verpakkingsafdeling - regio Ieper (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een groot voedingsbedrijf in de regio zijn wij op zoek naar een elektromechanieker die kan werken in 2 ploegen. Als elektromechanieker voer je curatief, preventief en predectief onderhoud uit van het machinepark, waaronder ook kablage en aanpassingen aan laagspanningsborden. Je voert projecten uit onder leiding van de directe chef.

  • Automecanicien m/v (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: ADECCO ZEEBRUGGE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Adecco Zeebrugge zoekt een automechanieker voor een garage te Knokke-Heist. Je staat in voor het onderhoud en herstelllingen van nieuwe en tweedehandswagens van de merken Nissan, Renault en Dacia. Je maakt nieuwe wagens klaar voor de aflevering aan de klant

  • Huishoudhulp regio Wingene (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: T-INTERIM TIELT

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp doe jij huishoudelijke taken bij onze klanten thuis.  Deze taken zijn voornamelijk poetsen van de woning en kunnen ook aangevuld worden met wassen, strijken, bereiden van maaltijden en boodschappen doen.

  • Enthousiaste Thuishulp/Huishoudhulp Ruddervoorde/Waardamme (VELDEGEM)

    Regio: VELDEGEM

    Bedrijf: PLUS HOME SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden. Je bepaalt zelf mee je uurrooster en kan vrij kiezen hoeveel uren je werkt en op welke dagen. Het is ook mogelijk om halve dagen te werken of in de ene week meer uren te doen dan in de andere week.

  • LESGEVER ZWEMMEN (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Sportwerk Vlaanderen

    Type: Studentenjob

    Ben je sportief en enthousiast ingesteld? Ben je op zoek naar een leuke en afwisselende job in de sport? Dan ben je bij Sportwerk Vlaanderen aan het juiste adres! Sportwerk Vlaanderen werkt samen met een team van vaste en losse sportlesgevers. Losse sportlesgevers zijn sportlesgevers die op (on)regelmatige basis voor Sportwerk Vlaanderen werken. Voor een lessenreeks zwemmen aan het lager onderwijs (start 17 oktober tem 22 december 2018) in Waregem zijn we op zoek naar een losse lesgever. De lessen gaan telkens door op woensdag van 13:00-16:00. Zin om Sportwerker te worden? Join our team!

  • 25 Studenten animator (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: t-interim Herentals

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant kijken wij uit naar jobstudenten die aan de slag willen gaan als animator op kids events voor grote organisaties. Je staat in voor het begeleiden van workshops (vb. knutselworkshop), je houdt toezicht op attracties, sporadisch kruip je in de huid van een mascotte,... Natuurlijk zorg je er ook mee voor dat alle benodigdheden tijdig opgesteld staan en dat na het event de nodige afbraakwerken gebeurd zijn en dat alles net opgeruimd is.  Bedrijfsprofiel: Onze klant is een grote speler op de evenementenmarkt. Zij organiseren enkel kids events voor organisaties, gemeentes, ... Zij werken niet voor particuliere evenementen.

  • Administratief Bediende Aankoopdienst (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: TORMANS

    Type: Vaste Job

    Voor één van onze klanten, een bedrijf gelegen in de Gentse-Zeehaven, is men op zoek naar een Administratief Bediende Aankoopdienst. Jouw voornaamste taak is administratieve ondersteuning bieden aan de inkoper. Je zorgt als bediende inkoop voor alle administratie m.b.t. bestellingen, prijsaanvragen en contracten. Je zorgt voor de grondige voorbereiding van de dossiers volgens afspraak met de inkoper. Je zorgt voor de voorbereiding en het administratief verwerken van contracten. Je komt in contact met verschillende partijen (zoals leveranciers, interne klanten,...). Taken (niet limitatief): 1. Bijstand verlenen bij het verwerken van 'Aanvragen tot bestellen' tot bestelling 2. Verwerken van contracten 3. Opstellen en opvolgen van prijsaanvragen 4. Opvolgen van prijsrechtvaardigingen 5. Opvolgen van orderbevestigingen en aanverwante informatie 6. Opvolgen facturen die blokkeren omwille van prijsverschillen 7. Opvolgen van leveringen 8. Afsluiten van besteldossiers

  • Tweetalige (NL/FR) Management Assistant - Nossegem - DIRECT VAST CONTRACT (NOSSEGEM)

    Regio: NOSSEGEM

    Bedrijf: Synergie Diegem Careers

    Type: Vaste Job

    Als HR Consultancy bedrijf, biedt onze klant diensten op maat aan in het kader van strategisch, organisatie- en HR advies, rekrutering, selectie en talentmanagement. De oplossingen die ze aanreiken, steunen op de nauwe samenwerking met onze klant, de kennis, de expertise en het teamwerk van onze consultants. Om tot een maximaal resultaat te komen, geloven ze in het samen investeren in een open en transparante lange termijn relatie, een partnership waarin wederzijds vertrouwen en verantwoordelijkheid de belangrijkste waarden zijn. Als geboren planner en organisator orkestreer je in het secretariaat de optimale werking van onze vestiging. Je staat in voor agendabeheer, regelt alle correspondentie en onderhoudt telefonische en rechtstreekse contacten met klanten en kandidaten. Je reageert alert op hun vragen en noden en zorgt voor een goede informatiedoorstroming naar de consultants. Je onthaalt dagelijks de kandidaten en begeleidt hen bij de opstart van hun testen. Meer concreet start je de testafname op en verzorg je de administratieve flow van afgewerkte rapporten naar onze opdrachtgevers. Verder beheer je de voorraad van kantoor- en onderhoudsmateriaal. Je werkt nauw samen met de Managing Consultant, alsook met het volledige team van consultants.

  • Bachelor/Master in de podologie (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: UGO, VOOR UW GEZONDHEID EN ONTSPANNING

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je werkt als zelfstandige in een huis waar verschillende disciplines samenwerken binnen een ruim kader van Gezondheid en Ontspanning. Je bent zelf verantwoordelijk voor de gepaste opvolging en begeleiding van je cliënten.

  • Administratief medewerker (M/V) - wervingsreserve (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ORDE VAN ARCHITECTEN

    Type: Werfreserve

    Als administratief medewerker van de Orde van Architecten sta je o.a. in voor de organisatie en verslaggeving van vergaderingen, de opvolging van beslissingen en zorg je voor goede informatiedoorstroming. Volgende taken worden toegeschreven aan de administratief medewerker: Dossierbeheer: opvolgen en afhandelen, voorbereiden dossiers voor bespreking op vergaderingen; Administratieve verwerking van beslissingen (brieven opstellen, beheer database, afspraken maken,...); Klassement en documentenbeheer; Algemene administratieve taken (zoals bijv. bijhouden en ingeven prestaties mandatarissen, bijhouden uitgaven in het kader van de werking); Op vlotte en correcte wijze bezoekers (stagiairs, architecten, mandatarissen) ontvangen en te woord staan; Op vlotte en correcte wijze informatie verstrekken, zowel aan de balie, telefonisch als via e-mail; Occassioneel assisteren bij de organisatie van evenementen (zoals bijv. beursdeelnames); ... Voor de job van administratief medewerker, werk je nauw samen met zowel collega's als mandatarissen. De taken worden voornamelijk uitgevoerd op de zetel van de provinciale raad. In het kader van de gecentraliseerde administratieve werking, worden taken uitgevoerd in teamverband op de zetel van de Vlaamse Raad (Tour & Taxis, te 1000 Brussel). Deze teammeetings vinden gemiddeld wekelijks plaats.

Zoek naar antwoorden van RESTAURANT KOTA RADJA in sociale netwerken
Look for responds of RESTAURANT KOTA RADJA in social networks

Lees alle opmerkingen voor RESTAURANT KOTA RADJA. Laat een reactie achter voor RESTAURANT KOTA RADJA. RESTAURANT KOTA RADJA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for RESTAURANT KOTA RADJA. Leave a respond for RESTAURANT KOTA RADJA. RESTAURANT KOTA RADJA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie RESTAURANT KOTA RADJA op de google maps. Adres en contacten RESTAURANT KOTA RADJA
Location of RESTAURANT KOTA RADJA on the google maps. Address and contacts of RESTAURANT KOTA RADJA

Andere gerelateerde bedrijven als come RESTAURANT KOTA RADJA RESTAURANT KOTA RADJA: Group Govaert NV | Kerzmann N | GARAGE BASTIN | MULTI DEPANAGES | SYLVIE DUTRY

Other related companies as RESTAURANT KOTA RADJA: Group Govaert NV | Kerzmann N | GARAGE BASTIN | MULTI DEPANAGES | SYLVIE DUTRY

RESTAURANT KOTA RADJA is een bedrijf dat 1985 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is RESTAURANT KOTA RADJA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03706207275. Het bedrijf RESTAURANT KOTA RADJA bevindt zich op het adres: KORTRIJKSESTRAAT 34; 8020; OOSTKAMP. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 850,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 384,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is RESTAURANTS: FAST FOOD AND ? EMPORTER. RESTAURANTS. Lijst met producten zijn Type de Cuisine: Chinoise.. Types de Cuisine: Chinoise..
De hoofdactiviteit van RESTAURANT KOTA RADJA is Legale diensten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van RESTAURANT KOTA RADJA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van RESTAURANT KOTA RADJA, openstaande posities, locatie van RESTAURANT KOTA RADJA op de kaart.

RESTAURANT KOTA RADJA is a company, that was registered 1985 in N\A region, Belgium. Full name of company is RESTAURANT KOTA RADJA, company assigned to the tax number BE03706207275. The company RESTAURANT KOTA RADJA is located at the address: KORTRIJKSESTRAAT 34; 8020; OOSTKAMP. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 850,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 384,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is RESTAURANTS: FAST FOOD AND ? EMPORTER. RESTAURANTS. List of products are Type de Cuisine: Chinoise.. Types de Cuisine: Chinoise..
The main activity of RESTAURANT KOTA RADJA is Legal Services, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of RESTAURANT KOTA RADJA is not available. You also can look at reviews of RESTAURANT KOTA RADJA, open positions, location of RESTAURANT KOTA RADJA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over RESTAURANT KOTA RADJA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf RESTAURANT KOTA RADJA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about RESTAURANT KOTA RADJA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company RESTAURANT KOTA RADJA, employees, financial statistics.