'T PAVILJOENTJE

Contactgegevens 'T PAVILJOENTJE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data 'T PAVILJOENTJE: address, phone, fax, email, website, opening hours

'T PAVILJOENTJE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): CAMERMANSTRAAT 33; 9130; BEVEREN, België

Telefoon (phone): 35758453 (+32-35758453) 35758453 (+32-35758453)

Fax (fax): +32 (60) 685-83-67 +32 (60) 685-83-67

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) 'T PAVILJOENTJE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "'T PAVILJOENTJE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "'T PAVILJOENTJE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van 'T PAVILJOENTJE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen 'T PAVILJOENTJE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of 'T PAVILJOENTJE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees 'T PAVILJOENTJE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti 'T PAVILJOENTJE
Products information 'T PAVILJOENTJE

BTW identificatienummer (tax): BE07447326660
Ondernemingsnummer: 5059722900
Hoofdstad (capital): 102,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 106,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2002

Type de Cuisine: Fran?aise. Aménagements & Services: Terrasse.

Product categorie (product category): RESTAURANTS: CATERING AND ORGANISATION DE F?TES

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor 'T PAVILJOENTJE
(Get full report from official database of BE for 'T PAVILJOENTJE)

Aanvulling soorten activiteiten voor 'T PAVILJOENTJE
Addition kinds of activities for 'T PAVILJOENTJE

267999. Omgebouwde papierproducten, nec, nec | Converted paper products, nec, nec
823101. Gespecialiseerde bibliotheken | Specialized libraries
28210301. Cellulose-acetaat (kunststoffen) | Cellulose acetate (plastics)
32530102. Steengroeve, klei | Quarry tile, clay
33130206. ferrotitanium | Ferrotitanium
38220105. Koelregelaars (druk) | Refrigeration controls (pressure)
50399909. Joists | Joists
73639903. Ingenieurshulpdienst | Engineering help service
76310000. Horloge, klok en juwelen reparatie | Watch, clock, and jewelry repair
79930401. Gokkenbedrijven die munten bedienen | Gambling establishments operating coin-operated machines

Werken bij 'T PAVILJOENTJE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in 'T PAVILJOENTJE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor 'T PAVILJOENTJE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for 'T PAVILJOENTJE. Looking for open vacancies in other companies

  • Logistiek bediende (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Start People Hasselt

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als administratief medewerker aan het onthaal van de chauffers ben je verantwoordelijk voor de volgende taken: Correcte administratieve registratie: verschillende documenten en informatie op een juiste manier verwerken en klasseren Opvolging en controle van binnenkomende en buitengaande vrachten Plannen van orders en vrachten rekening houdend met algemene regels en routines

  • Magazijnbeheerder (admin + hands-on) (DIEGEM)

    Regio: DIEGEM

    Bedrijf: Ausy Engineering

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Jouw ervaring binnen de logistiek en het magazijn zijn een echte meerwaarde. Magazijn onderhoud: Je staat ervoor in dat het magazijn op de juiste manier wordt onderhouden (gemakkelijke toegang tot reserveonderdelen, gemakkelijke identificatie, veiligheid van apparatuur en personen) Je zorgt ervoor dat afdelingsregels en voorschriften vanuit compliance-perspectief in het magazijn worden gevolgd Reserveonderdelen: Je zorgt ervoor dat alle aanvragen voor reserveonderdelen tijdig worden beantwoord en verzorgt de opvolging Database beheer: Je registreert alle backoffice-servicerapporten Verder sta je ook in voor het veiligheidsbeleid binnen het magazijn en denk je mee na over verbeteringen.

  • Representative Inspection Team (VERREBROEK)

    Regio: VERREBROEK

    Bedrijf: t-interim Beveren

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor de voorbereiding en het beheer van stalen, monitoring in het magazijn en de administratie hiervan. Daarnaast biedt je ondersteuning in de communicatie met en het begeleiden van klanten. Je monitort continue de kwaliteit van de goederen in de magazijnen (zowel op linker- als rechteroever): staalnames, dataregistratie en -analyses en administratie. Je bereidt klantenbezoeken in het kader van taakinspecties voor. Je rapporteert de resultaten van verschillende activiteiten aan de leidinggevende en neemt deel aan meetings. De plaats van tewerkstelling is Verrebroek.

  • Huishoudhulp Dilsen-Stokkem (BREE)

    Regio: BREE

    Bedrijf: PUUUR BREE

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Persoonlijk assistent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: TEMPO-TEAM MEDICA

    Type: Studentenjob

    Ben jij een student en zoek je nog toffe job waarbij jij jouw sociale persoonlijkheid kunt inzetten? Vind je het leuk om te zwemmen? Woon je in regio Gent? Dan hebben wij de ideale job voor jou! Patrick is een sympathieke meneer die een persoonlijke assistent zoekt. Jouw dag begint met een drankje en een babbel bij Patrick thuis. Een taxi komt jullie oppikken en zet jullie af aan het zwembad. Je helpt Patrick in zijn zwemkleren en jullie zwemmen samen (Patrick kan zelfstandig zwemmen). Na het zwemen drinken jullie nog iets samen. De werkdag(en) zijn bespreekbaar. De werkuren zijn van 13h-17h. Alle kosten; zwembadticket, drankjes en taxi worden door Patrick gedekt. Patrick heeft soms fysieke ondersteuning nodig, dus een beetje fysieke kracht om hem te helpen is noodzakelijk.

  • Marketing Coördinator (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: Talentus Kortrijk Leiestraat

    Type: Vaste Job

    Als veelzijdig marketing talent sta je onder meer in voor volgende zaken: Het uitbouwen en implementeren van het algemeen communicatieplan, zowel digitaal als offline. Hierbij beheer je het marketingbudget. Natuurlijk heb je een goede kennis van het digitale media en werkt je dit ook uit: digital content, website, social media, kennis van SEO &SEA, … Deelnames aan opendeurdagen en beurzen behoren ook tot jouw takenpakket net als het ontwerpen van POS samen met de collega’s van Nederland Jij bewaakt onze huisstijl en maakt zelf advertenties met oog voor een creatief design en vormgeving Alle externe communicatie ligt in jouw handen: digitale content, nieuwsbrieven, … Je verwerft op korte tijd de nodige product- en marktkennis. Je werkt binnen het product marketing team en rapporteert aan de product & marketing manager. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een onderneming in Groot-Kortrijk, die een ruim aanbod aan technische oplossingen aanbiedt. Ze zijn in volle groei, en zijn hierdoor op zoek naar iemand om het sales-team te vervoegen.

  • Dispatch officer (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: AVANCE Werving & Selectie

    Type: Vaste Job

    Na ontvangst van de bestellingen, plan je de zendingen op de meest efficiënte en rendabele manier. Je verdeelt de ritten onder de beschikbare chauffeurs in samenspraak met de transportfirma's. Je zorgt voor de nodige transportdocumenten. Je volgt de transporten nauw op, stuurt bij waar nodig. Je informeert de klanten, en werkt probleemoplossend. Je werkt nauw samen met het customer service team. Je werkt in twee werkroosters, 07.00-15.30 en 08.30-17.00, in samenspraak met jouw team. Je rapporteert aan de Logistiek Manager.

  • Winkelmanager in opleiding Colruyt regio Brussel Noord-West (EVERE)

    Regio: EVERE

    Bedrijf: COLRUYT

    Type: Vaste Job

    Een job bij jou in de buurt! In een van onze volgende winkels: Sint-Pieters-Woluwe, Oudergem, Evere, Schaarbeek, Roodebeek en Kraainem. Zelf je Colruyt-filaal runnen? Als winkelmanager in opleiding leer je alle kneepjes van het vak: van stockbeheer over winkelinrichting tot de coaching van je teammedewerkers. Een gouden kans voor een energiek organisatietalent met een hart voor retail. Je taken en de werking van jouw winkel? Die leer je tijdens je opleidingstraject kennen. De eerste maanden verken je de structuur van de winkel en maak je kennis met het takenpakket van een bediende-verkoper. Het is immers belangrijk dat je de functie van bediende-verkoper goed begrijpt als coach. Stap voor stap krijg je meer verantwoordelijkheden als winkelmanager en neem je de zaken in handen. Zo ontwikkel je inzicht in de winkel en leer je de organisatie ervan volledig kennen. Je opleidingstraject duurt maximum 2 jaar, op maat van je talenten en capaciteiten. Erna groei je door naar de functie van winkelmanager en mag je aan de slag in je eigen winkel. Daar coach je een team van ongeveer 35 tot 60 medewerkers. Je team bestaat uit een brede waaier aan profielen, van rayonverantwoordelijken en bediende-verkopers tot eerste verkopers. Jij helpt en motiveert hen om hun taken zo goed mogelijk te vervullen. Als gerant neem je onderstaande taken op: - Een team coachen. Je bent er voor je team, staat open voor hun mening en houdt rekening met hun feedback. Je vervangers zorgen voor de organisatie op de werkvloer en staan samen met jou in voor de dagelijkse coaching van de medewerkers. Jij begeleidt hen waar nodig en creëert zo een aangenaam werkkader, zodat iedereen zich goed voelt. - Doelstellingen bepalen en realiseren. Je zet de beschikbare middelen optimaal in. Zo behaal je je doelstellingen op vlak van zakencijfer en loonkost. Daarnaast stel je de werking van je winkel kritisch in vraag. Je neemt zowel intern als extern initiatieven in het kader van de langetermijnstrategie. - De dienstverlening optimaliseren. Ook op commercieel vlak ben jij de verantwoordelijke. Je hebt aandacht voor klantvriendelijkheid en veiligheid en draagt die houding uit naar je team. Zo kunnen zij de klanten op een klantgerichte en commerciële manier verder helpen. Tijdens je opleiding werk je in een Colruyt-winkel volgens een variabel uurrooster.

  • Plaatser Zonneweringen (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Heb je een goede elektrische kennis; Werk je graag op hoogte en heb je snel inzicht in technische plannen; Dan is deze vacature iets voor jou! Je wordt ingeschakeld in ons montage team voor het plaatsen van: (geautomatiseerde) Zonweringen, zonneschermen, poorten en rolluiken; De basis voor de installatie is het technisch plan of handleiding, die je mee krijgt van de vele verschillende producten die worden geplaatst; Je voert testen uit en doet een kwaliteitscontrole; Tot slot zorg je voor de opkuis van de werf. Als nieuwe werknemer ga je steeds met een ervaren monteur op pad. Op termijn kan je zelfstandig kleine werkzaamheden of herstellingen uitvoeren bij onze particuliere klanten. Je vertrekt vanuit de vestiging, meestal rond 06h00 vanuit het bedrijf.

  • Telefonist (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Synergie Gent Careers

    Type: Vaste Job

    Als telefonist vertegenwoordig je de firma en sta je in voor de telefonische verkoop/promotie van verschillende producten. Dit zijn vb. kranten, magazines, verzekeringen, kreditkaarten, .... Je overtuigt de klant van de toegevoegde waarde van de bestaande producten en diensten: - Je neemt contact op met de bestaande klanten om hen te informeren over de mogelijkheden van het product of de dienst die je vertegenwoordigt - Met commerciële ingesteldheid en luisterend oor, ga je op zoek naar nieuwe en potentiële behoeftes van de klant om hier naderhand op in te spelen - Je bent verantwoordelijk voor het administratieve beheer van je verkoopsgesprekken en het inloggen van je verkopen in het systeem

  • Psycholo(o)g(e) of orthopedago(o)g(e) (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: Rosé Sublime

    Type: Zelfstandige activiteit

    DE STROMING – GROEPSPRAKTIJK VOOR PSYCHOTHERAPIE – PSYCHOLOGIE EN ORTHOPEDAGOGIE Wij zoeken een gedreven “oplossingsgerichte” persoon . Persoon heeft een opleiding met ervaring en voldoende kennis van: Individuele psychologische en pedagogische diagnostiek en behandeling Gezinsdiagnostiek, gezinsondersteuning en begeleiding Netwerkondersteuning Er wordt gewerkt onder zelfstandig statuut. Persoon moet minimum 8 uur per week werken. Belangrijk is dat de persoon in team kan werken en mee de groepspraktijk helpt uitbouwen. Wie wil nader kennismaken, bel of mail voor een afspraak Werkadres: Kuurne Info bij Xavier Maes, 0475/343653 en email: [email protected] www.groepspraktijkdestroming.com

  • Freelance trainer 'social media' (locatie: Leuven) (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: CENTRUM VOOR AVONDONDERWIJS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW heeft een team van professionele docenten die actief zijn als zelfstandig ondernemer en freelance docent. Onze docenten zijn werkzaam als ondernemer binnen hun vakgebied en kennen hun specialisatie door en door. We zoeken steeds nieuwe docenten die hun passie voor hun vak willen doorgeven. Op dit moment zijn we op zoek naar een gedreven trainer in social media: Om aan CVA te kunnen lesgeven heb je als docent minimaal 2 jaar ervaring als zelfstandige en heb je bij voorkeur ervaring met lesgeven / organiseren van worshops. We hechten veel belang aan praktijkervaring en als docent breng je onze studenten alle tips en tricks bij uit jouw ervaring. Een docent moet bij ons zeer klantvriendelijk, communicatief en hulpvaardig zijn. Je bent een geboren spreker en kan een groep enthousiast maken voor jouw vak. Je kan een les op een gestructureerde manier opbouwen en verschillende didactische methodes toepassen om de leerdoelen te bereiken. Voor de klas geef je blijk van voldoende zelfvertrouwen en vakkennis.

Zoek naar antwoorden van 'T PAVILJOENTJE in sociale netwerken
Look for responds of 'T PAVILJOENTJE in social networks

Lees alle opmerkingen voor 'T PAVILJOENTJE. Laat een reactie achter voor 'T PAVILJOENTJE. 'T PAVILJOENTJE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for 'T PAVILJOENTJE. Leave a respond for 'T PAVILJOENTJE. 'T PAVILJOENTJE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie 'T PAVILJOENTJE op de google maps. Adres en contacten 'T PAVILJOENTJE
Location of 'T PAVILJOENTJE on the google maps. Address and contacts of 'T PAVILJOENTJE

Andere gerelateerde bedrijven als come 'T PAVILJOENTJE 'T PAVILJOENTJE: D'Haen BVBA | JULES MEERSSCHAERT | ERIK VERBOVEN | VERHOEVEN JOS & CIE | Groupe Image SA

Other related companies as 'T PAVILJOENTJE: D'Haen BVBA | JULES MEERSSCHAERT | ERIK VERBOVEN | VERHOEVEN JOS & CIE | Groupe Image SA

'T PAVILJOENTJE is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is 'T PAVILJOENTJE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07447326660. Het bedrijf 'T PAVILJOENTJE bevindt zich op het adres: CAMERMANSTRAAT 33; 9130; BEVEREN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 102,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 106,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is RESTAURANTS: CATERING AND ORGANISATION DE F?TES. Lijst met producten zijn Type de Cuisine: Fran?aise. Aménagements & Services: Terrasse..
De hoofdactiviteit van 'T PAVILJOENTJE is Transportuitrusting, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van 'T PAVILJOENTJE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van 'T PAVILJOENTJE, openstaande posities, locatie van 'T PAVILJOENTJE op de kaart.

'T PAVILJOENTJE is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is 'T PAVILJOENTJE, company assigned to the tax number BE07447326660. The company 'T PAVILJOENTJE is located at the address: CAMERMANSTRAAT 33; 9130; BEVEREN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 102,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 106,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is RESTAURANTS: CATERING AND ORGANISATION DE F?TES. List of products are Type de Cuisine: Fran?aise. Aménagements & Services: Terrasse..
The main activity of 'T PAVILJOENTJE is Transportation Equipment, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of 'T PAVILJOENTJE is not available. You also can look at reviews of 'T PAVILJOENTJE, open positions, location of 'T PAVILJOENTJE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over 'T PAVILJOENTJE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf 'T PAVILJOENTJE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about 'T PAVILJOENTJE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company 'T PAVILJOENTJE, employees, financial statistics.