DE ZONNEBLOEM
Contactgegevens DE ZONNEBLOEM: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DE ZONNEBLOEM: address, phone, fax, email, website, opening hours
DE ZONNEBLOEM
Regio (region): N\A, België
Adres (address): VOOGDIJSTRAAT 10; 2400; MOL, België
Telefoon (phone): 14314512 (+32-14314512) 14314512 (+32-14314512)
Fax (fax): +32 (81) 134-90-10 +32 (81) 134-90-10
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DE ZONNEBLOEM: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DE ZONNEBLOEM"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DE ZONNEBLOEM"? - Contact us!
We found such data of DE ZONNEBLOEM, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DE ZONNEBLOEM. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti DE ZONNEBLOEM
Products information DE ZONNEBLOEM
Type de Cuisine: Belge,Tavernes.. Types d?Evénements: Séminaires,Conférences.
Product categorie (product category): RESTAURANTS: ALIMENTATION SP?CIALIS?E. ORGANISATION DE SALONS,EXPOSITIONS AND BOURSES
Aanvulling soorten activiteiten voor DE ZONNEBLOEM Addition kinds of activities for DE ZONNEBLOEM
355505. Type en type machines en uitrusting maken | Type and type making machinery and equipment
569900. Diverse kleding- en accessoire winkels | Miscellaneous apparel and accessory stores
30699910. Linnen, vulkaniseerbare rubber | Linings, vulcanizable rubber
36430105. Sokken, elektrisch | Sockets, electric
42259902. Miniwarehouse, warehousing | Miniwarehouse, warehousing
51490308. Zout, eetbaar | Salt, edible
60999909. Kluisbedrijven | Safe deposit companies
73890209. Pijplijn en stroomlijn inspectiedienst | Pipeline and power line inspection service
75320202. Verfwinkel, auto | Paint shop, automotive
83610401. Ouder huis | Aged home
Werken bij DE ZONNEBLOEM: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DE ZONNEBLOEM: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DE ZONNEBLOEM. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DE ZONNEBLOEM. Looking for open vacancies in other companies
-
Ervaren technieker gezocht! (KIELDRECHT)
Regio: KIELDRECHT
Bedrijf: Randstad
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een grotere speler in de Waaslandhaven zijn we op zoek naar een ervaren technieker. Jouw takenpakket bestaat uit : Lezen van elektrische schema's Je staat in voor het opsporen en verhelpen van sporingen Je staat in eerste instantie telefonisch ter beschikking tijdens wachtdiensten, om eventueel ook ter plaatse te gaan voor een fysieke interventie
-
Laborant pathologische anatomie (SINT-NIKLAAS)
Regio: SINT-NIKLAAS
Bedrijf: AZ NIKOLAAS
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
- Je staat in voor het uitvoeren van onderzoeken binnen het domein van pathologische anatomie. - Je maakt stalen klaar voor microscopisch onderzoek: macroscopisch onderzoek van weefsels, inbedden van weefsels, het snijden, kleuren en sorteren van coupes. - Je voert vriescoupes uit in het kader van spoedonderzoeken en verwerkt cytologische stalen. - Je hebt regelmatig contacten met artsen uit diverse disciplines. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Dr. Deprez – Medisch diensthoofd (03/760 23 08) of Evy Janssens – Verantwoordelijke labo (03/760 21 40).
-
Customer Service medewerker (PUURS)
Regio: PUURS
Bedrijf: GO4JOBS Bornem
Type: Interim met optie "vast werk"
- maken en opvolgen van offertes aan klanten en agenten; - invullen en opvolgen van tenders; - geven van informatie en professioneel advies aan klanten en prospecten; - prijszetting in samenspraak met de rechtstreeks leidinggevende; - nauwe samenwerking met operationeel import en export team.
-
Huishoudhulp Dienstencheques regio Borsbeek (BORSBEEK)
Regio: BORSBEEK
Bedrijf: De VoorZorg directie Zorg en Comfort
Type: Dienstenchequebaan
Je functie : Je biedt huishoudelijke hulp : stofzuigen, dweilen, sanitair onderhouden, stof afnemen, bedden opmaken en ramen lappen. Eventueel aangevuld met wassen en strijken, eten klaarmaken en kleine boodschappen doen .
-
keukenmedewerker studentenjob (LEOPOLDSBURG)
Regio: LEOPOLDSBURG
Bedrijf: MISTARA
Type: Studentenjob
Graag een studentenjob in de keuken? Je staat in voor de koude keuken. Dagen en uren bespreekbaar.
-
student H&B Knokke 8u (KNOKKE-HEIST)
Regio: KNOKKE-HEIST
Bedrijf: HOLLAND & BARRET KNOKKE
Type: Studentenjob
Als Student ben je het gezicht van de winkel. Klanten verder helpen en bijstaan met advies is je belangrijkste taak. Want onze klanten komen op de eerste plaats. Functieomschrijving Tot je taken behoren het verder helpen van onze klanten. Het uitvoeren van alle taken van opening to sluiting van de winkel. Hierdoor is de functie afwisselend en uitdagend.
-
Jobstudent 17+ Flying Tiger Oostende (OOSTENDE)
Regio: OOSTENDE
Bedrijf: Randstad
Type: Studentenjob
Voor onze klant Flying Tiger zijn we op zoek naar verschillende gemotiveerde jobstudenten (weekend + herfst- en kerstvakantie) voor hun shop in Oostende. Deze winkel is onderdeel van een Deense Retail-keten en biedt een ruim assortiment aan van woonartikelen, bureau-artikelen, schoolgerief en speelgoed. Jouw primaire taak is om de beste service te bieden aan de klanten. Je zorgt er mee voor dat de winkel er steeds aantrekkelijk uitziet en je doet de kassa.
-
HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)
Regio: OOSTENDE
Bedrijf: TUI
Type: Vaste Job
Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.
-
Account Manager KW (ROESELARE)
Regio: ROESELARE
Bedrijf: ROULARTA MEDIA GROUP
Type: Vaste Job
Heb jij een sterke interesse voor regionaal nieuws? Komt een klant voor jou op de eerste plaats en beschik je over commerciële flair? Dan hebben wij dé sales-job van je leven! Krant van West-Vlaanderen is dé toonaangevende krant in West-Vlaanderen. In onze acht lokale edities brengen wij al het nieuws uit jouw straat, jouw dorp, van bij jouw club, jouw vereniging of jouw bedrijf. Die zeer lokale aanpak combineren wij met regionale en provinciale verhalen die West-Vlamingen met elkaar verbinden of die West-Vlaamse projecten en mensen op de nationale agenda zetten. Om ons team te versterken, zoeken wij een enthousiaste Account Manager in Roeselare! JE UITDAGING Je staat in voor verschillende opdrachten en acties voor Krant van West-Vlaanderen. Je adviseert de klant bij het uitwerken van een optimaal mediaplan om zijn reclamebudget maximaal te doen renderen. Je begeleidt de klant bij de uitvoering van zijn reclamecampagne doorheen het hele traject. Je verkoopt actie- en themareclame als ondersteuning van winkelacties zoals: opendeurdagen, lancering nieuwe collecties, solden, … Je werkt mee aan de ontwikkeling en de uitvoering van verkoopinitiatieven.
-
Credit Controller (DEURNE)
Regio: DEURNE
Bedrijf: Talentus Antwerpen
Type: Vaste Job
Je komt terecht in een team van 4 personen op de boekhouding. Moeilijke en verhitte situaties telefonisch en per mail oplossen geven jou energie! Hierbij schrikken administratieve taken jou zeker niet af! Je beheert de klantenportefeuilles. Je volgt heel het proces van A-Z en bijt je vast in elk dossier. Je bereidt gerechtelijke dossiers voor en volgt deze op bij deurwaarder en advocaat. Er wordt geen kennis van de juridische materie verwacht! Bedrijfsprofiel: Onze klant is een dynamisch bedrijf met activiteiten in de bouwsector en algemene industrie. Je krijgt de vrijheid om je eigen werk te organiseren en komt terecht in een team met collega's die elkaar zoveel mogelijk proberen te helpen.
-
Management Assistant (m/v) (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)
Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE
Bedrijf: RAINBOW RESOURCES GROUP
Type: Vaste Job
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot om de litigatieafdeling te ondersteunen. Als Management Assistant zorg je ervoor dat de organisatie van het team en de administratie binnen het bedrijf soepel verloopt. Je helpt bij alle secretariële taken en staat in contact met klanten. Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden behelzen: De coördinatie van de agenda's van de advocaten, alsook van alle interne en externe vergaderingen en het bijwonen van conferenties en trainingen, zakenlunches en Europese reizen; Correspondentie en het opstellen van van rapporten en meningen, inclusief dicaten; Het handhaven van een zeer efficiënte klantendatabase en archiveringssysteemcorrespondentie; Het voorbereiden van vergaderingen door materiaal (bibliotheek- en internetonderzoek) voor vergaderingen te verzamelingen en PowerPoint-presentaties op te stellen; Het professioneel omgaan met andere administratieve taken en het contact opnemen met onze ondersteuningsmedewerkers: voorbereiden van timesheets, uitgaven, facturering, enz.; Het aanspreekpunt zijn voor klanten en verschillende afdelingen.
-
Freelance adviseurs gezocht (Regio Overpelt - Hamont-Achel - Lommel) (Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel)
Regio: Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel
Bedrijf: Fair Price Consulting
Type: Zelfstandige activiteit
We hebben nieuwe vacatures! Ben jij een mondig persoon en ben je vlot in omgang? Dan is deze vacture misschien iets voor jou! Bij FAIR PRICE CONSULTING zijn we weer op zoek naar gemotiveerde vertegenwoordigers die op zelfstandige basis wensen te werken om ons Vlaamstalig team te versterken: België is een land van véél ondernemers. Deze ondernemers zijn divers en uniek, maar hebben allemaal één ding gemeen: ZE WILLEN ALLEMAAL DE BESTE PRIJS VOOR HUN ENERGIE EN TELEFONIE! FAIR PRICE CONSULTING presenteert deze ondernemers steeds de beste tarieven op de markt. Kun je mensen makkelijk overtuigen met jouw enthousiasme en wil je jezelf graag ontwikkelen in een professionele werkomgeving? Dan daagt FAIR PRICE CONSULTING je uit om de Vlaamse ondernemers van voordelige prijzen te voorzien! NIEUW! Extra domoticadiensten en webdesign toegevoegd aan ons aanbod!
Zoek naar antwoorden van DE ZONNEBLOEM in sociale netwerken
Look for responds of DE ZONNEBLOEM in social networks
Lees alle opmerkingen voor DE ZONNEBLOEM. Laat een reactie achter voor DE ZONNEBLOEM. DE ZONNEBLOEM bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DE ZONNEBLOEM. Leave a respond for DE ZONNEBLOEM. DE ZONNEBLOEM on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie DE ZONNEBLOEM op de google maps. Adres en contacten DE ZONNEBLOEM Location of DE ZONNEBLOEM on the google maps. Address and contacts of DE ZONNEBLOEM
Andere gerelateerde bedrijven als come DE ZONNEBLOEM DE ZONNEBLOEM: DECKERS THEO | AD BOURSE | V.V.D.V. | VANNESTE ALG SCHRIJNWERK CVBA | NEIRYNCK-HOLVOET NV
Other related companies as DE ZONNEBLOEM: DECKERS THEO | AD BOURSE | V.V.D.V. | VANNESTE ALG SCHRIJNWERK CVBA | NEIRYNCK-HOLVOET NV
DE ZONNEBLOEM is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DE ZONNEBLOEM, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09767913818. Het bedrijf DE ZONNEBLOEM bevindt zich op het adres: VOOGDIJSTRAAT 10; 2400; MOL. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 364,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 406,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is RESTAURANTS: ALIMENTATION SP?CIALIS?E. ORGANISATION DE SALONS,EXPOSITIONS AND BOURSES. Lijst met producten zijn Type de Cuisine: Belge,Tavernes.. Types d?Evénements: Séminaires,Conférences..
De hoofdactiviteit van DE ZONNEBLOEM is Metaalproducten, Met uitzondering van machines en transportmiddelen, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DE ZONNEBLOEM is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DE ZONNEBLOEM, openstaande posities, locatie van DE ZONNEBLOEM op de kaart.
DE ZONNEBLOEM is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is DE ZONNEBLOEM, company assigned to the tax number BE09767913818. The company DE ZONNEBLOEM is located at the address: VOOGDIJSTRAAT 10; 2400; MOL. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 364,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 406,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is RESTAURANTS: ALIMENTATION SP?CIALIS?E. ORGANISATION DE SALONS,EXPOSITIONS AND BOURSES. List of products are Type de Cuisine: Belge,Tavernes.. Types d?Evénements: Séminaires,Conférences..
The main activity of DE ZONNEBLOEM is Fabricated Metal Products, Except Machinery & Transport Equipment, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of DE ZONNEBLOEM is not available. You also can look at reviews of DE ZONNEBLOEM, open positions, location of DE ZONNEBLOEM on the map.