'T DORP

Contactgegevens 'T DORP: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data 'T DORP: address, phone, fax, email, website, opening hours

'T DORP

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KERKPLAATS 10; 2160; WOMMELGEM, België

Telefoon (phone): 33538687 (+32-33538687) 33538687 (+32-33538687)

Fax (fax): +32 (53) 608-32-92 +32 (53) 608-32-92

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) 'T DORP: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "'T DORP"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "'T DORP"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van 'T DORP, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen 'T DORP. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of 'T DORP, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees 'T DORP. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti 'T DORP
Products information 'T DORP

BTW identificatienummer (tax): BE06713439941
Ondernemingsnummer: 6312164306
Hoofdstad (capital): 125,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 497,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Type de Cuisine: Bars & Brasseries. Aménagements & Services: Jardin.

Product categorie (product category): Restaurants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor 'T DORP
(Get full report from official database of BE for 'T DORP)

Aanvulling soorten activiteiten voor 'T DORP
Addition kinds of activities for 'T DORP

504402. Kopieerapparatuur | Copying equipment
08510000. Bosbouwdiensten | Forestry services
22539904. Schoudertas, breien | Shoulderettes, knit
23260206. Werkbroek | Work pants
25419903. Telefooncabines, hout | Telephone booths, wood
28190922. Zinkchloride | Zinc chloride
35240201. Grasvangers, grasmaaier | Grass catchers, lawn mower
35520207. Breiwerkmachines | Knitting machines
95310000. Behuisingsprogramma's | Housing programs

Werken bij 'T DORP: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in 'T DORP: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor 'T DORP. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for 'T DORP. Looking for open vacancies in other companies

  • Monteur - Assemblage m/v (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent verantwoordelijk voor het monteren op verplaatsing bij klanten.

  • Allround medewerkers supermarkt (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: Synergie Evergem Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een nieuwe supermarkt regio Evergem zijn we op zoek naar all round medewerkers. Er zijn zowel full time als part time vacatures. De winkel is open op zaterdag en zondag. Donderdag is de vaste sluitingsdag. Werkuren kunnen liggen tussen 06.00u en max 20.30u.

  • Customer Service Medewerker (OCF) NL/FR (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Start People Mechelen-Vilvoorde

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als Customer Service Medewerker kom je terecht in een dynamisch team dat zich elke dag inzet voor onze klanten, en op die manier voor een veiligere & efficiëntere samenleving. Onze klant is namelijk actief bij verschillende types klanten en ze hebben onze expertise en organisatie uitgebouwd op vlak van zowel openbare als residentiële gebouwen, maar ze zijn ook erg ondernemend in de energiesector, inclusief nucleaire activiteiten. Voor de Customer Service-afdeling van onze klant te Vilvoorde zijn we op zoek naar een collega die ons team komt versterken. Jij staat in voor een vlekkeloos verloop van het volledig OCF - proces (offerte – contract – facturatie). Je volgt de bestellingen, contracten en facturen nauwkeurig op en zorgt nadien voor een correcte verwerking. Daarnaast weet je ook steeds snel een antwoord te formuleren wanneer (interne) klanten jou contacteren met vragen. • Je bent nauwkeurig & werkt gestructureerd. Collega’s kunnen steeds op jou rekenen. • Jij kan ook steeds vertrouwen op je collega’s – gedreven experten die je graag verder helpen. • Daarnaast ondersteunt onze klant jou ook in het uitdiepen en verbreden van jouw expertises. Daar gaan we op je eerste dag al mee van start, want je krijgt bij ons eerst een doorgedreven on-the-job-training, alvorens je zelfstandig aan de slag gaat.

  • DAKDEKKER (WORTEGEM-PETEGEM)

    Regio: WORTEGEM-PETEGEM

    Bedrijf: Synergie Oudenaarde Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor: het uitmeten van daken het plaatsen van pannenlatten de randafwerking met lood rondom schouw, velux … het slijpen van dakpannen de pannen vastleggen d.m.v. panhaken en nagels het plaatsen en afwerken van Velux zinken goten & regenwateraflopen solderen het plaatsen van kilgoten

  • kok (ZWEVEGEM)

    Regio: ZWEVEGEM

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als kok in regio Zwevegem worden volgende zaken van jou verwacht. Mise en place bereidingen zowel warme als koude keuken. zelfstandig kunnen werken van A tot Z leiding geven gevarieerde gerechten: steak tongrolletjes filet mignon carpaccio kaas- en garnaalkroketten slaatjes. het dresseren van de borden. vacuüm verpakken om dan te steamen. Creatief meedenken om de kaart te verruimen en te veranderen

  • Receptionist garage (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een A-merk garage, zijn wij op zoek naar een receptionist regio Herentals. Wij zijn op zoek naar een Administratief bediende verkoopsadministratie Trucks. Jouw verantwoordelijkheden situeren zich op vlak van de administratieve ondersteuning van de Truck Business Advisors. Samen met hun vorm je een sterk team om aan de noden van de klanten te voldoen. Je taken betreffen o.a.: plaatsen & opvolgen van bestellingen, opvolgen van klantendossiers, contacten met opbouwers, opvolgen van leveringen, bijkomend soms afleveringen verzorgen. Bovendien onderhoud je rechtstreeks contact met de verschillende afdelingen (business advisors, werkplaats, ..)

  • Voltijds administratief bediende (m/v), regio Gent (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een ruim administratief takenpakket met een commerciële inslag? Heb jij interesse om voor een zeer bloeiend en dynamisch bedrijf te werken? Heb jij een degelijke talenkennis? Dan hebben wij jouw nieuwe uitdaging! Voor een bedrijf in Sint-Denijs-Westrem zijn we zoek naar een administratief bediende die van alle markten thuis is. Je zal instaan voor een breed pakket van taken. Administratief: zoals organiseren Kick-off, opmaken invorderingsrapporten, opmaken statistieken on- & offstreet (bv. duration/occupation, ...), versturen en opmaken periodieke rapportering naar de klanten, organiseren Well being personeel, opvolging van bestellingen, ... Contractkennis: zoals beheer doorrekening kosten, opmaken consolidatie detail kosten afrekening per regio, opstellen jaarverslagen, kennis van de contracten en opstellen en beheer van de contractfiches. Financieel: zoals controleren juistheid input gegevens (opvolging inkomsten, aanvragen facturatie, opvolging cashcontrol, ...),waken over de frequentie van input financiële gegevens, beheer van debiteuren, invullen statcoms en verzamelen van comments en tijdig aanleveren aan boekhouding, voorbereiden van de afrekeningen (inkomsten en diverse info bv. # uren, # rappels, betaalde invorderingskosten, enz.), geven van financiële opleiding van Field supervisors. Commercieel: zoals opvragen, lezen en samenvatten van lastenboeken, voorbereidend werk voor de opmaak van offertes en contractvernieuwing, opmaken/assisteren offertes ism regiomanager/commercieel Rapportering: zoals deelnemen aan periodieke teammeetings (bv. 4t4 - regiomeetings - ...), informeren van andere teamleden binnen de regio

  • Jobstudent Animator (M/V) (OOSTDUINKERKE)

    Regio: OOSTDUINKERKE

    Bedrijf: SUNPARKS LEISURE

    Type: Studentenjob

    Als animator help je mee met : het organiseren van activiteiten begeleiden van de activiteit tijdens de uitvoering: geeft uitleg en instructies zorgen voor ontspannen vakantiesfeer beheren van de spelmaterialen organiseren van de kidsdisco.

  • Jobstudent verkoopmedewerker (LUMMEN)

    Regio: LUMMEN

    Bedrijf: BECKERS

    Type: Studentenjob

    Je staat in voor: het onthaal van onze klanten, hun wensen vaststellen en het advisren van onze producten. Dit eveneens met een glimlach het klaarzetten en verwerken van bestellingen het correct gebruik van de kassa de aanvul en het presenteren van onze producten de orde en algemene netheid van de winkel

  • Een coördinator (v/m) voor het operatiekwartier (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: KLINIEK SINT-JAN

    Type: Vaste Job

    Werkomgeving: Multidisciplinair operatiekwartier (klassieke en ambulante heelkunde): * 11 specialismen (hartheelkunde, neurochirurgie, orthopedie, abdominale - thoracale en endocriene heelkunde, vaatheelkunde, urologie, gynaecologie, plastische en reconstructieve heelkunde, oogheelkunde, NKO, stomatologie) * 8 operatiezalen * 2 technische zalen * 1 ontwaakzaal voor volwassenen – 1 pediatrische ontwaakzaal Algemene opdracht: De coördinator houdt toezicht op de behandeling van de patiënten die geopereerd worden op basis van een veilige kwaliteitszorg in samenwerking met de verschillende heelkundige specialismen. Hij zorgt voor de toepassing van de regels bepaald in het huishoudelijke reglement van het operatiekwartier en de naleving van de werkingsmodaliteiten gevalideerd door het Beperkt comité van het operatiekwartier. Permanente opdrachten: * Organiseert de afstemming van de menselijke middelen op het electieve operatieprogramma en de opvang van spoedgevallen; * Neemt deel aan de planning van het operatieprogramma in overleg met de verschillende actoren (chirurgen, anesthesisten, verpleegkundigen, …); * Superviseert de globale activiteit van het operatiekwartier; * Coördineert de verschillende teams (chirurgen, anesthesisten, verpleegkundigen, instrumentisten, …) en beschikt over autoriteit ten aanzien van alle actoren van het operatiekwartier op het vlak van de naleving van de operatieprogramma’s, de overschrijding van de tijdsduur voorzien in het programma en het beheer van de uitzonderingen; * Werkt actief samen met de directie, de zorgcoördinator en alle verantwoordelijken die betrokken zijn bij het beheer van het operatiekwartier; * Is in staat om risicovolle situaties te herkennen en stelt traceerbaarheidsprocedures in, evalueert en controleert hun toepassing; * Voert de vereiste maatregelen in voor de veiligheid van patiënten en personeel; * Is betrokken in de strijd tegen de nosocomiale infecties; * Anticipeert het beheer van de vervangingen (in overleg met de directie patiëntenzorg); * Verzekert het beheer van de processen en technieken, het administratieve beheer van de patiënten, het beheer van de human resources en van de materiële middelen (in nauwe samenwerking met de centrale sterilisatie); * Beheert de verbruiksgoederen en het materiaal, rekening houdende met de budgettaire beperkingen; * Geeft via de meeste geschikte kanalen informatie door aan het personeel en aan de verschillende zorgverleners van het operatiekwartier; * Past de beroeps- en deontologische regels toe en waakt over hun naleving; * Beheert de opvang en behandeling van de spoedgevallen (met inbegrip van de MUG-spoedgevallen). Zie de rest van de beschrijving bij "Profiel"

  • Management Assistant (m/v) (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)

    Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE

    Bedrijf: RAINBOW RESOURCES GROUP

    Type: Vaste Job

    Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot om de litigatieafdeling te ondersteunen. Als Management Assistant zorg je ervoor dat de organisatie van het team en de administratie binnen het bedrijf soepel verloopt. Je helpt bij alle secretariële taken en staat in contact met klanten. Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden behelzen: De coördinatie van de agenda's van de advocaten, alsook van alle interne en externe vergaderingen en het bijwonen van conferenties en trainingen, zakenlunches en Europese reizen; Correspondentie en het opstellen van van rapporten en meningen, inclusief dicaten; Het handhaven van een zeer efficiënte klantendatabase en archiveringssysteemcorrespondentie; Het voorbereiden van vergaderingen door materiaal (bibliotheek- en internetonderzoek) voor vergaderingen te verzamelingen en PowerPoint-presentaties op te stellen; Het professioneel omgaan met andere administratieve taken en het contact opnemen met onze ondersteuningsmedewerkers: voorbereiden van timesheets, uitgaven, facturering, enz.; Het aanspreekpunt zijn voor klanten en verschillende afdelingen.

  • Adviseur energie (SINT-KRUIS)

    Regio: SINT-KRUIS

    Bedrijf: ECO-SERV

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zijn een dynamisch bedrijf met meer dan 10 jaar ervaring, actief op de dienstenmarkt. Als sales organisatie bieden we onze verkopers de mogelijkheid een carrière uit te bouwen in zowel het B2B als B2C segment. Als erkend partner van één van de grootste spelers op de Belgische energiemarkt, zijn we op zoek naar gedreven medewerkers over gans Vlaanderen om deskundig advies op maat te verlenen aan nieuwe klanten, zowel gezinnen als bedrijven. Je werkt op zelfstandige basis, wij bieden alle nodige opleidingen, een zeer sterke verloning naar prestaties, en ook heel wat extra's. Ben je een gedreven vlotte onderhandelaar, en ga je geen enkele uitdaging uit de weg? Ben je commercieel & klantgericht ingesteld, dan is dit zeker een job op je lijf geschreven! Stuur je gegevens door per mail of bel ons! 0475 29 19 90 - [email protected]

Zoek naar antwoorden van 'T DORP in sociale netwerken
Look for responds of 'T DORP in social networks

Lees alle opmerkingen voor 'T DORP. Laat een reactie achter voor 'T DORP. 'T DORP bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for 'T DORP. Leave a respond for 'T DORP. 'T DORP on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie 'T DORP op de google maps. Adres en contacten 'T DORP
Location of 'T DORP on the google maps. Address and contacts of 'T DORP

Andere gerelateerde bedrijven als come 'T DORP 'T DORP: I.M.A. | E GOLDSTEIN DIAMONDS | Ensor | H.E.B.-E.S.I. | Usuwiel F

Other related companies as 'T DORP: I.M.A. | E GOLDSTEIN DIAMONDS | Ensor | H.E.B.-E.S.I. | Usuwiel F

'T DORP is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is 'T DORP, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06713439941. Het bedrijf 'T DORP bevindt zich op het adres: KERKPLAATS 10; 2160; WOMMELGEM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 125,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 497,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Restaurants. Lijst met producten zijn Type de Cuisine: Bars & Brasseries. Aménagements & Services: Jardin..
De hoofdactiviteit van 'T DORP is Pijpleidingen, behalve aardgas, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van 'T DORP is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van 'T DORP, openstaande posities, locatie van 'T DORP op de kaart.

'T DORP is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is 'T DORP, company assigned to the tax number BE06713439941. The company 'T DORP is located at the address: KERKPLAATS 10; 2160; WOMMELGEM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 125,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 497,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Restaurants. List of products are Type de Cuisine: Bars & Brasseries. Aménagements & Services: Jardin..
The main activity of 'T DORP is Pipelines, Except Natural Gas, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of 'T DORP is not available. You also can look at reviews of 'T DORP, open positions, location of 'T DORP on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over 'T DORP, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf 'T DORP, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about 'T DORP, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company 'T DORP, employees, financial statistics.