Neven Romain BVBA

Contactgegevens Neven Romain BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Neven Romain BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Neven Romain BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Kleehofkensstraat 36 3740 Mopertingen (Bilzen), België

Telefoon (phone): +32 (53) 516-64-42 +32 (53) 516-64-42

Fax (fax): +32 (87) 827-99-29 +32 (87) 827-99-29

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Neven Romain BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Neven Romain BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Neven Romain BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Neven Romain BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Neven Romain BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Neven Romain BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Neven Romain BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Neven Romain BVBA
Products information Neven Romain BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE07663208007
Ondernemingsnummer: 9285614013
Hoofdstad (capital): 631,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 320,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1994

Producten die in Neven Romain BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Carpenters

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Neven Romain BVBA
(Get full report from official database of BE for Neven Romain BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Neven Romain BVBA
Addition kinds of activities for Neven Romain BVBA

2796. Platemaking diensten | Platemaking services
32290400. Glasvezelproducten | Glass fiber products
35450327. Gereedschaphouders | Tool holders
50851002. Zegels, industrieel | Seals, industrial
79480302. Stallen, racen | Stables, racing

Werken bij Neven Romain BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Neven Romain BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Neven Romain BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Neven Romain BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Technieker (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je staat in voor de onderhoud en herstellingen van compressoren, generatoren en bouwmachines.

  • Samensteller staalbouw (KAMPENHOUT)

    Regio: KAMPENHOUT

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor 1 van onze klanten in de regio van Kampenhout zijn we op zoek naar een samensteller. Je takenpakket als samensteller: je komt terecht in een team van een 16-tal personen. je verzamelt de onderdelen en stelt aan de hand van de productietekeningen het constructmerk samen. je houdt je werkplaats netjes en orderlijk. je draagt zorg voor je laspost en materialen.

  • Intercultureel bemiddelaar Arabisch (Modern Standaard en Marokkaans) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Vacaturenummer: 5790 Locatie: uitvalbasis ZNA Stuivenberg in Antwerpen, overkoepelend werken Afdeling/ Bedrijfseenheid: Interculturele bemiddeling Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: bepaalde duur 1 jaar Kan jij je vlot uitdrukken in het Arabisch en Nederlands? Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je bemiddelt binnen ZNA voor patiënten die Modern Standaard Arabisch spreken; concreet voor: Modern Standaard Arabissch tolken via video conferentie of triadisch tolken; de patiënt ondersteunen in zijn zorgtraject in het ziekenhuis (uitleg geven bij procedures, administratie, onderzoeken, ….); psycho sociale begeleiding; bemiddelend optreden bij conflicten. Je bent samen met de collega’s Interculturele Bemiddeling verantwoordelijk voor een goede afsprakenplanning en de uitvoering hiervan. Je neemt deel aan het afdelingsoverleg. Je neemt, in overleg met collega’s, deel aan projectmatige initiatieven (video conferentie, google hangouts, interne vorming rond culturele verschillen,...) en vervult aldus een voorlichtingsfunctie. Je voert allerhande administratieve taken uit. Je rapporteert aan het afdelingshoofd Interculturele Bemiddeling. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Martine Mols, HR specialist op 03 217 72 65. Meer weten over de functie? Contacteer Joeri De Munck, manager Patiëntenbegeleiding, op [email protected] Herken je jezelf hierin?

  • Internal Sales (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: Randstad NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een transportbedrijf zijn we op zoek naar een internal sales officer, tewerkstelling in Sint-Niklaas of Roeselare. Wat ga je doen? -Tijdens de eerste maanden ben je verantwoordelijk voor de implementatie van de nieuwe procedures met betrekking tot de input van klantgegevens in onze database; vervolgens zorg je er steeds voor dat bij elke klant de gegevens up-to-date blijven en voer je de nodige aanpassingen en prijswijzigingen correct in op aangeven van de commercial teamleader. Wanneer nodig zorg je voor een commerciële en administratieve ondersteuning van de andere collega's (bv. beantwoorden van de on-spot vragen van bestaande en nieuwe klanten of ondersteuning bij het invullen van bepaalde tenders en andere gerelateerde opdrachten). Je werkt samen mee aan het optimaliseren van bestaande verkoopprocessen en andere verbetertrajecten.

  • Opvoeder (therapeutisch assistent) in de psychiatrie (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je kerntaak in deze job is de behandeling en opvolging van de bewoners tijdens het dagdagelijks functioneren. Je bouwt met hen een professionele relatie uit zodat je hen kan motiveren en stimuleren tot deelname aan het dagprogramma. Belangrijk is dat je hierin steeds blijft samenwerken en overleggen met je collega's om het groepsklimaat en de relationele veiligheid te behouden. Je kan ook kiezen voor een functie in het mobiele team. Dit zal bestaan uit een aantal medewerkers die volgens een vast uurrooster werken en acute noden op de verschillende afdelingen opvangen.

  • Ploegchef vaste nacht (KOOLSKAMP)

    Regio: KOOLSKAMP

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zoeken iemand die openstaan voor een intense opleiding intern tot hij of zij het volledige proces en machinepark kent om daarna: als een coach en organisator de productie te kunnen begeleiden. operatoren kunnen opvolgen en ondersteunen nieuwe operatoren goed begeleiden en door middel van voorstellen bepaalde pannes te helpen oplossen. de taal van het management kan spreken en de taal van de werkvloer begrjipt. Doelstellingen van het management kunnen vertalen naar de werkvloer. duidelijke opdrachten kunnen geven en deze ook opvolgen/controleren.

  • Receptionist(e) (ETTERBEEK)

    Regio: ETTERBEEK

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent het eerste aanspreekpunt bij onze klant Klanten ontvangen en binnenkomende en uitgaande gesprekken behandelen Agenda beheer : boeken van vergaderzalen organiseren van business lunchen Beheer van de stock van kantoormateriaal en snacks

  • HUISHOUDHULP De Pinte. (DE PINTE)

    Regio: DE PINTE

    Bedrijf: DE MANGELAAR

    Type: Dienstenchequebaan

    Je gaat schoonmaken bij particulieren in de regio De Pinte.

  • Team member OKay Wingene (WINGENE)

    Regio: WINGENE

    Bedrijf: OKAY

    Type: Vaste Job

    OKay is een winkelformule van Colruyt Group. In deze gezellige buurtwinkel doen klanten op een vlotte manier hun dagelijkse boodschappen. Als medewerker bied je hen service en kwaliteit voor de laagste prijzen in de buurt. Bij OKay kom je terecht in een hecht team met medewerkers uit de buurt. En omdat je dicht bij huis werkt, hoef je ook geen lange afstanden af te leggen of in de file te staan. Klanten helpen doe je met veel goesting en met de glimlach. Je zet hen telkens op de eerste plaats wanneer ze komen winkelen. Hebben ze een specifiek verzoek? De team members staan paraat. Precies door die positieve houding is de OKay waar jij werkt een gezellige buurtsupermarkt. Elke dag ziet er anders uit bij OKay. Het ene moment beman je de kassa en even later steek je een handje toe in de bakkerij, hou je de winkel netjes of vul je rekken verder aan. Misschien heb je een leuk idee voor een creatieve actie? Gooi het in de groep, eigen initiatief kunnen we altijd appreciëren! Om onze klanten nog beter te informeren, volg je regelmatig interessante opleidingen. Zo stel je hen meteen op hun gemak. Klanten kunnen altijd op jou rekenen om hun winkelervaring zo vlot mogelijk te laten verlopen. Dat is soms intensief, maar altijd voldoeninggevend. Je biedt samen met je collega’s een luisterend oor, maakt een grapje op de werkvloer, het kan allemaal. Kortom, zoveel kwaliteiten onder één petje!

  • UX/UI Developer (MERKSEM)

    Regio: MERKSEM

    Bedrijf: FOREACH

    Type: Vaste Job

    Wijs developers en gebruikers de weg als onze nieuwe UX/UI expert. De complexe webapplicaties die we bouwen bij Foreach, hebben een intuïtieve gebruikersinterface nodig. Van belang hierbij is het efficiënt slicen van het design, zodat dit vlot ontwikkeld kan worden. Je maakt graag functionele designs die de gebruikers vlot door onze producten leiden. Maar je bent vooral technisch sterk en ziet vlot de achterliggende structuur van elk design. Dat kan je vervolgens vlot opdelen en doorgeven aan de developers. Je maakt even graag een strakke mock-up als een sprekende illustratie, en kan de behoeften van een klant omzetten naar concrete wireframes en strategieën. De eindgebruiker zit bij elke beslissing in je achterhoofd, en die beslissingen kan je ook goed uitleggen en verantwoorden aan zowel je team als aan de klant.

  • Meetings and Events Consultant (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

  • Eurostaff - Integration Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    My client is looking for a functional integration analyst whose mission will be to define and to maintain the integration services of these applications with the other applications. The IT systems are evolving towards a service-oriented architecture. Furthermore the analyst will have to be comfortable with these concepts in order to work easily and effectively with the technical and functional teams. Tasks The mission consists of... In the context of projects and evolutionary maintenance: Conduct workshops to collect needs (in terms of integration) and define an approach with the parties concerned (application teams, Architect and development team); Perform functional analysis of services and interfaces between different applications; Follow the development of services and interfaces; Perform testing of services and interfaces, using tools such as SOAP UI; Perform integration testing with different applications, in collaboration with others analysts; Perform sanity checks when going into production; Ensure the post-go live. As part of the corrective maintenance: Take charge of integration-related incidents; Identify the integration problems, analyze them, in order to be able to set up a fix; Follow the development of patches; Perform the testing; Ensure the deployment of patches, respecting our governance in release management. Profile The required technical skills are: Mastery of SOA concepts. Mastering concepts around Web services (WSDL, XML, XSLT, ...), through tools such as SOAP UI, XML Spy. Mastery of UML (Class Diagram, Use Case, State Diagram & Sequence Diagram), and tools of modeling like Enterprise Architect. Knowledge of BPMN, development methodologies (Agile) and methodologies of testing. Personal Skills: Academic with a scientific orientation (civil engineer or Master in computer science..) Minimum of 5 years experience as a Functional Analyst, including at least 1 year as an analyst functional integration. Proficiency in one of the two national languages and good knowledge of the other, as well as mastery of professional technical English. Key skills: good analytical and summary skills; good customer spirit (internal); critical mind ; outcome orientation; listening skills; assertiveness and autonomy Please note you must be eligible to work onsite full-time in Brussels.

Zoek naar antwoorden van Neven Romain BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Neven Romain BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Neven Romain BVBA. Laat een reactie achter voor Neven Romain BVBA. Neven Romain BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Neven Romain BVBA. Leave a respond for Neven Romain BVBA. Neven Romain BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Neven Romain BVBA op de google maps. Adres en contacten Neven Romain BVBA
Location of Neven Romain BVBA on the google maps. Address and contacts of Neven Romain BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Neven Romain BVBA Neven Romain BVBA: GILBERT HUYGHEBAERT | JOSEPH MAES | RIK HOLVOET | Herentse Bandencentrale | Erik Verdeyen

Other related companies as Neven Romain BVBA: GILBERT HUYGHEBAERT | JOSEPH MAES | RIK HOLVOET | Herentse Bandencentrale | Erik Verdeyen

Neven Romain BVBA is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Neven Romain BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07663208007. Het bedrijf Neven Romain BVBA bevindt zich op het adres: Kleehofkensstraat 36 3740 Mopertingen (Bilzen). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 631,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 320,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Carpenters. Producten gemaakt in Neven Romain BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Neven Romain BVBA is Uitvoerende, wetgevende en algemene overheid, behalve financiën, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Neven Romain BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Neven Romain BVBA, openstaande posities, locatie van Neven Romain BVBA op de kaart.

Neven Romain BVBA is a company, that was registered 1994 in N\A region, Belgium. Full name of company is Neven Romain BVBA, company assigned to the tax number BE07663208007. The company Neven Romain BVBA is located at the address: Kleehofkensstraat 36 3740 Mopertingen (Bilzen). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 631,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 320,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Carpenters. Products created in Neven Romain BVBA were not found.
The main activity of Neven Romain BVBA is Executive, Legislative & General Government, Except Finance, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Neven Romain BVBA is not available. You also can look at reviews of Neven Romain BVBA, open positions, location of Neven Romain BVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Neven Romain BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Neven Romain BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Neven Romain BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Neven Romain BVBA, employees, financial statistics.