Bleus

Contactgegevens Bleus: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Bleus: address, phone, fax, email, website, opening hours

Bleus

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Heiligenbornstraat 20 3570 Alken, België

Telefoon (phone): +32 (51) 745-17-39 +32 (51) 745-17-39

Fax (fax): +32 (10) 822-24-91 +32 (10) 822-24-91

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Bleus: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Bleus"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Bleus"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Bleus, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Bleus. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Bleus, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Bleus. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Bleus
Products information Bleus

BTW identificatienummer (tax): BE02956665039
Ondernemingsnummer: 5299774169
Hoofdstad (capital): 722,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 308,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Producten die in Bleus zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Carpenters

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Bleus
(Get full report from official database of BE for Bleus)

Aanvulling soorten activiteiten voor Bleus
Addition kinds of activities for Bleus

2519. Huishoudelijke meubels, nec | Household furniture, nec
4412. Buitenlands zeevervoer van vracht | Deep sea foreign transportation of freight
329699. Minerale wol, nec | Mineral wool, nec
26550103. Buizen, vezels of papier: gemaakt van aangekocht materiaal | Tubes, fiber or paper: made from purchased material
30889903. Douches, fiberglas en kunststof | Shower stalls, fiberglass and plastics

Werken bij Bleus: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Bleus: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Bleus. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Bleus. Looking for open vacancies in other companies

  • Customer Service Medewerker (OCF) NL/FR (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Start People Mechelen-Vilvoorde

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als Customer Service Medewerker kom je terecht in een dynamisch team dat zich elke dag inzet voor onze klanten, en op die manier voor een veiligere & efficiëntere samenleving. Onze klant is namelijk actief bij verschillende types klanten en ze hebben onze expertise en organisatie uitgebouwd op vlak van zowel openbare als residentiële gebouwen, maar ze zijn ook erg ondernemend in de energiesector, inclusief nucleaire activiteiten. Voor de Customer Service-afdeling van onze klant te Vilvoorde zijn we op zoek naar een collega die ons team komt versterken. Jij staat in voor een vlekkeloos verloop van het volledig OCF - proces (offerte – contract – facturatie). Je volgt de bestellingen, contracten en facturen nauwkeurig op en zorgt nadien voor een correcte verwerking. Daarnaast weet je ook steeds snel een antwoord te formuleren wanneer (interne) klanten jou contacteren met vragen. • Je bent nauwkeurig & werkt gestructureerd. Collega’s kunnen steeds op jou rekenen. • Jij kan ook steeds vertrouwen op je collega’s – gedreven experten die je graag verder helpen. • Daarnaast ondersteunt onze klant jou ook in het uitdiepen en verbreden van jouw expertises. Daar gaan we op je eerste dag al mee van start, want je krijgt bij ons eerst een doorgedreven on-the-job-training, alvorens je zelfstandig aan de slag gaat.

  • Plooier (GULLEGEM)

    Regio: GULLEGEM

    Bedrijf: ASAP

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je werkt als operator plooibank. Je stelt de machines in, start programma's op, bediening, ... doet de nodige aanpassingen waar nodig.

  • Monteur / plaatser industriebouw (WERVIK)

    Regio: WERVIK

    Bedrijf: Synergie Kortrijk Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je werkt op verplaatsing als monteur in de industriebouw, dit houdt in dat je samen met de ploeg de ruwbouw zet van de gebouwen alsook de dakconstructies.

  • ELEKTRICIEN VOOR MONTAGEWERKEN (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: EXPERZA

    Type: Interim met optie "vast werk"

    U staat in voor de elektrische installatie van A tot Z op werven.  Dit is zowel het plaatsen van kabelladders, kabels, verlichting, stopcontacten als stuurbekabeling en het aansluiten van borden.  Tevens het plaatsen en aansluiten van databekabeling.  De job biedt afwisseling binnen de domeinen van industriële elektriciteit en industriële automatisatie.  U werkt in een team van 2 personen.

  • Poetshulp Ravels (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: PUUUR TURNHOUT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • HUISHOUDHULP VOOR WETTEREN (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: FAMILIEZORG OOST-VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Als hoofdtaak sta je in voor het poetsen (95% van de tijd) en bijkomend: wassen, strijken, maaltijden bereiden en kleine naaiwerken uitvoeren bij gezinnen aan huis in omgeving Wetteren.

  • Huishoudhulpen in Aalter (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: Tempo-Team dienstencheques

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij van de handen uit de mouwen steken en heeft huishoudelijk werk voor jou geen geheimen? Zijn tevreden klanten jouw motivatie en kies je voor een afwisselende job met werkzekerheid bij jou in de buurt? Dan ben jij dé huishoudhulp die we zoeken! Reken op Tempo-Team Dienstencheques voor een snelle en vlotte start en kom snel bij ons langs voor de opmaak van jouw uurrooster. Wij bieden een deeltijdse of voltijdse job aan en talrijke voordelen. Benieuwd? Contacteer ons vrijblijvend.

  • Studierelevante bijbaan IT - regio Waregem (OOSTROZEBEKE)

    Regio: OOSTROZEBEKE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Je staat binnen bedrijf in voor het implementeren van maintenance KPI's in PowerBI. Concreet doe je dit door volgende taken: Definiëren van de data sets uit verschillende systemen. Aanmaken van de rapporten in PowerBI Samen overleggen met onderhoud en/of productie om de nodige data aan te vullen of de kwaliteit te verbeteren.

  • Stage Office Management met interesse in HR (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Studentenjob

    BIJ ROBERT HALF ZIJN WE ALTIJD OP ZOEK NAAR TALENT. Heb je zin om jouw eerste stappen op de werkvloer bij Robert Half te beleven? Graag! Een enthousiaste stagiair begeleiden we met veel plezier én een pak professionele ervaring. Voor ons kantoor te Gent (aan de Ghelamco Arena) zijn wij op zoek naar een Gedreven Stagiair(e) met interesse in HR. WAT GA JE DOEN? Onthaal & telefonie zijn top of mind tijdens jouw stage: Je ontvangt onze bezoekers (collega's, klanten, kandidaten…) op een gastvrije manier & verzorgt de onthaalmappen; Je fungeert als eerste telefonisch aanspreekpunt: met jouw vlotte telefoonstem beantwoord en verbind jij elk telefoontje op een professionele manier door; Je beheert de mailboxen & verwerkt de binnenkomende instroom aan sollicitaties; Je staat in voor het agendabeheer & het versturen van afspraakbevestigingen; Je plant assessments in & verwerkt tijdig de testresultaten en interviewdocumenten; Je schrijft vacatureteksten op een aantrekkelijke & professionele manier uit om die nadien op de verschillende online job boards & sociale media te verspreiden; Je stelt toffe & creatieve mailings op ter promotie van geïnterviewde kandidaten en/of interessante jobs; Je neemt actief deel aan het rekruteringsproces via verschillende kanalen (VDAB, LinkedIn…); Je verzamelt commerciële informatie & detecteert sales opportuniteiten; Je neemt actief deel aan team meetings; Je biedt ondersteuning bij de organisatie van jobbeurzen; Je mag een project naar keuze uitwerken van A tot Z; Je biedt administratieve ondersteuning aan de sales assistants: klassement, opvolging contracten… ; Naargelang de evolutie kan je ook rekenen op tal van andere ad hoc taken om jouw administratieve & commerciële skills verder aan te scherpen. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Studenten Sea-Life Blankenberge weekends/vakanties 2018 (BLANKENBERGE)

    Regio: BLANKENBERGE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor het Sea-Life Centre in Blankenberge zoeken wij all-round studenten die beschikbaar zijn voor de weekends en/of schoolvakanties (herfstvakantie, kerstvakantie,...). Ben je gefascineerd door het reilen en zeilen van Sea-Life, en ben je graag actief bezig? Dan kan dit voor jou de ideale studentenjob zijn! Afhankelijk van je profiel, leeftijd en ervaring kan je op verschillende afdelingen tewerkgesteld worden (kassa/inkom, shop, catering, hamburgertent, frietjeskraam,...) De uren van de shiften zijn meestal van 10u tot 17u30.

  • Administratieve Kracht / Receptioniste (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: Motion Center

    Type: Zelfstandige activiteit

    Motion Center is een multidisciplinaire groepspraktijk in het hartje van Tienen. Onze visie is een "gezonde geest in een gezond lichaam" Beweging onder de vorm van kinesitherapie of personal training is de basis bij Motion Center. Om dat doel te bereiken, zijn we ervan overtuigd dat naast beweging, aangepaste voeding en mentale ondersteuning uiterst belangrijk is. Ons team van therapeuten bestaat uit kinesitherapeuten, personal trainers, diëtisten, psychologen en logopedisten. Bij Motion Center behandelen we zowel volwassenen als kinderen. Door de sterke groei zijn we momenteel op zoek naar een Administratieve duizendpoot op zelfstandige basis om ons team te versterken. Functieomschrijving Samen met je collega’s van de administratie sta je in voor het dagelijkse onthaal van onze klanten en patiënten en het goede functioneren van onze praktijk. Je takenpakket bestaat onder andere uit het volgende: - Onthaal/receptie - Inplannen en beheren van de agenda’s van de therapeuten - Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken - Opmaken van getuigschriften en invullen documenten voor mutualiteit en verzekeringen - Opvolgen van betalingen - Bestellen van kantoormateriaal Profiel Ben jij vriendelijk en discreet, spreek je naast Nederlands ook een aardig woordje Frans en kan je bovendien goed met een PC werken, dan bij jij misschien de persoon die wij zoeken. Aanbod Wij bieden jou een tewerkstelling van minimum 10 uren per week op zelfstandige basis in een jong en dynamisch team in het hartje van Tienen. Interesse? Stuur dan een mail met je motivatie en je CV naar [email protected]

  • Senior dossierbeheerder / Accountant - Regio Wemmel (WEMMEL)

    Regio: WEMMEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1669725-inline.html?cid=Partner_VDAB U komt terecht in een accountantskantoor dat zich sinds enkele jaren behartigd over een diverse klantenportefeuille regio Wemmel (kmo's, grotere ondernemingen, vzw's, éénmanszaken, …). Om hun exponentiële groei te ondersteunen, zijn ze momenteel op zoek naar ervaren dossierbeheerder met sterke communicatieve capaciteiten voor hun kantoor. Op termijn krijg je ook de mogelijkheid om aan te sluiten als partner. Als senior dossierbeheerder /accountant ziet jouw takenpakket er zo uit: Je fungeert als eindverantwoordelijke voor de boekhouding & fiscaliteit van jouw klanten Je zorgt voor de accurate afwerking van de verschillende fiscale aangiften zoals de personenbelasting, de vennootschapsbelasting en de BTW. Na elke maand, elk kwartaal of elk boekjaar sta je in voor de balans en bijhorende rapporteringen. U bent de vertrouwenspersoon van de klanten en geeft op een professionele en persoonlijke manier advies. U zorgt in samenwerking met jouw team voor de verdere uitbouw van de klantenportefeuille.

Zoek naar antwoorden van Bleus in sociale netwerken
Look for responds of Bleus in social networks

Lees alle opmerkingen voor Bleus. Laat een reactie achter voor Bleus. Bleus bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Bleus. Leave a respond for Bleus. Bleus on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Bleus op de google maps. Adres en contacten Bleus
Location of Bleus on the google maps. Address and contacts of Bleus

Andere gerelateerde bedrijven als come Bleus Bleus: I.VL.A CVBA | KANTOOR JANSSENS | CARROSSERIE CANADA | SS-TRONICS | MEUBLE KARMAN

Other related companies as Bleus: I.VL.A CVBA | KANTOOR JANSSENS | CARROSSERIE CANADA | SS-TRONICS | MEUBLE KARMAN

Bleus is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Bleus, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02956665039. Het bedrijf Bleus bevindt zich op het adres: Heiligenbornstraat 20 3570 Alken. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 722,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 308,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Carpenters. Producten gemaakt in Bleus zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Bleus is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Bleus is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Bleus, openstaande posities, locatie van Bleus op de kaart.

Bleus is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is Bleus, company assigned to the tax number BE02956665039. The company Bleus is located at the address: Heiligenbornstraat 20 3570 Alken. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 722,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 308,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Carpenters. Products created in Bleus were not found.
The main activity of Bleus is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Bleus is not available. You also can look at reviews of Bleus, open positions, location of Bleus on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Bleus, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Bleus, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Bleus, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Bleus, employees, financial statistics.