MD INTERIEUR BVBA

Contactgegevens MD INTERIEUR BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MD INTERIEUR BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

MD INTERIEUR BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Parc Industriel 12 8587 Spiere (Spiere-Helkijn), België

Telefoon (phone): +32 (15) 450-38-88 +32 (15) 450-38-88

Fax (fax): +32 (12) 583-28-11 +32 (12) 583-28-11

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MD INTERIEUR BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MD INTERIEUR BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MD INTERIEUR BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van MD INTERIEUR BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen MD INTERIEUR BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of MD INTERIEUR BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MD INTERIEUR BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti MD INTERIEUR BVBA
Products information MD INTERIEUR BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE03378540039
Ondernemingsnummer: 2909149169
Hoofdstad (capital): 595,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 145,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Producten die in MD INTERIEUR BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Carpenters

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor MD INTERIEUR BVBA
(Get full report from official database of BE for MD INTERIEUR BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor MD INTERIEUR BVBA
Addition kinds of activities for MD INTERIEUR BVBA

14299911. Zandsteen, gebroken en gebroken-steengroeven | Sandstone, crushed and broken-quarrying
31110405. Handtasleer | Handbag leather
36339900. Huishoudelijke wasmachines, niet inbegrepen | Household laundry equipment, nec
37110109. Taxicabs, assemblage van | Taxicabs, assembly of
51910203. Hooi | Hay
67949902. Franchises, verkopen of licenties | Franchises, selling or licensing

Werken bij MD INTERIEUR BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MD INTERIEUR BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MD INTERIEUR BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MD INTERIEUR BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Maintenance Programs Administrator (DIEGEM)

    Regio: DIEGEM

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Maintenance Programs Administrator (M/V) voor een firma gelegen in Diegem. Onze klant is een internationale firma actief in de energiesector. Als Maintenance Programs Administrator heb je de volgende verantwoordelijkheden: - Jezorgtervoordatalletechnische maintenance programs op tijdwordenuitgevoerd en dit in nauwecommunicatie met deklanten en leveranciers - Je staat in voor de voorbereiding, de klantenmailings en de dagelijkse follow-up van de small bulk maintenance programs - Jebiedtadministratieveondersteuningaan Technical Bulk & Depot Teams van detechnischeafdeling - Voorbereiding van aankooporders, facturerenaancontractanten, verzenden van technischmateriaal, beheer van facturen, beheer en archivering van documenten, voorraadbeheer - Jebiedtondersteuningbijdevoorbereiding van technischeinterventies - Je staat in voor de planning van technische interventies By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Passie voor ICT én klantencontact? Lees zeker verder! (BORGERHOUT)

    Regio: BORGERHOUT

    Bedrijf: Start People Call Antwerpen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Heb jij een passie voor ICT en wil je in een internationaal bedrijf werken? Dan is dit dé job voor jou! Voor onze klant in Antwerpen zoeken wij een medewerker IT. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze eindgebruikers en verantwoordelijk om de problemen in eigen handen te nemen. Er wordt van je verwacht dat je een hoog niveau klantgerichtheid aanbiedt en de eindgebruikers assisteert met hun IT problemen (hardware, netwerk, applicaties, …). Je werkt met ons ticketsysteem en kan prioriteiten correct inschatten. Je volgt jouw tickets op en zorgt ervoor dat de problemen tijdig opgelost geraken. Je staat in verbinding met ons hoofdkantoor in Duitsland om samen problemen op te lossen. Je bent in staat jouw werkprocedure en probleemoplossingen in onze Wiki tool te documenteren. Je volgt stocks op en zal bestellingen aanvragen om onze voorraad op peil te houden. Je kan ons netwerk monitoren en indien nodig problemen (helpen) oplossen. Informatiebeveiliging, servers, PC’s, laptops en smartphones hebben geen geheimen voor jou. Je denkt ook proactief mee met het team en de manager en je doet voorstellen ter optimalisatie van de dienstverlening.

  • Heftruckchauffeur vaste ploeg : Voormiddag / Namiddag / Nacht (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: ADECCO ONSITE VAN MARCKE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je zoekt een job als heftruckchauffeur regio Menen? Werken in vaste ploeg van 6 tot 14u / 14 tot 22u / 22u tot 6u spreekt je aan ? Dan hebben wij de perfecte match voor jou! Van Marcke is een firma gespecialiseerd in sanitair en centrale verwarming. Voor de logistieke site in Kortrijk is Adecco Van Marcke op zoek naar orderpicker / magazijnier. Jouw taken als heftruckchauffeur zijn onder meer: orders klaarmaken / klaarzetten goederen voor chauffeurs, orders verpakken, laden van vrachtwagens, opkuisen van het magazijn.

  • HUISHOUDHULP Gierle, Lille, Poederlee, Wechelderzande - Direct VAST contract én Maaltijdcheques (LILLE)

    Regio: LILLE

    Bedrijf: 't GERIEF

    Type: Dienstenchequebaan

    Werken bij 't Gerief, is werken bij een werkgever die haar medewerkers belangrijk vindt en dat laten we zien! Bij 't Gerief krijgen huishoudhulpen meteen een vast contract. Als huishoudhulp (m/v) werk je bij onze klanten thuis. Afhankelijk van de wensen van de klant, zal je daar poetsen, ramen poetsen, strijken en wassen. De job is erg afwisselend! Beschik je nog niet over alle nodige vaardigheden maar heb je wel goesting om erin te vliegen? Volg dan dit najaar onze gratis opleiding 'Huishoudhulp'. Na het positief afronden van deze opleiding krijg je gegarandeerd een vast contract! Neem contact op voor meer informatie! Je uurrooster is op maat: je stelt dit samen met je coach op en we houden rekening met jouw privesituatie (zoals kinderopvang, co-ouderschap, zorg voor familieleden). 't Gerief vindt het belangrijk dat je een goed evenwicht vindt tussen werk, gezin en vrije tijd. Ook het aantal uur is bespreekbaar: wanneer een voltijdse job voor jou niet haalbaar is, kan je werken in een deeltijds rooster van minimaal 13 uur per week. 't Gerief werkt lokaal: we zoeken mensen uit de eigen regio die poetsen bij onze klanten in Lille, Gierle, Poederlee en Wechelderzande. Woon je niet in Lille? 't Gerief is actief in de Kempen en we hebben openstaande vacatures in volgende gemeenten: Grobbendonk, Herentals, Herenthout, Lille, Kasterlee, Olen, Vorselaar. Je werkt bij vaste klanten en deze hoef je niet zelf te zoeken: daar zorgen wij voor. Onze coaches staan voor je klaar: ze gaan bij de start samen met jou op bezoek bij de klant. Samen maken jullie afspraken over bijvoorbeeld de taken en het materiaal dat je ervoor gebruikt. Ook later sta je er nooit alleen voor: met zorgen en vragen kan je bij je persoonlijke coach terecht. (Trefwoorden: dienstencheques, huishoudhulp, huishouden, huishoudster, huishouder, particulier, schoonmaker, schoonmaakster, schoonmaken, schoonmaakhulp, poetsvrouw, poetsen, poetshulp, poetsdame, poetsheer, kuishulp, kuisvrouw, strijken, strijkster, huishoudmanager, hygiëne, dienstencheque, dienstencheques, zorg, oudere, onderhoud, onderhoudsman, thuishulp, thuiszorg, verzorgende)

  • POETSHULP dienstencheques - ROESELARE (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: THUISHULP REGIO KORTRIJK

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor de regio Roeselare zijn we op zoek naar een gemotiveerde medewerker. Je biedt hulp bij cliënten aan huis: stofzuigen, dweilen, sanitair onderhouden, stof afnemen, bedden opmaken, ramen wassen, strijken. Eventueel aangevuld met: de was doen, eten klaarmaken en kleine boodschappten doen.

  • HUISHOUDHULP (M/V) DAMME (DAMME)

    Regio: DAMME

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • JOBSTUDENTEN FASTFOODRESTAURANT M/V (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: DAOUST BRUGGE

    Type: Studentenjob

    Jij helpt bij het bereiden van de groentjes en de eerste voorbereidingen Je werkt met de kassa

  • MAGAZIJNIER - BALIEMEDEWERKER met kennis elektriciteit (VORST)

    Regio: VORST

    Bedrijf: KEMPELEK

    Type: Vaste Job

    Kempelek is gespecialiseerd in verkoop van algemene elektriciteit. Als magazijnier-baliemedewerker ben je verantwoordelijk voor het onthaal en verder helpen van klanten aan de balie; klaarmaken van de bestellingen; het ontvangst van de leveringen en stockeren van de ontvangen goederen in het magazijn; het onderhoud van het magazijn. Kortom, je staat in voor het beheer van alle inkomende en uitgaande goederen. Hierdoor dien je intensief samen te werken met de aankoopdienst.

  • Logistiek medewerker (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: TCI EUROPE

    Type: Vaste Job

    TCI rekruteert een magazijn medewerker voor het filiaal in Zwijndrecht. We zijn op zoek naar een polyvalente logistieke bediende die verantwoordelijk is voor onder andere het ontvangen, orderpicken, opslaan en leveren van goederen. Hiernaast dienen ook bijhorende administratieve taken volbracht te worden (picking bons, levernota’s, transport documenten, ...). De medewerker wordt aangestuurd door de teamleader en wordt bijgestaan door 4 andere collega’s. De voornaamste taken bestaan uit verwerken van inkomende goederen (controle, wegzetten en administratieve boeking in SAP) etikettering en ompak verzendklaar maken van de goederen (picking, inpakken en administratieve afhandeling) Proper en ordelijk houden van de werkomgeving Inventarisname Onderhoud magazijn Na een inwerkperiode werkt U samen met de 4 collega’s in een rotatiesysteem dat U toelaat om alle aspecten van het magazijn te beheersen. TCI is op zoek naar een medewerker die zal werken volgens een flexibel werkrooster, namelijk van 9.00u - 10.00u tot 17.30u - 18.30u. Kennis van transportreglementering (IATA, ADR) zijn een plus.

  • Administratieve Kracht / Receptioniste (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: Motion Center

    Type: Zelfstandige activiteit

    Motion Center is een multidisciplinaire groepspraktijk in het hartje van Tienen. Onze visie is een "gezonde geest in een gezond lichaam" Beweging onder de vorm van kinesitherapie of personal training is de basis bij Motion Center. Om dat doel te bereiken, zijn we ervan overtuigd dat naast beweging, aangepaste voeding en mentale ondersteuning uiterst belangrijk is. Ons team van therapeuten bestaat uit kinesitherapeuten, personal trainers, diëtisten, psychologen en logopedisten. Bij Motion Center behandelen we zowel volwassenen als kinderen. Door de sterke groei zijn we momenteel op zoek naar een Administratieve duizendpoot op zelfstandige basis om ons team te versterken. Functieomschrijving Samen met je collega’s van de administratie sta je in voor het dagelijkse onthaal van onze klanten en patiënten en het goede functioneren van onze praktijk. Je takenpakket bestaat onder andere uit het volgende: - Onthaal/receptie - Inplannen en beheren van de agenda’s van de therapeuten - Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken - Opmaken van getuigschriften en invullen documenten voor mutualiteit en verzekeringen - Opvolgen van betalingen - Bestellen van kantoormateriaal Profiel Ben jij vriendelijk en discreet, spreek je naast Nederlands ook een aardig woordje Frans en kan je bovendien goed met een PC werken, dan bij jij misschien de persoon die wij zoeken. Aanbod Wij bieden jou een tewerkstelling van minimum 10 uren per week op zelfstandige basis in een jong en dynamisch team in het hartje van Tienen. Interesse? Stuur dan een mail met je motivatie en je CV naar [email protected]

  • Software Advies - Senior Project Manager Finance (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Functie   Als projectmanager draag jij E2E verantwoordelijkheid voor het opleveren van je projecten binnen tijd, scope, budget en kwaliteit, en garandeert de verankering ervan binnen de organisatie. Wat verwachten wij van een Senior PM?   Als realisator: Faciliteer je de realisatie van de business case zonder er eigenaar van te zijn, binnen tijd- scope -budget - kwaliteit. Neem je verantwoordelijkheid voor het realiseren van de project doelstellingen binnen het gegeven mandaat. Vorm, leid en motiveer je het projectteam. Definieer, initieer en onderhoud je de projectstructuur en werking. Geef je dagelijkse leiding aan het project.  Als implementator: Creëer je de omgeving waar en voorzie je in de middelen waarmee alle partijen efficiënt en effectief kunnen samenwerken en opleveren Leid je het core team en extended team, zorg je voor de opvolging van de taken en stuur je het team voorwaarts.  Als regisseur: Rapporteer en leg je verantwoording af aan de project sponsor/stuurgroep Betrek je tijdig alle betrokken stakeholders Stuur je binnen het projectteam op samenhang en dynamiek Zorg je voor escalatie naar sponsor wanneer het project dreigt te ontsporen Leid je de verandering in goede banen via verander management    Gevraagde kennis & vaardigheden Je behaalde een masterdiploma en minimaal 10 jaar ervaring als Project Manager Je bent PMI Certified Je beschikt over ervaring met projectmethodologie en projectmanagement binnen de bank- en verzekeringswereld Je hebt affiniteit met IT, business process management Je hebt in het verleden ervaring opgebouwd in Financial en Risk project implementaties Kennis van Oracle Finance en Clarity zijn pluspunten Door jouw communicatieve vaardigheden, overtuigingskracht en assertiviteit ben je succesvol in het omgaan met verschillende stakeholders. Je beschikt over voldoende zelfzekerheid en je bent niet bang om vragen af te blokken van stakeholders die niet behoren tot je directe takenpakket. Je draagt kwaliteit hoog in het vaandel en werkt autonoom met oog voor service. Uitstekende communicatieve vaardigheden. Een grote dosis overtuigingskracht en assertiviteit. Kennis van en tenminste 5 jaar ervaring in stakeholder management. Resultaatsgericht, dynamisch en stressbestendig. Autonoom kunnen werken. Je bent dynamisch en flexibel ingesteld om in diverse omgevingen te werken. Je bent bovendien stressbestendig, hebt geen 9-to-5 mentaliteit en bent bereid om de 'extra mile' te lopen. 

  • Stagiair public relations (m/v) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: BESTSELLER BELGIUM

    Type: Leercontract

    BESTSELLER is een Deens modehuis, opgericht in 1975 en vandaag actief in meer dan 40 landen. Daarmee is het één van de meest toonaangevende en snelst groeiende modeconcerns wereldwijd. Met merken als onder meer VERO MODA, JACK & JONES, ONLY, VILA en SELECTED HOMME/FEMME spelen we in op de laatste trends en bieden we onze klanten de beste prijs voor uitstekende kwaliteit. Momenteel zoeken we een enthousiaste, geëngageerde stagiair ter ondersteuning van het PR-team in onze kantoren in Antwerpen. Een groot deel van de werkzaamheden bestaat uit de uitleen van de kledingcollecties aan stylisten die werken voor modemagazines, televisieprogramma’s en bekendheden. Daarnaast staat ook het contact met journalisten en bloggers centraal, net als het schrijven en vertalen van persberichten, ondersteunende administratieve taken en het assisteren bij eventuele presentaties en events, zoals onze halfjaarlijkse persdagen.

Zoek naar antwoorden van MD INTERIEUR BVBA in sociale netwerken
Look for responds of MD INTERIEUR BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor MD INTERIEUR BVBA. Laat een reactie achter voor MD INTERIEUR BVBA. MD INTERIEUR BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MD INTERIEUR BVBA. Leave a respond for MD INTERIEUR BVBA. MD INTERIEUR BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie MD INTERIEUR BVBA op de google maps. Adres en contacten MD INTERIEUR BVBA
Location of MD INTERIEUR BVBA on the google maps. Address and contacts of MD INTERIEUR BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come MD INTERIEUR BVBA MD INTERIEUR BVBA: Coppieters | JACQUES LEONARD | GARAGE BASTIEN | DIRK COUWENBERGH | LOMMELEN N.V.

Other related companies as MD INTERIEUR BVBA: Coppieters | JACQUES LEONARD | GARAGE BASTIEN | DIRK COUWENBERGH | LOMMELEN N.V.

MD INTERIEUR BVBA is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is MD INTERIEUR BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03378540039. Het bedrijf MD INTERIEUR BVBA bevindt zich op het adres: Parc Industriel 12 8587 Spiere (Spiere-Helkijn). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 595,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 145,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Carpenters. Producten gemaakt in MD INTERIEUR BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van MD INTERIEUR BVBA is Petroleumraffinage en aanverwante industrieën, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MD INTERIEUR BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MD INTERIEUR BVBA, openstaande posities, locatie van MD INTERIEUR BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

MD INTERIEUR BVBA is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is MD INTERIEUR BVBA, company assigned to the tax number BE03378540039. The company MD INTERIEUR BVBA is located at the address: Parc Industriel 12 8587 Spiere (Spiere-Helkijn). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 595,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 145,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Carpenters. Products created in MD INTERIEUR BVBA were not found.
The main activity of MD INTERIEUR BVBA is Petroleum Refining and Related Industries, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of MD INTERIEUR BVBA is not available. You also can look at reviews of MD INTERIEUR BVBA, open positions, location of MD INTERIEUR BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over MD INTERIEUR BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf MD INTERIEUR BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about MD INTERIEUR BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company MD INTERIEUR BVBA, employees, financial statistics.