EVENTS & TRAVEL
Contactgegevens EVENTS & TRAVEL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data EVENTS & TRAVEL: address, phone, fax, email, website, opening hours
EVENTS & TRAVEL
Regio (region): N\A, België
Adres (address): A?ROPORT 0; 6041; CHARLEROI, België
Telefoon (phone): 71251207 (+32-71251207) 71251207 (+32-71251207)
Fax (fax): +32 (87) 385-61-41 +32 (87) 385-61-41
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) EVENTS & TRAVEL: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "EVENTS & TRAVEL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "EVENTS & TRAVEL"? - Contact us!
We found such data of EVENTS & TRAVEL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees EVENTS & TRAVEL. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti EVENTS & TRAVEL
Products information EVENTS & TRAVEL
Producten die in EVENTS & TRAVEL zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Reisbureaus
Aanvulling soorten activiteiten voor EVENTS & TRAVEL Addition kinds of activities for EVENTS & TRAVEL
295201. Dakmaterialen | Roofing materials
355904. Raffinaderij, chemische verwerking en dergelijke machines | Refinery, chemical processing, and similar machinery
20320103. Bonen, zonder vlees gebakken: verpakt in blikjes, potten, enz. | Beans, baked without meat: packaged in cans, jars, etc.
26560103. Platen, papier: gemaakt van aangekocht materiaal | Plates, paper: made from purchased material
32720706. Cribbing, beton | Cribbing, concrete
36410210. Strobotrons | Strobotrons
50120100. Automobielmakelaars | Automotive brokers
50840705. Geluidsbesturingsapparatuur | Noise control equipment
94119905. Leraar certificatie bureau | Teacher certification bureau
Werken bij EVENTS & TRAVEL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in EVENTS & TRAVEL: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor EVENTS & TRAVEL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for EVENTS & TRAVEL. Looking for open vacancies in other companies
-
Administratief ondersteunend medewerker bank (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: Unique Office
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als administratief bediende bank ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket: - Je maakt een inventaris van alle documenten die we ontvangen van externe bronnen Je controleert dossiers op volledigheid en inhoud Je voert algemene administratief ondersteunende taken uit
-
HUISHOUDHULP DIENSTENCHEQUES MOL (MOL)
Regio: MOL
Bedrijf: CAVALO
Type: Dienstenchequebaan
Zoekt u een vaste of een tijdelijke job waar u zelf uw uren kan kiezen? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. We zijn nog dringend op zoek naar een medewerker voor het uitvoeren van alle huishoudelijke taken zoals wassen, strijken, bereiden van maaltijden en poetsen bij gezinnen thuis. Spreekt deze job u aan? Aarzel niet om te solliciteren
-
Huishoudhulp regio Ardooie (ARDOOIE)
Regio: ARDOOIE
Bedrijf: A.C.C.DIENSTENCHEQUES DOMESTIC SERVICES
Type: Dienstenchequebaan
Bent u iemand die graag anderen helpt? Iemand die houdt van orde en netheid? Gemotiveerd, plichtsbewust en enthousiast? Dan zijn wij op zoek naar jou! U staat in voor huishoudelijke taken bij onze klanten meer bepaald afstoffen, stofzuigen, ramen poetsen, dweilen, strijken, ... Neem vrijblijvend contact met ons op en wij bekijken wat het best bij u past.
-
JOBSTUDENT BAR IN DANSCAFE (OOSTDUINKERKE)
Regio: OOSTDUINKERKE
Bedrijf: Accent
Type: Studentenjob
Als jobstudent barmedewerker krijg heel wat leuke taken toegewezen: ? Bestellingen opnemen en klaar maken ? Bier tappen ? Bedien je de klanten vriendelijk ? Frigo's aanvullen en de bar net houden
-
Student zondag regio Maldegem (MALDEGEM)
Regio: MALDEGEM
Bedrijf: Konvert Interim Eeklo
Type: Studentenjob
Voor een klant, regio Maldegem, zijn we op zoek naar een student om iedere zondag te werken. - Je zorgt voor een perfecte registratie van de verkoop van de artikelen. - Je controleert of de juiste prijzen gehanteerd werden en verwijdert of deactiveert de diefstalbeveiliging van artikels. - Je begroet en bedankt steeds vriendelijk de klanten en verschaft hen info rond garantie en ruilvoorwaarden. - Je luistert naar opmerkingen van klanten en maakt deze over aan de juiste persoon. - Je ontvangt de betaalmiddelen, controleert de geldigheid en geeft gepast terug. - Daarnaast help je ook in de winkel met het aanvullen van de rekken.
-
Student in Digital Marketing (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: Vacature.com
Type: Studentenjob
Als Student in Digital Marketing, maak je deel uit van het marketing team. Je verzorgt de opmaak van flyers enzovoort in het kader van interne en externe communicatie en marketing communicatie. Als Student in Digital Marketing ben je verantwoordelijk voor de volgende taken: Opmaak van flyers, video's Posts creëren voor social media en TV Administratieve ondersteuning
-
Group Manager (MACHELEN)
Regio: MACHELEN
Bedrijf: MAKRO MACHELEN
Type: Vaste Job
Gedetailleerde omschrijving kan je vinden op onze website www.makro.be.
-
Operator Telebeheer (TERNAT)
Regio: TERNAT
Bedrijf: TECHNICAL MAINTENANCE SERVICE T.M.S
Type: Vaste Job
TMS is hét aanspreekpunt voor koel-, verwarmings- en airconditioningsystemen in grote supermarktketens en bedrijfsgebouwen. Het succesrecept? De complete dienstverlening van advies, levering en installatie tot onderhoud en service. Voor meer informatie: www.tmsbelgium.com. · Je behandelt de telefonisch binnenkomende oproepen. · Je doet de opvolging van de alarmen van de verschillende koel- en HVAC installaties. · Via beeldscherm heb je volledig zicht op de installaties bij de klant en kan je telefonische ondersteuning bieden indien er bij de klant problemen zijn met de installatie. · Indien nodig schakel je een interventieploeg in om het probleem te verhelpen. · Je houdt een logboek bij van de diverse oproepen en meldingen.
-
Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te Huldenberg (HULDENBERG)
Regio: HULDENBERG
Bedrijf: Vacature.com
Type: Zelfstandige activiteit
Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers. Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.
-
Apside Belgium - Infrastructure Engineer (Brussel)
Regio: Brussel
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
YOUR MISSION You will join the Application support team, responsible of the technical support for +- 200 applications used worldwide. You have a general knowledge in IT and systems, able to jump from one technology to another. Deliverables/ Livrables: Monitoring of the assigned requests, and implementing the corrective actions Deployment of application releases Solving application technical incidents Installation and configuration of new applications Technical involvement in new projects YOUR PROFILE You have a good knowledge in: IIS and Apache Web servers Windows Server administration Network general knowledge: TCP/IP, load balancers, certificates, Firewall Citrix configuration and management Optional: WAS and SSO You are Client Focused, Rigorous and autonomous and Flexible English and French mandatory, Dutch is a plus.
-
Brainbridge - Information Risk Analyst (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Description The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance. Responsibilities Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with the client's Risk Managment methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritization for the deployment of the client his security initiatives. Technical skills Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organizes, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance: Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, SANS Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments, and managing targeted risk remediation activities.
-
RESERVE schoonmaak regio Waregem 2018 (WAREGEM)
Regio: WAREGEM
Bedrijf: ISS Facility Services
Type: Werfreserve
Dit is een RESERVE vacature. Wanneer wij op zoek zijn naar schoonmakers uit de regio Oostende zullen wij u contacteren voor deze functie. Takenpakket: Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van verschillende ruimtes: burelen, sanitair, gangen, trappen,... Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,... Onze vacatures zijn meestal deeltijds in de ochtend (6u-10u) en/of 's avonds (16u-21u).
Zoek naar antwoorden van EVENTS & TRAVEL in sociale netwerken
Look for responds of EVENTS & TRAVEL in social networks
Lees alle opmerkingen voor EVENTS & TRAVEL. Laat een reactie achter voor EVENTS & TRAVEL. EVENTS & TRAVEL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for EVENTS & TRAVEL. Leave a respond for EVENTS & TRAVEL. EVENTS & TRAVEL on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie EVENTS & TRAVEL op de google maps. Adres en contacten EVENTS & TRAVEL Location of EVENTS & TRAVEL on the google maps. Address and contacts of EVENTS & TRAVEL
Andere gerelateerde bedrijven als come EVENTS & TRAVEL EVENTS & TRAVEL: SILVESTER | Bibliothèque Publique Uccle-Montjoie | ELECTRICIT? PERILLEUX | B. LEMMENS | Condesi
Other related companies as EVENTS & TRAVEL: SILVESTER | Bibliothèque Publique Uccle-Montjoie | ELECTRICIT? PERILLEUX | B. LEMMENS | Condesi
EVENTS & TRAVEL is een bedrijf dat 2001 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is EVENTS & TRAVEL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04791931152. Het bedrijf EVENTS & TRAVEL bevindt zich op het adres: A?ROPORT 0; 6041; CHARLEROI. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 779,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 519,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Reisbureaus. Producten gemaakt in EVENTS & TRAVEL zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van EVENTS & TRAVEL is Administratie van economische programma's, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van EVENTS & TRAVEL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van EVENTS & TRAVEL, openstaande posities, locatie van EVENTS & TRAVEL op de kaart.
EVENTS & TRAVEL is a company, that was registered 2001 in N\A region, Belgium. Full name of company is EVENTS & TRAVEL, company assigned to the tax number BE04791931152. The company EVENTS & TRAVEL is located at the address: A?ROPORT 0; 6041; CHARLEROI. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 779,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 519,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Reisbureaus. Products created in EVENTS & TRAVEL were not found.
The main activity of EVENTS & TRAVEL is Administration of Economic Programs, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of EVENTS & TRAVEL is not available. You also can look at reviews of EVENTS & TRAVEL, open positions, location of EVENTS & TRAVEL on the map.