FA. THIELEN
Contactgegevens FA. THIELEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FA. THIELEN: address, phone, fax, email, website, opening hours
FA. THIELEN
Regio (region): N\A, België
Adres (address): RUE DE LICHTENBUSCH 225; 4731; RAEREN/RAEREN, België
Telefoon (phone): 87853012 (+32-87853012) 87853012 (+32-87853012)
Fax (fax): +32 (3) 507-85-45 +32 (3) 507-85-45
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FA. THIELEN: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FA. THIELEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FA. THIELEN"? - Contact us!
We found such data of FA. THIELEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FA. THIELEN. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti FA. THIELEN
Products information FA. THIELEN
Services: Ramonage de Cheminées.
Product categorie (product category): Services de Nettoyage and de Désinfection
Aanvulling soorten activiteiten voor FA. THIELEN Addition kinds of activities for FA. THIELEN
355400. Papierindustrie machines | Paper industries machinery
369501. Magnetische schijven en drums | Magnetic disks and drums
514700. Vlees en vleesproducten | Meats and meat products
23950302. Eyelet making: voor de handel | Eyelet making: for the trade
32690300. China decoreren | China decorating
34620500. Vuurvliegtuigen | Missile and ordnance forgings
34710107. Plating van metalen of gevormde producten | Plating of metals or formed products
80729901. Kunstmatige tandenproductie | Artificial teeth production
Werken bij FA. THIELEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FA. THIELEN: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FA. THIELEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FA. THIELEN. Looking for open vacancies in other companies
-
Directeur (m/v/x) - Dienst Personeelsbeheer (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: STAD GENT
Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)
Dit is dé job voor jou, want: Je maakt een topprioriteit van een correcte personeels- en loonadministratie. De medewerkers op jouw dienst staan in voor het beheer van personeelsdossiers: nieuwe collega’s, collega’s die een arbeidsongeval hebben gehad, zieke collega’s, collega’s die vanaf nu met de trein naar het werk willen komen, enzovoort. Daarnaast zorgt je team ervoor dat alle medewerkers het correct loon ontvangen en op een welverdiende vakantie kunnen vertrekken. Ook vergoedingen, RSZ en fiscaliteit, audit en controle van de payroll,… behoren tot de taken van de Dienst Personeelsbeheer. Een juiste en klantvriendelijke communicatie naar de 10 000 collega’s van Stad Gent, OCMW Gent en het Stedelijk Onderwijs is voor jou een must. Je medewerkers van het Infopunt Personeel helpen je hierbij. Je zorgt ervoor dat je medewerkers, de processen en de systemen van de Dienst Personeelsbeheer een geïntegreerde werking verzekeren in een modern en klantgericht werkend geheel. Continue verbetering is hierbij evident. Je creativiteit komt te pas als het gaat over optimalisaties, projecten en kwaliteitscontrole binnen de dienst. Je bent over het algemeen verantwoordelijk voor de werking van de Dienst Personeelsbeheer, zowel op inhoudelijk, methodisch, organisatorisch als financieel vlak. Anderen blijven hier graag van op de hoogte: rapporteren doe je rechtstreeks aan het departementshoofd HR, de algemeen directeur en de schepen van personeelsbeleid. Teamwork is voor jou essentieel. Als people manager zorg je ervoor dat je medewerkers allemaal, het zijn er ruim 80, als één samenwerkend geheel functioneren. Je doet dit door overleg in te plannen, te waken over de interne communicatie maar ook door de teamwerking te faciliteren en te stimuleren. Je hebt aandacht voor een veilige omgeving voor je medewerkers en hun welzijn op het werk is voor jou zeker geen bijkomstigheid.
-
Field service engineer (DUFFEL)
Regio: DUFFEL
Bedrijf: Vivaldis Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant, een bedrijf gespecialiseerd in het onderhouden en installeren van betaalautomaten, in Duffel, regio Mechelen, zijn we op zoek naar een Field service engineer. Je zal als technieker voornamelijk instaan voor: De installatie van betaalautomaten Het onderhoud van betaalautomaten
-
Magazijnier Houtbedrijf (WETTEREN)
Regio: WETTEREN
Bedrijf: Work Wizards
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant - een toonaangevend bedrijf dat een totaalaanbod biedt op vlak van renovatie, binnen- en buitenafwerking - zijn wij op zoek naar een magazijnier. Je zorgt voor de receptie en het technisch nazicht van de goederen. Je staat in voor stockbeheer en orderpicking. Je zorgt voor een correcte registratie van materieel. Daarnaast zorg je voor de belevering van diverse machines vanuit het magazijn naar de productie.
-
chauffeur CE met verschillende talenten (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Als chauffeur CE werk je voor een firma in de haven van Antwerpen. Je werkt voornamelijk als containerchauffeur maar bent ook flexibel naar bulk en baché transport. In deze job doe je een combinatie tussen baan-en dok transport. Je werkt daguren nationaal gemiddeld 10-12u/dag. Je bent flexibel naar startuur en het soort werk. Om alles vlot te laten verlopen in communicatie spreek je goed Nederlands.
-
Super gemotiveerde verkoopsmedewerkers gezocht met een passie voor brood (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een bakkerij regio Gent is AGO Gent Student op zoek naar enthousiaste verkoopmedewerk(st)ers. Je zal instaan voor het verkopen van patisserie, brood, charcuterie, etc. Het snijden van brood en het onderhouden van de winkel behoren ook tot jouw takenpakket.
-
Medewerkers poets- en strijkdienst (dienstencheques) (Regio Ninove-Geraardsbergen-Zottegem)
Regio: Regio Ninove-Geraardsbergen-Zottegem
Bedrijf: CLEAN STAR
Type: Dienstenchequebaan
Je maakt het hele interieur (vloeren, tapijten, meubels, ramen en andere voorwerpen) schoon. Je verlucht de kamers. Je wast en strijkt de kledij van de klanten. Je doet de afwas bij de klanten. Je mag ook koken, kleine naaiwerken verrichten en eventueel enkele boodschappen doen. Je mag van thuis rechtstreeks naar de klant gaan.
-
HUISHOUDHULP VOOR LOVENDEGEM (LOVENDEGEM)
Regio: LOVENDEGEM
Bedrijf: FAMILIEZORG OOST-VLAANDEREN
Type: Dienstenchequebaan
Als hoofdtaak sta je in voor het poetsen (95% van de tijd) en bijkomend: wassen, strijken, maaltijden bereiden en kleine naaiwerken uitvoeren bij gezinnen aan huis in omgeving Lovendegem.
-
Technicus Elektromechanica - Technische dienst (LEUVEN)
Regio: LEUVEN
Bedrijf: UZ LEUVEN
Type: Vaste Job
Je bent geboeid door elektromechanische installaties en je wilt je ervaring benutten in een complexe ziekenhuisomgeving. Je hebt sterke interesse in preventief en accidenteel onderhoud van diverse niet-medische installaties en je voert aanpassingen en/of herstellingen uit aan o.a. sterilisatoren, afwasmachines, bedpanspoelers, ... Je kan tewerkgesteld worden binnen de verschillende campussen van UZ Leuven.
-
HULPKOK TRAITEURZAAK (BILZEN)
Regio: BILZEN
Bedrijf: TRAITEUR JEURISSEN
Type: Vaste Job
Helpen bij het bereiden van verfijnde gerechten in moderne keuken onder leiding van chef/kok. Ook helpen bij het bereiden van desserts en patisserie. Mee op verplaatsing gaan naar bedrijfsfeesten of feesten voor particulieren.
-
projectmedewerker steunpunt toetsontwikkeling en peilingen (LEUVEN)
Regio: LEUVEN
Bedrijf: KU Leuven
Type: Vaste Job
De projectmanager ondersteunt de teamleider bij het algemene beheer van het steunpunt. Deze projectmanager is verantwoordelijk voor alle financiële kwesties en regelt de personeelsadministratie. Zijn/haar takenpakket omvat:- Financiële taken, zoals meerjaren- en jaarbegrotingen opstellen en opvolgen ervan doorheen het jaar; monitoren van de budgetten per project en hieromtrent duidelijk communiceren met alle betrokken collega’s; opvolging externe en interne aankopen, vergoedingen aan externen, en lopende contracten; beantwoorden van alle vragen van collega’s omtrent financiën; interne en externe communicatie omtrent elk financieel dossier. - Personeelstaken, zoals: alle contractaanvragen en -verlengingen; interne en externe communicatie omtrent personeelsdossiers en beantwoorden van personeelsgerelateerde vragen.- Rapportage en communicatie, zoals: het jaarplan en de ontwerpbegroting; het jaarverslag en financieel verslag; interne rapportage.- Andere taken, zoals: samen met de medewerker valorisatie de twee studie- en ontmoetingsdagen praktisch voorbereiden; opvolging (wetgeving rond) privacy en ethiek; andere aankopen en kleine administratieve taken. Bedrijfsprofiel: Het Steunpunt Toetsontwikkeling en Peilingen ontwikkelt in opdracht van het Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming peilings- en paralleltoetsen voor het evalueren van de eindtermen in het Vlaamse basisonderwijs en secundair onderwijs. Er werken een twintigtal medewerkers bij het Steunpunt, dat bestaat uit een afdeling toetsontwikkeling, een afdeling schoolfeedback en paralleltoetsen, een afdeling data-analyse, een afdeling organisatie, de projectmanager, de valorisatiemedewerker, de ICT-medewerker, doctoraatsstudenten, de teamleider en de promotor-coördinator.
-
Consultant / Trainer Boekhoudsoftware (SINT-NIKLAAS)
Regio: SINT-NIKLAAS
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Vaste Job
AGO Select zoekt samen met SDP Belgium een pragmatische Consultant / Trainer Boekhoudsoftware met een passie voor IT. Als end-to-end ICT partner biedt SDP hun klanten diensten en producten aan zoals netwerkoplossingen, hardware installaties, web-activiteiten en ICT consultancy. De core-business van SDP betreft sinds 1985 echter de ontwikkeling van krachtige, kwalitatief hoogstaande en geïntegreerde softwareoplossingen voor verschillende sectoren zoals retail, logistiek, HR en notariaten. Binnen deze niche-markten kan SDP, en dienst 150 medewerkers in zes landen, zich trotse marktleider noemen. Met een sterke interne R&D afdeling en een opmerkelijke dienstverlening slaagt SDP er in hun platformonafhankelijke pakketten op maat van de klant te ontwikkelen. De wensen en noden van de verschillende klanten worden mede door de Consultant / Trainer Boekhoudsoftware omgevormd tot realiteit. SDP zorgt er voor dat je bij aanvang het softwarepakket aangeleerd krijgt. Doorheen deze opleiding leer je de werking van het pakket kennen en ga je samen met een mentor jouw klantgerichte persoonlijkheid gaan versterken door softwareimplementaties bij nieuwe klanten bij te wonen. Begeleiding, tijd en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling staan hierbij centraal! Na de opleidingsperiode ga je stapsgewijs, met toenemende zelfstandigheid, deze implementaties bij nieuwe klanten op jou nemen. Dit proces begint met een grondige intake waar je een implementatieplan opstelt en vervolgens met jouw aangeleerde kennis van het pakket de juiste parametrages instelt naargelang de wens van de klant. Eens geïmplementeerd sta jij als open en vlotte communicator in voor het opleiden en trainen van de key-users en gebruikers zodat deze vlekkeloos gebruik kunnen maken van het op maat ontwikkelde softwarepakket. De intake, implementatie en training gebeurd on-site! Als consultant ben je m.a.w. voor jouw klanten dé SDP ambassadeur en expert aan huis. Hierbij is het van belang dat de consultant Boekhoudsoftware een toegepaste en bewezen kennis en ervaring heeft opgedaan binnen een boekhoudtechnische functie. De parametrage en support voer je als Consultant voornamelijk uit op het SDP hoofdkantoor te Sint-Niklaas. Tot slot komt jouw communicatieve en ondernemende houding ook tot zijn recht binnen de interne werking van SDP. Suggesties, bugs, feedback en aanpassingen die je samen met je klant kan pin-pointen omtrent het pakket gaan samen met de interne developers, projectverantwoordelijken en analysten worden opgenomen. Zo bouw je ook als Consultant actief mee aan de continue verbetering van de SDP softwarepakketten.
-
Zelfstandige verkoper parfums (Regio Brugge)
Regio: Regio Brugge
Bedrijf: G&V Recruiting
Type: Zelfstandige activiteit
Voor de verkoop en promotie van onze exclusieve parfums zijn we opzoek naar ambitieuze verkopers. Via een uitgewerkt concept laat je de parfums testen
Zoek naar antwoorden van FA. THIELEN in sociale netwerken
Look for responds of FA. THIELEN in social networks
Lees alle opmerkingen voor FA. THIELEN. Laat een reactie achter voor FA. THIELEN. FA. THIELEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FA. THIELEN. Leave a respond for FA. THIELEN. FA. THIELEN on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie FA. THIELEN op de google maps. Adres en contacten FA. THIELEN Location of FA. THIELEN on the google maps. Address and contacts of FA. THIELEN
Andere gerelateerde bedrijven als come FA. THIELEN FA. THIELEN: ENGLEBERT KOTTGEN | THةآTRE HةMISPHبRE | SUPERETTE DU PONT | SILSKI | AUGUST SCHUNCK
Other related companies as FA. THIELEN: ENGLEBERT KOTTGEN | THةآTRE HةMISPHبRE | SUPERETTE DU PONT | SILSKI | AUGUST SCHUNCK
FA. THIELEN is een bedrijf dat 2009 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FA. THIELEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04281616210. Het bedrijf FA. THIELEN bevindt zich op het adres: RUE DE LICHTENBUSCH 225; 4731; RAEREN/RAEREN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 254,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 160,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Services de Nettoyage and de Désinfection. Lijst met producten zijn Services: Ramonage de Cheminées..
De hoofdactiviteit van FA. THIELEN is Holding and Other Investment Offices, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FA. THIELEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FA. THIELEN, openstaande posities, locatie van FA. THIELEN op de kaart.
FA. THIELEN is a company, that was registered 2009 in N\A region, Belgium. Full name of company is FA. THIELEN, company assigned to the tax number BE04281616210. The company FA. THIELEN is located at the address: RUE DE LICHTENBUSCH 225; 4731; RAEREN/RAEREN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 254,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 160,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Services de Nettoyage and de Désinfection. List of products are Services: Ramonage de Cheminées..
The main activity of FA. THIELEN is Holding and Other Investment Offices, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of FA. THIELEN is not available. You also can look at reviews of FA. THIELEN, open positions, location of FA. THIELEN on the map.