A.B.S.
Contactgegevens A.B.S.: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data A.B.S.: address, phone, fax, email, website, opening hours
A.B.S.
Regio (region): N\A, België
Adres (address): STERLINGERSTRAAT 19; 2140; ANTWERPEN, België
Telefoon (phone): 32700660 32700660
Fax (fax): +32 (19) 129-12-98 +32 (19) 129-12-98
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) A.B.S.: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "A.B.S."? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "A.B.S."? - Contact us!
We found such data of A.B.S., Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees A.B.S.. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti A.B.S.
Products information A.B.S.
Services: Nettoyage de Bureaux, Nettoyage de Fenêtres.
Product categorie (product category): Services de Nettoyage and de Désinfection
Aanvulling soorten activiteiten voor A.B.S. Addition kinds of activities for A.B.S.
5661. Schoenenwinkels | Shoe stores
5944. Sieradenwinkels | Jewelry stores
722100. Fotografische studio's, portret | Photographic studios, portrait
22110301. Crash toweling, katoen | Crash toweling, cotton
27320000. Boeken afdrukken | Book printing
50749902. Sanitair, metaal | Sanitary ware, metal
51120302. Looseleaf bindmiddelen | Looseleaf binders
Werken bij A.B.S.: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in A.B.S.: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor A.B.S.. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for A.B.S.. Looking for open vacancies in other companies
-
Aankoop Assistent (m/v) (BUGGENHOUT)
Regio: BUGGENHOUT
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor Ontex Buggenhout zijn we op zoek naar een aankoop assistent (m/v). Op basis van opgestelde parameters en targets, zorgt de aankoop assistent voor een continue beschikbaarheid van verpakkingen binnen zijn/haar verantwoordelijkheidsdomein. De assistent onderhoudt een perfecte relatie met zijn leveranciers en andere departementen voor een vlotte bevoorrading van het productieproces. Tevens staat deze persoon de product manager bij in het tijdig opstellen en doorsturen van allerlei gevraagde informatie naar sales toe bij nieuwe projectaanvragen. Werkzaamheden: Tijdig plaatsen van bestellingen voor stickers en labels , en bijsturen van die bestellingen in functie van de productieplanning. Dagelijks opvolgen van orderbevestigingen, zowel van verpakkingen, grondstoffen als van de afgewerkte producten die we niet zelf produceren maar aankopen. Dagelijkse call off’s van karton, en hiervan de orderconfirmatie die via EDI verloopt controleren. Controle en vrijgave van facturen van stickers en labels Opmaken van technische datasheets en pallettisatie schema’s voor nieuwe projecten en het onderhouden ervan.
-
Quality Manager (TESSENDERLO)
Regio: TESSENDERLO
Bedrijf: Itzu Jobs
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
- Interne kwaliteitssystemen en - procedures beheren en verbeteren - Aanspreekpunt voor de productkwaliteit - Belangrijke rol in de samenwerking tussen operationele medewerkers, de Process & Quality Manager en andere afdelingen - Je gebruikt jouw kennis en kunde om anderen te adviseren - Aanspreekpunt voor het FAV bij audits - Coördineren van de jaarlijkse BRC-IFS-audtis - Controle van productieprocessen - Verantwoordelijke voor het uitwerken van interne audits en begeleiding van externe audits - Aansturen van een team van 3 kwaliteitsmedewerkers
-
frituurmedewerker (MENEN)
Regio: MENEN
Bedrijf: Accent Food Mouscron
Type: Interim met optie "vast werk"
Wie solliciteert voor de functie als Frituurmedewerker zal volgende werkzaamheden dagelijks uitvoeren: Bakken. Bestellingen inpakken. Tafels afruimen. Opkuis en afwas.
-
POETSHULP/HUISHOUDHULP in regio St-Lambrechts-Herk – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HASSELT)
Regio: HASSELT
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. je bent van alle markten thuis: schoonmaken, trijken,boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
Huishoudhulp regio Leuven (Regio Leuven)
Regio: Regio Leuven
Bedrijf: START PEOPLE SERVICES
Type: Dienstenchequebaan
Heb jij ervaring als huishoudhulp? Ben je discreet, eerlijk en goedgehumeurd? Ben je nauwkeurig en hou je er van dat je huis steeds piekfijn in orde is? Dan ben jij de persoon die we zoeken! We zijn op zoek naar mensen zoals jij, naar die flexibiliteit en dat enthousiasme. Bij verschillende particulieren sta je in voor het schoonmaken, opruimen, strijken, ...
-
Student Productie (LIER)
Regio: LIER
Bedrijf: T-INTERIM LIER
Type: Studentenjob
Je wordt mee ingezet in de productie je zorgt ervoor dat de lijn blijft draaien Bedrijfsprofiel: MIVAS is een sociaal – economische onderneming, die aan personen met een arbeidshandicap de mogelijkheid biedt een beroepsactiviteit uit te oefenen. De belangrijkste activiteit bestaat uit het samenstellen en/of verpakken van promotionele sets voor de distributiesector. Deze dienst moet ook verzekerd blijven in de vakantieperiode. Hiervoor doen wij beroep op jobstudenten. Het werk wordt, samen met MIVAS-werknemers, uitgevoerd in de ateliers. Het zijn meestal repetitieve taken aan een zeker tempo of taken die toch wel een belangrijke fysieke inspanning vereisen. MIVAS heeft vijf vestigingen: drie in Lier, één in Rumst en één in Bornem
-
Logistieke medewerker NESPRESSO - BRUSSEL (WOMMELGEM)
Regio: WOMMELGEM
Bedrijf: EUROPROMOTION
Type: Studentenjob
Geniet jij ook elke ochtend van jouw koffiemoment? Ben je service-minded ingesteld? Dan hebben wij de perfecte job voor jou! Europromotion NV is sinds 1989 hét toonaangevend multi-channel sales en fieldmarketing bedrijf. Met een gedreven en enthousiast team organiseren en coördineren we de sales- en fieldmarketing-activiteiten voor onze klanten, gekende spelers in de FMCG-wereld. Als logistieke medewerker ben jij in de Nespresso-boetiek te Brussel een belangrijke schakel. Je zorgt ervoor dat de inkomende leveringen op een ordelijke en efficiënte manier worden verwerkt. Je lost de vrachtwagens, pakt de Nespresso-capsules uit en vult deze aan in de stock. Je houdt de stock steeds op orde. Voor fysiek zwaarder werk draai jij je hand niet om. Je werkt 2 dagen in de week van 7u tot 11u. (op dinsdag en op donderdag) Studenten zijn uiteraard ook welkom!
-
Barge Planner (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: STEGMANN BELGIUM
Type: Vaste Job
- Je staat in voor de planning van het transport van containers. - Je verzamelt transportopdrachten van klanten en voert deze in het systeem. - Je berekent de laadcapaciteit en koppelt transportopdrachten aan beschikbare schepen. - Je hebt dagelijks contact met klanten, schepen en terminas. - Je maakt de vereiste documenten op en verzorgt de bijkomende administratie. - Verder ben je verantwoordelijk voor het oplossen van problemen bij vertragingen en wijzigingen. - Er wordt van je verwacht dat je na een bepaalde periode een operationeel team zal begeleiden en coachen.
-
Aankoper technische onderdelen (WAREGEM)
Regio: WAREGEM
Bedrijf: TVH PARTS HOLDING NV
Type: Vaste Job
Als Brand Purchaser ben je verantwoordelijk voor het aankopen van hoogwerker/telehandler onderdelen. Je hebt als doel de beschikbaarheid van onderdelen voor de klanten te garanderen. De markt van onderdelen voor hoogwerkers/telehandlers is sterk aan het groeien, daarom gaat TVH vandaag op zoek naar versterking. Tot je verantwoordelijkheid behoren de volgende taken: Het actief beheren van het leveranciersnetwerk van het toegewezen merk alsook het onderhandelen zelf met de leveranciers; Het systematisch opvolgen en behandelen van de signalen van het aankoopsysteem; Het samenwerken met en ondersteunen van collega’s in aankoop, zusterbedrijven en andere afdelingen; (verkoop, klanten, logistiek, ...) teneinde aankopen te realiseren rekening houdend met zowel kostenefficiëntie als klantentevredenheid; Het verwerken van informatie over merkonderdelen en detecteren wat de alternatieve aankoopmogelijkheden zijn, teneinde een merkonderdeel op het gepaste moment te kunnen overhevelen naar productaankoop; Het up-to-date houden van de kennis over alle modellen zodat TVH steeds de onderdelen op stock heeft die beantwoorden aan de behoeften van de klant.
-
Freelance HR Manager (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: StepStone
Type: Zelfstandige activiteit
www.stepstone.be/vacatures----1675934-inline.html?cid=Partner_VDAB Mijn klant is een productiebedrijf actief in de Gentse Haven en heeft 178 medewerkers. Ze zijn marktleider in de Benelux en maken deel uit van een wereldwijde internationale groep. Ter vervanging van de huidige HR Manager die in zwangerschapsverlof gaat zijn ze op zoek naar een operationele freelance HR Manager voor 3 à 4 dagen per week. Je kan starten vanaf begin december en blijft aan tot begin juni 2019. Jouw functie omvat afwisselende taken en hierin stel je de nodige prioriteiten: - Je zorgt voor de continuïteit van de HR agenda en werkt samen met de HR Assistant aan het HR beleid. - Je staat in voor de rekrutering, selectie, aanwerving en onboarding van nieuwe medewerkers in overleg met de afdelingsverantwoordelijken en je begeleidt hen in doorstroom tot eventuele exit. Je staat in contact met de betreffende selectiepartners. - Je coördineert de noden betreffende opleidingen, trainingen en vorming. - Je superviseert de personeels- en loonadministratie, het uitvoerende gebeurt door de HR Assistant op dit vlak. - Je bent het aanspreekpunt binnen de organisatie voor alle medewerkers en directie op het vlak van HR en je zorgt voor de interne communicatie. - Je voorziet maandelijkse statistieken en rapporten vanuit eblox van SD Worx en vanuit Excel. - Je neemt deel aan de ondernemingsraad en het CPBW en het directiecomité. - Bij audits voorzie je de nodige informatie. - Je volgt functionerings- en evaluatiegesprekken op. - Je volgt de opgemaakte personeelsbudgetten op. - Je bent de mentor van de HR stagiaire die in dienst is tot maart.
-
Akros Solutions - PMO Software Asset Management Gouvernance (Brussel)
Regio: Brussel
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Projet Dans le cadre de la mise en place d'un pilotage centralisé des principaux contrats de licences, on souhaite mettre en place le rôle de SAM afin: D'avoir une vision globale et stratégique sur l'ensemble des contrats de licences, De disposer de leviers d'optimisation, De mieux gérer ses actifs logiciels pour limiter le risque vis-à-vis des éditeurs, D'assister les entités opérationnelles Diffuser les recommandations, directives et informations relatives au Software Asset Management / SAM (Gestion des licences logicielles) Mettre en œuvre les processus et le plan d'actions de la filière SAM en utilisant notamment les outils de la filière Identifier les risques d'audit Organiser des revues complètes du portefeuille des licences RC au niveau mondial (applications et logiciels sur postes de travail et serveurs) Suivre la refacturation concernant les licences acquises ou affectées Assurer une veille technologique pour identifier des gratuiciels, les proposer aux utilisateurs et les déployer Identifier les actions visant à réduire les couts et les besoins en licences et maintenances et les mettre en œuvre Mettre en place le processus sous tenant l'activité SAM et son amélioration continue Participer à la filière SAM dans la définition de la stratégie a 3 ans Profil Il est préférable d'avoir une experience précédente sur le sujet SAM (gestion de licences...) L'Anglais est nécessaire Le profil doit disposer d'un bon relationnel car il travaillera dans un contexte transverse avec notamment les autres entités de la société et les autres branches. Les autres qualités importantes requises sont la curiosité, l'organisation, la rigueur, la capacité à analyser et synthétiser une quantité importante d'informations et un sens fort de l'initiative. Merci de m'envoyer votre CV de suite pour avoir plus d'informations...
-
Kinderopvang(st)er (ALSEMBERG)
Regio: ALSEMBERG
Bedrijf: SCHOLENGEMEENSCHAP ZONIENRAND
Type: Werfreserve
In onze scholengemeenschap Zoniënrand zijn we regelmatig op zoek naar vervangers. Ben jij kinderopvang(st)er en wens je automatisch op de hoogte gebracht te worden van de aangeboden vacatures in onze scholengemeenschap (scholen gelegen in Alsemberg, Beersel, Dworp en Sint-Genesius-Rode)? Stuur dan je emailadres door naar [email protected].
Zoek naar antwoorden van A.B.S. in sociale netwerken
Look for responds of A.B.S. in social networks
Lees alle opmerkingen voor A.B.S.. Laat een reactie achter voor A.B.S.. A.B.S. bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for A.B.S.. Leave a respond for A.B.S.. A.B.S. on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie A.B.S. op de google maps. Adres en contacten A.B.S. Location of A.B.S. on the google maps. Address and contacts of A.B.S.
Andere gerelateerde bedrijven als come A.B.S. A.B.S.: Erens NV | ATELIER PROTةGة BEAURAING | Jonquières (Les) Maiderop | BANDEN NULENS | D. TOMASEVIC
Other related companies as A.B.S.: Erens NV | ATELIER PROTةGة BEAURAING | Jonquières (Les) Maiderop | BANDEN NULENS | D. TOMASEVIC
A.B.S. is een bedrijf dat 2001 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is A.B.S., bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09639923095. Het bedrijf A.B.S. bevindt zich op het adres: STERLINGERSTRAAT 19; 2140; ANTWERPEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 371,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 726,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Services de Nettoyage and de Désinfection. Lijst met producten zijn Services: Nettoyage de Bureaux, Nettoyage de Fenêtres..
De hoofdactiviteit van A.B.S. is Tabaksproducten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van A.B.S. is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van A.B.S., openstaande posities, locatie van A.B.S. op de kaart.
A.B.S. is a company, that was registered 2001 in N\A region, Belgium. Full name of company is A.B.S., company assigned to the tax number BE09639923095. The company A.B.S. is located at the address: STERLINGERSTRAAT 19; 2140; ANTWERPEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 371,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 726,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Services de Nettoyage and de Désinfection. List of products are Services: Nettoyage de Bureaux, Nettoyage de Fenêtres..
The main activity of A.B.S. is Tobacco Products, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of A.B.S. is not available. You also can look at reviews of A.B.S., open positions, location of A.B.S. on the map.