TOP SECRETARY

Contactgegevens TOP SECRETARY: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data TOP SECRETARY: address, phone, fax, email, website, opening hours

TOP SECRETARY

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BOSVELDWEG 15; 1180; BRUSSEL, België

Telefoon (phone): 23754805 (+32-23754805) 23754805 (+32-23754805)

Fax (fax): +32 (57) 237-40-68 +32 (57) 237-40-68

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) TOP SECRETARY: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "TOP SECRETARY"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "TOP SECRETARY"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van TOP SECRETARY, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen TOP SECRETARY. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of TOP SECRETARY, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees TOP SECRETARY. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti TOP SECRETARY
Products information TOP SECRETARY

BTW identificatienummer (tax): BE07082580566
Ondernemingsnummer: 3095367431
Hoofdstad (capital): 577,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 655,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2012

Services: Services de Traitement de Texte.

Product categorie (product category): Secrétariats

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor TOP SECRETARY
(Get full report from official database of BE for TOP SECRETARY)

Aanvulling soorten activiteiten voor TOP SECRETARY
Addition kinds of activities for TOP SECRETARY

22110202. Kledingstof, katoen | Dress fabrics, cotton
22110505. denims | Denims
30699914. Pompmouwen, rubber | Pump sleeves, rubber
35850505. Drinkfonteinen, mechanisch gekoeld | Drinking fountains, mechanically refrigerated
51929904. periodieken | Periodicals
76991201. Smeden winkel | Blacksmith shop

Werken bij TOP SECRETARY: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in TOP SECRETARY: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor TOP SECRETARY. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for TOP SECRETARY. Looking for open vacancies in other companies

  • Bediende personeelsdienst - vervangingsopdracht tot juni 2019 (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je iemand die in HR kennis heeft van registratie van documenten en procedures omtrent afwezigheden? Werk je graag in een ondersteunende functie? Zie je het zitten om je voor een tijdelijke periode te engageren bij onze klant in Opglabbeek waar maar liefst 700 medewerkers werken? Bekijk dan zeker onderstaande functie-omschrijving: Je staat in voor de administratie rond aanwezigheden: tijdsregistratie, sociale documenten opmaken, medische onderzoeken inplannen, contacten met arbeidsgeneesheer, officiële documenten verwerken. Je buigt je over verzekeringsdossiers, opmaak en opvolging van contracten, part-time tewerkstelling... Je zal ook afgelijnde taken krijgen ter ondersteuning van de andere administratieve takken van het personeelsbeheer. Je hebt een onthaalfunctie voor nieuwe medewerkers en bent een aanspreekpunt voor alle medewerkers. Verder ben je een klankbord voor leidinggevenden en geef je hen advies i.v.m. arbeidsomstandigheden, sociale wetgeving en procedures. Ben je geïnteresseerd in deze functie mail ons dan je CV en motivatiebrief naar [email protected] of neem contact met ons op 011260022.

  • Bekister met ervaring (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: INFINITY JOBS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    U hebt reeds een aantal jaar ervaring als bekister en een stabiel werkverleden. Zwaar werk schrikt u niet af.

  • Projectstaffing verpleegkundige Medische Beeldvorming (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Care Talents Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In dit eerste project kom je terecht in een Zuid-West-Vlaams ziekenhuis op de afdeling Medische Beeldvorming. Je zal op een korte termijn volwaardig moeten meedraaien, dus ervaring op dergelijke afdeling is vereist. Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projectstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woonzorgcentra en thuisverplegingsorganisaties.  De projecten worden jouw toegewezen op basis van jouw profiel en competenties. Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in regio Kuringen – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. je bent van alle markten thuis: schoonmaken, trijken,boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Student productie tijdens het jaar (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: ADECCO MARINE HARVEST

    Type: Studentenjob

    Marine Harvest is op zoek naar student productie medewerkers die van aanpakken weten en tijdens het jaar een job zoeken in 2 ploegen. Iets voor jou? Lees snel verder! Ben je student, ben je iemand die van aanpakken weet, steek je graag de handen uit de mouwen of werk je gewoon graag in de voedingssector? Werk je rap en geef je belangrijkheid aan hygiene? Dan hebben wij jou nodig om het team in de productie tijdens het jaar te versterken in Brugge! Marine Harvest is een moderne en dynamische onderneming gespecialiseerd in de productie en commercialisering van een groot assortiment vis-producten. Jouw taken als medewerker student productie bestaan oa. uit het voorbereiden, verwerken en verpakken. Aan de lijn worden de vis-producten in de correcte verpakkingsschalen gelegd, dit steeds met het oog op kwaliteit. Je beheert mee de stock naar de productielijn en helpt mee bij de logistieke afwerkingstaken. Het bedrijf staat open om je te laten groeien naargelang je eigen ambitie en competenties.

  • STUDENT(E) JBC LOCHRISTI zat en/of zondag (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: JBC

    Type: Studentenjob

    JE ZORGT MEE VOOR EEN ULTIEME KLANTEN BELEVING EN KLANTEN ERVARING BIJ JBC LOCHRISTI JE GENIET VAN HET GEVEN VAN FASHIONADVIES AAN ONZE KLANTEN VAN NATURE BEN JE VRIENDELIJK, NIEUWSGIERIG, EN KAN JE ZELFSTANDIG WERKEN. JE HEBT EEN PLANNING UITGEWERKT ZODAT JE STUDIE/WERK KAN COMBINEREN EN JE OP REGELMATIGE BASIS BESCHIKBAAR BENT.

  • Handlanger (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: Start People Mechelen

    Type: Studentenjob

    Als palletreiniger sta je in voor het reinigen en opstapelen van palletten.

  • Teamlead/Expert Inkomend Facturenbureau (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    Als teamlead/expert ondersteun je de dagelijkse werking van de dienst en verleen je advies inzake boekhoudkundige, fiscale en financieel administratieve vraagstukken. Je rapporteert aan het diensthoofd. Concreet bestaat jouw functie uit de volgende opdrachten: Samen met het diensthoofd geef je leiding aan de medewerkers en ben je het eerste aanspreekpunt voor inhoudelijke en interpersoonlijke coaching/ondersteuning. Je beantwoordt inhoudelijke vragen (zowel van buiten als binnen de dienst) omtrent (i) het correct verwerken van aankoopdocumenten, masterdata leveranciers en het uitgaande betaalverkeer en (ii) de heersende interne en externe richtlijnen. Voor recurrente vragen organiseer je opleidingen voor de medewerkers binnen de dienst. Je behandelt fiscale vraagstukken met het oog op een correcte registratie voor BTW doeleinden en fiscale fiches. Met het oog op audit compliance bewaak je mee de naleving van de financiële regels en procedures van de KU Leuven, en neem je steeds de fiscale regelgeving, wetgeving overheidsopdrachten en boekhoudwetgeving in acht. Je bent in staat veranderingsprocessen te identificeren en te begeleiden en werkt actief mee aan lopende projecten zoals de implementatie van e-invoicing binnen de KU Leuven. Je komt terecht in een gevarieerde, uitdagende job met groeipotentieel binnen een dynamische omgeving. Je maakt deel uit van een gemotiveerd team. Naast de verdere uitdieping van jouw expertise inzake boekhouding en fiscaliteit, bouw je in deze functie doorgedreven ervaring op met een aantal SAP-submodules, vooral MM (Materials Management), en met KU Loket-toepassingen. Bedrijfsprofiel: Met een 75-tal medewerkers zijn de Centrale Financiële Diensten (CFD) van de KU Leuven verantwoordelijk voor de financiële administratie (leveranciersboekhouding, algemene boekhouding en consolidatie en debiteurenopvolging), de begrotingsopmaak en –opvolging, het thesaurie- en vermogensbeheer, de financiële opvolging van de onderzoeks- en dienstverleningsprojecten en de centrale financiële rapportering van de universiteit. De CFD coördineren daarbij ook de uitbouw, het beheer en de controle van de universiteitsbrede financiële processen. Op de dienst Inkomend Facturenbureau maak je deel uit van de Financiële Administratie en werk je samen met een team van een 20-tal gemotiveerde medewerkers die instaan voor de leveranciersboekhouding bestaande uit: postverwerking/scan, beheer leveranciersbestand, factuurverwerking, verwerking bedrijfskosten en betalingen/kas.

  • Op zoek naar een nieuwe uitdaging? (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Select HR Zaventem

    Type: Vaste Job

    Als selectiekantoor leggen we de focus op bediendeprofielen en werken we met specialisaties: Sales & Marketing: inside sales, account manager, marketing assistant,... Office & Finance & Logistics: administratief bediende, accountant, logistiek teamleader,... Technics & HR & Customer Service: technieker, HR officer, klantendienstmedewerker,... Bedrijfsprofiel: Select is een Human Resources onderneming die je helpt de juiste keuze te maken. Wij zorgen voor de beste match tussen werknemers en werkgevers. Daarnaast zijn wij een erkend loopbaancentrum. Onze ervaren coaches staan klaar om je te begeleiden in jouw loopbaanvraagstukken zodat je opnieuw plezier kunt vinden in uw carrière.

  • Reclame bedeler in De Klinge (DE KLINGE)

    Regio: DE KLINGE

    Bedrijf: BELGISCHE DISTRIBUTIEDIENST

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als reclame bedeler bezorg je reclame folders huis-aan-huis in een welbepaalde regio.

  • Arbeiders voor het afkoelproces (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: t-interim Evergem

    Type: Werfreserve

    Voor een chemiebedrijf in de regio zijn wij op zoek naar arbeiders voor het afkoelproces. Je zal voornamelijk instaan voor het graven van putten. Deze putten worden gevuld met een kokende substantie die wordt afgekoeld in deze putten. Het betreft een fysiek zwaardere functie.

  • Sales Assistant - Stage - Hasselt (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: OFFICETEAM

    Type: Leercontract

    Interesse in een leuke stage met een uitgebreid takenpakket ? Als Stagiair(e) HR/Sales Support bij Robert Half ben je de administratieve toeverlaat van één of meerdere teams van gedreven consultants. WAT GA JE DOEN? Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en kandidaten, zowel telefonisch als per mail. Je beheert de mailboxen van verschillende afdelingen en verwerkt de binnenkomende CV's. Je stuurt bevestigingsmails uit naar kandidaten en je bezorgt hen de online testen. Je verwerkt tijdig de teruggekregen documenten zodat consultants meteen aan de interviews kunnen beginnen. Je geeft snel en accuraat de verslagen in van de kandidateninterviews. Je controleert de dossiers van de kandidaten en vraagt indien nodig ontbrekende documenten op. Je stelt toffe mailings op ter promotie van geïnterviewde kandidaten en/of interessante jobs. Je schrijft vacatures uit op een aantrekkelijke manier en plaatst deze online op de verschillende jobboards. Je verzorgt de postbehandeling en je scant en uploadt de teruggekeerde klantencontracten. Je staat garant voor een correcte opvolging van het klassement. Je krijgt een specifiek project toegewezen dat je gedurende je stageperiode zelfstandig dient uit te werken. Bij een mooie evolutie in je stage en een minimale foutenmarge kan je takenpakket worden uitgebreid met het opvolgen van de niet teruggekeerde klantencontracten, het telefonisch en/of per mail opvolgen van de niet gevalideerde timesheets van uitzendkrachten, het assisteren bij de opmaak van de arbeidscontracten van de uitzendkrachten, het voorbereiden van de wekelijkse teammeetings, het voorbereiden van offertes,… Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

Zoek naar antwoorden van TOP SECRETARY in sociale netwerken
Look for responds of TOP SECRETARY in social networks

Lees alle opmerkingen voor TOP SECRETARY. Laat een reactie achter voor TOP SECRETARY. TOP SECRETARY bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for TOP SECRETARY. Leave a respond for TOP SECRETARY. TOP SECRETARY on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie TOP SECRETARY op de google maps. Adres en contacten TOP SECRETARY
Location of TOP SECRETARY on the google maps. Address and contacts of TOP SECRETARY

Andere gerelateerde bedrijven als come TOP SECRETARY TOP SECRETARY: THEO?S QUICKBITE - BIJ NO?LLA | DAUVISTER MOUREAU N | CORSTJENS MIET | TRANS-MISSION OFFICIEL | VAN HAMME KARIN

Other related companies as TOP SECRETARY: THEO?S QUICKBITE - BIJ NO?LLA | DAUVISTER MOUREAU N | CORSTJENS MIET | TRANS-MISSION OFFICIEL | VAN HAMME KARIN

TOP SECRETARY is een bedrijf dat 2012 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is TOP SECRETARY, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07082580566. Het bedrijf TOP SECRETARY bevindt zich op het adres: BOSVELDWEG 15; 1180; BRUSSEL. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 577,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 655,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Secrétariats. Lijst met producten zijn Services: Services de Traitement de Texte..
De hoofdactiviteit van TOP SECRETARY is Industriële en commerciële machines en computerapparatuur, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van TOP SECRETARY is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van TOP SECRETARY, openstaande posities, locatie van TOP SECRETARY op de kaart.

TOP SECRETARY is a company, that was registered 2012 in N\A region, Belgium. Full name of company is TOP SECRETARY, company assigned to the tax number BE07082580566. The company TOP SECRETARY is located at the address: BOSVELDWEG 15; 1180; BRUSSEL. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 577,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 655,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Secrétariats. List of products are Services: Services de Traitement de Texte..
The main activity of TOP SECRETARY is Industrial and Commercial Machinery and Computer Equipment, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of TOP SECRETARY is not available. You also can look at reviews of TOP SECRETARY, open positions, location of TOP SECRETARY on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over TOP SECRETARY, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf TOP SECRETARY, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about TOP SECRETARY, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company TOP SECRETARY, employees, financial statistics.