ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES

Particuliere bedrijvenHuismeubelen, Inrichting en Apparatuurwinkels • ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES
Private companiesHome Furniture, Furnishings and Equipment Stores • ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES

Contactgegevens ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES: address, phone, fax, email, website, opening hours

ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE AUX FLEURS 30-32; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES, België

Telefoon (phone): 22291020 (+32-22291020) 22291020 (+32-22291020)

Fax (fax): +32 (16) 174-43-29 +32 (16) 174-43-29

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES
Products information ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES

BTW identificatienummer (tax): BE06227844238
Ondernemingsnummer: 2829498291
Hoofdstad (capital): 313,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 413,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1997

Producten die in ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Secrétariats sociaux

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES
(Get full report from official database of BE for ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES)

Aanvulling soorten activiteiten voor ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES
Addition kinds of activities for ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES

22619903. Sponging katoenen breedgeweven doek, voor de handel | Sponging cotton broadwoven cloth, for the trade
27590901. Schema's, vervoer: drukwerk, NSK | Schedules, transportation: printing, nsk
31990205. Welders 'jassen, leggings en mouwen: leer | Welders' jackets, leggings, and sleeves: leather
32720703. Gebouw steen, kunstmatig: beton | Building stone, artificial: concrete
42259900. Algemene opslag en opslag, nec | General warehousing and storage, nec

Werken bij ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES. Looking for open vacancies in other companies

  • Orderpicker / magazijnier (ERPE-MERE)

    Regio: ERPE-MERE

    Bedrijf: TEMPO-TEAM AALST

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Hou jij van magazijnwerk, kan jij nauwkeurig werken en wil jij graag van maandag tot vrijdag werken? Voor een familiaal Belgisch bedrijf in elektro, kabels en verlichting te Erpe-Mere zijn wij op zoek naar een enthousiaste ordepicker. Wat kan je verwachten? - Je zal het magazijn ordenen. - Je zal leveringen sorteren. - Je zal instaan voor de picking van goederen. - Je zal instaan voor de correcte en juiste afhandeling van de bestellingen.

  • ERP Project Manager (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de IT-afdeling van onze klant is Let's Work op zoek naar een ERP Project Manager. Hierbij ben je verantwoordelijk voor het opleveren van succesvolle ERP-projecten en ondersteun je een internationale ERP omgeving met ongeveer 800 gebruikers wereldwijd. Als ERP Project Manager omvat uw takenpakket het volgende: - Je denkt mee over hoe ERP applicaties het best ingezet worden om optimaal onze bedrijfsdoelstellingen te halen. - Als project manager lever je samen met de applicatie analisten en ontwikkelaars succesvolle projecten in het domein van ERP. - Je neemt beslissingen over de ERP architectuur en je weegt standaardconfiguratie af ten opzichte van maatwerkoplossingen, alsook de integratie met aanverwante applicaties en het product en application lifecycle management. - Je bespreekt met de bedrijfsgebruikers hun noden en wensen en vertaalt die naar projecten, solution requirements, initial design concepts, functionele requirements en software specificaties. Daarbij is er ook ondersteuning door een business analyst mogelijk. - Je volgt de projecten en wijzigingen nauwgezet op, zodat deze binnen de gestelde budgettaire en tijdslimieten gerealiseerd worden. Een nauwe samenwerking met IT collega’s en key-users zijn hierbij belangrijk. - Je brengt op die manier een uitgebreide portfolio aan boeiende ERP-implementatieprojecten tot realisatie, die het bedrijf steeds voorop houdt in de marktcompetitie. - Je geeft leiding aan een Agile ontwikkelingsteam en werkt samen met de externe partijen binnen het domein van ERP. Je zorgt daarbij dat het projectteam zich verder kan ontplooien zowel in kennis van ERP als in de optimale ontwikkelingsmethoden. - Je blijft continu op de hoogte van evoluties en ontwikkelingen op het gebied van ERP toepassingen en je deelt die kennis met je collega’s.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Baasrode – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BAASRODE)

    Regio: BAASRODE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Student Redder (SINT-AMANDSBERG)

    Regio: SINT-AMANDSBERG

    Bedrijf: T-INTERIM GENT-ZEEHAVEN

    Type: Studentenjob

     Je bent een gemotiveerde student met een brevet 'Hoger Redder' voor weekend en vakanties. Je zal instaan voor de veiligheid van de zwembadbezoeker en de optimale klantentevredenheid. Bedrijfsprofiel: Ben je op zoek naar een studentenjob als redder? Kan je goed tegen tropische temperaturen? Dan is deze job iets voor jou!

  • Job étudiant (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    En tant que étudiant, vous serez responsable de: La réception et l'accueil des visiteurs La gestion des appels entrants, prise des messages et transfert L'encodage et le scanning des dossiers La gestion du courrier, la distribution,… Diverses tâches administratives

  • Gedreven dossierbeheerder (Waregem) (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Le Grand & Associates

    Type: Vaste Job

    Gedreven dossierbeheerder (Waregem) Trekt een nieuwe uitdaging je aan? Ben je leergierig en schrikt verantwoordelijkheid je niet af? Sta je aan het begin van je carrière maar heb je al heel wat geleerd? Lees dan zeker verder: een te gekke opportuniteit komt jouw kant uit! Voor onze klant, een groter accountantskantoor met topimago, gaan we op zoek naar een dossierbeheerder met een eerste ervaring. Dit multidisciplinair kantoor heeft meerdere vestigingen in het Westen van het land en stelt kwaliteit en persoonlijk advies voorop. Als dossierbeheerder … Je spreekt de taal van de klant. Jij wordt hun vertrouwenspersoon en staat hen bij op vlak van verschillende boekhoudkundige en fiscale zaken: Je stelt fiscale aangiften op (vennootschapsbelasting & personenbelasting) Je zorgt voor de verwerking jaarrekening en de daarbij horende verslaggeving op Je verwerkt de nodige documenten en bent volledig verantwoordelijk voor de afsluiting en bijhorende rapportering inzake tussentijdse en jaarlijkse afsluitingen Je werkt in nauw verband samen met de vennoten, de andere dossierbeheerders en de externe partners.

  • Financieel administratief medewerker te Dilsen Stokkem (DILSEN-STOKKEM)

    Regio: DILSEN-STOKKEM

    Bedrijf: ASAP OFFICE HASSELT

    Type: Vaste Job

    Als financieel-administratief medewerker sta je in voor volgend takenpakket: 1) Debiteurenbeheer: - beheer dagelijkse betalingsoverzichten gerelateerd aan afhalingen voor dealers in samenwerking met het dealersupport team; - dagelijks controleren van de ontvangen betalingen van dealers en deze verwerken in het boekhoudprogramma (Navision); - afwijkende betalingen van dealers melden en opvolgen met de financieel coördinator; - opstellen van creditnota's en facturen; - telefonische ondersteuning bieden aan de dealers; - opstellen, versturen en opvolgen van reminders en account statements volgens procedure; - dagelijks opvolgen, onderhouden en uitzuiveren van de klantenaccounts; - dagelijks afpunten van klantenaccounts; - aanmaken van nieuwe klantenfiches en onderhouden van bestaande klantenfiches. 2) Crediteurenbeheer: - controleren van ontvangen aankoopfacturen en toevoegen van achtergrond documentatie; - protesteren van onregelmatigheden in de ontvangen aankoopfacturen; - wekelijks verwerken van aankoopfacturen in Navision; - opstellen en verwerken van intercompany facturen in Navision; - opvolgen van creditnota's waar we recht op hebben; - aanmaken van nieuwe leveranciersfiches en onderhouden van bestaande leveranciersfiches; - voorbereiden van de betalingen naar onze leveranciers; - voorbereiden van intercompany betalingen; - voorbereiden van de klantenomzetoverzichten en deze doorsturen naar Watkins USA; - wekelijks beheer van de kas en het kasboek; - opmaken van de maandelijks service fee invoice voor Watkins USA; - dagelijks verwerken en opvolgen van de accomodation account en het geven van tijdige feedback hierover; - controleren van expense rapporten en vergelijken met bijgevoegde documenten. 3) Algemene boekhouding en diversen: - voorbereiden van de maandelijkse financiële afsluiting; - verwerken en verdelen van de dagelijkse post; - dagelijks beheer van de gezamenlijke finance mailbox;

  • Bijverdienste parfum (Regio Geel-Mol)

    Regio: Regio Geel-Mol

    Bedrijf: DILLEN GUY

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ons bedrijf biedt een breed gamma aan kwaliteitsvolle parfums. Voor elke gelegenheid, elke smaak en elk budget. De geuren hebben een eigen karakter en persoonlijke toets. We zoeken hiervoor promotors die onze parfums gaan laten testen aan zowel particulieren als aan zelfstandigen.

  • Meetings and Events Consultant (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

  • Beautyconsulent(e) - Teamleader Bijberoep/Hoofdberoep. (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: Health&Beauty for you - H&B4U

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je hebt een hart voor alles wat met cosmetica, verzorging en gezondheid te maken heeft? Dan is dit je droomjob! De jobinhoud is heel divers: workshops geven, workshops boeken, losse verkopen, 1 op 1 behandelingen op verplaatsing, beurzen, social media marketing, ... voor ieder wat wils en op uw maat! Wij zorgen voor persoonlijke begeleiding en gratis opleidingen, wij begeleiden je naar het gewenste niveau op onze carriereladder. Iedereen krijgt de kans om te promoveren mits het volgen van de nodige opleidingen. Je helpt je klanten grote besparingen te doen op hun aankopen en met jouw persoonlijk advies zorg je er voor dat ze er stralend uit zien. Ook de mogelijkheid om van thuis uit te werken. Belangrijk is dat je zelf kan bepalen in welke regio je werkt. Interesse in een andere regio? Contacteer ons! Uw succes is ons doel!

  • Klinisch psycholoog - kinderpsycholoog (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: DE SLEUTELBLOEM SOPHIE VANDENBROUCKE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde kinder- en jongerenpsycholoog die minimaal 15 patiënten per week kan zien. Wij bieden een

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Asse)

    Regio: Regio Asse

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

Zoek naar antwoorden van ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES in sociale netwerken
Look for responds of ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES in social networks

Lees alle opmerkingen voor ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES. Laat een reactie achter voor ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES. ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES. Leave a respond for ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES. ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES op de google maps. Adres en contacten ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES
Location of ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES on the google maps. Address and contacts of ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES

Andere gerelateerde bedrijven als come ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES: BENOIT BOURIVAIN | GOJU RYU | Odeurs M | EFTHYMIA KORODIMA | COLMAN REPARAPID

Other related companies as ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES: BENOIT BOURIVAIN | GOJU RYU | Odeurs M | EFTHYMIA KORODIMA | COLMAN REPARAPID

ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06227844238. Het bedrijf ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES bevindt zich op het adres: RUE AUX FLEURS 30-32; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 313,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 413,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Secrétariats sociaux. Producten gemaakt in ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES is Huismeubelen, Inrichting en Apparatuurwinkels, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES, openstaande posities, locatie van ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES op de kaart.

ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES is a company, that was registered 1997 in N\A region, Belgium. Full name of company is ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES, company assigned to the tax number BE06227844238. The company ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES is located at the address: RUE AUX FLEURS 30-32; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 313,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 413,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Secrétariats sociaux. Products created in ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES were not found.
The main activity of ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES is Home Furniture, Furnishings and Equipment Stores, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES is not available. You also can look at reviews of ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES, open positions, location of ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ASSURANCES SOCIALES CONFةDةRةES, employees, financial statistics.