Mainil Secretariat SPRL

Particuliere bedrijvenGezondheidszorg • Mainil Secretariat SPRL
Private companiesHealth Services • Mainil Secretariat SPRL

Contactgegevens Mainil Secretariat SPRL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Mainil Secretariat SPRL: address, phone, fax, email, website, opening hours

Mainil Secretariat SPRL

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue du Chenois 5B; 1367; Ramillies (Grand-Rosière-Hottomont), België

Telefoon (phone): 081 87 90 16 (+32-081 87 90 16) 081 87 90 16 (+32-081 87 90 16)

Fax (fax): 081 87 90 16 (+32-081 87 90 16) 081 87 90 16 (+32-081 87 90 16)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Mainil Secretariat SPRL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Mainil Secretariat SPRL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Mainil Secretariat SPRL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Mainil Secretariat SPRL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Mainil Secretariat SPRL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Mainil Secretariat SPRL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Mainil Secretariat SPRL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Mainil Secretariat SPRL
Products information Mainil Secretariat SPRL

BTW identificatienummer (tax): BE01174682617
Ondernemingsnummer: 9257049560
Hoofdstad (capital): 201,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 565,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1988

Office services for firms; Wordprocessing - Service offices

Product categorie (product category): Secretarial services for firms

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Mainil Secretariat SPRL
(Get full report from official database of BE for Mainil Secretariat SPRL)

Aanvulling soorten activiteiten voor Mainil Secretariat SPRL
Addition kinds of activities for Mainil Secretariat SPRL

799901. Tennis diensten en professionals | Tennis services and professionals
22580202. Stofafwerking, kettingbrei | Fabric finishing, warp knit
28999904. blauwen | Bluing
30690300. Rubber beklede stoffen en kleding | Rubber coated fabrics and clothing
32310405. Veiligheidsglas: gemaakt van aangekochte glas | Safety glass: made from purchased glass
34969909. Kruidenwagens, gemaakt van aangekochte draad | Grocery carts, made from purchased wire
37280406. Torens en turret aandrijvingen, vliegtuigen | Turrets and turret drives, aircraft
58120404. Lunchroom | Lunchroom
73890206. Katoen bemonstering en inspectiedienst | Cotton sampling and inspection service

Werken bij Mainil Secretariat SPRL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Mainil Secretariat SPRL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Mainil Secretariat SPRL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Mainil Secretariat SPRL. Looking for open vacancies in other companies

  • Coördintor Cluster Machinebouw & Mechatronica / NIeuwe Materialen (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: POM WEST - VLAANDEREN

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    Coördinatie van de Fabriek voor de Toekomst Machinebouw & Mechatronica en van de Fabriek voor de Toekomst Nieuwe Materialen: je stimuleert en draagt op een constructieve wijze bij tot het ontwikkelen van ideeën, signaleren van kansen en het genereren van activiteiten die bijdragen tot de verwezenlijking van deze Fabrieken (inclusief implementatie via projectwerking); je stelt een jaarlijks actieplan op voor deze Fabrieken en staat mee in voor de uitvoering van deze acties; je zorgt voor ondersteuning van de internationale positionering van de Fabriek voor de Toekomst; samen met TUA West detecteer je mogelijke onderzoeksthema’s rond deze thema's en je stemt deze af met bestaande onderzoeksexpertise; je staat in voor expertise-opbouw en het opvolgen van evoluties m.b.t. de clusters, hierbij inbegrepen het opbouwen van kennis omtrent de inhoudelijk-technische werking van de betrokken partijen en hun producten/diensten; je onderhoudt en bevordert een vlotte en een in een constructieve sfeer verlopende samenwerking tussen de kernactoren.

  • Medewerker verkoop (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Itzu Jobs

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je stalt de goederen uit en je houdt de winkel en voorraadruimtes op orde. Je informeert klanten over de diverse producten. Soms vraagt men je de uitstalramen te schikken, geld van klanten te innen of gedurende enige tijd de verantwoordelijkheid over te nemen voor de zaak. Je werkt in winkel of kleinhandelszaak of in een gespecialiseerd grootwarenhuis. Je werkt rechtstaand en loopt veel af en aan. Men vraagt je soms je kledij aan te passen aan de producten en de stijl van de zaak. Je hebt interesse voor de modewereld en zijn producten. Je houdt van verkopen. Je werkt ook op zaterdag.

  • KOK HEVERLEE (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant Umami catering, actief in de bedrijfscatering, is AGO JOBS & HR op zoek naar een kok in Leuven om een dynamisch team van keukenmedewerkers te leiden! Onze klant is niet de zoveelste cateraar maar staat voor het leveren van niet gewoon een mond vol, maar een heel buffet aan mogelijkheden. Een ware foodbeleving op maat van elke organisatie. En vooral: op maat van elk individu dat daar een plaats in heeft. Je hebt ervaring als kok in een (groot)keuken? Je bent gedreven, hebt een grote verantwoordelijkheidszin en beschikt over stabiele werkervaringen? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Je staat in voor de menu\\\'s en stemt je voorraad en bestellingen hierop af. Als ervaren chef ben je een voorbeeld en referentie voor je medewerkers. Je stuurt ze bij waar nodig met de nodige tips en tricks maar steekt ook zelf je handen uit de mouwen. Je doet de mise-en-place voor alle warme en koude bereidingen. Je werkt de gerechten af en respecteert hierbij bepaalde tijdsplanning, receptuur, werkmethode …

  • Verkoopmedewerker Supermakt (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: QJOBS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Je wordt ingeschakeld voor de verschillende afdelingen: brood en banket, verse afdeling, kassa, ... - Je houdt een overzicht over de winkel: orde en netheid - Informeren en helpen van klanten

  • WERKVOORBEREIDER / OFFERTEMAKER- (Regio Waregem)

    Regio: Regio Waregem

    Bedrijf: QUALITY

    Type: Interim met optie "vast werk"

     je staat in voor de werkvoorbereiding  je maakt offertes op voor verspaningswerken en walsen  je hebt telefonisch contact met klanten

  • HUISHOUDHULP Bouwel - Direct VAST contract én Maaltijdcheques (BOUWEL)

    Regio: BOUWEL

    Bedrijf: 't GERIEF

    Type: Dienstenchequebaan

    Werken bij 't Gerief is werken bij een werkgever die haar medewerkers belangrijk vindt en dat laten we zien! Bij 't Gerief krijgen huishoudhulpen direct een vast contract. Als huishoudhulp (m/v) werk je bij onze klanten thuis. Afhankelijk van de wensen van de klant, zal je daar poetsen, ramen poetsen, strijken en wassen. De job is erg afwisselend! Beschik je nog niet over alle nodige vaardigheden maar heb je wel goesting om erin te vliegen? Volg dan dit najaar onze gratis opleiding 'Huishoudhulp'. Na het positief afronden van deze opleiding krijg je gegarandeerd een vast contract! Neem contact op voor meer informatie! Het is een job van 13 tot 38 uren per week. Je uurrooster is op maat: je stelt dit samen met je coach op. De coach houdt rekening met je privesituatie (zoals kinderopvang, co-ouderschap, zorg voor familieleden). 't Gerief vindt het belangrijk dat je een goed evenwicht vindt tussen werk, gezin en vrije tijd. 't Gerief werkt lokaal: we zoeken mensen uit de eigen regio die poetsen bij onze klanten in Bouwel en Grobbendonk. Je werkt bij vaste klanten. Deze hoef je niet zelf te zoeken, daar zorgen wij voor. Onze coaches staan voor je klaar: ze gaan bij de start samen met jou op bezoek bij de klant. Samen maken jullie afspraken over bijvoorbeeld de taken en het materiaal dat je ervoor gebruikt. Ook later sta je er nooit alleen voor: met zorgen en vragen kan je bij je coach terecht. (Trefwoorden: dienstencheques, huishoudhulp, huishouden, huishoudster, huishouder, particulier, schoonmaker, schoonmaakster, schoonmaken, schoonmaakhulp, schoonmaakmedewerker, medewerker schoonmaak, poetsvrouw, poetsen, poetshulp, poetsdame, poetsheer, kuishulp, kuisvrouw, strijken, strijkster, huishoudmanager, hygiëne, dienstencheque, dienstencheques, zorg, oudere, onderhoud, onderhoudsman, thuishulp, thuiszorg, verzorgende)

  • Huishoudhulp Zoersel-Halle-Zandhoven (ZOERSEL)

    Regio: ZOERSEL

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Huishoudhulp (dienstencheques) regio Beverlo (BEVERLO)

    Regio: BEVERLO

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Wil je terecht komen in een warme organisatie waar je met goesting blijft werken? Dan is een job bij Familiehulp iets voor jou! Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Poetsen/schoonmaken/onderhoud bij klanten thuis. Aangevuld met koken, wassen, strijken en verstelwerk.

  • Spontane Sollicitatie Studenten Tijdens Schooljaar Sint-Niklaas 2018-2019 (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Studentenjob

    ISS, de Belgische marktleider in Facility Services, zoekt het hele schooljaar door (woensdagmiddag, 's avonds, in het weekend, tijdens schoolvakanties,...) studenten om het vast personeel te vervangen. Misschien is dat iets voor jou? Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak in bedrijven, kantoren, scholen, appartementen,... regio Sint-Niklaas. Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van verschillende ruimtes: burelen, sanitair, gangen, trappen,... Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,... Uren: Meestal ochtend- en/of avondwerk tussen 6u en 21u (meestal deeltijds).

  • Dispatcher chemie (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: Talentus Sint-Niklaas

    Type: Vaste Job

    Als Dispatcher in dit chemisch gerelateerd bedrijf zorg je voor een tijdige en correcte levering bij de klanten. Je organiseert de bulkbeleveringen zodanig dat de afhaalquota gerespecteerd worden. Je houdt de transportkost zo laag mogelijk met een maximale klantentevredenheid als doelstelling. Je volgt de telemetrie op. Je werkt samen met je collega’s mee aan een beurtrol (wachtdienst) die noodoproepen of spoedtransporten verzekert na de diensturen.  Deze wachtdienst is weliswaar eerder beperkt. 

  • Adviseur/verkoper/consultent M/V (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: JULIE AND HER JEWELS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij opzoek naar een bijkomend lucratief inkomen ? Je hebt al een fulltime / parttime job en zoekt naar een extra ? Een extra die rekening houd met uw agenda en zonder investering? Dit is mogelijk! Wij zijn op zoek naar een adviseur/verkoper/consultentM/V, die een bijkomend lucratief inkomen wenst te verdienen! Wij zijn een gerenommeerde en prestigieuze juweelfabrikant van kwaliteitsjuwelen aan scherpe prijzen. Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een vertegenwoordiger/consultent in jouw regio. Als vertegenwoordiger/consultent bestaat uw takenpakket uit : -Onthaal en advies van klanten. -De klanten adviseren en inspireren. -De bestellingen opnemen bij verkoop. -Het imago vertegenwoordigen bij het cliënteel. -Een kwaliteitsvolle dienst na verkoop te bieden. -U werkt mee aan commerciële acties conform de vooropgestelde organisatie. -Het leuke aan het werk is dat je zelf je doelstellingen bepaalt (je bent je eigen baas) -Administratieve opvolging van A tot Z en rapportering aan de zaakvoerder. -Beurzen en happeningskunnen, indien gewenst, deel uitmaken van de functie. -Doel klanten te fideliseren

  • Michael Page - Systems Analyst (Interim Management Contract) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Progress your career as a Systems Analyst (Interim Management) within an international recognised structure that will employ you for the next 2-3 years. Willingness to travel abroad (20%) in London, Antwerp or Gent. Flexible work is definitely approved Client Details Our client is an international corporation which did grow through several mergers and acquisitions. Description As a Systems Analyst, your tasks are the following: Work with local users in order to get information on the use of applications Steer application vendors during on-site installation and application migration projects Determine architecture of applications used at the local site Steer local go-live troubleshooting of application configuration ... Profile The required key qualifications for the Systems Analysts are the following: Bachelor degree in Computer Science Expertise troubleshooting application issues Min. 6 years of experience Fluent in English, Dutch is an asset ... Job Offer This opportunity as Systems Analyst offers you an attractive package, a relevant experience in a challenging international and enthusiastic company. As explained above, flexible work is definitely approved.

Zoek naar antwoorden van Mainil Secretariat SPRL in sociale netwerken
Look for responds of Mainil Secretariat SPRL in social networks

Lees alle opmerkingen voor Mainil Secretariat SPRL. Laat een reactie achter voor Mainil Secretariat SPRL. Mainil Secretariat SPRL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Mainil Secretariat SPRL. Leave a respond for Mainil Secretariat SPRL. Mainil Secretariat SPRL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Mainil Secretariat SPRL op de google maps. Adres en contacten Mainil Secretariat SPRL
Location of Mainil Secretariat SPRL on the google maps. Address and contacts of Mainil Secretariat SPRL

Andere gerelateerde bedrijven als come Mainil Secretariat SPRL Mainil Secretariat SPRL: ESTETIEK VANDEWALLE | GRAFA | ELEKTRO MOONS | C.A. STORE | L'AM?THYSTE

Other related companies as Mainil Secretariat SPRL: ESTETIEK VANDEWALLE | GRAFA | ELEKTRO MOONS | C.A. STORE | L'AM?THYSTE

Mainil Secretariat SPRL is een bedrijf dat 1988 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Mainil Secretariat SPRL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01174682617. Het bedrijf Mainil Secretariat SPRL bevindt zich op het adres: Rue du Chenois 5B; 1367; Ramillies (Grand-Rosière-Hottomont). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 201,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 565,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Secretarial services for firms. Lijst met producten zijn Office services for firms; Wordprocessing - Service offices.
De hoofdactiviteit van Mainil Secretariat SPRL is Gezondheidszorg, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Mainil Secretariat SPRL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Mainil Secretariat SPRL, openstaande posities, locatie van Mainil Secretariat SPRL op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Mainil Secretariat SPRL is a company, that was registered 1988 in N\A region, Belgium. Full name of company is Mainil Secretariat SPRL, company assigned to the tax number BE01174682617. The company Mainil Secretariat SPRL is located at the address: Rue du Chenois 5B; 1367; Ramillies (Grand-Rosière-Hottomont). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 201,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 565,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Secretarial services for firms. List of products are Office services for firms; Wordprocessing - Service offices.
The main activity of Mainil Secretariat SPRL is Health Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Mainil Secretariat SPRL is not available. You also can look at reviews of Mainil Secretariat SPRL, open positions, location of Mainil Secretariat SPRL on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Mainil Secretariat SPRL, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Mainil Secretariat SPRL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Mainil Secretariat SPRL, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Mainil Secretariat SPRL, employees, financial statistics.