A. GILSON

Contactgegevens A. GILSON: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data A. GILSON: address, phone, fax, email, website, opening hours

A. GILSON

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DES MARAIS 26; 6200; CHATELET, België

Telefoon (phone): 71384527 (+32-71384527) 71384527 (+32-71384527)

Fax (fax): +32 (87) 203-65-20 +32 (87) 203-65-20

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) A. GILSON: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "A. GILSON"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "A. GILSON"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van A. GILSON, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen A. GILSON. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of A. GILSON, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees A. GILSON. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti A. GILSON
Products information A. GILSON

BTW identificatienummer (tax): BE09364166259
Ondernemingsnummer: 9730834960
Hoofdstad (capital): 714,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 184,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Producten die in A. GILSON zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Reclamebureaus

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor A. GILSON
(Get full report from official database of BE for A. GILSON)

Aanvulling soorten activiteiten voor A. GILSON
Addition kinds of activities for A. GILSON

2393. Textielzakken | Textile bags
395201. Kunstenaars materialen, behalve potloden en leidingen | Artists' materials, except pencils and leads
28340102. Hormoonpreparaten | Hormone preparations
38269908. Integrators (wiskundige instrumenten) | Integrators (mathematical instruments)
70110402. Motor Inn | Motor inn

Werken bij A. GILSON: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in A. GILSON: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor A. GILSON. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for A. GILSON. Looking for open vacancies in other companies

  • GATEBEDIENDE (VRASENE)

    Regio: VRASENE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als gatebediende voer je alle administratieve taken uit met betrekking tot het laden en lossen van wagens op en af vrachtwagens en onthaal je de chauffeurs (loketbediende). Import (gate-in) -Ontvangen en controleren van documenten en inbrengen in het systeem. -Plaats geven aan de chauffeurs op de parking en hen aanmelden voor schadecontrole en scanning. Export (gate-out) -Vervolledigen, controleren en klasseren van documenten (CMRs, douanedocumenten, …). -Administratie in en uit het systeem (loten aanmaken, doorduwen en administratief afhandelen). -Informatie geven aan de chauffeurs omtrent plaats van op te halen loten. Verwerking nachtleveringen (gate-in & gate-out) -Administratieve verwerking van de nachtleveringen in het systeem. -Opvolging van de nachtleveringen door tijdig schadecontrole aan te vragen. Voorbereiding ploegsamenstelling -Verzamelen en doorgeven van alle informatie voor het bestellen van de ploegen.

  • Magazijnier met hoge-orderpick attest (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant XPO logistics te Genk zijn we dringend op zoek naar 3 magazijniers met een hoge-orderpick attest om te werken in twee ploegen.

  • Huishoudhulp/Poetshulp, regio Maldegem-Beernem-Knesselare (BEERNEM)

    Regio: BEERNEM

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Weelde (POPPEL)

    Regio: POPPEL

    Bedrijf: POETSHULP & WERK

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Poetshulp & Werk verricht je bij de klanten thuis allerlei taken zoals poetsen en strijken, maar uiteraard mag jij zelf ook aangeven wat je het liefst doet. Je wordt begeleid en gecoacht door een team enthousiaste consulenten bij wie je steeds terecht kan. Je bepaalt zelf hoeveel uur per week je wilt werken en op welke dagen wel of niet. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten bij? Ook dat kan !

  • Huishoudhulpen met dienstencheques regio Lauwe (LAUWE)

    Regio: LAUWE

    Bedrijf: HULP IN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben je op zoek naar een flexibele job waarbij je het aantal uren zelf kan kiezen? Ben je op zoek naar een tof bedrijf met leuke collega's? Ben je op zoek naar een job met heel veel voordelen? Kies dan nu voor een job als huishoudhulp met dienstencheques bij HULP IN HUIS. Jouw werk wordt gewaardeerd door ons EN door onze klanten. Altijd voldoening om klanten te laten thuis komen/voelen in een proper huis.

  • Jobstudent: administratie (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: ACHIEL CLYBOUW ANDRE CLYBOUW & CO B

    Type: Studentenjob

    We zijn een kantoor van bedrijfsrevisoren met zetel in Antwerpen. Naast auditmandaten in commerciële en industriële bedrijven zijn we vooral gespecialiseerd in de financiële sector en de non-profit sector. Wij zijn op zoek naar twee studenten voor een tijdelijke job als medewerker bij het team van de junior auditors. In nauwe samenwerking met de juniors van het kantoor krijg je de kans om in je jobperiode volgende taken te vervullen: Meewerken aan het voorbereiden van auditdossiers; Afstemmen van de rekeningen van de vennootschap met de bankconfirmaties; Controleren dat de vennootschap de vaste activa die ze bezit (bv. gebouwen, machnies, computers, rollend materieel) passend in haar rekeningen heeft uitgedrukt en dat ze op een juiste manier gewaardeerd worden; Verzenden van confirmatieaanvragen aan cliënten, leveranciers, banken, advocaten enz. en opvolgen van de antwoorden; Andere werkzaamheden in functie van je competenties.

  • CNC operator/programmeur (BEVEREN-AAN-DEN-IJZER)

    Regio: BEVEREN-AAN-DEN-IJZER

    Bedrijf: STAVELSE METAALBOUW

    Type: Vaste Job

    U opereert de CNC draai- en freesmachines aan de hand van mechanische plannen. U hebt kennis en ervaring in het opereren van machines met Heidenhain & Fanuc U hebt ervaring met het werken van een micrometer U kunt kleine aanpassingen doen in het programma

  • Project Manager Business Processes & Systems (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: COLRUYT GROUP

    Type: Vaste Job

    Je werkt mee aan projecten voor onze verschillende operating units (DATS 24, Colruyt Laagste Prijzen, OKay, Bio-Planet, …) en op functionele gebieden zoals Aankoop, Finance, HR of Logistiek. Waar die projecten zoal over gaan? Denk aan de transitzones in alle Colruyt winkels optimaliseren, een maaltijdboxformule ontwikkelen en lanceren, de Baby Aan Boord actie uitwerken, SharePoint technisch uitbouwen als belangrijkste tool om informatie te delen of e-invoicing opzetten met onze leveranciers. Als PM krijg je meteen een flinke verantwoordelijkheid! De grote projecten waar jij bij betrokken bent, hebben een gemiddelde looptijd van 6 maanden tot 1 jaar, hebben budgetten tot 1,5 miljoen euro en worden opgenomen door teams van ongeveer 5 tot 15 personen. Jouw rol is uitdagend en afwisselend. Bovendien kan je terugvallen op een ervaren coach. Zo zien jouw werkdagen eruit: - Je definieert de doelstellingen en scope door de vragen van de opdrachtgever kristalhelder te verwoorden. Je stelt vervolgens in overleg met o.a. analisten of business architect een projectplan op. -Je zet een projectorganisatie op met je team en de andere betrokkenen, zoekt de juiste resources hierbij en motiveert en stuurt je teamleden aan. -Je waakt over de timing, scope en kost en rapporteert regelmatig aan de opdrachtgever. Je stuurt bij waar nodig. -Je stelt een communicatieplan op en maakt een stakeholder- en risicoanalyse die je opvolgt gedurende het project. - Je bent eindverantwoordelijk voor de uiteindelijke realisatie en oplevering. - Je zorgt ervoor dat het project geborgen wordt in de organisatie. - Je sluit het project af en zorgt ervoor dat de lessons learned gedocumenteerd worden. -Je wisselt informatie uit met collega-projectmanagers. Je werkt in ons hoofdkantoor in Halle, af en toe aan de slag gaan in een van onze satellietlocaties (Deinze, Mechelen, Haasrode, …) is mogelijk. Daarnaast kan het gebeuren dat je interne klanten ter plaatse bezoekt.

  • Business Development Manager interim en werving & selectie – nieuw kantoor Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: WaW

    Type: Vaste Job

    Als Business Development Manager ontwikkel je je business in uitzendarbeid, werving en selectie  en projectsourcing. Je benadert bedrijven in je regio en je bouwt een stevig klantenbestand op. Je gaat ook op zoek naar nieuwe collega’s om als een enthousiast topteam elke dag te gaan voor de juiste kandidaat bij het juiste bedrijf.    1. Commerciële professional • Je kent de lokale bedrijvenmarkt door en door en bent voortdurend op zoek naar nieuwe leads. Hoe je leads omzet in nieuwe klanten, daar heb je alle vrijheid in. • Je bent een doorzetter en houdt vol tot je de opdracht krijgt toevertrouwd. • Je luistert naar je klanten en begrijpt snel waar hun uitdagingen liggen. • Je stelt de oplossing voor die het best past: interim, werving en selectie of projectsourcing. Op die manier ontwikkel je de business voor WaW. • Je zoekt de perfecte kandidaten en overtuigt jouw klanten van je selectie. Daar haal je een grote voldoening uit.   2. Talentmatcher • Je hebt een neus voor talent en weet hoe en waar je het vindt. • Je interviewt en selecteert de juiste kandidaten. • Daarna stel je ze voor aan je klant. Je geniet als je een match realiseert. • Je onderhoudt de relatie met jouw kandidaten voor, tijdens en na hun opdracht.   3. Georganiseerde planner • Je beheert je kandidaten- en bedrijvendossiers. • Je weet je prioriteiten te stellen om efficiënt je doelen te bereiken. • Een collega neemt het opmaken van een arbeidsovereenkomst en de administratieve opvolging van je over.  

  • Econocom - Database Administrator (VORST)

    Regio: VORST

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are looking for a Database Administrator for an opportunity in Brussels. You will have the chance to evolve in technical environment including: HP Unix, Linux, Windows, VMware,Tomcat, Oracle DB & MS SQL Server.   For the management of the databases of the different systems, we are looking for a DBA whose area of responsibility will be to put the databases continuously, safely and efficiently at the disposal of the users. The consistency of the data between the different databases must therefore be guaranteed.   The majority of the databases are of the Oracle type, the others are of the MS SQL Server type. We are looking for a database specialist with varied interests, able to dive into a technology according to the needs. An interest in server management and Storage is an added value.     Main tasks Service requests & ticketting: You provide second and third line support for database technical service requests & tickets You are in charge of coordinating problem solving, between the various ICT disciplines, and 3rd line support for external suppliers You are responsible for knowledge management through the development of standard procedures for the 1st line Proactif database monitoring: You monitor database performance via standard tools Database backup, recovery & cloning: You are responsible for setup, monitoring & maintenance Change requests: Your mission is to propose and defend realistic improvement initiatives   Required competences You have a bachelor's degree in computer science or equivalent by experience You have at least 3 years of experience as an Oracle Database Administrator You have in-depth knowledge of Hardware, software and related tools for Oracle databases You have in-depth knowledge of Unix & Linux Essentials, Oracle DBA Administration, Dataprotector 9 Knowledge of Oracle Failsafe, Oracle DataGuard, Oracle 12c, Oracle Streams, MS SQL Server in AlwaysOn groups You work solution-oriented and task-oriented You are able to organize your work autonomously In agreement with your colleagues, you are able to develop and defend a vision in order to make the right Hardware and software choices You make decisions for the skills that are assigned to you and are able to estimate when the line of authority should be involved. You are fluent in Dutch, French and English

  • Oliver James Associates - Functional Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    As a headhunter, I am specialized in the placement of Senior Freelance in Change and Project Management troughout the Belgian Financial Sector. I am currently working on an exclusive opportunity in Brussels to join my clients team on a very long term assignment. I am looking for a Functional Analyst. Requirements Experience as Functional Analyst Previous experience in signing authentification Technical backround Trilingual (FR - ENG - NL) My client is ready to interview candidates next week. If you are interested or know someone who is interested, let me know when is the best time to reach the person. Thanks in advance for your feedback!

  • Service medewerker (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: 2THELOO

    Type: Flexijob

    Functieomschrijving Elke bezoeker wil onze unieke 2theloo beleving ervaren, daarom is het van belang om de toiletten en ander sanitair brandschoon te houden. Wij werken met design sanitair en dragen luxe en comfort uit. Daarnaast beschikt 2theloo over een shop met 'to go-producten', waarbij jouw commerciële verkoopervaring goed van pas kan komen. Als Service Medewerker speel jij een belangrijke rol in ons 2theloo team, jij bent namelijk het visitekaartje naar onze klanten toe. Je bent een energiek, representatief en servicegericht persoon en hiermee weet je de commerciële doelstellingen van 2theloo te behalen en te overtreffen.

Zoek naar antwoorden van A. GILSON in sociale netwerken
Look for responds of A. GILSON in social networks

Lees alle opmerkingen voor A. GILSON. Laat een reactie achter voor A. GILSON. A. GILSON bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for A. GILSON. Leave a respond for A. GILSON. A. GILSON on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie A. GILSON op de google maps. Adres en contacten A. GILSON
Location of A. GILSON on the google maps. Address and contacts of A. GILSON

Andere gerelateerde bedrijven als come A. GILSON A. GILSON: HUIS VERFAILLIE | Espace Nature et Santé | GALTRACO KAAPSE WIJNEN | Louveaux F | Lechanteur H

Other related companies as A. GILSON: HUIS VERFAILLIE | Espace Nature et Santé | GALTRACO KAAPSE WIJNEN | Louveaux F | Lechanteur H

A. GILSON is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is A. GILSON, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09364166259. Het bedrijf A. GILSON bevindt zich op het adres: RUE DES MARAIS 26; 6200; CHATELET. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 714,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 184,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Reclamebureaus. Producten gemaakt in A. GILSON zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van A. GILSON is Depotinstellingen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van A. GILSON is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van A. GILSON, openstaande posities, locatie van A. GILSON op de kaart.

A. GILSON is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is A. GILSON, company assigned to the tax number BE09364166259. The company A. GILSON is located at the address: RUE DES MARAIS 26; 6200; CHATELET. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 714,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 184,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Reclamebureaus. Products created in A. GILSON were not found.
The main activity of A. GILSON is Depository Institutions, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of A. GILSON is not available. You also can look at reviews of A. GILSON, open positions, location of A. GILSON on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over A. GILSON, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf A. GILSON, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about A. GILSON, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company A. GILSON, employees, financial statistics.