Bureau Rondaert SPRL

Contactgegevens Bureau Rondaert SPRL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Bureau Rondaert SPRL: address, phone, fax, email, website, opening hours

Bureau Rondaert SPRL

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Chaussée de Lille 204; 7700; Mouscron, België

Telefoon (phone): 056 84 67 41 (+32-056 84 67 41) 056 84 67 41 (+32-056 84 67 41)

Fax (fax): 056 84 67 43 (+32-056 84 67 43) 056 84 67 43 (+32-056 84 67 43)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Bureau Rondaert SPRL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Bureau Rondaert SPRL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Bureau Rondaert SPRL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Bureau Rondaert SPRL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Bureau Rondaert SPRL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Bureau Rondaert SPRL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Bureau Rondaert SPRL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Bureau Rondaert SPRL
Products information Bureau Rondaert SPRL

BTW identificatienummer (tax): BE09836853027
Ondernemingsnummer: 9308135986
Hoofdstad (capital): 953,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 542,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in Bureau Rondaert SPRL zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Real estate

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Bureau Rondaert SPRL
(Get full report from official database of BE for Bureau Rondaert SPRL)

Aanvulling soorten activiteiten voor Bureau Rondaert SPRL
Addition kinds of activities for Bureau Rondaert SPRL

226101. Afdrukken van katoenen breedgeweven stoffen | Printing of cotton broadwoven fabrics
01190103. Linzenboerderij | Lentil farm
09120000. vinvis | Finfish
20770206. Sardine olie | Sardine oil
22620105. Roller printing: kunstmatige vezels en zijden breed geweven stoffen | Roller printing: manmade fiber and silk broadwoven fabrics
24991208. Tackel blokken, hout | Tackle blocks, wood
25140203. Dinette sets: metaal | Dinette sets: metal
50390201. Buitenplatte glas: plaat of raam | Exterior flat glass: plate or window
52110401. Greenhouse kits, geprefabriceerd | Greenhouse kits, prefabricated

Werken bij Bureau Rondaert SPRL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Bureau Rondaert SPRL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Bureau Rondaert SPRL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Bureau Rondaert SPRL. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator Cariste Heftruckchauffeur (HUIZINGEN)

    Regio: HUIZINGEN

    Bedrijf: Start People Woluwe

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Verplaatsen van goederen met behulp van heftruck - Stapelen van goederen, laden en lossen - Klaarmaken leveringen - Veiligheidsnormen strikt naleven

  • Financieel Medewerker (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Je bent voor interne en externe medewerkers en leveranciers het aanspreekpunt voor financiële vragen over de verwerking van de financiële stromen. Je draagt bij aan de begrotingsopmaak en zorgt dat de middelen optimaal worden ingezet. Je maakt budgetten op en staat in voor proactief beheer hiervan, waarbij je deze tracht te optimaliseren. Je staat in voor de verwerking van alle financiële verrichtingen en zorgt voor het aanmaken van o.a. facturen voor interne en externe klanten. Je plaatst bestellingen en zorgt voor een correcte en tijdige afhandeling van de leveranciersfacturen. Je verwerkt beroepskosten zoals reiswijzers, kredietkaarten en kostenformulieren. Je geeft informatie en advies over de procedures en regelgeving van de KU Leuven, gaat na welke mogelijkheden er zijn om een probleem op te lossen binnen die procedures, vraagt informatie op bij andere diensten en koppelt terug naar je interne of externe klanten. Je verwijst door naar de juiste personen of diensten. Je volgt de kredieten op, optimaliseert ze en maakt financiële rapporten op. Je zorgt ervoor dat je door opleiding en teamoverleg specialist bent en blijft in je job.  Je werkt in nauw overleg met de financiële cellen en diensten van de KU Leuven. Bedrijfsprofiel: Binnen de KU Leuven verlopen de financiële transacties binnen een team van financiële medewerkers. In die hoedanigheid treedt u op als specialist ter zake. U zal, uitgestuurd vanuit de groepsdiensten Humane Wetenschappen, tewerkgesteld worden op verschillende locaties en binnen verschillende entiteiten, naargelang de noden zich voordoen.

  • Chauffeur (BOOM)

    Regio: BOOM

    Bedrijf: t-interim Mechelen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in Boom zijn wij op zoek naar een ervaren chauffeur die op afroepbasis wil werken om ziekte en verlof op te vervangen: Je staat in voor het vervoer van de goederen naar ziekenhuizen. Je regelt het transport, je verwerkt de administratie en je zorgt voor een correct vervoer en afhandeling. Je werkt aan de hand van bonnen en werkt deze gestructureerd af. Je volgt een strikt schema.

  • Ervaren metser (OVERPELT)

    Regio: OVERPELT

    Bedrijf: Konvert Construct Bree

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een familiebedrijf gespecialiseerd in totaalprojecten is Konvert Construct op zoek naar ervaren metsers. Ben je woonachtig in de regio Overpelt - Neerpelt - Hamont - Balen - Bocholt? Heb je ervaring als metser? Heb je inzicht en wil je graag doorgroeien? Neem dan onmiddellijk contact met ons op!

  • Heftruckchauffeur vaste ploeg : Voormiddag / Namiddag / Nacht (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: ADECCO ONSITE VAN MARCKE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je zoekt een job als heftruckchauffeur regio Menen? Werken in vaste ploeg van 6 tot 14u / 14 tot 22u / 22u tot 6u spreekt je aan ? Dan hebben wij de perfecte match voor jou! Van Marcke is een firma gespecialiseerd in sanitair en centrale verwarming. Voor de logistieke site in Kortrijk is Adecco Van Marcke op zoek naar orderpicker / magazijnier. Jouw taken als heftruckchauffeur zijn onder meer: orders klaarmaken / klaarzetten goederen voor chauffeurs, orders verpakken, laden van vrachtwagens, opkuisen van het magazijn.

  • Huishoudhulp Dienstencheques regio Berlaar (BERLAAR)

    Regio: BERLAAR

    Bedrijf: De VoorZorg directie Zorg en Comfort

    Type: Dienstenchequebaan

    Je functie : Je biedt huishoudelijke hulp : stofzuigen, dweilen, sanitair onderhouden, stof afnemen, bedden opmaken en ramen lappen. Eventueel aangevuld met wassen en strijken, eten klaarmaken en kleine boodschappen doen .

  • huishoudhulp in Sint-Gillis-Waas (SINT-GILLIS-WAAS)

    Regio: SINT-GILLIS-WAAS

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Student Schoonmakers (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Accent

    Type: Studentenjob

    Voor de regio van West-Vlaanderen zijn we op zoek naar gemotiveerde studenten om op te starten in eigen regio. Volgende aspecten behoren tot het takenpakket van de schoonmaker/schoonmaakster: ?je maakt schoon bij onze klant in de regio ?dit volgens de gevraagde methodes met de gevraagde technieken materialen en machines (je krijgt hiervoor opleiding) ?je gebruikt de correcte persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM?s) ?je besteedt aandacht aan de specifieke procedures die van toepassing zijn bij onze klant

  • Senior Business Controller - Zorgsector - Antwerpen Centrum (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Robert Half Finance & Accounting

    Type: Vaste Job

    Robert Half Finance & Accounting is momenteel op zoek naar een Senior Business Controller voor een zeer tof bedrijf met een open bedrijfscultuur. Onze klant is actief in de zorgsector. Ze zijn de grootste speler in het Antwerpse. Als Senior Business Controller rapporteer je rechtstreeks aan de Directeur Financiën. Een greep uit je takenpakket: Je hebt rechtstreeks impact op de beleidsbeslissingen met jouw financiële plannen, kostprijsberekeningen en financiële analyses m.b.t. investeringen; Je speelt ter ondersteuning van de directie en de afdeling een cruciale rol in het planningsproces zoals opmaak van de meerjarenplanning door de coördinatie van het budgetproces voor de gehele onderneming; Jouw klantgerichte en integere houding maakt van jou een echte business partner voor de diverse afdelingsverantwoordelijken; Je analyseert telkens de behoeften van de interne klanten en je anticipeert op problemen en knelpunten in verschillende beleidsondersteunende dossiers; Als teamlid van een enthousiaste groep sta je in voor controles op de cijfers en het opmaken van managementrapportering voor de diverse investeringen waarvoor jij verantwoordelijk bent; Je doet regelmatige actuals/budget controles inclusief variantieanalyses en sanity checks; Je geeft uitleg bij de maandelijkse en kwartaalcijfers aan de Directeur Financiën; Je werkt actief mee aan de verdere verbetering van de interne rapportering door middel van het bouwen van een nieuw rapporteringsprototype en simulatiemodellen. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Installatie en support van ICT en Telecom infrastructuur (WAARLOOS)

    Regio: WAARLOOS

    Bedrijf: TELICT

    Type: Vaste Job

    Installatie van ICT en Telecom infrastructuur. Helpdesk van ICT en Telecom infrastructuur

  • Management Assistant (m/v) (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)

    Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE

    Bedrijf: RAINBOW RESOURCES GROUP

    Type: Vaste Job

    Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot om de litigatieafdeling te ondersteunen. Als Management Assistant zorg je ervoor dat de organisatie van het team en de administratie binnen het bedrijf soepel verloopt. Je helpt bij alle secretariële taken en staat in contact met klanten. Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden behelzen: De coördinatie van de agenda's van de advocaten, alsook van alle interne en externe vergaderingen en het bijwonen van conferenties en trainingen, zakenlunches en Europese reizen; Correspondentie en het opstellen van van rapporten en meningen, inclusief dicaten; Het handhaven van een zeer efficiënte klantendatabase en archiveringssysteemcorrespondentie; Het voorbereiden van vergaderingen door materiaal (bibliotheek- en internetonderzoek) voor vergaderingen te verzamelingen en PowerPoint-presentaties op te stellen; Het professioneel omgaan met andere administratieve taken en het contact opnemen met onze ondersteuningsmedewerkers: voorbereiden van timesheets, uitgaven, facturering, enz.; Het aanspreekpunt zijn voor klanten en verschillende afdelingen.

  • Flexijob Verkoop Bristol Ninove (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: BRISTOL

    Type: Flexijob

    Onze winkels staan garant voor onvervalste winkelfun voor de hele familie mét een knipoog: je wandelt gegarandeerd naar buiten met een big smile én een zak vol betaalbare schoenen, toffe kleding, knappe lederwaren en leuke accessoires. Als het op klantvriendelijke service aankomt, houden we ons muiltje niet! ( Heb je hem? Lees maar verder). Onder het motto ‘hoe meer zolen, hoe meer vreugd’ zijn wij voor de versterking van het team op zoek naar een (m/v): Vrolijke Verkoopmedewerker Jouw rol? Als verkoopmedewerker loop je dagelijks het vuur uit je sloffen om het beheer van het filiaal vlot te laten verlopen. Je bent een Bristol ambassadeur die stevig in zijn schoenen staat en altijd streeft een uitmuntend commercieel resultaat. Je ontvangt klanten met glimlach en staat garant voor een superleuke aankoopbeleving. Een portie humor lap je zeker niet aan je laars, net zoals uitgesproken verkooptalent en de goesting om de handen uit de mouwen te steken.

Zoek naar antwoorden van Bureau Rondaert SPRL in sociale netwerken
Look for responds of Bureau Rondaert SPRL in social networks

Lees alle opmerkingen voor Bureau Rondaert SPRL. Laat een reactie achter voor Bureau Rondaert SPRL. Bureau Rondaert SPRL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Bureau Rondaert SPRL. Leave a respond for Bureau Rondaert SPRL. Bureau Rondaert SPRL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Bureau Rondaert SPRL op de google maps. Adres en contacten Bureau Rondaert SPRL
Location of Bureau Rondaert SPRL on the google maps. Address and contacts of Bureau Rondaert SPRL

Andere gerelateerde bedrijven als come Bureau Rondaert SPRL Bureau Rondaert SPRL: PETIT BATEAU | Le Princier | CENTRE CULTUREL | CENTURY 21- ALBATROS | E. VAN MELKEBEKE

Other related companies as Bureau Rondaert SPRL: PETIT BATEAU | Le Princier | CENTRE CULTUREL | CENTURY 21- ALBATROS | E. VAN MELKEBEKE

Bureau Rondaert SPRL is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Bureau Rondaert SPRL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09836853027. Het bedrijf Bureau Rondaert SPRL bevindt zich op het adres: Chaussée de Lille 204; 7700; Mouscron. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 953,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 542,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Real estate. Producten gemaakt in Bureau Rondaert SPRL zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Bureau Rondaert SPRL is Papier en geallieerde producten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Bureau Rondaert SPRL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Bureau Rondaert SPRL, openstaande posities, locatie van Bureau Rondaert SPRL op de kaart.

Bureau Rondaert SPRL is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is Bureau Rondaert SPRL, company assigned to the tax number BE09836853027. The company Bureau Rondaert SPRL is located at the address: Chaussée de Lille 204; 7700; Mouscron. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 953,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 542,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Real estate. Products created in Bureau Rondaert SPRL were not found.
The main activity of Bureau Rondaert SPRL is Paper and Allied Products, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Bureau Rondaert SPRL is not available. You also can look at reviews of Bureau Rondaert SPRL, open positions, location of Bureau Rondaert SPRL on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Bureau Rondaert SPRL, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Bureau Rondaert SPRL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Bureau Rondaert SPRL, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Bureau Rondaert SPRL, employees, financial statistics.