FIERS & DE MEY
Contactgegevens FIERS & DE MEY: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FIERS & DE MEY: address, phone, fax, email, website, opening hours
FIERS & DE MEY
Regio (region): N\A, België
Adres (address): PRINSES CLEMENTINALAAN 92; 9000; GENT, België
Telefoon (phone): 92221727 (+32-92221727) 92221727 (+32-92221727)
Fax (fax): +32 (19) 410-59-29 +32 (19) 410-59-29
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FIERS & DE MEY: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FIERS & DE MEY"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FIERS & DE MEY"? - Contact us!
We found such data of FIERS & DE MEY, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FIERS & DE MEY. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti FIERS & DE MEY
Products information FIERS & DE MEY
Services: Bureaux de Sélection.
Product categorie (product category): Sélection de personnel and placement
Aanvulling soorten activiteiten voor FIERS & DE MEY Addition kinds of activities for FIERS & DE MEY
3411. Metalen blikjes | Metal cans
209602. Corn chips en andere snacks op basis van mais | Corn chips and other corn-based snacks
239203. Dekens, dekbedden en beddings | Blankets, comforters and beddings
10949902. Pitchblende mijnbouw | Pitchblende mining
14999906. Gilsoniet mijnbouw | Gilsonite mining
36219906. Servomotoren, elektrisch | Servomotors, electric
36290107. Thermo-elektrische generatoren | Thermo-electric generators
50740201. Ketels, warm water verwarming | Boilers, hot water heating
Werken bij FIERS & DE MEY: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FIERS & DE MEY: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FIERS & DE MEY. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FIERS & DE MEY. Looking for open vacancies in other companies
-
Projectleider Elektriciteit bij het Havenbedrijf Antwerpen (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: Start People Poolstok
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je volgt een aantal deelprojecten(*) van het Havenbedrijf Antwerpen nauwgezet op, je plant en coördineert de werken en je bewaakt de kwaliteit, de timing, het budget en de veiligheid. Je maakt bestekken op volgens de wet op de overheidsopdrachten of evalueert deze en voert de verdere besprekingen. Je maakt afspraken met de distributienetbeheerder over aansluitingen en uitvoeringen, de aannemers aan wie de uitvoering gegund werd en de stakeholders. Je bent verantwoordelijk voor het nazicht van technische constructiedossiers in het kader van voorlopige en definitieve oplevering. (*) Voorbeelden : Hoogspanningsaansluitingen tot 15KV, LED buitenverlichting projecten in het kader van de ISO50001, walstroomvoorzieningen voor binnenvaart, laagspanningsprojecten allerlei, bakenverlichtingen in de haven, installatie zonnepanelen, evaluatie van technische fiches en schema’s, …
-
MAGAZIJNIER VOOR DAGWERK - OPTIE VAST (KORTRIJK)
Regio: KORTRIJK
Bedrijf: FORUM JOBS KORTRIJK
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een sterke firma in de streek van Kortrijk zijn we op zoek naar een magazijnmedewerker/magazijnier. Je bent verantwoordelijk voor het klaarzetten van de bestellingen, de ontvangst van de goederen.
-
Dakwerker hellende daken (RONSE)
Regio: RONSE
Bedrijf: JobFIXers nv
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een bouwbedrijf in Ronse zijn we op zoek naar een dakwerker voor platte daken. Je zal als dakwerker instaan voor het isoleren en waterdicht maken van platte daken, dit in zink en asfalt. Asfalteren, isoleren en het plaatsen van dakranden behoren standaard tot je takenpakket. Je vertrekt met je team telkens vanuit Ronse.
-
HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO MELLE (Regio Gent)
Regio: Regio Gent
Bedrijf: DOME ASSISTANCE
Type: Dienstenchequebaan
Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.
-
MANAGEMENT ASSISTANT (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: AG REAL ESTATE
Type: Vaste Job
Je functie In jouw hoedanigheid als Administratieve Assistente voor het Funds & Healthcare team, zal je instaan voor de volgende taken: de coördinatie van de administratie, inclusief bepaalde specifieke stappen ondernemen en het nemen van initiatieven ten einde de verantwoordelijke en het team te ontlasten, om hen zodoende de mogelijkheid te geven om in een performante omgeving te werken. Zoals bvb: efficiënt agendabeheer volgens de interne en externe prioriteiten en verplichtingen, het organiseren van vergaderingen (opstellen en vertalen van verslagen, plannen en organiseren van de opvolgingsvergaderingen), coördineren en organiseren van zakenreizen,… het beheer van de informatiestroom, elektronisch klassement, opvolgen van het administratieve proces in een omgeving waar aan veelvuldige projecten wordt gewerkt; het produceren van rapporten over de lopende projecten (brochures en presentaties) die gericht zijn aan externe professionele partners. Dit proces omvat o.a. het vergaren van informatie en de creatie van ‘templates.’; het vertrouwelijk behandelen van binnenkomende en uitgaande post om binnen de vereiste termijnen en met respect voor kwaliteit de uitwisseling van professionele informatie te bevorderen; het typen, vertalen, nazien en opmaken van presentaties; het voorbereiden van documenten voor vergaderingen. U zal mogelijks ook gevraagd worden om deel te nemen aan bepaalde interne en externe vergaderingen en hiervoor presentaties voor te bereiden. De Administratieve Assistente werkt op een zeer ordelijke en systematische wijze en zal bijgevolg haar eigen werk kunnen organiseren met een vrij ruime autonomie. Je profiel Nauwkeurig, harde werker, zeer ordelijk, proactief en betrokken; Beschikbaar, vaardigheid om gemakkelijk van de ene taak naar de andere te wisselen; Goed organisatietalent; Aanleg om in team te werken; Problem-solver; Zin voor vertrouwelijkheid, discretie; Gemakkelijk in de omgang.
-
telenet techniekers gezocht (Regio Vilvoorde-Zaventem)
Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem
Bedrijf: TELE-IN COMPANY
Type: Vaste Job
We zoeken kandidaten voor telenet als functie telecom installateur.
-
Elektromechanieker (WEVELGEM)
Regio: WEVELGEM
Bedrijf: LOGI-TECHNIC NV WEVELGEM
Type: Vaste Job
Logi-Technic, afdeling Wevelgem, is op zoek naar gemotiveerde medewerkers met een aantal jaren ervaring als elektromechanieker. Met meer dan 500 klantgerichte top-techniekers is Logi-technic bij tal van bedrijven dé specialist in outsourcing op technisch uitvoerend gebied. We bieden onze klanten specifieke oplossingen aan vanuit onze divisies Industrie, Infra, Building; Je zal als elektromechanieker in opdracht van Logi-technic werken op locatie. Je waakt over de kwaliteit van het machinepark en je voert preventief onderhoud uit. Daarnaast spoor je storingen op en verhelp je zowel mechanische als elektrische storingen aan technische installaties en onderdelen. We bieden steeds projecten die passen bij jouw kennis, ervaring en verwachtingen. Je zal terechtkomen in een hecht team van HR coördinatoren, Account Managers, Techniekers, Safety Managers,…Zij zullen klaar staan om jou in alles te ondersteunen.
-
Category Buyer - Indirect & Facility Services - Benelux - 38u (ELSENE)
Regio: ELSENE
Bedrijf: NV Sodexo Belgium SA
Type: Vaste Job
Als Category Buyer Indirect & Facility Services ben je verantwoordelijk voor het prospecteren, selecteren, contracteren en opvolgen van dienstenoplossingen die beantwoorden aan de verwachtingen van onze (interne) klanten. Vanuit een sterke supply management kennis en binnen het kader van onze bedrijfsstrategie bied je ondersteuning aan de interne departementen HR, IT en operationele teams die op de sites van onze klanten werken. De functie van Category Buyer omvat volgende taken: Je beheert binnen het domein van Indirect Services de categorieën : HR (temp. Labour, consulting, arbodienstverlening) en IS&T (IT & Telecom) voor de Regio binnen de kaders van de strategie van de groep en de regio. Je optimaliseert de waarde en risico's van de categorie(ën) in de supply chain (keten). In je portefeuille vallen ook enkele nader te bepalen (binnen het team af te stemmen) categorieën binnen het domein soft services. Je verzorgt inkooptrajecten en bijhorende administratie waaronder o.a. het ontwikkelen van de inkoopstrategie, adviseren van de inschrijverslijst, accreditatie van leveranciers, het aanvragen, analyseren en onderhandelen over de voorwaarden van de offerten en het opstellen/verdedigen van een gunningsadvies aan de stakeholders / interne klant en het opstellen van de inkoopcontracten. Je zorgt ervoor dat de categorie (strategie) tevens optimaal beantwoordt aan de behoeften van het Platform en de Segmenten met het oog op groei van omzet en marge, en een optimale dienstverlening ondersteunt aan de interne en externe klant en de consument (verbeteren van de Quality Of Life). Hiertoe wordt transparant en constructief samengewerkt met leveranciers, alle andere afdelingen in de regio en met de (internationale) Supply Management community. Je garandeert de continuïteit van diensten/producten aan Sodexo en haar klanten (de segmenten/accounts) tegen optimale condities: maximale kosten efficiëntie (minimale TCO) en minimaal risico. Je legt de inkoopafspraken (back-2-back) contractueel vast. Je registreert/kapitaliseert innovaties uit de markt en fungeert als inkoopadviseur Je voert tijdige en correcte (financiële) rapporteringen uit over de voortgang van je werkzaamheden en de behaalde resultaten ten opzichte van je doelstellingen Je draagt actief bij tot het verfijnen van databases en benchmarking, per categorie van diensten Je analyseert periodiek de performance van je (belangrijkste) leveranciers in overleg met de sites. Je zorgt dat de afgesproken acties/verbeterplannen worden verzekerd. Je ondersteunt de siteteams bij het oplossen van escalaties met de geregistreerde leveranciers (klachten, geschillen, facturen, enz.) Je geeft ondersteuning met betrekking tot rapportages, inkoopdata analyses en (adhoc) afdelingsprojecten
-
ZAALMEDEWERKER Brasserie (LOCHRISTI)
Regio: LOCHRISTI
Bedrijf: BRASSERIE SEBASTIAAN
Type: Vaste Job
We zoeken een leuke collega voor ons zaalteam! Ben je een gedreven persoon die de horeca-microbe te pakken heeft? Aarzel dan niet om ons te contacteren voor een gesprek! We zoeken iemand die vooral leergierig is, en die reeds een beperkte ervaring heeft in de bediening/ hospitality. We voorzien intern verdere begeleiding en vervolmaking. 4 dagen werkweek, Vast voltijds contract, geen service coupé, geen ochtenddiensten, geen nachtwerk! 5 weken verlof/ jaar. Vrij tijdens gentse feesten en vrij tijdens de gentse horecabeurs!
-
Logopedist/ Logopediste (Regio Oostende)
Regio: Regio Oostende
Bedrijf: Vandecasteele, Heidi
Type: Zelfstandige activiteit
We zijn op zoek naar een enthousiaste collega om ons team van 4 logopedisten te versterken. Binnen onze praktijk kunnen zowel kinderen en jongeren terecht met spraak -, taal - en leeproblemen alsook volwassenen met neurologische stoornissen.Je behandelt dan ook deze drie groepen. Je zult verantwoordelijk zijn voor het opstellen en uitvoeren van een behandelplan.
-
Administratief medewerker (M/V) - wervingsreserve (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: ORDE VAN ARCHITECTEN
Type: Werfreserve
Als administratief medewerker van de Orde van Architecten sta je o.a. in voor de organisatie en verslaggeving van vergaderingen, de opvolging van beslissingen en zorg je voor goede informatiedoorstroming. Volgende taken worden toegeschreven aan de administratief medewerker: Dossierbeheer: opvolgen en afhandelen, voorbereiden dossiers voor bespreking op vergaderingen; Administratieve verwerking van beslissingen (brieven opstellen, beheer database, afspraken maken,...); Klassement en documentenbeheer; Algemene administratieve taken (zoals bijv. bijhouden en ingeven prestaties mandatarissen, bijhouden uitgaven in het kader van de werking); Op vlotte en correcte wijze bezoekers (stagiairs, architecten, mandatarissen) ontvangen en te woord staan; Op vlotte en correcte wijze informatie verstrekken, zowel aan de balie, telefonisch als via e-mail; Occassioneel assisteren bij de organisatie van evenementen (zoals bijv. beursdeelnames); ... Voor de job van administratief medewerker, werk je nauw samen met zowel collega's als mandatarissen. De taken worden voornamelijk uitgevoerd op de zetel van de provinciale raad. In het kader van de gecentraliseerde administratieve werking, worden taken uitgevoerd in teamverband op de zetel van de Vlaamse Raad (Tour & Taxis, te 1000 Brussel). Deze teammeetings vinden gemiddeld wekelijks plaats.
-
Flexijob McDonald's Middagshift (KORTRIJK)
Regio: KORTRIJK
Bedrijf: McDonald's Kortrijk
Type: Flexijob
Ben je een sociale persoon die er alles aan doet om onze klant als koning te bedienen? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn! Na een grondige opleiding kun je helemaal zelfstandig aan de slag in de servicezone of de productiezone van ons restaurant. We zoeken mensen die minstens 10 uur per week kunnen werken, dit op weekdagen, tussen 11u en 14u, eventueel aangevuld met avonduren in het weekend (vrijdag-, zaterdag-, zondagavond) Indien u niet beschikbaar bent in de week 's middags, gelieve niet op deze vacature te reageren.
Zoek naar antwoorden van FIERS & DE MEY in sociale netwerken
Look for responds of FIERS & DE MEY in social networks
Lees alle opmerkingen voor FIERS & DE MEY. Laat een reactie achter voor FIERS & DE MEY. FIERS & DE MEY bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FIERS & DE MEY. Leave a respond for FIERS & DE MEY. FIERS & DE MEY on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie FIERS & DE MEY op de google maps. Adres en contacten FIERS & DE MEY Location of FIERS & DE MEY on the google maps. Address and contacts of FIERS & DE MEY
Andere gerelateerde bedrijven als come FIERS & DE MEY FIERS & DE MEY: SMULKOTJE | BUREAU ARTLOOK | P. NEIJENS | ZAKENKANTOOR JANS-MILIS | Marc Hendrickx
Other related companies as FIERS & DE MEY: SMULKOTJE | BUREAU ARTLOOK | P. NEIJENS | ZAKENKANTOOR JANS-MILIS | Marc Hendrickx
FIERS & DE MEY is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FIERS & DE MEY, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02506774902. Het bedrijf FIERS & DE MEY bevindt zich op het adres: PRINSES CLEMENTINALAAN 92; 9000; GENT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 340,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 265,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Sélection de personnel and placement. Lijst met producten zijn Services: Bureaux de Sélection..
De hoofdactiviteit van FIERS & DE MEY is Gezondheidszorg, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FIERS & DE MEY is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FIERS & DE MEY, openstaande posities, locatie van FIERS & DE MEY op de kaart.
FIERS & DE MEY is a company, that was registered 2016 in N\A region, Belgium. Full name of company is FIERS & DE MEY, company assigned to the tax number BE02506774902. The company FIERS & DE MEY is located at the address: PRINSES CLEMENTINALAAN 92; 9000; GENT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 340,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 265,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Sélection de personnel and placement. List of products are Services: Bureaux de Sélection..
The main activity of FIERS & DE MEY is Health Services, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of FIERS & DE MEY is not available. You also can look at reviews of FIERS & DE MEY, open positions, location of FIERS & DE MEY on the map.