A.D.K. NV

Contactgegevens A.D.K. NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data A.D.K. NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

A.D.K. NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Leuerbroek 1049; 3640; Kinrooi (Ophoven), België

Telefoon (phone): 089 70 26 58 (+32-089 70 26 58) 089 70 26 58 (+32-089 70 26 58)

Fax (fax): 089 70 26 57 (+32-089 70 26 57) 089 70 26 57 (+32-089 70 26 57)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) A.D.K. NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "A.D.K. NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "A.D.K. NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van A.D.K. NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen A.D.K. NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of A.D.K. NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees A.D.K. NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti A.D.K. NV
Products information A.D.K. NV

BTW identificatienummer (tax): BE04280242919
Ondernemingsnummer: 7426452636
Hoofdstad (capital): 414,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 189,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2011

Doors - Sliding & overhead type; Door & gate openers (Automatic); Fireproof & armoured doors

Product categorie (product category): Swing-doors

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor A.D.K. NV
(Get full report from official database of BE for A.D.K. NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor A.D.K. NV
Addition kinds of activities for A.D.K. NV

214100. Tabakstammen en hergebruiken | Tobacco stemming and redrying
832204. Rehabilitatiediensten | Rehabilitation services
10110200. Voorbereiding van ijzererts | Iron ore preparation
26310411. pressboard | Pressboard
44490102. Kanaalvervoer, vracht | Canal transportation, freight
44990304. Bootvervoer van commerciële boten | Chartering of commercial boats
51980103. Emailen | Enamels
73499900. Onderhoudswerkzaamheden, nec, nec | Building maintenance services, nec, nec
89990900. Wetenschappelijk advies | Scientific consulting

Werken bij A.D.K. NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in A.D.K. NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor A.D.K. NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for A.D.K. NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Inpakker/inpakster (WEELDE)

    Regio: WEELDE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in regio Weelde, zijn wij op zoek naar inpakkers. Je zal instaan voor het manueel inpakken van ambachtelijke ijsproducten/desserts.

  • Machinesteller (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: t-interim Puurs

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als machine-operator behoren volgende zaken tot jouw takenpakket: Afhankelijk van jouw tewerkstellingsplaats sta je in voor de opstart en opvolging van de productiemachine Je zorgt voor de controle van de kwaliteit en optimale vooruitgang van het productie/inpakproces Je zorgt voor de grondstofbevoorrading aan de machine – je verwittigt tijdig de verantwoordelijke grondstofbevoorrading of steller voor deze zwaardere zaken Verpakken van afgewerkte producten volgens bepaalde richtlijnen Opgelegde kwaliteitscontroles uitvoeren Invullen van de machine productie bon Verwittigen van steller bij technische problemen. Verwittigen van verantwoordelijke planning / productiemanager bij langere stilstanden = alternatief werk Orde en netheid van en rond de machine.Voorkomen van machine stilstanden door zelf kleine interventies uit te voeren

  • Dakwerker (RANST)

    Regio: RANST

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een frima in ranst zijn wij opzoek naar een ervaren dakwerker met min. j jaar ervaring voor het plaatsen van pannen en leien op hellende daken, zowel op renovatie als nieuwbouw. Je werkt doelgericht en nauwkeurig Dakbedekkingselementen plaatsen: Dakpannen en Leisteen Isolatiematerialen verwijderen en plaatsen (glaswol, rotswol, afdichtingslagen, contralatten, …) Het dak volledig of gedeeltelijk verwijderen en de spanten vervangen Dakbedekkingselementen metselen (nokpannen, gevelpannen, …) Dakpannen, leistenen, staalplaten, … op maat brengen en plaatsen

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS WIELSBEKE (WIELSBEKE)

    Regio: WIELSBEKE

    Bedrijf: GREENHOUSE OOSTROZEBEKE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Wielsbeke zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !

  • Huishoudhulp regio Tienen (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: THUISHULP BRABANT

    Type: Dienstenchequebaan

    U staat in voor hulp bij cliënten aan huis in regio Tienen- Boutersem en Hoegaarden Dit betekent onder andere poetsen, strijken en maaltijden bereiden.

  • Huishoudhulp regio Halle (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: THUISHULP BRABANT

    Type: Dienstenchequebaan

    U staat in voor hulp bij cliënten aan huis in regio Halle Dit betekent onder andere poetsen, strijken en maaltijden bereiden.

  • Huishoudhulpen (OUD-HEVERLEE)

    Regio: OUD-HEVERLEE

    Bedrijf: VOICULESCU LUCIAN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je gaat bij mensen thuis om de woning te poetsen (stof afnemen, stofzuigen en dweilen), ramen te lappen en te strijken. Onze klanten zijn gelegen in de regio Vlaams-Brabant (Leuven).

  • Student winkelmedewerker supermarkt (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: ADECCO OUDENAARDE INDUSTRIE

    Type: Studentenjob

    Adecco Oudenaarde zoekt een student die als winkelmedewerker (m/v) aan de slag kan in een kleine supermarkt te Oudenaarde. Je werkt tijdens de eindejaarsperiode. Je werkt als student winkelmedewerker van 31 december tot en met 20 januari volgens onderstaand uurrooster: maandag: 13u30 - 20u30 dinsdag: 13u30 - 20u30 woensdag: 13u30 - 20u30 donderdag: / vrijdag: 14u30 - 20u30 zaterdag: / zondag: 13u30 - 20u30 (op 1 januari: 12u30 - 16u30) Je helpt klanten, vult rekken aan, ruimt op in de winkel en rekent boodschappen af aan de kassa.

  • Carrier Manager (BERINGEN)

    Regio: BERINGEN

    Bedrijf: H.Essers

    Type: Vaste Job

    Voor onze LLP afdeling zijn we op zoek naar een Carrier Manager. In deze rol sta je in voor de opvolging van het portfolio aan transporteurs binnen de H.Essers LLP organisatie ten einde de gemaakte service levels te respecteren. Dit houdt concreet in: coördineren, opvolgen en continu verbeteren van de operationele activiteiten en processen naar de transporteursbasis met het oog op service/klantentevredenheid en kosten. Je taken: Instaan voor de opvolging van de bestaande carrier portfolio teneinde de gevraagde KPI targets te garanderen. Uitzoeken en implementeren van alternatieve oplossingen teneinde optimalisaties te realiseren (alternatieve transporteurs / alternatieve transportoplossingen en processen). Vervullen van een coördinerende rol tussen H.Essers LLP en transporteurs teneinde de belangen van H.Essers naar de carriers te verdedigen. Uitvoeren van transport- en kostanalyses teneinde de operationele processen verder te optimaliseren. Opvolgen van markttrends en - evoluties ter ondersteuning van de verdere uitbouw van de lange termijn visie op process & carrier management strategie. Je rapporteert in deze functie aan de Operations Manager.

  • Administratief verantwoordelijke - Ondersteuning HR en Boekhouding - FR/NL (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: HABEAS

    Type: Vaste Job

    U maakt deel uit van het ondersteuningsteam van België. U coördineert en verzekert de uitvoering van uiteenlopende administratieve taken (samen met een collega die u aanstuurt), onder de verantwoordelijkheid van het Hoofd Financiën en HR, die de leiding heeft over België, Luxemburg en Zwitserland. Uw werk spitst zich toe op twee polen: HR-administratie Als eerste contactpersoon voor de consultants in België staat u in voor het dagelijkse administratieve beheer van de human resources: verwelkoming, integratie van nieuwe consultants en gedetacheerden, afhandeling van de procedures in geval van uitdiensttreding; beheer van de administratie van de consultants: opvolging van de onkostennota's, beheer van het materiaal, reserveringen van vervoer, parkings en accommodaties; beheer van het wagenpark van de vennootschap; opvolging van specifieke vragen van de consultants; voorbereiding van de bezoldigingen, beheer van afwezigheden, opmaak van sociale documenten …; beheer van allerlei opvolgingstabellen. Onthaal, office management en boekhouding U beheert de logistiek en materiële voorzieningen van het kantoor van Brussel en u biedt hulp aan de boekhouding: verwelkoming van bezoekers; beheer van de post; beheer van de voorraden en machines; beheer van de leveranciers en dienstverleners; ontvangst van facturen en controle; voorbereiding van de boekhoudkundige dossiers …

  • Project Manager Customer Support (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: EVOLTA

    Type: Vaste Job

    Als groeiend multidisciplinair bureau van architecten en ingenieurs bieden wij jou de kans om deel uit te maken van ons Consultancy Team. Vanuit dit team worden onze vakspecialisten ingezet om projecten bij onze klanten te ondersteunen of te trekken, volgens hun expertise en groeipotentieel. Na oplevering van de machine wordt de Customer Service afdeling het eerste aanspreekpunt. Als Project Manager Customer Support, sta je in voor de eerste snelle reactie en hulplijn naar de klanten toe. Daarnaast sta je in voor de interne afname van projecten. Je behartigt hierbij ook het commerciële en financiële luik. Hoofdverantwoordelijkheden en kerntaken: Als Project Manager Customer Support ben je vanaf de oplevering van de machine bij de klant, de spreekbuis tussen de klant en het bedrijf. Je staat de klant te woord. Je verleent advies bij onderhoud en upgrades. Je stelt de offertes op voor service en interventies. Je plant en coördineert service en interventies en volgt de uitvoering hiervan nauwgezet op. Je rapporteert uitgevoerde activiteiten aan de klant. Je stemt met de Accounting Afdeling en de klant de facturatie af, en volgt de betaling op. Je informeert naar en behartigt de klantentevredenheid. Je verwerkt de informatie uit support, service en interventies. Je signaleert door de klant gemelde problemen aan de verantwoordelijke afdelingen, zorgt voor een terugkoppeling naar de klant en stelt een oplossing voor. Daarnaast zorg je voor ondersteuning en verbinding binnen de Customer Service Afdeling. Je ondersteunt Customer Care bij het opstellen van offertes voor wisselstukken en herstellingen. Je helpt Customer Care bij input van klantenorders, inclusief controle van de bestelnummers van de bestelopdrachten. Je staat Customer Care bij voor het opvolgen van het te herstellen materiaal, vanaf de toezending door de klant tot en met de terug-levering naar de klant. Indien noodzakelijk plaats je herstellingsopdrachten bij toeleveranciers.

  • Misck - IT Director (DWH / Data Analytics...) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    De IT-Directeur genereert de optimale balans tussen klantgerichtheid en efficiëntie, en neemt binnen de organisatie een sturende rol op voor alle IT oplossingen door middel van projecten ( IT-gerelateerde componenten voor de interne klant en IT-infrastructuur) teneinde de strategische bedrijfsdoelstellingen en kerndoelen te realiseren.     Activiteiten Eindverantwoordelijk voor het vastleggen van de visie en strategie (maken van een IT-strategisch plan) voor de directie Binnen het IT-MT sturen/verdedigen m.b.t. middelen voor het eigen domein met respect voor de andere domeinen teneinde een optimale bijdrage te kunnen leveren aan de IT en bedrijfsstrategie. Organiseren van de verantwoordelijkheidsdomeinen van de directie, het plannen van de activiteiten, en het toezien op de correcte samenwerking van de teams binnen de directie Optimale staffing - juiste M/V met juiste competenties en vaardigheden op juiste positie - binnen de directie garanderen Vertalen, inspirerend uitdragen, opvolgen en sturen van de kerndoelen naar de doelstellingen van de afdeling en de medewerkers teneinde een gedragen strategie te krijgen en te kunnen realiseren Coachen van medewerkers in eigen directie met het oog op groei en ontwikkeling, zowel van de individuen als van de teams Voeren van plannings- en waarderingsgesprekken, geven van continue feedback aan de medewerkers op hun functioneren individueel en als team Directie-overschrijdende samenwerkingsverbanden initiëren, stimuleren en ondersteunen Toepassen van verandermanagement binnen de eigen directie (inspireren, omgaan met weerstand, realiseren,...) Veranderingsagent; stimuleren en uitdragen van de veranderingsbereidheid vs stabiliteit en continuïteit teneinde de juiste balans te creëren van deze 2 belangrijke perspectieven/objectieven in lijn met de IT en bedrijfsstrategie. Klaarstomen van de directie voor de nieuwe (digitale) uitdagingen en opportuniteiten: Nieuwe business modellen Nieuwe technologieën Nieuwe werkwijzen Opbouwen en onderhouden van gezonde relaties en constructief overleg met de interne en externe stakeholders/partners om samen de doelstellingen te halen en de vernieuwde processen en afspraken ingang te doen krijgen binnen de verschillende IT-directies en externe partijen Helder en transparant de veranderingen en vernieuwingen vertalen en communiceren naar de rest van de organisatie Stimuleren en uitdragen van het veranderingsbeleid vs stabiliteit en continuïteit. Begeleiden van de uitvoering van audits, en bewaken van de uitvoering van de daaruit voortkomende acties. Identificeren van knelpunten en optimalisatie van opportuniteiten binnen de afdelingen en competentiecenters met oog op een efficiëntere en effectievere organisatie Eindverantwoordelijk voor en ondersteunen van betrokkenen (procesbeheer/procesowners/...) bij: ontwerp van processen, omzetten in werkinstructies, kwaliteit en governance van de processen. Zorgen voor aansturen van projecten in stuurgroepen In samenwerking met procurement, sluiten van strategische contract negotiaties en zorgen dat optimaal overgedragen wordt naar de run organisatie Opzetten, structureren en organiseren van de directie. Bepalen en communiceren van de rollen en verantwoordelijkheden binnen en tussen de teams Opbouwen van relaties met stakeholders zoals interne klanten, vendors, procurement, finance, legal,.. in kader van staffing en uitvoeren van projecten teneinde snel en gepast de objectieven te bereiken Zetelen in strategische stuurgroepen met leveranciers teneinde te garanderen dat de sourcing strategie optimaal wordt ingevuld in... ...

Zoek naar antwoorden van A.D.K. NV in sociale netwerken
Look for responds of A.D.K. NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor A.D.K. NV. Laat een reactie achter voor A.D.K. NV. A.D.K. NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for A.D.K. NV. Leave a respond for A.D.K. NV. A.D.K. NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie A.D.K. NV op de google maps. Adres en contacten A.D.K. NV
Location of A.D.K. NV on the google maps. Address and contacts of A.D.K. NV

Andere gerelateerde bedrijven als come A.D.K. NV A.D.K. NV: CITIBANK | DEXIA | T.C. MERELBEKE | WILFRIED BECUE | BUREAU THIJS & NELIS

Other related companies as A.D.K. NV: CITIBANK | DEXIA | T.C. MERELBEKE | WILFRIED BECUE | BUREAU THIJS & NELIS

A.D.K. NV is een bedrijf dat 2011 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is A.D.K. NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04280242919. Het bedrijf A.D.K. NV bevindt zich op het adres: Leuerbroek 1049; 3640; Kinrooi (Ophoven). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 414,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 189,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Swing-doors. Lijst met producten zijn Doors - Sliding & overhead type; Door & gate openers (Automatic); Fireproof & armoured doors.
De hoofdactiviteit van A.D.K. NV is Educatieve diensten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van A.D.K. NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van A.D.K. NV, openstaande posities, locatie van A.D.K. NV op de kaart.

A.D.K. NV is a company, that was registered 2011 in N\A region, Belgium. Full name of company is A.D.K. NV, company assigned to the tax number BE04280242919. The company A.D.K. NV is located at the address: Leuerbroek 1049; 3640; Kinrooi (Ophoven). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 414,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 189,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Swing-doors. List of products are Doors - Sliding & overhead type; Door & gate openers (Automatic); Fireproof & armoured doors.
The main activity of A.D.K. NV is Educational Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of A.D.K. NV is not available. You also can look at reviews of A.D.K. NV, open positions, location of A.D.K. NV on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over A.D.K. NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf A.D.K. NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about A.D.K. NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company A.D.K. NV, employees, financial statistics.