ALDI

Contactgegevens ALDI: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ALDI: address, phone, fax, email, website, opening hours

ALDI

Regio (region): N\A, België

Adres (address): GENTSESTEENWEG 271-279; 1081; KOEKELBERG, België

Telefoon (phone): +32 (12) 517-46-15 +32 (12) 517-46-15

Fax (fax): +32 (63) 271-96-48 +32 (63) 271-96-48

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ALDI: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ALDI"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ALDI"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ALDI, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ALDI. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ALDI, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ALDI. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ALDI
Products information ALDI

BTW identificatienummer (tax): BE05142669677
Ondernemingsnummer: 3125305175
Hoofdstad (capital): 500,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 267,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2014

Producten die in ALDI zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Supermarkten

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ALDI
(Get full report from official database of BE for ALDI)

Aanvulling soorten activiteiten voor ALDI
Addition kinds of activities for ALDI

178199. Waterputboren, nec | Water well drilling, nec
355505. Type en type machines en uitrusting maken | Type and type making machinery and equipment
22990103. Haar, gekruld: voor stoffering, kussen en quiltvulling | Hair, curled: for upholstery, pillow, and quilt filling
23990602. Hangmatten, stof: gemaakt van aangekochte materialen | Hammocks, fabric: made from purchased materials
24110101. Hanteer bouten, hout: gekapt | Handle bolts, wood: hewn
50840808. lieren | Winches
73590600. Party levert huurdiensten | Party supplies rental services
82119909. Vocational High School, nec | Vocational high school, nec

Werken bij ALDI: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ALDI: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ALDI. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ALDI. Looking for open vacancies in other companies

  • Horecamedewerker 30h (ZWEVEGEM)

    Regio: ZWEVEGEM

    Bedrijf: TEMPO-TEAM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je hoofdtaak is het beheren van de bar, opnemen, bedienen afrekenen en afruimen van de bestellingen. Ook de mise-en-place onder handen nemen zal tot jouw takenpakket behoren. Verder ben je verantwoordelijk voor een verzorgde en propere omgeving die bezoekers uitnodigt een lekker drankje en hapje te nuttigen.Drankbestellingen handel je volledig zelf af, terwijl je eetbestellingen tijdig en correct doorgeeft aan de keuken. Ook bediening achter de bar zal tot jouw takenpakket behoren. Als proactieve medewerker ben je attent voor de noden van de bezoeker en handel je klachten op een respectvolle en effectieve manier af. Je zal als allround horecamedewerker worden ingezet met een variërend takenpakket. De horecamanager ondersteunt je in al je taken.

  • Verkoper/verkoopster gezocht (hartje Gent) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: SYNERGIE INTERIM GENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een gevestigde waarde, hartje Gent, zijn wij momenteel dringend op zoek naar verkoopmedewerkers. Takenpakket : Producten inventariseren Voedingsmiddelen verkopen Klant verwelkomen, wensen vaststellen en adviseren Betalingen ontvangen Opvolgingsgegevens van goederen registreren Leveringen ontvangen + controleren Winkelruimte onderhouden

  • Heftruckbestuurder V/L (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: FLEXTRA INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Antwerpen zijn we op zoek naar een heftruckbestuurder.

  • Technisch Medewerker Aankoper (WAARLOOS)

    Regio: WAARLOOS

    Bedrijf: STEGMANN BELGIUM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een toonaangevend bedrijf in de elektriciteitsmarkt zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker. Het bedrijf levert een totaalpakket, van plan tot de plaatsing en nazorg van elektriciteitsinstallaties. Ze zijn elektro-technisch installateur de industrie, in zowel nieuwbouw als renovatie. Hun activiteiten zijn o.m.: van zwakstroom tot hoogspanning, brand- en diefstaldetectie , datanetwerken, glasvezel , energiebesparende installaties. Het ganse team streeft naar een uitmuntende service en kwaliteit. Functie : Jij verzorgt de technische administratie voor de projectleiders - Project bestellingen bestellen en opvolgen - Opvolgen dat de materialen tijden geleverd worden voor de projecten starten - Prijzen van de artikel databases up to date houden - Retour materialen beheren - Stock artikelen magazijn beheren - Werking magazijn beheren - Beheer machines

  • Schrijnwerker - Dakwerker --> Regio Lier - Heist o/d Berg (Regio Lier-Heist o/d Berg)

    Regio: Regio Lier-Heist o/d Berg

    Bedrijf: TRIXXO JOBS BVBA

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je helpt bij het onderhouden, herstellen en renoveren van de (platte) daken van de bedrijfsgebouwen. In periodes van minder werk als dakwerker werk je mee in het atelier van de schrijnwerkerij voor de productie van onderdelen in hout (tafels, kastjes, WC-cabines, ...) Indien nodig werk je mee in de onderhoudsdienst (allerhande hout/schrijnwerkerij gerelateerde werkzaamheden en herstellingen).

  • Mechanical designer (TESSENDERLO)

    Regio: TESSENDERLO

    Bedrijf: CTRL-F

    Type: Vaste Job

    Voorbereiden van de aan jou toegewezen onderhoudswerken. Voorbereiden en opstellen v/d planning voor de verschillende STOP's. Beheren van de wijzigingen toegewezen aan de afdeling. Voorbereiden, aansturen en opvolgen van de aan jou toegewezen onderhoudswerken uitgevoerd door contractoren. Opstellen van verslagen van uitgevoerde werken en inspecties. Contacten met de interne klanten. Opstellen van lastenboeken, het vergelijken van offertes, uitvoeren van vergelijkende technische studies en het bestellen van apparaten, onderdelen en herstellingswerken (SAP). Dagelijks ondersteunen van de meestergast en de maintenance engineer. Opstellen van werkinstructies en werkmethodes, … Aankopen van materialen en gereedschappen (SAP). Je geeft functioneel leiding aan 5 tot 15 externe techniekers tijdens de uitvoering van onderhouds-, herstellings- of verbeteringswerken aan installaties. Het team elektrische infrastructuur staat in voor: Uitbating van de hoogspanningsinstallatie Uitvoeren van preventief en curatief onderhoud aan hoogspanningsinstallatie, apparaten elektrische stroomverdeling, airco's, communicatieapparatuur, branddetectie, verlichting, … Beheer van de elektrische motoren Het betreft een functie in dagdienst in de centrale onderhoudsafdeling, team elektrische infrastructuur. Je bent bereid om na je inwerkperiode mee te draaien in de wachtdienstregeling.

  • Communicatieverantwoordelijke - Beroepenpunt (SINT-JOOST-TEN-NODE)

    Regio: SINT-JOOST-TEN-NODE

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Vaste Job

    Het Beroepenpunt heeft als doel om een uniek aansprekingspunt te zijn voor iedereen in Brussel die vragen heeft over het beroepsleven. De verschillende organisaties gericht op studies, opleiding, werk en ondernemerschap worden hier samengebracht. De communicatieverantwoordelijke hangt direct af van de directrice van het Beroepenpunt. Werkt samen aan: Opstellen van het extern communicatieplan van het Beroepenpunt -De verwachtingen van de partners en gebruikers van het Beroepenpunt bundelen -De doelgroepen voor de externe communicatie bepalen en de geschikte kanalen selecteren -Het communicatieplan opstellen samen met de communicatiediensten van Actiris en Bruxelles Formation Werkt samen aan: Het communicatieplan in actievoorstellen vertalen -De specifieke projecten aansturen en uitvoeren (organisatie van evenementen, opstellen van flyers, documentatie en activiteitenverslagen, pers- en mediacampagnes, website, sociale netwerken) -De aanwezigheid van het Beroepenpunt op de sociale netwerken verzekeren -De website bijwerken en up-to-date houden (in samenwerking met de consulenten van het Beroepenpunt) -Het beheer, de opvolging en de bijwerking van de externe communicatie dragers verzekeren (print) -Het communicatiemateriaal (print) ter beschikking stellen en de stock beheren (in samenwerking met het secretariaat van het Beroepenpunt) Realiseert: De public relations bij de partners, de overheid enz. onderhouden -De aanwezigheid van het Beroepenpunt op beurzen verzekeren, in samenwerking met de consulenten -De activiteiten van het Beroepenpunt naar de pers toe promoten -De contacten met de pers in de brede zin van het woord (geschreven pers, audiovisuele pers, gratis bladen, web enz.) onderhouden -De perscommuniqués en persdossiers opstellen -De phototheek van het Beroepenpunt beheren Werkt samen aan: Over de toepassing van het grafisch charter waken bij de interne medewerkers, de externe medewerkers en de onderaannemers.

  • Project Manager Business Processes & Systems (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: COLRUYT GROUP

    Type: Vaste Job

    Je werkt mee aan projecten voor onze verschillende operating units (DATS 24, Colruyt Laagste Prijzen, OKay, Bio-Planet, …) en op functionele gebieden zoals Aankoop, Finance, HR of Logistiek. Waar die projecten zoal over gaan? Denk aan de transitzones in alle Colruyt winkels optimaliseren, een maaltijdboxformule ontwikkelen en lanceren, de Baby Aan Boord actie uitwerken, SharePoint technisch uitbouwen als belangrijkste tool om informatie te delen of e-invoicing opzetten met onze leveranciers. Als PM krijg je meteen een flinke verantwoordelijkheid! De grote projecten waar jij bij betrokken bent, hebben een gemiddelde looptijd van 6 maanden tot 1 jaar, hebben budgetten tot 1,5 miljoen euro en worden opgenomen door teams van ongeveer 5 tot 15 personen. Jouw rol is uitdagend en afwisselend. Bovendien kan je terugvallen op een ervaren coach. Zo zien jouw werkdagen eruit: - Je definieert de doelstellingen en scope door de vragen van de opdrachtgever kristalhelder te verwoorden. Je stelt vervolgens in overleg met o.a. analisten of business architect een projectplan op. -Je zet een projectorganisatie op met je team en de andere betrokkenen, zoekt de juiste resources hierbij en motiveert en stuurt je teamleden aan. -Je waakt over de timing, scope en kost en rapporteert regelmatig aan de opdrachtgever. Je stuurt bij waar nodig. -Je stelt een communicatieplan op en maakt een stakeholder- en risicoanalyse die je opvolgt gedurende het project. - Je bent eindverantwoordelijk voor de uiteindelijke realisatie en oplevering. - Je zorgt ervoor dat het project geborgen wordt in de organisatie. - Je sluit het project af en zorgt ervoor dat de lessons learned gedocumenteerd worden. -Je wisselt informatie uit met collega-projectmanagers. Je werkt in ons hoofdkantoor in Halle, af en toe aan de slag gaan in een van onze satellietlocaties (Deinze, Mechelen, Haasrode, …) is mogelijk. Daarnaast kan het gebeuren dat je interne klanten ter plaatse bezoekt.

  • Assistant Department Manager Megastore - Fashion - Mechelen (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: S.B. RECRUITMENT & SERVICES

    Type: Vaste Job

    SB Recruitment & Services is een rekrutering- en headhunter kantoor gespecialiseerd in de verschillende functies gelinkt aan mode, textiel, cosmetica, juwelen, decoratie, lederwaren & accessoires. Onze klant is een Belgisch bedrijf dat verschillende textielmerken verdeelt in het hogere gamma. Uw uitdaging: Als assistent van de afdelingsmanager is uw belangrijkste doelstelling: de klanttevredenheid. Daarnaast assisteert u de afdelingsmanager in zijn dagelijkse taken: - Implementatie van het commerciële beleid van de directie - Leiden en coachen van het team om een onberispelijke service te garanderen. - Budgettaire doelstelling - Omkadering en planning werk van het team zodat iedereen de klanten kan onthalen en adviseren zodra de winkel zijn deuren opent - Optimalisatie, verrekening en veiligstellen van de goederenstroom. - Organisatie inventarissen - Naleven veiligheidsregels

  • Zelfstandig kantoorhouder voor een kantoor in regio Dijleland (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien. Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken. Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor. Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers. Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied. Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na. Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen. Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep. Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

  • flexijobs zaal (SIJSELE)

    Regio: SIJSELE

    Bedrijf: POORTERSHUYZE

    Type: Flexijob

    Wij zoeken voor maandag, dinsdag, vrijdag en ook voor het weekend zaterdag of/en zondag! flexi-job voor de zaal!! u bent klantvriendelijk u bent een teamplayer u bent gemotiveerd en gebeten door horeca u bent stressbestendig u heeft reeds wat ervaring in de zaalbediening u ziet werk contacteer ons 050-36.09.30

  • Zaalmedewerker/ barmedewerker flexijob of studentenjob (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: BRASSERIE JO

    Type: Flexijob

    U bedient de klanten, ruimt ook de tafels af en helpt ook mee achter de bar

Zoek naar antwoorden van ALDI in sociale netwerken
Look for responds of ALDI in social networks

Lees alle opmerkingen voor ALDI. Laat een reactie achter voor ALDI. ALDI bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ALDI. Leave a respond for ALDI. ALDI on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ALDI op de google maps. Adres en contacten ALDI
Location of ALDI on the google maps. Address and contacts of ALDI

Andere gerelateerde bedrijven als come ALDI ALDI: THIERRY STEEMANS | UNIE MUTUALITEIT | RISO DOMENICO | WERNER HERTOGS | JOHAN VAN WIJK

Other related companies as ALDI: THIERRY STEEMANS | UNIE MUTUALITEIT | RISO DOMENICO | WERNER HERTOGS | JOHAN VAN WIJK

ALDI is een bedrijf dat 2014 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ALDI, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05142669677. Het bedrijf ALDI bevindt zich op het adres: GENTSESTEENWEG 271-279; 1081; KOEKELBERG. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 500,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 267,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Supermarkten. Producten gemaakt in ALDI zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ALDI is Papier en geallieerde producten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ALDI is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ALDI, openstaande posities, locatie van ALDI op de kaart.

ALDI is a company, that was registered 2014 in N\A region, Belgium. Full name of company is ALDI, company assigned to the tax number BE05142669677. The company ALDI is located at the address: GENTSESTEENWEG 271-279; 1081; KOEKELBERG. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 500,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 267,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Supermarkten. Products created in ALDI were not found.
The main activity of ALDI is Paper and Allied Products, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of ALDI is not available. You also can look at reviews of ALDI, open positions, location of ALDI on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ALDI, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ALDI, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ALDI, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ALDI, employees, financial statistics.