FOTO ANDRE

Contactgegevens FOTO ANDRE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FOTO ANDRE: address, phone, fax, email, website, opening hours

FOTO ANDRE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): GROTE STEENWEG 121BA; 9870; ZULTE, België

Telefoon (phone): 93888335 (+32-93888335) 93888335 (+32-93888335)

Fax (fax): +32 (86) 203-71-23 +32 (86) 203-71-23

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FOTO ANDRE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FOTO ANDRE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FOTO ANDRE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FOTO ANDRE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FOTO ANDRE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FOTO ANDRE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FOTO ANDRE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FOTO ANDRE
Products information FOTO ANDRE

BTW identificatienummer (tax): BE07372619628
Ondernemingsnummer: 3139312744
Hoofdstad (capital): 546,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 894,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1987

Services: Photographes.

Product categorie (product category): Studios photographiques. Equipement photographique

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FOTO ANDRE
(Get full report from official database of BE for FOTO ANDRE)

Aanvulling soorten activiteiten voor FOTO ANDRE
Addition kinds of activities for FOTO ANDRE

5032. Baksteen, steen en gerelateerd materiaal | Brick, stone, and related material
16290203. Metrobouw | Subway construction
20649910. Snoepjes | Jellybeans
23959900. Pleating en stiksel, nec | Pleating and stitching, nec
28759900. Meststoffen, alleen mengen, nec | Fertilizers, mixing only, nec
30890108. Emmers, kunststoffen | Pails, plastics
32920303. Isolatie, gegoten asbest | Insulation, molded asbestos

Werken bij FOTO ANDRE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FOTO ANDRE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FOTO ANDRE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FOTO ANDRE. Looking for open vacancies in other companies

  • Hulpmecanicien (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Samen met een collega van de Werkplaats HVAC en Sanitair zorg je mee voor de optimale werking van HVAC-installaties in de gebouwen van de KU Leuven. Je biedt ondersteuning bij het mechanisch onderhoud aan HVAC-installaties. Dat houdt in: filters vervangen ventilatiegroepen reinigen lagers smeren riemen en lagers vervangen Je biedt ondersteuning bij het mechanisch accidenteel onderhoud aan HVAC-installaties. Bedrijfsprofiel: Bij de Technische Diensten beheren meer dan 400 collega's het patrimonium van KU Leuven. We verzorgen het onderhoud van honderden gebouwen en werken mee aan de ontwikkeling van nieuwe sites. Zo werken we een dag in een historische bibliotheek en de volgende in een hypermodern labo. De Facilitaire Diensten (afdeling van de Technische Diensten) garanderen een kwaliteitsvolle, competitieve en professionele ondersteunende dienstverlening zowel op technisch vlak als op logistiek vlak, ter ondersteuning van de kerntaken van de universiteit.

  • Hotelreceptionist (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als hotelreceptionist sta je in voor de volgende taken: Check-in en check-out van de klanten. Uitleg geven over het hotel en de bezienswaardigheden. Algemene administratie boekingen opvolgen facturatie... Telefonie en mailverkeer behandelen.

  • LASSER - VCA NOODZAKELIJK - ATELIER + WERVEN (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: Synergie Antwerpen Technics

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Zwijndrecht, een grote speler in staal -en metaalconstructie, zijn wij op zoek naar een lasser monteur. Je kan ingezet worden in het atelier of op de verschillende werven waar de klant actief is. Als lasser monteur vragen wij toch dat je veiligheid als PRIOR één ziet.

  • Mecanicien (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een grote klant van Let\\\'s Work regio Izegem zoeken we gemotiveerde mecaniciens met dat extra tikkeltje pit in zich! Je komt in een betrouwbaar bedrijf terecht waar stevige, langdurige relaties met de klanten heel belangrijk zijn. Ze kunnen dat grotendeels garanderen door hun goede ingesteldheid en het inspelen op de behoeftes van de klant. Een goede en correcte communicatie met alle betrokken partijen van de onderneming zijn van groot belang, samen met eerlijkheid, snelheid en transparantie tussen de firma en de werknemers. Tot jouw takenpakket behoort het sleutelen aan machines en onderhouden uitvoeren. Daarnaast sta je in voor het oplossen van problemen of storingen. Je zorgt ook voor het vervangen van zowel filters als slangen. Ben jij iemand die graag de handen uit de mouwen steekt en met plezier naar het werk komt? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn!

  • Huishoudhulp in Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Huishoudhulp (BALEN)

    Regio: BALEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM Lommel

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij zijn op zoek naar iemand die op vrijdag 8 uur bij 1 gezin in BALEN het huishouden en de schoonmaak kan doen. Het uurrooster kan aangevuld worden met andere gezinnen in Lommel en omstreken.

  • ADMINISTRATIEF BEDIENDE DIE VAN WANTEN WEET! (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: STUDIECO VOF DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Studentenjob

    STUDIECO VOF omvat een aantal dienstverlenende activiteiten en is gespecialiseerd in diensten aan huis bij particulieren Ik zoek in het kader van onze lopende werkzaamheden een administratieve kracht die onder meer kan instaan voor volgende taken: - instaan voor de operationele werkzaamheden verbonden met oa www.studieco.be en www.poetsco.be; - werkvoorbereiding in functie van de (overige) TODO's van de zaakvoerder en de technisch administratief bediende; - gegevensverwerking en telefonische contacten (inbound en outbound); - bijdragen leveren aan middellange termijn projecten. Je beschikt in elk geval over een vlotte administratieve aanpak (vooral in en outbound telefoons en mails; geen saaie administratieve communicatie via brief). Excel is een belangrijke tool in ons bedrijf dus ervaring hierin of bereidheid om deze te verwerven op korte termijn is een pluspunt. De concrete invulling en de taken die je voor je rekening neemt, zijn binnen zekere limieten bespreekbaar. Zo kan je het takenpakket maximaal laten aansluiten op jouw competenties en interesses. Mijn ervaring als zaakvoerder leert dat een eerste telefonisch contact van 5 minuten en een daaropvolgend gesprek van 20-40 minuten wederzijds veel kan verduidelijken. Dus solliciteer en waag je kans! Wij streven ernaar elke sollicitatie binnen twee werkdagen verder op te volgen.

  • Industriële reiniger met rijbewijs B of C (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: JACOBS

    Type: Vaste Job

    De HCI-groep is een industrieel dienstverleningsbedrijf gespecialiseerd in services rond industriële reiniging, rioolreiniging, hydrodemolition, veegwerken en afvaltransporten Kwaliteit, Veiligheid en Milieu zijn in onze werkfilosofie prioritair De groep bestaat uit HCI nv te Antwerpen, HCI bv te Terneuzen en Jacobs nv te Olen. Momenteel zoeken wij voor onze vestiging in Olen gemotiveerde collega’s met een rijbewijs B of C. Als industriële reiniger rijdt je met je vrachtwagen naar diverse werven voor het uitvoeren van reinigingswerken. Jouw vrachtwagen is jouw werkvoertuig waarmee je de reinigingsopdrachten uitvoert Uitvoeren van reinigingswerken gebeurt door een combinatie van manueel werk met werktuigen en een stuk geautomatiseerd met industriële machines. Om met deze machines te kunnen/mogen werken moet je bekwaam zijn om zaken bij te leren en examens af te leggen om veiligheidsattesten te behalen. De aard van werkzaamheden zijn zeer uiteenlopend. Afhankelijk van wat klanten vragen, doen wij in principe alles. Zaken die je regelmatig tegenkomt zijn: leidingen doorspuiten, riolering kuisen, beerputten leegtrekken, kolkjes proper maken, silo's en tanks reinigen, industriële installaties van productiebedrijven proper maken, warmtewisselaars schoon spuiten, ... enz De werkuren zijn zeer onregelmatig. Wij werken niet met shiften. Wij hebben alle soorten werkuren, dagen, nachten, korte dagen, lange dagen, alles loopt in elkaar over. Wij werken 24/24 en 7/7, dit betekend dat er ook weekendwerk is. Hoofdzakelijk wordt er op zaterdag gewerkt, zondag komt minder vaak voor. Je moet er van uitgaan dat je per maand 2 keer in het weekend zult werken. Veiligheid krijgt bij ons de hoogste prioriteit. Wij verwachten van al onze medewerkers dat de neuzen in dezelfde richting staan, namelijk “safety first”

  • Dossierbeheerder immo (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: WaW

    Type: Vaste Job

    Als Dossierbeheerder werk je mee aan het beheer van een aantal verenigingen van mede-eigenaars. Je krijgt ondersteuning van een ervaren back-up team. Je zorgt voor een snelle en accurate oplossing van diverse problemen en volgt dit nadien nauwgezet op. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de opvolging van herstellingen en kleine renovatieprojecten. Je organiseert een 40-tal algemene vergaderingen per jaar.

  • Field Service Engineer (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: OMBRELO

    Type: Vaste Job

    Een van onze klanten is een wereldwijd gerenommeerd bedrijf in machinebouw voor de elektronica industrie. Voor deze ontwikkelaar van turn-key automatiseringssystemen rekruteren wij een Field Service Engineer die voor internationale opdrachten ingeschakeld wordt. Je wordt als technisch specialist ingeschakeld bij allerhande technische problemen op het vlak van mechanica, elektronica, elektriciteit en automatisatie. Je levert internationale service waarbij je steeds naar een optimale oplossing voor de problemen streeft. Je verzorgt opleidingen bij klanten (software en hardware). Je rondt je interventies correct administratief af (registraties, spare parts lijsten etc.). Je werkt 30% tot 50% van je tijd in het buitenland.

  • EMDR Psychotherapeut (MUIZEN)

    Regio: MUIZEN

    Bedrijf: THERAPIE MECHELEN - STEFFIE PEETERS

    Type: Zelfstandige activiteit

    TherapieMechelen is een groeiende psychotherapeutische praktijk in Mechelen (Muizen). Om ons team te versterken zijn we op zoek naar een psychotherapeut met specialisatie in EMDR voor jongeren en volwassenen. Onze organisatie Therapie Mechelen is een groepspraktijk die staat voor toegankelijke en kwaliteitsvolle zorg. Hiervoor rekenen we op enthousiaste medewerkers. De praktijk richt zich naar jongeren en volwassen voor begeleiding en psychotherapie binnen een ambulante setting. We zijn gespecialiseerd in rouw- en traumaverwerking. Plaats in de organisatie Je werkt op zelfstandige basis (hoofd- of bijberoep) in een multidisciplinair team. Taakomschrijving en verantwoordelijkheden Je zult binnen het team ingezet worden als psychotherapeut. Je werkt individueel met de jongere of volwassene. Indien interesse kan er ook gewerkt worden met het gezin/de ouders/partner/… Verder verwachten we dat je overleg pleegt met externe partners zoals artsen, etc. Je werkt minstens 1 avond per week of op zaterdag. Intervisie woon je regelmatig bij (huidige frequentie: 1x om de 8 weken).

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van FOTO ANDRE in sociale netwerken
Look for responds of FOTO ANDRE in social networks

Lees alle opmerkingen voor FOTO ANDRE. Laat een reactie achter voor FOTO ANDRE. FOTO ANDRE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FOTO ANDRE. Leave a respond for FOTO ANDRE. FOTO ANDRE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FOTO ANDRE op de google maps. Adres en contacten FOTO ANDRE
Location of FOTO ANDRE on the google maps. Address and contacts of FOTO ANDRE

Andere gerelateerde bedrijven als come FOTO ANDRE FOTO ANDRE: FRITUUR ROBI | PIA PETERS | Dobbels J | GALDIMOP | SODIM

Other related companies as FOTO ANDRE: FRITUUR ROBI | PIA PETERS | Dobbels J | GALDIMOP | SODIM

FOTO ANDRE is een bedrijf dat 1987 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FOTO ANDRE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07372619628. Het bedrijf FOTO ANDRE bevindt zich op het adres: GROTE STEENWEG 121BA; 9870; ZULTE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 546,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 894,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Studios photographiques. Equipement photographique. Lijst met producten zijn Services: Photographes..
De hoofdactiviteit van FOTO ANDRE is Rubber en diverse plastic producten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FOTO ANDRE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FOTO ANDRE, openstaande posities, locatie van FOTO ANDRE op de kaart.

FOTO ANDRE is a company, that was registered 1987 in N\A region, Belgium. Full name of company is FOTO ANDRE, company assigned to the tax number BE07372619628. The company FOTO ANDRE is located at the address: GROTE STEENWEG 121BA; 9870; ZULTE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 546,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 894,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Studios photographiques. Equipement photographique. List of products are Services: Photographes..
The main activity of FOTO ANDRE is Rubber and Miscellaneous Plastic Products, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of FOTO ANDRE is not available. You also can look at reviews of FOTO ANDRE, open positions, location of FOTO ANDRE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FOTO ANDRE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FOTO ANDRE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FOTO ANDRE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FOTO ANDRE, employees, financial statistics.