STUDIO PELICOLOR

Particuliere bedrijvenTransportuitrusting • STUDIO PELICOLOR

Contactgegevens STUDIO PELICOLOR: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data STUDIO PELICOLOR: address, phone, fax, email, website, opening hours

STUDIO PELICOLOR

Regio (region): N\A, België

Adres (address): AVENUE EUG?NE MASCAUX 147; 6001; CHARLEROI, België

Telefoon (phone): 71475810 (+32-71475810) 71475810 (+32-71475810)

Fax (fax): +32 (84) 398-87-17 +32 (84) 398-87-17

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) STUDIO PELICOLOR: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "STUDIO PELICOLOR"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "STUDIO PELICOLOR"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van STUDIO PELICOLOR, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen STUDIO PELICOLOR. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of STUDIO PELICOLOR, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees STUDIO PELICOLOR. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti STUDIO PELICOLOR
Products information STUDIO PELICOLOR

BTW identificatienummer (tax): BE05376403808
Ondernemingsnummer: 3177764892
Hoofdstad (capital): 744,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 101,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2011

Services: Photographes.

Product categorie (product category): Studios photographiques

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor STUDIO PELICOLOR
(Get full report from official database of BE for STUDIO PELICOLOR)

Aanvulling soorten activiteiten voor STUDIO PELICOLOR
Addition kinds of activities for STUDIO PELICOLOR

501499. Banden en buizen, anders | Tires and tubes, nec
506599. Elektronische onderdelen en uitrusting, nec, nec | Electronic parts and equipment, nec, nec
519101. Meststoffen en agrarische chemicaliën | Fertilizers and agricultural chemicals
20999902. Bouillonblokjes | Bouillon cubes
23960405. Sluiers en sluiers: bruids-, begrafenis-, enz. | Veils and veiling: bridal, funeral, etc.
28330405. Hormonen of derivaten | Hormones or derivatives
33259904. Rollenmolenrollen, gegoten staal | Rolling mill rolls, cast steel
51439905. Ijs en ijsjes | Ice cream and ices
72170102. Stoffering op klantgebouwen | Upholstery cleaning on customer premises
73840102. Foto ontwikkelen en retoucheren | Photograph developing and retouching

Werken bij STUDIO PELICOLOR: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in STUDIO PELICOLOR: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor STUDIO PELICOLOR. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for STUDIO PELICOLOR. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratief ondersteunend medewerker bank (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als administratief bediende bank ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket: - Je maakt een inventaris van alle documenten die we ontvangen van externe bronnen Je controleert dossiers op volledigheid en inhoud Je voert algemene administratief ondersteunende taken uit

  • Uitbreker/Uitbreekster (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    uitbreken van karton binnen een productieomgeving - fijn , repetitief werk

  • Bloemist (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Konvert Interim Aalst

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in regio Aalst zijn we op zoek naar een bloemist.

  • Commercieel bediende | Voltijds | Lommel (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: Synergie Overpelt Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een internationaal bedrijf te Lommel zijn we op zoek naar een medewerker Customer Service Center. Je zal voornamelijk instaan voor de opname van orders, afhandeling van klachten (m.b.t. facturen/prijzen) en opvolgen van commerciële after-sales contacten. Daarnaast sta je ook in voor de administratieve verwerking van de gegevens en de opmaak van facturen.

  • Grafische sector - (flexo) drukker (KORTEMARK)

    Regio: KORTEMARK

    Bedrijf: FORUM JOBS TORHOUT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als je specifiek uitkijkt naar een job als drukker, dan stellen wij graag volgende vacature aan jou voor! Onze klant zoekt namelijk een flexo drukker om hun team te vervolledigen. Je komt terecht in een firma met als specialisatie het bedrukken van verpakkingen voor de voedingsindustrie. Er worden een 50-tal medewerker tewerkgesteld (arbeiders en bedienden). Er is weinig verloop en er heerst een goede sfeer in de firma. Wat is jouw takenpakket? je zorgt voor de kwaliteit van de gedrukte orders. je zal een flexopers 8-kleuren breed formaat bedienen en de bijhorende randapparatuur. je levert kwaliteitsdrukwerk af. je bent verantwoordelijk voor onderhoud van de machine en het oplossen van storingen. je streeft voortdurend naar het verbeteren van de kwaliteit en productiviteit. Lijkt deze job echt iets voor jou? Contacteer ons dan snel!

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Dilsen-Stokkem – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (DILSEN-STOKKEM)

    Regio: DILSEN-STOKKEM

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Marketing Assistant in de farmaceutische sector (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een farmaceutisch bedrijf in Vilvoorde zijn we op zoek naar een student voor de marketingafdeling. In deze functie ga je meermaals per week - bij voorkeur drie dagen per week - het departement marketing ondersteunen met o.a. het voorbereiden en organiseren van nationale en internationale meetings, het coördineren van evenementen en het afstemmen met de Sales-afdelingen. Interessant: op termijn zou dit voor jou kunnen doorgroeien naar een vast contract. Ben jij een organisatorisch talent dat belang hecht aan goede en vlotte communicatie en op zoek is naar een kans om zich te bewijzen in de arbeidsmarkt? Dan is deze opportuniteit super interessant voor jou!

  • VERANTWOORDELIJKE AANKOOP / CONTROLLER F&B (VAST) (ADINKERKE)

    Regio: ADINKERKE

    Bedrijf: PLOPSALAND

    Type: Vaste Job

    Aankopen van kleine en grote volumes in F&B voor de diverse parken van de Plopsa groep, in direct overleg met de F&B Director. De markt onderzoeken en een selectie van leveranciers voorstellen. Tenders opstellen. Opstellen en opvolgen van dossiers (prijzen, aanbod, partnerships) voor nieuwe samenwerkingen. Bijstaan van de F&B Director bij specifieke noden en vragen rond een productengamma. Analyseren en opvolgen van de cijfergegevens binnen F&B. Rapportering van diverse cijfergegevens naar de Directors en de CEO. Beoordelen en evalueren van het verkoop- en leveringproces samengaand met controle op stockniveau. Leiden van het team voor de dagdagelijkse bestellingen en facturatiecontrole. Opmaken, kritisch bekijken en adviseren van de menu-communicatie (menuborden) binnen alle parken in de 3 talen van de Plopsa Groep.

  • Office365 & SharePoint Technical Lead (DESTELBERGEN)

    Regio: DESTELBERGEN

    Bedrijf: RECOMATICS

    Type: Vaste Job

    Lijkt het je wat om dicht bij huis te werken, voldoening te halen uit jouw job en te behoren tot een jong en dynamisch team? Dan is werken bij RecoMatics zeker iets voor jou! We zijn op zoek naar een spontane, vlotte Office365 & SharePoint Technical Leaddie bijdraagt aan onze leuke werksfeer. Wat is je rol? Als Technical Lead ben je de persoon die enerzijds onze projecten technisch trekt en anderzijds ook mee de architectuur zal gaan bepalen. Wat houdt dit dan onder andere in? Je neemt als Technical Leadenkele projecten en klanten voor jouw rekening. Je bepaalt mee de juiste oplossing voor de klant, werkt de technische architectuur en oplossing uit en gaat het project succesvol begeleiden en mee uitvoeren. Je werkt heel nauw samen met onze klanten en denkt actief mee naar de beste oplossingen. Je bent een technical coachvoor de collega’s en onze klanten. Je helpt daardoor ook de collega’s te groeien in hun job. Je adviseert waar nodig het RecoMatics productteam bij het nemen van architecturale beslissingen. We hebben nog veel te vertellen over deze rol, maar we vinden het leuker jou verder enthousiast te krijgen bij een lekkere kop koffie op ons kantoor.

  • Business Development Manager interim en werving & selectie – nieuw kantoor Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: WaW

    Type: Vaste Job

    Als Business Development Manager ontwikkel je je business in uitzendarbeid, werving en selectie  en projectsourcing. Je benadert bedrijven in je regio en je bouwt een stevig klantenbestand op. Je gaat ook op zoek naar nieuwe collega’s om als een enthousiast topteam elke dag te gaan voor de juiste kandidaat bij het juiste bedrijf.    1. Commerciële professional • Je kent de lokale bedrijvenmarkt door en door en bent voortdurend op zoek naar nieuwe leads. Hoe je leads omzet in nieuwe klanten, daar heb je alle vrijheid in. • Je bent een doorzetter en houdt vol tot je de opdracht krijgt toevertrouwd. • Je luistert naar je klanten en begrijpt snel waar hun uitdagingen liggen. • Je stelt de oplossing voor die het best past: interim, werving en selectie of projectsourcing. Op die manier ontwikkel je de business voor WaW. • Je zoekt de perfecte kandidaten en overtuigt jouw klanten van je selectie. Daar haal je een grote voldoening uit.   2. Talentmatcher • Je hebt een neus voor talent en weet hoe en waar je het vindt. • Je interviewt en selecteert de juiste kandidaten. • Daarna stel je ze voor aan je klant. Je geniet als je een match realiseert. • Je onderhoudt de relatie met jouw kandidaten voor, tijdens en na hun opdracht.   3. Georganiseerde planner • Je beheert je kandidaten- en bedrijvendossiers. • Je weet je prioriteiten te stellen om efficiënt je doelen te bereiken. • Een collega neemt het opmaken van een arbeidsovereenkomst en de administratieve opvolging van je over.  

  • Elektro Maintenance Specialist (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: EDF LUMINUS SOLUTIONS

    Type: Vaste Job

    Missie EDF Luminus Solutions staat in voor het operationeel beheer en technisch onderhoud bij industriële klanten. Voor één van deze klanten in Evergem zijn wij op zoek naar een Elektro Maintenance Specialist waarbij u verantwoordelijk bent voor zowel het beheer als de uitvoering van het elektrisch onderhoud binnen de project scope van EDF Luminus Solutions. De elektrische installaties bevinden zich in een industriële omgeving en omvatten zowel de verschillende hvac-installaties als de utilities zoals stoomproductie, perslucht en koude compressoren. Takenpakket · Je bent verantwoordelijk voor het correct uitvoeren van de onderhoudstaken en interventies van de elektrische installaties in scope van EDF Luminus Solutions; · Je neemt de verantwoordelijkheid voor de rapportage van alle elektrische interventies; · Je neemt initiatief om problemen te detecteren en op te lossen; · Je hebt contact met interne of externe specialisten indien noodzakelijk; · Je stelt verbeteringsvoorstellen voor en kunt deze uitwerken; · Je maakt deel uit van de wachtdienst; · Je rapporteert aan de Maintenance Manager van EDF Luminus Solutions. Profiel · Je hebt minimum 3 jaar ervaring als onderhoudstechnicus in een productieomgeving; · Je genoot een hogere opleiding of je behaalt een gelijkwaardig niveau door ervaring; · Je hebt een geldig BA4/BA5 attest; · Je hebt oog voor veiligheid; · Optimalisaties en verbeteringen zijn een continue uitdaging voor jou; · Je hebt ervaring in zowel onderhoudsactiviteiten als projectmanagement; · Je kunt vlot en gestructureerd communiceren; · Je spreekt vlot Nederlands.

  • Freelance HR Manager (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1675934-inline.html?cid=Partner_VDAB Mijn klant is een productiebedrijf actief in de Gentse Haven en heeft 178 medewerkers. Ze zijn marktleider in de Benelux en maken deel uit van een wereldwijde internationale groep. Ter vervanging van de huidige HR Manager die in zwangerschapsverlof gaat zijn ze op zoek naar een operationele freelance HR Manager voor 3 à 4 dagen per week. Je kan starten vanaf begin december en blijft aan tot begin juni 2019. Jouw functie omvat afwisselende taken en hierin stel je de nodige prioriteiten: - Je zorgt voor de continuïteit van de HR agenda en werkt samen met de HR Assistant aan het HR beleid. - Je staat in voor de rekrutering, selectie, aanwerving en onboarding van nieuwe medewerkers in overleg met de afdelingsverantwoordelijken en je begeleidt hen in doorstroom tot eventuele exit. Je staat in contact met de betreffende selectiepartners. - Je coördineert de noden betreffende opleidingen, trainingen en vorming. - Je superviseert de personeels- en loonadministratie, het uitvoerende gebeurt door de HR Assistant op dit vlak. - Je bent het aanspreekpunt binnen de organisatie voor alle medewerkers en directie op het vlak van HR en je zorgt voor de interne communicatie. - Je voorziet maandelijkse statistieken en rapporten vanuit eblox van SD Worx en vanuit Excel. - Je neemt deel aan de ondernemingsraad en het CPBW en het directiecomité. - Bij audits voorzie je de nodige informatie. - Je volgt functionerings- en evaluatiegesprekken op. - Je volgt de opgemaakte personeelsbudgetten op. - Je bent de mentor van de HR stagiaire die in dienst is tot maart.

Zoek naar antwoorden van STUDIO PELICOLOR in sociale netwerken
Look for responds of STUDIO PELICOLOR in social networks

Lees alle opmerkingen voor STUDIO PELICOLOR. Laat een reactie achter voor STUDIO PELICOLOR. STUDIO PELICOLOR bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for STUDIO PELICOLOR. Leave a respond for STUDIO PELICOLOR. STUDIO PELICOLOR on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie STUDIO PELICOLOR op de google maps. Adres en contacten STUDIO PELICOLOR
Location of STUDIO PELICOLOR on the google maps. Address and contacts of STUDIO PELICOLOR

Andere gerelateerde bedrijven als come STUDIO PELICOLOR STUDIO PELICOLOR: Sequoia | MAURICE VANDENBERGHE | TENNISCLUB SMASH | ESSENTIA | Bielen L

Other related companies as STUDIO PELICOLOR: Sequoia | MAURICE VANDENBERGHE | TENNISCLUB SMASH | ESSENTIA | Bielen L

STUDIO PELICOLOR is een bedrijf dat 2011 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is STUDIO PELICOLOR, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05376403808. Het bedrijf STUDIO PELICOLOR bevindt zich op het adres: AVENUE EUG?NE MASCAUX 147; 6001; CHARLEROI. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 744,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 101,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Studios photographiques. Lijst met producten zijn Services: Photographes..
De hoofdactiviteit van STUDIO PELICOLOR is Transportuitrusting, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van STUDIO PELICOLOR is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van STUDIO PELICOLOR, openstaande posities, locatie van STUDIO PELICOLOR op de kaart.

STUDIO PELICOLOR is a company, that was registered 2011 in N\A region, Belgium. Full name of company is STUDIO PELICOLOR, company assigned to the tax number BE05376403808. The company STUDIO PELICOLOR is located at the address: AVENUE EUG?NE MASCAUX 147; 6001; CHARLEROI. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 744,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 101,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Studios photographiques. List of products are Services: Photographes..
The main activity of STUDIO PELICOLOR is Transportation Equipment, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of STUDIO PELICOLOR is not available. You also can look at reviews of STUDIO PELICOLOR, open positions, location of STUDIO PELICOLOR on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over STUDIO PELICOLOR, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf STUDIO PELICOLOR, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about STUDIO PELICOLOR, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company STUDIO PELICOLOR, employees, financial statistics.