TENNISCENTRUM CONCOURSE

Particuliere bedrijvenBedrijfsdiensten • TENNISCENTRUM CONCOURSE
Private companiesBusiness Services • TENNISCENTRUM CONCOURSE

Contactgegevens TENNISCENTRUM CONCOURSE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data TENNISCENTRUM CONCOURSE: address, phone, fax, email, website, opening hours

TENNISCENTRUM CONCOURSE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): ZEEPSTRAAT 0; 3740; BILZEN, België

Telefoon (phone): 89411018 (+32-89411018) 89411018 (+32-89411018)

Fax (fax): +32 (58) 941-21-99 +32 (58) 941-21-99

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) TENNISCENTRUM CONCOURSE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "TENNISCENTRUM CONCOURSE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "TENNISCENTRUM CONCOURSE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van TENNISCENTRUM CONCOURSE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen TENNISCENTRUM CONCOURSE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of TENNISCENTRUM CONCOURSE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees TENNISCENTRUM CONCOURSE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti TENNISCENTRUM CONCOURSE
Products information TENNISCENTRUM CONCOURSE

BTW identificatienummer (tax): BE05448364257
Ondernemingsnummer: 1586395263
Hoofdstad (capital): 621,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 173,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1997

Producten die in TENNISCENTRUM CONCOURSE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Sportclubs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor TENNISCENTRUM CONCOURSE
(Get full report from official database of BE for TENNISCENTRUM CONCOURSE)

Aanvulling soorten activiteiten voor TENNISCENTRUM CONCOURSE
Addition kinds of activities for TENNISCENTRUM CONCOURSE

07220105. Dorsenservice | Threshing service
16290102. Kanaalconstructie | Canal construction
20840000. Wijnen, brandewijn en brandewijngeesten | Wines, brandy, and brandy spirits
32920102. Doek, asbest | Cloth, asbestos
33120104. Kolengas, afgeleid van chemische herstelcokesovens | Coal gas, derived from chemical recovery coke ovens
35310813. Subsoiler bijlagen, trekker gemonteerd | Subsoiler attachments, tractor mounted
38250307. Veldsterkte en intensiteit meetapparatuur, elektrisch | Field strength and intensity measuring equipment, electrical
55510100. Motorboothandelaars | Motor boat dealers

Werken bij TENNISCENTRUM CONCOURSE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in TENNISCENTRUM CONCOURSE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor TENNISCENTRUM CONCOURSE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for TENNISCENTRUM CONCOURSE. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnier verzender (ZULTE)

    Regio: ZULTE

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf gespecialiseerd in de productie van een volledig gamma hang- en sluitwerk voor aluminium ramen en deuren zijn we op zoek naar een productiemedewerker. Als magazijnmedewerker ben je een polyvalente logistieke arbeider die instaat voor het ontvangen, het opslaan en het verzenden van goederen. Je maakt gebruik van eenvoudige hulpmiddelen (bv. scanningapparaat, transpalet, enz.) en/of van geautomatiseerde systemen om allerlei mogelijke goederen te behandelen. Ook de administratieve ondersteuning en de opvolging van het fysisch behandelen van de goederen vallen onder de verantwoordelijkheid van de magazijnmedewerker. De magazijnmedewerker wordt aangestuurd door de teamleader, die op zijn beurt onder leiding van de warehouse supervisor werkt. Jouw taken: - Informeren naar of ontvangen van de uit te voeren opdrachten en verzamelen van de benodigde materialen en hulpmiddelen (scanningapparaat, transpalet,…) - Ontvangen en controleren van de lading - Opslaan van de goederen op de voorbestemde locatie - Uitleveren van goederen: controleren, verpakken en aanbrengen van verzendlabels - Administratief ondersteunen van de verschillende taken: verzorgen documenten, registreren, verzegelen, labelen en certificeren - Verzamelen van orders voor distributie - Onderhouden van gereedschap en hulpmiddelen alsook op orde en net houden van de werkplek - Rapporteren aan de leidinggevende en overleggen met collega’s - Instaan voor kwaliteitszorg - Naleven van veiligheidsmaatregelen

  • Aankoper (HERNE)

    Regio: HERNE

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een klant gelegen in Herne zijn we op zoek naar een aankoper: Beheer van eigen leveranciersportefeuille: stock analyse, technische informatie gebruiken, uitvoeren van prijs- en kwaliteitsanalyses, contact met klanten bij kwaliteitsproblemen of facturatie Bestellingen plaatsen bij overzeese leveranciers, rekening houdend met huidige voorraad en toekomstige noden, leveringstermijnen, kosten en service Opvolgen van productie bij de leverancier Organiseren van (maritiem) transport in samenwerking met een expediteur en instaan voor de inklaring bij de douane

  • huishoudhulp regio Kortemark/Handzame/Zarren (ZARREN)

    Regio: ZARREN

    Bedrijf: Vanslembrouck Natalie

    Type: Dienstenchequebaan

    Wilt u terecht komen in een warm bedrijf waar je met veel goesting gaat gaan werken? Dan is dit de job die u zoekt! Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Hoofdzakelijk poetsen/schoonmaken/onderhoud bij klanten thuis. Eventueel aangevuld met koken, wassen en strijken maar dit is geen vereiste. uren zijn bespreekbaar!

  • Energieke & mobiele HUISHOUDHULP - Oelegem-Zandhoven (OELEGEM)

    Regio: OELEGEM

    Bedrijf: VAN CAUTEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Overtuig ons met jouw enthousiasme én goesting om als huishoudhulp aan de slag te gaan en deze job is voor jou! Huishoudhulp Van Cauteren is een familiaal bedrijf, zeer lokaal binnen een kleine regio. Wij kénnen al onze huishoudhulpen, wat maakt dat er een vertrouwde en open sfeer is. Samen met jou bepalen wij zeer zorgvuldig een werkrooster op maat waarbij iedereen zich gelukkig voelt. Verre verplaatsingen worden vermeden zodat een vervanging vlot kan worden ingepland. Wij bieden een vaste job binnen een stabiel bedrijf waarin opleiding, persoonlijke begeleiding en oprechte waardering een vaste waarde zijn. Met een warm onthaal en een vriendelijke lach word je door onze kantoormedewerkers verwelkomd. Kleinschaligheid samen met een uitermate professionele omkadering. Zo maken wij reeds tien jaar het verschil. Goesting om ons enthousiast team te versterken? Aarzel niet en bel 03 294 37 67. Wij maken graag met je kennis.

  • Jobstudenten nieuwe Wok-A-Way (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Wok-a-Way

    Type: Studentenjob

    In het station van Leuven hebben we recent een nieuwe Wok-A-Way Express met een aanbod van heerlijke take-a-way Aziatische gerechten geopend. Als student heb je o.a. volgende taken: Bedienen van klanten aan de toonbank (verkoop en kassa) Bereiden van wokgerechten Mise en place (snijden van groenten, voorbereiding van gerechten,...) Het proper houden van je werkpost, helpen bij afwas en respecteren van hygiëneregels

  • Elektricien in duurzame energie systemen (Roosendaal)

    Regio: Roosendaal

    Bedrijf: E-POINT ENERGY SYSTEMS

    Type: Vaste Job

    Ervaren, zelfstandige elektricien- zie pdf bestand

  • Administratief verantwoordelijke - Ondersteuning HR en Boekhouding - FR/NL (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: HABEAS

    Type: Vaste Job

    U maakt deel uit van het ondersteuningsteam van België. U coördineert en verzekert de uitvoering van uiteenlopende administratieve taken (samen met een collega die u aanstuurt), onder de verantwoordelijkheid van het Hoofd Financiën en HR, die de leiding heeft over België, Luxemburg en Zwitserland. Uw werk spitst zich toe op twee polen: HR-administratie Als eerste contactpersoon voor de consultants in België staat u in voor het dagelijkse administratieve beheer van de human resources: verwelkoming, integratie van nieuwe consultants en gedetacheerden, afhandeling van de procedures in geval van uitdiensttreding; beheer van de administratie van de consultants: opvolging van de onkostennota's, beheer van het materiaal, reserveringen van vervoer, parkings en accommodaties; beheer van het wagenpark van de vennootschap; opvolging van specifieke vragen van de consultants; voorbereiding van de bezoldigingen, beheer van afwezigheden, opmaak van sociale documenten …; beheer van allerlei opvolgingstabellen. Onthaal, office management en boekhouding U beheert de logistiek en materiële voorzieningen van het kantoor van Brussel en u biedt hulp aan de boekhouding: verwelkoming van bezoekers; beheer van de post; beheer van de voorraden en machines; beheer van de leveranciers en dienstverleners; ontvangst van facturen en controle; voorbereiding van de boekhoudkundige dossiers …

  • Meetings and Events Consultant (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Waasland)

    Regio: Regio Waasland

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Docent Engels (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ELOHIM LANGUAGE SERVICES

    Type: Zelfstandige activiteit

    Gepassioneerd in het bijbrengen van zakelijke taal aan bedrijfsmensen ? Dynamische en creatieve aanpak in het coachen/lesgeven ? cursisten zijn volwassenen, kaderleden, bedienden.

  • Dierenoppassers - Dogwalkers (Regio Ninove-Geraardsbergen-Zottegem)

    Regio: Regio Ninove-Geraardsbergen-Zottegem

    Bedrijf: ANIMALICIOUS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij een grote dierenvriend? Ben je betrouwbaar en kan je nauwkeurig werken? Kunnen mensen écht op jou rekenen en zoek je een toffe bijverdienste? Lees dan snel verder! Cat-Alicious dierenoppas aan huis is België 's grootste onderneming die een dienstverleningsconcept voor de 'huis-aan-huis’ verzorging van huisdieren aanbiedt, tijdens de afwezigheid van de bewoners. Cat-Alicious kan worden ingeschakeld wanneer de bewoners op vakantie gaan, maar ook wanneer het huis als gevolg van een ziekenhuisopname of zakenreis onbeheerd moet achtergelaten worden.Voor deze situaties heeft Cat-Alicious een pakket ‘services aan huis” ontwikkeld, waardoor de bewoner niet meer op de goodwill van buren, vrienden of familie moet rekenen. Verder kunnen de huisdieren ook in hun eigen vertrouwde omgeving blijven, wat wetenschappelijk bewezen beter is voor het dier zelf, daar vele dieren stress ervaren als ze in een dierenpensions of vreemde omgeving moeten verblijven. Cat-Alicious bezoekt naar gelang de wensen van de klant de dieren 1 of meerdere keren per dag. Zo maakt de woning van de klant een bewoonde indruk wat eventuele inbrekers dan weer kan afschrikken. Wij voederen de dieren, maken hun sanitaire ruimte schoon en geven de dieren aandacht, liefde en knuffels. Toedienen van medicatie, legen van de postbus, plantjes water geven e.d. zit ook in ons takenpakket. Naast de dierenoppasdienst bestaat Cat-Alicious ook uit een uitlaatdienst voor honden. Klanten die overdag zich niet kunnen vrijmaken, schakelen ons in om de honden uit te laten voor een fijne wandeling. Voor de verdere uitbouw van ons groeiende bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste dierenverzorgers met een passie voor dieren!

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van TENNISCENTRUM CONCOURSE in sociale netwerken
Look for responds of TENNISCENTRUM CONCOURSE in social networks

Lees alle opmerkingen voor TENNISCENTRUM CONCOURSE. Laat een reactie achter voor TENNISCENTRUM CONCOURSE. TENNISCENTRUM CONCOURSE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for TENNISCENTRUM CONCOURSE. Leave a respond for TENNISCENTRUM CONCOURSE. TENNISCENTRUM CONCOURSE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie TENNISCENTRUM CONCOURSE op de google maps. Adres en contacten TENNISCENTRUM CONCOURSE
Location of TENNISCENTRUM CONCOURSE on the google maps. Address and contacts of TENNISCENTRUM CONCOURSE

Andere gerelateerde bedrijven als come TENNISCENTRUM CONCOURSE TENNISCENTRUM CONCOURSE: FICO | HEIRWEGH | CHRISTINE SWINNEN | Foto Fransens BVBA | AU P'TIT CREUX

Other related companies as TENNISCENTRUM CONCOURSE: FICO | HEIRWEGH | CHRISTINE SWINNEN | Foto Fransens BVBA | AU P'TIT CREUX

TENNISCENTRUM CONCOURSE is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is TENNISCENTRUM CONCOURSE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05448364257. Het bedrijf TENNISCENTRUM CONCOURSE bevindt zich op het adres: ZEEPSTRAAT 0; 3740; BILZEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 621,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 173,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Sportclubs. Producten gemaakt in TENNISCENTRUM CONCOURSE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van TENNISCENTRUM CONCOURSE is Bedrijfsdiensten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van TENNISCENTRUM CONCOURSE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van TENNISCENTRUM CONCOURSE, openstaande posities, locatie van TENNISCENTRUM CONCOURSE op de kaart.

TENNISCENTRUM CONCOURSE is a company, that was registered 1997 in N\A region, Belgium. Full name of company is TENNISCENTRUM CONCOURSE, company assigned to the tax number BE05448364257. The company TENNISCENTRUM CONCOURSE is located at the address: ZEEPSTRAAT 0; 3740; BILZEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 621,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 173,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Sportclubs. Products created in TENNISCENTRUM CONCOURSE were not found.
The main activity of TENNISCENTRUM CONCOURSE is Business Services, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of TENNISCENTRUM CONCOURSE is not available. You also can look at reviews of TENNISCENTRUM CONCOURSE, open positions, location of TENNISCENTRUM CONCOURSE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over TENNISCENTRUM CONCOURSE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf TENNISCENTRUM CONCOURSE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about TENNISCENTRUM CONCOURSE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company TENNISCENTRUM CONCOURSE, employees, financial statistics.