T.C. TROIS-PONTS

Particuliere bedrijvenMetaalmijnen • T.C. TROIS-PONTS
Private companiesMetal Mining • T.C. TROIS-PONTS

Contactgegevens T.C. TROIS-PONTS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data T.C. TROIS-PONTS: address, phone, fax, email, website, opening hours

T.C. TROIS-PONTS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): ROUTE DE WANNE 33; 4970; STAVELOT, België

Telefoon (phone): 80864481 (+32-80864481) 80864481 (+32-80864481)

Fax (fax): +32 (3) 707-63-92 +32 (3) 707-63-92

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) T.C. TROIS-PONTS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "T.C. TROIS-PONTS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "T.C. TROIS-PONTS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van T.C. TROIS-PONTS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen T.C. TROIS-PONTS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of T.C. TROIS-PONTS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees T.C. TROIS-PONTS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti T.C. TROIS-PONTS
Products information T.C. TROIS-PONTS

BTW identificatienummer (tax): BE07001556396
Ondernemingsnummer: 7497863769
Hoofdstad (capital): 139,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 777,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Producten die in T.C. TROIS-PONTS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Sportclubs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor T.C. TROIS-PONTS
(Get full report from official database of BE for T.C. TROIS-PONTS)

Aanvulling soorten activiteiten voor T.C. TROIS-PONTS
Addition kinds of activities for T.C. TROIS-PONTS

284499. Toiletbenodigdheden, niet inbegrepen | Toilet preparations, nec
308904. Boot of schoenproducten, kunststoffen | Boot or shoe products, plastics
356301. Lucht- en gascompressoren inclusief vacuümpompen | Air and gas compressors including vacuum pumps
24990505. Tegels, kurk | Tiles, cork
28510301. Stopverf | Putty
30829902. Buizen, niet-ondersteunde kunststoffen | Tubes, unsupported plastics
39310406. Trompetten en delen | Trumpets and parts
46120000. Ruwe aardoliepijpleidingen | Crude petroleum pipelines
60369901. Spaar- en leningverenigingen, niet federaal gecharterd | Savings and loan associations, not federally chartered

Werken bij T.C. TROIS-PONTS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in T.C. TROIS-PONTS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor T.C. TROIS-PONTS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for T.C. TROIS-PONTS. Looking for open vacancies in other companies

  • Huishoudhulp regio Ardooie (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: A.C.C.DIENSTENCHEQUES DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bent u iemand die graag anderen helpt? Iemand die houdt van orde en netheid? Gemotiveerd, plichtsbewust en enthousiast? Dan zijn wij op zoek naar jou! U staat in voor huishoudelijke taken bij onze klanten meer bepaald afstoffen, stofzuigen, ramen poetsen, dweilen, strijken, ... Neem vrijblijvend contact met ons op en wij bekijken wat het best bij u past.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Haasdonk – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HAASDONK)

    Regio: HAASDONK

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhelden Boechout en Vremde. Solliciteer per sms!! (BOECHOUT)

    Regio: BOECHOUT

    Bedrijf: DIENSTENBEDRIJF EASY LIFE

    Type: Dienstenchequebaan

    Sally, Joanna en Caroline zoeken nieuwe superhelden voor het huishouden! Onze kantoorverantwoordelijke Sally en onze consulenten Joanna en Caroline zijn dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten in de ruime regio Lier, Boechout en Vremde. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.

  • Huishoudhulp/Poetshulp in regio Grimbergen (GRIMBERGEN)

    Regio: GRIMBERGEN

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Strijk(st)er (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: UW HELPENDE HAND

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor onze strijkateliers in Oostkamp, Sint-Michiels, Sint-Kruis, Assebroek, Sint-Andries en Beernem zijn wij op zoek naar strijk(st)ers. Als strijk(st)er bestaat uw taak uit het perfect strijken van kledij (particuliere) met professionele machines. Via de verantwoordelijke van het strijkatelier en het kantoor krijg je de nodige ondersteuning, opleiding en opvolging. Iedereen mag zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische overtuiging, afkomst, geaardheid of handicap, ook 45-plussers zijn welkom.

  • Jobstudent uitzendconsulent(e) M/V (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Konvert Interim Oostende

    Type: Studentenjob

    Als uitzendconsulent(e) ben je de link tussen werkzoekenden en bedrijven. Enkele van jouw belangrijkste taken: •Actief zoeken naar geschikte kandidaten voor onze vacatures. •Kandidaten inschrijven en linken aan de vacatures. •Je zorgt voor een correcte administratieve opvolging. En dit alles doe je met een aanstekelijke glimlach!

  • STUDENT VERKOPER JACK & JONES Hasselt (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: BESTSELLER BELGIUM

    Type: Studentenjob

    JACK & JONES HASSELT IS LOOKING FOR A STUDENT WORKER Zit fashion in je bloed en wil je ook graag aan de slag als ambassadeur van JACK & JONES? Solliciteer dan nu voor de functie van student verkoper! We look forward to hearing from you! JOBVERANTWOORDELIJKHEDEN: • Service is bij JACK & JONES prioriteit: wij willen elke klant een onvergetelijke winkelervaring bieden. Je maakt de klanten wegwijs in de verschillende collecties, je geeft hen styling advies op maat en informeert hen over de verschillende producten, fittings en materialen; • Je zorgt voor het op orde houden van de winkel (plooien, ophangen, presenteren) en het aanvullen van de stock; • Je verzorgt een correcte en snelle verwerking van leveringen (goederen uitpakken, kleding beveiligen en labelen); • Je doet kassaverrichtingen, ontvangt betalingen en staat in voor de dienst-na-verkoop; • Je kent de veiligheidsprocedures en leeft deze nauwgezet na.

  • Zaalmedewerker jobstudent (BERLAAR)

    Regio: BERLAAR

    Bedrijf: GLI AMICI

    Type: Studentenjob

    Als zaalmedewerker zal je instaan voor het bedienen van gerechten, drank en drank voorbereiden. Je zal ook instaan voor het afruimen van de tafels, en afrekenen. Wij zijn opzoek naar jobstudenten.

  • Masterdata medewerk(st)er | Kortrijk (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: HR Concept

    Type: Vaste Job

    Als masterdata medewerker sta je in voor een correct beheer en de administratieve opvolging van de data in onze IT-systemen zoals ERP en PIM, om zo de kwaliteit van onze werking en dienstverlening te kunnen bijsturen en optimaliseren. Concreet verzamel, controleer en update je data van nieuwe en bestaande producten, documentatie, specificaties en locatiebeheer, dit in onderling overleg met masterdata beheerder. Bij wijzigingen zorg je voor correcte input en opvolging. Je brengt de betrokken partijen op de hoogte.

  • HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: TUI

    Type: Vaste Job

    Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.

  • Bankadviseur professionele klanten (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Ausy Finance

    Type: Vaste Job

    Je presenteert en verkoopt hen kredieten en diensten met respect voor hun wensen. Je spoort de noden van de klanten binnen andere domeinen op en doet een beroep op de experts binnen de Ondernemersbank. Jij bent verantwoordelijk voor de klanttevredenheid. Je zoekt actief nieuwe klanten voor de Ondernemersbank om een commerciële lange termijnrelatie mee uit te bouwen en zo je portefeuille winstgevender te maken.

  • Misck - IT Director (DWH / Data Analytics...) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    De IT-Directeur genereert de optimale balans tussen klantgerichtheid en efficiëntie, en neemt binnen de organisatie een sturende rol op voor alle IT oplossingen door middel van projecten ( IT-gerelateerde componenten voor de interne klant en IT-infrastructuur) teneinde de strategische bedrijfsdoelstellingen en kerndoelen te realiseren.     Activiteiten Eindverantwoordelijk voor het vastleggen van de visie en strategie (maken van een IT-strategisch plan) voor de directie Binnen het IT-MT sturen/verdedigen m.b.t. middelen voor het eigen domein met respect voor de andere domeinen teneinde een optimale bijdrage te kunnen leveren aan de IT en bedrijfsstrategie. Organiseren van de verantwoordelijkheidsdomeinen van de directie, het plannen van de activiteiten, en het toezien op de correcte samenwerking van de teams binnen de directie Optimale staffing - juiste M/V met juiste competenties en vaardigheden op juiste positie - binnen de directie garanderen Vertalen, inspirerend uitdragen, opvolgen en sturen van de kerndoelen naar de doelstellingen van de afdeling en de medewerkers teneinde een gedragen strategie te krijgen en te kunnen realiseren Coachen van medewerkers in eigen directie met het oog op groei en ontwikkeling, zowel van de individuen als van de teams Voeren van plannings- en waarderingsgesprekken, geven van continue feedback aan de medewerkers op hun functioneren individueel en als team Directie-overschrijdende samenwerkingsverbanden initiëren, stimuleren en ondersteunen Toepassen van verandermanagement binnen de eigen directie (inspireren, omgaan met weerstand, realiseren,...) Veranderingsagent; stimuleren en uitdragen van de veranderingsbereidheid vs stabiliteit en continuïteit teneinde de juiste balans te creëren van deze 2 belangrijke perspectieven/objectieven in lijn met de IT en bedrijfsstrategie. Klaarstomen van de directie voor de nieuwe (digitale) uitdagingen en opportuniteiten: Nieuwe business modellen Nieuwe technologieën Nieuwe werkwijzen Opbouwen en onderhouden van gezonde relaties en constructief overleg met de interne en externe stakeholders/partners om samen de doelstellingen te halen en de vernieuwde processen en afspraken ingang te doen krijgen binnen de verschillende IT-directies en externe partijen Helder en transparant de veranderingen en vernieuwingen vertalen en communiceren naar de rest van de organisatie Stimuleren en uitdragen van het veranderingsbeleid vs stabiliteit en continuïteit. Begeleiden van de uitvoering van audits, en bewaken van de uitvoering van de daaruit voortkomende acties. Identificeren van knelpunten en optimalisatie van opportuniteiten binnen de afdelingen en competentiecenters met oog op een efficiëntere en effectievere organisatie Eindverantwoordelijk voor en ondersteunen van betrokkenen (procesbeheer/procesowners/...) bij: ontwerp van processen, omzetten in werkinstructies, kwaliteit en governance van de processen. Zorgen voor aansturen van projecten in stuurgroepen In samenwerking met procurement, sluiten van strategische contract negotiaties en zorgen dat optimaal overgedragen wordt naar de run organisatie Opzetten, structureren en organiseren van de directie. Bepalen en communiceren van de rollen en verantwoordelijkheden binnen en tussen de teams Opbouwen van relaties met stakeholders zoals interne klanten, vendors, procurement, finance, legal,.. in kader van staffing en uitvoeren van projecten teneinde snel en gepast de objectieven te bereiken Zetelen in strategische stuurgroepen met leveranciers teneinde te garanderen dat de sourcing strategie optimaal wordt ingevuld in... ...

Zoek naar antwoorden van T.C. TROIS-PONTS in sociale netwerken
Look for responds of T.C. TROIS-PONTS in social networks

Lees alle opmerkingen voor T.C. TROIS-PONTS. Laat een reactie achter voor T.C. TROIS-PONTS. T.C. TROIS-PONTS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for T.C. TROIS-PONTS. Leave a respond for T.C. TROIS-PONTS. T.C. TROIS-PONTS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie T.C. TROIS-PONTS op de google maps. Adres en contacten T.C. TROIS-PONTS
Location of T.C. TROIS-PONTS on the google maps. Address and contacts of T.C. TROIS-PONTS

Andere gerelateerde bedrijven als come T.C. TROIS-PONTS T.C. TROIS-PONTS: I.F.I.S.A.M. ASBL | FOYER ANTOINIEN | Elckerlyc | ALPHONSE SMEYERS | Appelmans M-J

Other related companies as T.C. TROIS-PONTS: I.F.I.S.A.M. ASBL | FOYER ANTOINIEN | Elckerlyc | ALPHONSE SMEYERS | Appelmans M-J

T.C. TROIS-PONTS is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is T.C. TROIS-PONTS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07001556396. Het bedrijf T.C. TROIS-PONTS bevindt zich op het adres: ROUTE DE WANNE 33; 4970; STAVELOT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 139,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 777,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Sportclubs. Producten gemaakt in T.C. TROIS-PONTS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van T.C. TROIS-PONTS is Metaalmijnen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van T.C. TROIS-PONTS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van T.C. TROIS-PONTS, openstaande posities, locatie van T.C. TROIS-PONTS op de kaart.

T.C. TROIS-PONTS is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is T.C. TROIS-PONTS, company assigned to the tax number BE07001556396. The company T.C. TROIS-PONTS is located at the address: ROUTE DE WANNE 33; 4970; STAVELOT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 139,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 777,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Sportclubs. Products created in T.C. TROIS-PONTS were not found.
The main activity of T.C. TROIS-PONTS is Metal Mining, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of T.C. TROIS-PONTS is not available. You also can look at reviews of T.C. TROIS-PONTS, open positions, location of T.C. TROIS-PONTS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over T.C. TROIS-PONTS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf T.C. TROIS-PONTS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about T.C. TROIS-PONTS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company T.C. TROIS-PONTS, employees, financial statistics.