DE SPRINTERS

Contactgegevens DE SPRINTERS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DE SPRINTERS: address, phone, fax, email, website, opening hours

DE SPRINTERS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KERKPLEIN 49; 3790; VOEREN/FOURONS, België

Telefoon (phone): 43810101 (+32-43810101) 43810101 (+32-43810101)

Fax (fax): +32 (67) 523-13-71 +32 (67) 523-13-71

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DE SPRINTERS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DE SPRINTERS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DE SPRINTERS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van DE SPRINTERS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen DE SPRINTERS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of DE SPRINTERS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DE SPRINTERS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti DE SPRINTERS
Products information DE SPRINTERS

BTW identificatienummer (tax): BE07867279052
Ondernemingsnummer: 3810852050
Hoofdstad (capital): 920,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 785,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2005

Producten die in DE SPRINTERS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Sportclubs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor DE SPRINTERS
(Get full report from official database of BE for DE SPRINTERS)

Aanvulling soorten activiteiten voor DE SPRINTERS
Addition kinds of activities for DE SPRINTERS

326900. Aardappelproducten, nec | Pottery products, nec
22579903. Stapelweefsel, rondbrein | Pile fabrics, circular knit
35420104. Swaging machines | Swaging machines
35549902. Corrugatie machines, papier | Corrugating machines, paper
35590201. Boot maken en repareren van machines | Boot making and repairing machinery
35640203. Uitlaatventilatoren: industrieel of commercieel | Exhaust fans: industrial or commercial
38290107. Meetinstrumenten, ultrasone dikte | Gauging instruments, thickness ultrasonic
49530300. Niet-gevaarlijke afvalverwijderingsplaatsen | Nonhazardous waste disposal sites
56519901. Jeans winkels | Jeans stores

Werken bij DE SPRINTERS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DE SPRINTERS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DE SPRINTERS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DE SPRINTERS. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratief bediende boekhouding | Regio Tonger (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Accountemps zoekt een administratief bediende boekhouding - debiteurenbeheer voor een groeiend bedrijf actief in regio Tongeren. Voor een van onze klanten zijn wij momenteel op zoek naar een enthousiaste administratief bediende boekhouding in Regio Tongeren . Takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de leveranciersfacturen; Je volgt het goedkeuringsproces nauw op; Je bereid de betalingen voor in Isabel; Je staat in voor het boeken van banken; Je maant klanten telefonisch en schriftelijk aan; Je legt betalingsregelingen vast; Je staat in voor de afhandeling van de klachtenprocedures; Het opvolgen van dossiers doorgegeven aan het incassobureau; Je staat onder begeleiding in voor een boekhouding van A-Z van één van de dochtermaatschappijen; Aanvullende taken binnen administratie. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Shop manager Lier (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: CASA Belgium

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Om ons verkoopteam in Lier aan te sturen, zijn we op zoek naar een collega (voltijds) die even gek is op decoratie en interieur als wij. Als shop manager heb je volgende verantwoordelijkheden: Je begrijpt het CASA-concept en bent verantwoordelijk voor de correcte implementatie in jouw winkel. Je zorgt ervoor dat de standaard productpresentaties in jouw winkel staan volgens de CASA richtlijnen. Je verzekert dat elk teamlid onze klanten een warm welkom geeft, hen thuis laat voelen en hen adviseert in ons breed aanbod van producten. Je helpt onze klanten aan de kassa op een verantwoordelijke en punctuele manier. Je stuurt een team aan waar men altijd zorg draagt voor elkaar. Je bent in staat om dit team te motiveren en te coördineren (personeelsplanning, taakverdeling,…). Je bent verantwoordelijk voor de juiste hoeveelheid goederen in jouw winkel. Het maken en opvolgen van bestellingen zijn jouw verantwoordelijkheid. Je analyseert promoties, verkoopresultaten en elke commerciële activiteit die jouw winkelprestaties kunnen verbeteren. Voor jou is ook het werk achter de schermen belangrijk. Dit betekent dat je de voorraad- en personeelsruimte ordelijk houdt. Komt de volgende beschrijving overeen met jouw profiel? Je interesse in decoratie is een must, dit is wat ons allemaal bindt! Ervaring in retail is essentieel. Je stelt hoge eisen voor onze klantenservice. Je staat te popelen om onze CASA wereld en producten te ontdekken en bent gemotiveerd om te groeien. Je bent een echte teamplayer, kan je gemakkelijk aanpassen aan ons werkschema en ondersteunt nieuwe initiatieven. Je bent een integer en verantwoordelijk persoon die op een respectvolle manier met onze producten omgaat. Je ondersteunt en deelt onze commerciële visie en concept. Je beschikt over analytische vaardigheden en staat altijd klaar voor nieuwe uitdagingen. Je beschikt over leidinggevende capaciteiten. Je kan jezelf uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels. Wil jij deel uitmaken van een internationaal bedrijf maar kan je de persoonlijke sfeer van een lokale winkel niet missen?

  • Bordenbouwer (m/v) (VEURNE)

    Regio: VEURNE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een klant in Veurne zoeken wij een bordenbouwer om het atelier te versterken. Je maakt hierbij zelfstandig elektrische en mechanische borden voor industriële klanten.

  • Elektricien | 3 ploegen | Hemiksem (HEMIKSEM)

    Regio: HEMIKSEM

    Bedrijf: Synergie Boom Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ter versterking van de onderhoudsafdeling bij onze klant, zijn wij dringend op zoek naar een elektricien. Je takenpakket zal bestaan uit: Instaan voor alle onderhouds-, herstellings- en installatiewerkzaamheden aan de elektrische onderdelen van het machinepark, het materiaal en de gebouwen. Zorgen voor de implementatie van verbeterprojecten en nieuwe installaties. Regelmatig de goede werking van de machines controleren via checklist. Rapporteren aan de afdelingsverantwoordelijke.

  • Assistent bouwmarktmanager doe-het-zelf zaak regio Limburg (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Konvert Interim Hasselt

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een doe-het-zelf zaak, in de regio Waasland zijn we op zoek naar een assistent bouwmarktmanager. - Je bent medeverantwoordelijk voor één van onze winkel. - Je werkt en houdt rekening met de doelstellingen, het commerciële en sociale beleid van de winkelverantwoordelijke, de operations manager en de algemene directie. - Je coördineert de activiteiten en staat mee in voor het dagelijkse beheer van de winkel. - Je promoot het imago van de winkel. - Je stuurt het personeel en motiveert het winkelteam in samenwerking met en onder de leiding en verantwoordelijkheid van de winkelverantwoordelijke. Ten allen tijde kan je andere dagdagelijkse taken overnemen van het winkelpersoneel. - Je bent medeverantwoordelijk voor de veiligheid van klanten, personeel en goederen. - Je bent steeds aanwezig op de winkelvloer en gaat vaak op controle bij de verschillende afdelingen. Je kunt goed plannen en organiseren.

  • kwaliteitsmedewerker (NIEUWKERKE)

    Regio: NIEUWKERKE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Vanuit de kwaliteitsdienst zal U klantenrelaties opvolgen en beheren: o.a. de follow-up van lastenboeken en productspecificaties het beantwoorden van kwaliteitsvragen de begeleiding van klantenaudits het onderzoek van klachten de uitwerking van actieplannen enz. Daarnaast zal U instaan voor interne audits inspecties op de werkvloer en interne opleidingen. Als kwaliteitsmedewerker zal U instaan voor het opvolgen van het voorkomen van vreemde voorwerpen glascontroles Transportbandcontroles enz. Je rapporteert rechtstreeks aan de Quality Assurance Manager.

  • Schoonmaak Brugge (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: ASAP HOME SERVICE

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben je nog op zoek naar een job met veel enjoy? Wij zoeken enthousiaste collega's om het ASAP team te vervolledigen! Je kan eigen uren bepalen zodat dit steeds combineerbaar is met het gezin. Je bent iemand die steeds zelfstandig kan werken en bent steeds bereid gezinnen te helpen in hun huishouden.

  • Poetshulp regio Sint-Niklaas (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: DIENSTENBEDRIJF WAASLAND

    Type: Dienstenchequebaan

    Jij schrobt en poetst tot ieder plekje blinkt? Je maakt er een eer van om de huizen van je cliënten kraaknet achter te laten? DAN BEN JIJ DIEGENE DIE WIJ ZOEKEN!! Voor de regio Sint-Niklaas is Dienstenbedrijf Waasland op zoek naar een gemotiveerde poetshulp die wekelijks vaste klanten bezoekt om er te gaan poetsen. Je werkt van 8u tot 12u en van 13u tot 17u. Je vrije halve dagen kan je zelf mee bepalen.

  • Student bijrijder m/v te Humbeek (HUMBEEK)

    Regio: HUMBEEK

    Bedrijf: Start People Mechelen

    Type: Studentenjob

    Je zal samenrijden met de chauffeur om de bestellingen van huishoudelektro bij de klanten thuis te gaan leveren en plaatsen. Je hoeft zelf niet te rijden.

  • Payroll Manager (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: HR Talents Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Zet je HR carrière verder op de hoofdzetel van Burger Brands Belgium! In deze rol krijg je een belangrijke plek in het centrale HR team en fungeer je als "sparring partner" voor de Head of HR Belux. Je neemt de lead in de implementatie van een nieuw tijdsregistratiesysteem.  Als expert kunnen de werknemers van het bedrijf bij jou terecht voor de meer complexe vragen omtrent loon- en payrolladministratie. In deze functie ben je verantwoordelijk voor 2 collega’s die instaan voor een correcte payroll en administratieve taken zoals verwerking van afwezigheden, tijdsregistratie, sociale documenten, thematische verloven, verzekeringen, eindejaarspremies, vakantie. Je blijft continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen payroll en sociale wetgeving en doet voorstellen om HR processen te optimaliseren en de kwaliteit te garanderen. Bedrijfsprofiel: Burger Brands Belgium NV met hoofdkantoor in Antwerpen exploiteert de bekende merken Quick en Burger King® in België en Luxemburg.  De onderneming met een dynamische, jonge en innovatieve geest telt een toegewijd team van ongeveer 550 medewerkers die de 4 bedrijfswaarden “ondernemerschap, teamgeest, respect en klantgerichtheid” uitdragen. Het merk Quick dat in 1971 zijn intrede deed in België was de eerste burgerrestaurantketen van het land en is sindsdien marktleider met zijn iconische Giant. Burger King® werd opgericht in 1954 in Miami en is wereldwijd de tweede grootste hamburgerketen met zijn niet minder iconische Whopper®.  Burger King® heeft in 2017 zijn eerste restaurants in België geopend.

  • Communicatieverantwoordelijke - Beroepenpunt (SINT-JOOST-TEN-NODE)

    Regio: SINT-JOOST-TEN-NODE

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Vaste Job

    Het Beroepenpunt heeft als doel om een uniek aansprekingspunt te zijn voor iedereen in Brussel die vragen heeft over het beroepsleven. De verschillende organisaties gericht op studies, opleiding, werk en ondernemerschap worden hier samengebracht. De communicatieverantwoordelijke hangt direct af van de directrice van het Beroepenpunt. Werkt samen aan: Opstellen van het extern communicatieplan van het Beroepenpunt -De verwachtingen van de partners en gebruikers van het Beroepenpunt bundelen -De doelgroepen voor de externe communicatie bepalen en de geschikte kanalen selecteren -Het communicatieplan opstellen samen met de communicatiediensten van Actiris en Bruxelles Formation Werkt samen aan: Het communicatieplan in actievoorstellen vertalen -De specifieke projecten aansturen en uitvoeren (organisatie van evenementen, opstellen van flyers, documentatie en activiteitenverslagen, pers- en mediacampagnes, website, sociale netwerken) -De aanwezigheid van het Beroepenpunt op de sociale netwerken verzekeren -De website bijwerken en up-to-date houden (in samenwerking met de consulenten van het Beroepenpunt) -Het beheer, de opvolging en de bijwerking van de externe communicatie dragers verzekeren (print) -Het communicatiemateriaal (print) ter beschikking stellen en de stock beheren (in samenwerking met het secretariaat van het Beroepenpunt) Realiseert: De public relations bij de partners, de overheid enz. onderhouden -De aanwezigheid van het Beroepenpunt op beurzen verzekeren, in samenwerking met de consulenten -De activiteiten van het Beroepenpunt naar de pers toe promoten -De contacten met de pers in de brede zin van het woord (geschreven pers, audiovisuele pers, gratis bladen, web enz.) onderhouden -De perscommuniqués en persdossiers opstellen -De phototheek van het Beroepenpunt beheren Werkt samen aan: Over de toepassing van het grafisch charter waken bij de interne medewerkers, de externe medewerkers en de onderaannemers.

  • HR medewerker met payroll ervaring (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Vaste Job

    Voor een dynamisch bedrijf, actief in de bouwsector, zijn wij op zoek naar een HR medewerker met payroll ervaring. Dit ter uitbreiding van hun team:  Loonadministratie van PC 124 in samenwerking met het sociaal secretariaat  Je bent het aanspreekpunt voor vragen van de personeelsleden: Sociale wetgeving, salarisadministratie, verlof, afwezigheden Je volgt alles op betreffende dimona, contracten, aanvraag groeps en hospitalisatieverzekering, opvolging documenten, outsourcing.. Opleidingen opvolgen  Nieuwe werknemers verwelkomen Bedrijfsprofiel: VIO HR biedt een totaalconcept inzake selectie en rekrutering van bedienden. Wij hebben contacten met diverse bedrijven en organisaties in jouw regio waardoor we heel wat vacatures op jouw niveau kunnen aanbieden. Het is onze missie om je een job aan te bieden die 100% past bij jouw wensen en ambities. Een job waar je écht gelukkig van wordt! Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige, gedreven HR Consultants.

Zoek naar antwoorden van DE SPRINTERS in sociale netwerken
Look for responds of DE SPRINTERS in social networks

Lees alle opmerkingen voor DE SPRINTERS. Laat een reactie achter voor DE SPRINTERS. DE SPRINTERS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DE SPRINTERS. Leave a respond for DE SPRINTERS. DE SPRINTERS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie DE SPRINTERS op de google maps. Adres en contacten DE SPRINTERS
Location of DE SPRINTERS on the google maps. Address and contacts of DE SPRINTERS

Andere gerelateerde bedrijven als come DE SPRINTERS DE SPRINTERS: BROOD- EN BANKET DE MOLEN | MICHELE VANDENDAELE | Novelty SA | CHRISTIAAN GOOSSENS | Secq

Other related companies as DE SPRINTERS: BROOD- EN BANKET DE MOLEN | MICHELE VANDENDAELE | Novelty SA | CHRISTIAAN GOOSSENS | Secq

DE SPRINTERS is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DE SPRINTERS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07867279052. Het bedrijf DE SPRINTERS bevindt zich op het adres: KERKPLEIN 49; 3790; VOEREN/FOURONS. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 920,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 785,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Sportclubs. Producten gemaakt in DE SPRINTERS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van DE SPRINTERS is Verzekeringsmaatschappijen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DE SPRINTERS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DE SPRINTERS, openstaande posities, locatie van DE SPRINTERS op de kaart.

DE SPRINTERS is a company, that was registered 2005 in N\A region, Belgium. Full name of company is DE SPRINTERS, company assigned to the tax number BE07867279052. The company DE SPRINTERS is located at the address: KERKPLEIN 49; 3790; VOEREN/FOURONS. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 920,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 785,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Sportclubs. Products created in DE SPRINTERS were not found.
The main activity of DE SPRINTERS is Insurance Carriers, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of DE SPRINTERS is not available. You also can look at reviews of DE SPRINTERS, open positions, location of DE SPRINTERS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over DE SPRINTERS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf DE SPRINTERS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about DE SPRINTERS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company DE SPRINTERS, employees, financial statistics.